łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa dróg gminnych |
Data zamieszczenia: | 2024-03-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA PIENIĘŻNO ul. Generalska 8 14-520 Pieniężno powiat: braniewski 55 2374600 urzad@pieniezno.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Pieniężno |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 55 2374600 |
Termin składania ofert: | 2024-04-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przebudowa dróg gminnych Ul. Polna, Ul. Górna Ul. Zielone Wzgórze Krótki opis przedmiotu zamówienia Przebudowa Ul. Górnej nr 113513N polegać będzie na rozbiórce istniejącej nawierzchni bitumicznej i podbudowy i wykonaniu nowej nawierzchni z masy mineralno- bitumicznej SMA JENA o gr. 6 cm na warstwie podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem c90/3 gr. 30 cm i oraz warstwie stabilizacji gruntu cementem Rm 5,0 MPa gr. 25 cm szer. naw. 5,0 m, wykonaniu poboczy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem c90/3 gr. 10 cm - szer. 0,75 m, wykonaniu chodników o nawierzchni z kostki betonowej brukowej gr. 6 cm na podsypce cementowo paskowej gr. 4 cm i podbudowie z mieszanki niezwiązanej z kruszywem c90/3 gr. 10 cm, przebudowie istniejących zjazdów z masy mineralno- bitumicznej SMA JENA o gr. 6 cm na warstwie podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem c90/3 gr. 15 cm i warstwie stabilizacji gruntu cementem Rm 5,0 MPa gr. 15 cm, renowacji rowów na całej długości odcinka. Przebudowa Ul. Polnej nr 113514N polegać będzie na rozbiórce istniejącej nawierzchni z płyt betonowych i podbudowy i wykonaniu nowej nawierzchni z masy mineralno- bitumicznej SMA JENA o gr. 6 cm na warstwie podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem c90/3 gr. 30 cm oraz warstwie stabilizacji gruntu cementem Rm 5,0 MPa gr. 25 cm szer. naw. 5,0 m, wykonaniu poboczy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem c90/3 gr. 10 cm - szer. 0,75 m, wykonaniu chodników o nawierzchni z kostki betonowej brukowej gr. 6 cm na podsypce cementowo paskowej gr. 4 cm i podbudowie z mieszanki niezwiązanej z kruszywem c90/3 gr. 10 cm, przebudowie istniejących zjazdów z masy mineralno- bitumicznej SMA JENA o gr. 6 cm na warstwie podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem c90/3 gr. 15 cm oraz warstwie stabilizacji gruntu cementem Rm 5,0 MPa gr. 15 cm, renowacji i profilowania terenów zielonych na całej długości odcinka. Przebudowa Ul. Zielone Wzgórze polegać będzie na wykonaniu nowej nawierzchni z masy mineralno- bitumicznej SMA JENA o gr. 6 cm na warstwie podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem c90/3 gr. 30 cm oraz warstwie stabilizacji gruntu cementem Rm 5,0 MPa gr. 25 cm szer. naw. 5,0 m, wykonaniu poboczy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem c90/3 gr. 10 cm - szer. 0,75 m, przebudowie istniejących zjazdów z masy mineralno- bitumicznej SMA JENA o gr. 6 cm na warstwie podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem c90/3 gr. 15 cm oraz warstwie stabilizacji gruntu cementem Rm 5,0 MPa gr. 15 cm, renowacji i profilowania terenów zielonych na całej długości odcinka. Ze względu na zastosowanie rozwiązań uspakajających ruch i trudny teren z postaci wąskiego pasa drogowego szerokość nawierzchni pasa ruchu zmniejszono o 0,25m w stosunku do wymogów dla klasy L tj. zastosowano 5,0 m a szerokość chodnika na Ul. Polnej - 1,0 m z zastosowanie mijanki o wymiarach 1,80x2,00m Dodatkowo zostanie przebudowana sieć telekomunikacyjna na odcinku kolizji z jezdnia. CPV: 45230000-8, 45100000-8,45233000-9 Dokument nr: 2024/BZP 00260281, IN.271.1.6.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-10 08:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://pzp.pieniezno.pl/ 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pomocą: 1) maila: inwestycje@pieniezno.pl ; 2) poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://pzp.pieniezno.pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający, zgodnie z art. 67 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) określa następujące wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy wykorzystaniu Platformy Zakupowej, tj.: (1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; (2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; (3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer; (4) Włączona obsługa JavaScript; (5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.; (6) podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę. Zamawiający, zgodnie z §11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) podaje następujące informacje na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych: (1) (1) dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: .doc, .pdf, .zip, .docx, .xls, .xlsx, .rar, .7zip, .jpg, .jpeg, .png, .txt, .tiff, .xades, .sig, 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Pieniężna; 2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iodo@pieniezno.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00- 193 Warszawa Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-10 08:00 Miejsce składania ofert: https://pzp.pieniezno.pl/ Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: IN.271.1.6.