kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Rozbudowa i przebudowa budynku Żłobka Miejskiego |
Data zamieszczenia: | 2024-03-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Miejska Dzierżoniów Rynek 1 58-200 Dzierżoniów powiat: dzierżoniowski +48 746450397, faks +48746415530 przetargi@um.dzierzoniow.pl https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Dzierżoniów |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | +48 746450397, faks |
Termin składania ofert: | 2024-04-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Rozbudowa i przebudowa budynku Żłobka Miejskiego w Dzierżoniowie w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "Maluch +" 2022 - 2029". Krótki opis przedmiotu zamówienia 1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: ,,Rozbudowa i przebudowa Żłobka Miejskiego w Dzierżoniowie w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 ,,Maluch +" 2022 - 2029". Zadanie objęte jest dofinansowaniem w ramach programu ,,Maluch +" 2022-2029 ze środków KPO oraz Budżetu Państwa. 1.2. Zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa powyżej, który dotyczy wykonania robót budowlanych związanych z rozbudową i przebudową Żłobka Miejskiego w Dzierżoniowie, w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację projektową, dla której została wydana przez Starostę Dzierżoniowskiego decyzja pozwolenia na budowę nr 60/2024 z dnia 09 lutego2024r., w szczególności obejmuje: 1) przebudowę i rozbudowę budynku Żłobka Miejskiego, w celu utworzenia dodatkowego oddziału dla 25 dzieci; 2) wykonanie instalacji wewnętrznych, w tym montaż, według zestawienia wyposażenia łazienkowego, dozowników na papier toaletowy, mydło, ręczniki papierowe i lustra okrągłe 600mm montowane na ścianie; 3) utwardzenie terenu - ciągi piesze; 4) montaż małej architektury - plac zabaw; Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest umieścić na urządzeniach zabawowych naklejki (odporne na warunki atmosferyczne) zgodnie z zasadami wskazanymi w Księdze Identyfikacji Wizualnej Krajowego Planu Odbudowy; Natomiast zdemontowane drewniane urządzenia zabawowe Wykonawca przekaże do Przedszkola nr 3 na os. Błękitnym 26 (na przeciwko Żłobka) i złoży je w miejscu wskazanym przez Dyrektora Przedszkola; 5) wykonanie przyłączy kanalizacji deszczowej i sanitarnej; 6) karczowanie 10 korzeni na terenie żłobka. Zamawiający usunął 10 drzew na podstawie Decyzji RL.613.212.2023 z dnia 09.02.2024r.; 7) wykonanie, zgodnie z wytycznymi Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 ,,Maluch+", 2 tablic informacyjnych o wym. 120 cm x 60 cm, które należy zamontować na ogrodzeniu Żłobka. Tablice muszą być odporne na warunki atmosferyczne. Wygląd tablic i ich treść musi być zaakceptowana przez Zamawiającego. Tablice należy zamontować niezwłocznie po rozpoczęciu fizycznej realizacji zadania. Informacje na temat tablic można znaleźć na stronie: https://www.duw.pl Zakres rzeczowy zadania nie dotyczy dostawy i montażu mebli. 1.3 Roboty budowlane należy wykonać z uwzględnieniem likwidacji barier architektonicznych dla osób z niepełnosprawnościami oraz z zasadą nieczynienia szkody środowisku - DNSH. 1.4 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia w zakresie zamówienia został określony w: 1) decyzji pozwolenia na budowę nr 60/2024 z dnia 09 lutego 2024r., wydanej przez Starostę Dzierżoniowskiego; 2) projekcie zagospodarowania terenu pn.: ,,Rozbudowa i przebudowa Żłobka Miejskiego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną"; 3) projekcie architektoniczno-budowlanym wraz z opinią geotechniczną pn.: ,,Rozbudowa i przebudowa Żłobka Miejskiego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną"; 4) projekcie wykonawczym zagospodarowania terenu - Architektura - pn.: ,,Rozbudowa i przebudowa Żłobka Miejskiego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną"; 5) projekcie technicznym pn.: ,,Rozbudowa i przebudowa Żłobka Miejskiego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną"; 6) projekcie technicznym - wykonawczym - instalacje sanitarne pn.: ,,Rozbudowa i przebudowa Żłobka Miejskiego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną"; 7) projekcie technicznym - wykonawczym - instalacje elektryczne pn.: ,,Rozbudowa i przebudowa Żłobka Miejskiego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną"; 8) projekcie wykonawczym - konstrukcja pn.: ,,Rozbudowa i przebudowa Żłobka Miejskiego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną"; 9) projekcie aranżacji i wykończenia ścian pn.: ,,Rozbudowa i przebudowa Żłobka Miejskiego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną"; 10) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych pn.: ,,Rozbudowa i przebudowa Żłobka Miejskiego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną". 1.5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zakresu robót wskazanych w projekcie umowy, w dokumentacji projektowej, w tym projekcie budowlanym, wykonawczym i projekcie aranżacji i wykończenia wnętrz, który jest określony w formie opisu technicznego lub na rysunkach lub równocześnie w opisie i na rysunkach. Zarówno opis techniczny jak i rysunki (część graficzna) projektów są równoważne i opisują przedmiot zamówienia. 1.6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, ww. dokumentacją z uwzględnieniem likwidacji barier architektonicznych dla osób z niepełnosprawnościami. 1.7. Wykonawca w związku z dofinansowaniem zadania zobowiązany jest do eksponowania w wytwarzanych dokumentach źródeł dofinansowania zadania tj. znakiem Unii Europejskiej (złożonym z flagi UE i napisu ,,Dofinansowanie przez Unię Europejską"), znakiem Krajowego Planu Odbudowy i znakiem barw Rzeczypospolitej Polskiej (złożonym z barw RP oraz nazwy Rzeczpospolita Polska). 1.8. Zamawiający informuje, że w trakcie wykonywania robót budowlanych, istniejąca część Żłobka będzie czynna. W godz.ch od 11:00 do 13:00 odbywa się odpoczynek dzieci, wówczas należy ograniczyć lub wyłączyć z pracy sprzęt mechaniczny generujący hałas. W miesiącu lipcu w Żłobku będzie przerwa wakacyjna dla dzieci, wówczas roboty budowlane będzie można prowadzić nie przerwanie i bez żadnych ograniczeń a szczególnie wewnątrz istniejącej części Żłobka. W soboty będzie możliwość pracy w istniejącej części Żłobka, po jej uzgodnieniu z Dyrektorem Żłobka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Warunków Zamówienia. CPV: 45210000-2, 45261000-4,45400000-1,45000000-7,45310000-3,45311000-0,45312100-8,45316000-5,45332000-3,45231300-8 Dokument nr: 2024/BZP 00259954, ZI-1.271.36.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-11 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej eZamawiajacy, tj.: Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany - format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu. Zamawiający określił dopuszczalne formaty przesyłanych danych w SWZ tj. plików o wielkości do 2 GB. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .rtf .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip lub .7Z. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zostały opisane na Platformie w zakładce ,,Baza Wiedzy/Plany zamówień publicznych" pod adresem internetowym https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/. Wszelką korespondencję związaną z postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem Platformy. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej. Oferta wraz z załącznikami musi zostać w ogólnie przyjętych formatach danych i złożona w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym albo podpisem zaufanym pod rygorem nieważności. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów musi być zgodny z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: Administratorem Danych jest Gmina Miejska Dzierżoniów reprezentowana przez Burmistrza Dzierżoniowa Ul. Rynek 1, 58-200 Dzierżoniów tel. 74 645 0800; Inspektor Ochrony Danych - Kontakt: Urząd Miasta w Dzierżoniowie, Ul. Rynek 1, pok. 22 tel. 74 645 0808, e-mail: inspektorodo@um.dzierzoniow.pl; Będziemy przetwarzać Twoje dane w celu przeprowadzenia zamówienia publicznego, a w przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty w celu zawarcia i realizacji umowy, Będziemy przetwarzać Twoje dane na podstawie: 1. Art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze 2. Ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi do ustawy 3. Ustawy z dnia 27.08.2009r. o finansach publicznych. W przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty również na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO- tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy; Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z jednolitego rzeczowego wykazu akt lub przez okres trwałości projektu dofinansowanego ze źródeł zewnętrznych wynikający z odrębnych przepisów prawa; Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; Odbiorcy Twoich danych - Twoje dane osobowe w postaci nazwy/imienia i nazwiska oraz adresu prowadzenia działalności gospodarczej mogą zostać udostępnione:- w Biuletynie Zamówień Publicznych / w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej,- na Platformie Zakupowej eZamawiający,-w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Dzierżoniowie,-wykonawcom biorącym udział w postępowaniu,-organom upoważnionym na mocy przepisów prawa,-wykonawcom świadczącym usługi na rzecz Zamawiającego, min. firma Market Planet Otwarty Rynek Elektroniczny S.A.