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.5.) Wartość zamówienia: 1367454,62 PLN 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przebudowa ul. Górnej nr 113513N polegać będzie na rozbiórce istniejącej nawierzchni bitumicznej i podbudowy i wykonaniu nowej nawierzchni z masy mineralno- bitumicznej SMA JENA o gr. 6 cm na warstwie podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem c90/3 gr. 30 cm i oraz warstwie stabilizacji gruntu cementem Rm 5,0 MPa gr. 25 cm szer. naw. 5,0 m, wykonaniu poboczy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem c90/3 gr. 10 cm - szer. 0,75 m, wykonaniu chodników o nawierzchni z kostki betonowej brukowej gr. 6 cm na podsypce cementowo paskowej gr. 4 cm i podbudowie z mieszanki niezwiązanej z kruszywem c90/3 gr. 10 cm, przebudowie istniejących zjazdów z masy mineralno- bitumicznej SMA JENA o gr. 6 cm na warstwie podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem c90/3 gr. 15 cm i warstwie stabilizacji gruntu cementem Rm 5,0 MPa gr. 15 cm, renowacji rowów na całej długości odcinka. Przebudowa ul. Polnej nr 113514N polegać będzie na rozbiórce istniejącej nawierzchni z płyt betonowych i podbudowy i wykonaniu nowej nawierzchni z masy mineralno- bitumicznej SMA JENA o gr. 6 cm na warstwie podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem c90/3 gr. 30 cm oraz warstwie stabilizacji gruntu cementem Rm 5,0 MPa gr. 25 cm szer. naw. 5,0 m, wykonaniu poboczy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem c90/3 gr. 10 cm - szer. 0,75 m, wykonaniu chodników o nawierzchni z kostki betonowej brukowej gr. 6 cm na podsypce cementowo paskowej gr. 4 cm i podbudowie z mieszanki niezwiązanej z kruszywem c90/3 gr. 10 cm, przebudowie istniejących zjazdów z masy mineralno- bitumicznej SMA JENA o gr. 6 cm na warstwie podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem c90/3 gr. 15 cm oraz warstwie stabilizacji gruntu cementem Rm 5,0 MPa gr. 15 cm, renowacji i profilowania terenów zielonych na całej długości odcinka. Przebudowa ul. Zielone Wzgórze polegać będzie na wykonaniu nowej nawierzchni z masy mineralno- bitumicznej SMA JENA o gr. 6 cm na warstwie podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem c90/3 gr. 30 cm oraz warstwie stabilizacji gruntu cementem Rm 5,0 MPa gr. 25 cm szer. naw. 5,0 m, wykonaniu poboczy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem c90/3 gr. 10 cm - szer. 0,75 m, przebudowie istniejących zjazdów z masy mineralno- bitumicznej SMA JENA o gr. 6 cm na warstwie podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem c90/3 gr. 15 cm oraz warstwie stabilizacji gruntu cementem Rm 5,0 MPa gr. 15 cm, renowacji i profilowania terenów zielonych na całej długości odcinka. Ze względu na zastosowanie rozwiązań uspakajających ruch i trudny teren z postaci wąskiego pasa drogowego szerokość nawierzchni pasa ruchu zmniejszono o 0,25m w stosunku do wymogów dla klasy L tj. zastosowano 5,0 m a szerokość chodnika na ul. Polnej - 1,0 m z zastosowanie mijanki o wymiarach 1,80x2,00m Dodatkowo zostanie przebudowana sieć telekomunikacyjna na odcinku kolizji z jezdnia. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: a) Cena - waga kryterium 60 pkt. Sposób obliczenia: PK1= [CN / CR * 0,60] x 100 PK1 - ilość punktów dla kryterium cena CN - najniższa oferowana cena brutto CR - cena brutto oferty rozpatrywanej Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt. b) Okres gwarancji dla wykonania zadania; waga kryterium 40 pkt. - Pk2 Sposób punktowania: 3 lata gwarancji - 0 pkt. 4 lata gwarancji - 10pkt. 5 lat gwarancji - 20 pkt. 6 lat gwarancji - 30 pkt. 7 lat gwarancji - 40 pkt. 2. Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt. 3. Wykonawca, który zadeklaruje okres gwarancji na 3 lat otrzyma 0 pkt. 4. W przypadku nieuzupełnienia pola w formularzu oferty - Załącznik Nr 1 do SWZ wykonawca otrzyma 0 punktów. 5. W przypadku wpisania innych wartości niż wymagane przez Zamawiającego w formularzu oferty - Załącznik Nr 1 do SWZ, Wykonawca otrzyma 0 punktów. 6. Liczba punktów za poszczególne kryteria zostanie zsumowana i będzie stanowić końcową ocenę oferty (P=Pk1+Pk2). 7. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. 8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. 9. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji dla wykonania zadania 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: o zrealizował zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto każda, polegających na remoncie lub przebudowie drogi w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych. b) Dysponuje osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. co najmniej: - jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy pełniący równocześnie funkcję kierownika robót budowlanych, posiadająca uprawniania budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń; lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, w tej samej specjalności bez ograniczeń które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz co najmniej 3 letnim doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika budowy/inspektora nadzoru, w tym na co najmniej jednym zadaniu dot. remontu lub przebudowy drogi o wartości robót min 1 000 000,00 zł brutto. Osoby przewidziane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie muszą posiadać wymagane uprawnienia, które zostały wydane zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) art. 12 ust. 1 pkt. 4, ust. 7, art. 12a lub uprawnienia uzyskane na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane z 1994 r., natomiast w przypadku osób, które uzyskały uprawnienia w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, posiadane uprawnienia muszą spełniać warunki określone w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ; - Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wykaz robót porównywalnych z usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane - załącznik nr 5 do SWZ; - Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu osób stanowi - załącznik nr 6 do SWZ; 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: - formularz ofertowy - Zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów Wykonawcy (jeżeli dotyczy) SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. w takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Zamawiający przewiduje możliwości istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru. 2. Zmiana istotnych postanowień Umowy dopuszczalna jest w następujących przypadkach: 1) zmian niedotyczących treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2) przesunięcia terminu wykonania Przedmiotu Umowy: a) w przypadku przerwy w realizacji Przedmiotu Umowy na skutek działań podmiotów trzecich, organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji, w szczególności eksploatatorów infrastruktury oraz właścicieli gruntów pod inwestycję, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, warunków atmosferycznych odbiegających od typowych dla danej pory roku, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych/prac geologicznych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, katastrofy budowlanej) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, przy czym za takie warunki atmosferyczne Zamawiający uzna wystąpienie opadu atmosferycznego trwającego nieprzerwalnie przez 7 dni. 3) zmiany w zakresie Przedmiotu Umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa. 4) zmiany wynagrodzenia w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu Przedmiotu Umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy. 5) zmiany Podwykonawcy lub rezygnacji z Podwykonawcy, na którego zasoby powoływał się Wykonawca, na zasadach określonych w art 26 ust. 2b Ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy. Zamawiający zaakceptuje zmianę, o której mowa powyżej wyłącznie wtedy, gdy Wykonawca wykaże Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, o którym mowa w zdaniu pierwszym. Zgodnie z art. 439 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp., wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku zmiany kosztów związanych z realizacją zamówienia, w następujących przypadkach: 1) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne, 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342 ze zm.) jeśli zmiany określone w ust 6 pkt. 1 - 4 będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę. 5) zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia; Poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia uprawniający Strony Umowy do żądania zmiany wynagrodzenia ustala się na 10 % w stosunku do poziomu cen tych samych materiałów lub kosztów z dnia składania ofert. Początkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia ustala się na dzień zaistnienia przesłanki w postaci wzrostu wynagrodzenia ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia o 10 %. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: a) Cena - waga kryterium 60 pkt. Sposób obliczenia: PK1= [CN / CR * 0,60] x 100 PK1 - ilość punktów dla kryterium cena CN - najniższa oferowana cena brutto CR - cena brutto oferty rozpatrywanej Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt. b) Okres gwarancji dla wykonania zadania; waga kryterium 40 pkt. - Pk2 Sposób punktowania: 3 lata gwarancji - 0 pkt. 4 lata gwarancji - 10pkt. 5 lat gwarancji - 20 pkt. 6 lat gwarancji - 30 pkt. 7 lat gwarancji - 40 pkt. 2. Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt. 3. Wykonawca, który zadeklaruje okres gwarancji na 3 lat otrzyma 0 pkt. 4. W przypadku nieuzupełnienia pola w formularzu oferty - Załącznik Nr 1 do SWZ wykonawca otrzyma 0 punktów. 5. W przypadku wpisania innych wartości niż wymagane przez Zamawiającego w formularzu oferty - Załącznik Nr 1 do SWZ, Wykonawca otrzyma 0 punktów. 6. Liczba punktów za poszczególne kryteria zostanie zsumowana i będzie stanowić końcową ocenę oferty (P=Pk1+Pk2). 7. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. 8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. 9. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji dla wykonania zadania 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-09 |
© eurobudowa.pl 2004-2024