-dostawca platformy zakupowej do obsługi zamówień publicznych.Ponadto po zawarciu umowy w/w dane mogą zostać udostępnione każdej osobie, która wystąpi z wnioskiem o ich udostępnienie w trybie dostępu do informacji publicznej (jeśli nie będą zachodziły przesłanki wyłączające); Twoje prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych - Przysługują Ci, w sytuacjach określonych prawem, następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;Nie przysługuje Ci:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Klauzula informacyjna stanowi załącznik nr 9 do SWZ. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-11 10:00 Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem Platformy Zakupowej: https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/ Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZI-1.271.36.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak 4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: ,,Rozbudowa i przebudowa Żłobka Miejskiego w Dzierżoniowie w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 ,,Maluch +" 2022 - 2029". Zadanie objęte jest dofinansowaniem w ramach programu ,,Maluch +" 2022-2029 ze środków KPO oraz Budżetu Państwa. 1.2. Zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa powyżej, który dotyczy wykonania robót budowlanych związanych z rozbudową i przebudową Żłobka Miejskiego w Dzierżoniowie, w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację projektową, dla której została wydana przez Starostę Dzierżoniowskiego decyzja pozwolenia na budowę nr 60/2024 z dnia 09 lutego2024r., w szczególności obejmuje: 1) przebudowę i rozbudowę budynku Żłobka Miejskiego, w celu utworzenia dodatkowego oddziału dla 25 dzieci; 2) wykonanie instalacji wewnętrznych, w tym montaż, według zestawienia wyposażenia łazienkowego, dozowników na papier toaletowy, mydło, ręczniki papierowe i lustra okrągłe 600mm montowane na ścianie; 3) utwardzenie terenu - ciągi piesze; 4) montaż małej architektury - plac zabaw; Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest umieścić na urządzeniach zabawowych naklejki (odporne na warunki atmosferyczne) zgodnie z zasadami wskazanymi w Księdze Identyfikacji Wizualnej Krajowego Planu Odbudowy; Natomiast zdemontowane drewniane urządzenia zabawowe Wykonawca przekaże do Przedszkola nr 3 na os. Błękitnym 26 (na przeciwko Żłobka) i złoży je w miejscu wskazanym przez Dyrektora Przedszkola; 5) wykonanie przyłączy kanalizacji deszczowej i sanitarnej; 6) karczowanie 10 korzeni na terenie żłobka. Zamawiający usunął 10 drzew na podstawie Decyzji RL.613.212.2023 z dnia 09.02.2024r.; 7) wykonanie, zgodnie z wytycznymi Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 ,,Maluch+", 2 tablic informacyjnych o wym. 120 cm x 60 cm, które należy zamontować na ogrodzeniu Żłobka. Tablice muszą być odporne na warunki atmosferyczne. Wygląd tablic i ich treść musi być zaakceptowana przez Zamawiającego. Tablice należy zamontować niezwłocznie po rozpoczęciu fizycznej realizacji zadania. Informacje na temat tablic można znaleźć na stronie: https://www.duw.pl Zakres rzeczowy zadania nie dotyczy dostawy i montażu mebli. 1.3 Roboty budowlane należy wykonać z uwzględnieniem likwidacji barier architektonicznych dla osób z niepełnosprawnościami oraz z zasadą nieczynienia szkody środowisku - DNSH. 1.4 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia w zakresie zamówienia został określony w: 1) decyzji pozwolenia na budowę nr 60/2024 z dnia 09 lutego 2024r., wydanej przez Starostę Dzierżoniowskiego; 2) projekcie zagospodarowania terenu pn.: ,,Rozbudowa i przebudowa Żłobka Miejskiego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną"; 3) projekcie architektoniczno-budowlanym wraz z opinią geotechniczną pn.: ,,Rozbudowa i przebudowa Żłobka Miejskiego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną"; 4) projekcie wykonawczym zagospodarowania terenu - Architektura - pn.: ,,Rozbudowa i przebudowa Żłobka Miejskiego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną"; 5) projekcie technicznym pn.: ,,Rozbudowa i przebudowa Żłobka Miejskiego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną"; 6) projekcie technicznym - wykonawczym - instalacje sanitarne pn.: ,,Rozbudowa i przebudowa Żłobka Miejskiego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną"; 7) projekcie technicznym - wykonawczym - instalacje elektryczne pn.: ,,Rozbudowa i przebudowa Żłobka Miejskiego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną"; 8) projekcie wykonawczym - konstrukcja pn.: ,,Rozbudowa i przebudowa Żłobka Miejskiego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną"; 9) projekcie aranżacji i wykończenia ścian pn.: ,,Rozbudowa i przebudowa Żłobka Miejskiego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną"; 10) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych pn.: ,,Rozbudowa i przebudowa Żłobka Miejskiego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną". 1.5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zakresu robót wskazanych w projekcie umowy, w dokumentacji projektowej, w tym projekcie budowlanym, wykonawczym i projekcie aranżacji i wykończenia wnętrz, który jest określony w formie opisu technicznego lub na rysunkach lub równocześnie w opisie i na rysunkach. Zarówno opis techniczny jak i rysunki (część graficzna) projektów są równoważne i opisują przedmiot zamówienia. 1.6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, ww. dokumentacją z uwzględnieniem likwidacji barier architektonicznych dla osób z niepełnosprawnościami. 1.7. Wykonawca w związku z dofinansowaniem zadania zobowiązany jest do eksponowania w wytwarzanych dokumentach źródeł dofinansowania zadania tj. znakiem Unii Europejskiej (złożonym z flagi UE i napisu ,,Dofinansowanie przez Unię Europejską"), znakiem Krajowego Planu Odbudowy i znakiem barw Rzeczypospolitej Polskiej (złożonym z barw RP oraz nazwy Rzeczpospolita Polska). 1.8. Zamawiający informuje, że w trakcie wykonywania robót budowlanych, istniejąca część Żłobka będzie czynna. W godzinach od 11:00 do 13:00 odbywa się odpoczynek dzieci, wówczas należy ograniczyć lub wyłączyć z pracy sprzęt mechaniczny generujący hałas. W miesiącu lipcu w Żłobku będzie przerwa wakacyjna dla dzieci, wówczas roboty budowlane będzie można prowadzić nie przerwanie i bez żadnych ograniczeń a szczególnie wewnątrz istniejącej części Żłobka. W soboty będzie możliwość pracy w istniejącej części Żłobka, po jej uzgodnieniu z Dyrektorem Żłobka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Warunków Zamówienia. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45000000-7 - Roboty budowlane 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w SWZ warunki, nie podlega wykluczeniu z postępowania, złoży ofertę niepodlegającą odrzuceniu oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów. Łączna ilość punktów uzyskanych przez ofertę zostanie obliczona według wzoru: K = KC + KG + KS K - łączna ilość punktów uzyskana przez ofertę, KC - punkty uzyskane w kryterium ,,cena brutto", KG - punkty uzyskane w kryterium ,,przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi". KS - punkty uzyskane w kryterium ,,zatrudnienie osób wymienionych w katalogu określonym w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp". Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 70 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy 4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób wymienionych w katalogu określonym w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: a) w zakresie doświadczenia: wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane w zakresie budowy lub/i przebudowy lub/i rozbudowy budynku użyteczności publicznej, o pow. użytkowej min. 130m2; wykazanie minimum 2 takich robót, b) w zakresie kwalifikacji zawodowych: skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości tj. w zakresie nadzoru nad realizacją robót budowlanych osoby posiadające uprawienia do kierowania robotami budowlanymi: - jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budolwanej (kierownik budowy) , - jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Przez uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie zamawiający rozumie uprawnienia wydane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy - Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granicą, uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Uwaga! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - warunek określony w pkt. a) musi być spełniony w całości przez co najmniej jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeden lub każdy z podmiotów musi posiadać samodzielnie wymagane doświadczenie), - warunek określony w pkt. b) zostanie spełniony jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie potwierdzi, iż spełnia ww. warunek albo Wykonawcy łącznie wykażą dysponowanie osobami. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ). Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnego na dzień złożenia,następującego podmiotowego środka dowodowego: Potwierdzenie aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt. 1.2 SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego - załącznik nr 8 do SWZ; (dokument ten składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/podmiot udostępniający zasoby). 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 6 do SWZ. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył; 2) wykaz z osobami, skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu z osobami skierowanymi do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1. Formularz Ofertowy stanowi załącznik nr 1 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia Formularza Ofertowego na Platformie (informacje zawarte w SWZ) oraz opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby umocowane.2. Aktualne na dzień złożenia oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (stanowi załącznik nr 2 do SWZ) w zakresie wskazanym w SWZ - każdy osobno spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) i podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Oferta oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu muszą być złożone w oryginale. To samo dotyczy oświadczenia Wykonawcy o tym, że zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 pkt. 1, 2 ,5 ustawy Pzp. 3. Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy / należy złożyć dokument potwierdzający, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru-Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów , jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana jest oferta (tj. w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 par 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego. 4. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ. 5. Zobowiązanie podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 4 do SWZ (o ile dotyczy). 6. W przypadku gdy Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy, zobowiązany jest do wykazania w załączniku nr 3 do SWZ informacji o części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw ich firm, o ile są już znane. 7. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa - W przypadku informacji objętych tajemnicą przedsiębiorstwa Wykonawca powinien w momencie ich przekazania wyraźnie oznaczyć, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oraz nie powinny być udostępniane. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego; b) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem; c) Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika; d) Wykonawcy składają jedną ofertę, do której załączone będą dokumenty, o których mowa w SWZ; e) Wykonawca winien przedłożyć dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale IV SWZ dotyczące każdego partnera konsorcjum osobno w zakresie tam wskazanym ; f) Oświadczenia i dokumenty wspólne, takie jak np.: oferta cenowa, składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich; g) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; h) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami; i) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wtedy powinni dołączyć do oferty oświadczenie (załącznik nr 5 do SWZ), z którego wynika, które roboty budowlane wykonują poszczególni Wykonawcy, j) przed podpisaniem umowy Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy zawartej z Wykonawcą. Wszystkie dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie rodzaju, zakresu i warunków zmian zawarte są w § 19 wzoru umowy (stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ). 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w SWZ warunki, nie podlega wykluczeniu z postępowania, złoży ofertę niepodlegającą odrzuceniu oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów. Łączna ilość punktów uzyskanych przez ofertę zostanie obliczona według wzoru: K = KC + KG + KS K - łączna ilość punktów uzyskana przez ofertę, KC - punkty uzyskane w kryterium ,,cena brutto", KG - punkty uzyskane w kryterium ,,przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi". KS - punkty uzyskane w kryterium ,,zatrudnienie osób wymienionych w katalogu określonym w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp". Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 70 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy 4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób wymienionych w katalogu określonym w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-10 |
© eurobudowa.pl 2004-2024