Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa energii elektrycznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa energii elektrycznej

Data zamieszczenia: 2024-03-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W ŁĘCZYCY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Tumska, 2
99-100 Łęczyca
powiat: łęczycki
sekretariat@pgkimleczyca.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Łęczyca
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA energii elektrycznej do obiektów PGKiM w Łęczycy Sp. z o.o. wraz z odkupem nadwyżki energii elektrycznej wytworzonej w OZE w okresie od 01.07.2024r. do 30.06.2025r.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w okresie od dnia 01.07.2024r. do 30.06.2025r. do 12 punktów poboru (PPE) o łącznym szacowanym wolumenie 1.334,30 MWh oraz odkup nadwyżek wyprodukowanej energii elektrycznej w trzech instalacjach fotowoltaicznych o łącznym szacowanym wolumenie odkupu 6,0 MWh.
2.Standardy jakościowe
1)Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej o określonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardach jakościowych oraz odkup nadwyżki energii elektrycznej niezużytej na bieżąco.
2)Standardy jakościowe energii elektrycznej opisane są w ustawie Prawo energetyczne oraz Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 28 kwietnia 2023 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego i Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 6 grudnia 2022r. ze zmianami w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną.
4.Szczegóły dotyczące szacunkowego zużycia energii elektrycznej w poszczególnych punktach poboru oraz szacunkowej ilości odkupu energii elektrycznej opisane zostały w Załączniku nr 1 do SWZ Wykaz punktów poboru.
5.Wskazane powyżej prognozowane zużycie energii elektrycznej oraz prognozowane ilości odkupu energii elektrycznej mają charakter orientacyjny i mogą odbiegać od faktycznie pobranej lub odkupionej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości energii elektrycznej nie pociąga dla zamawiającego żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną ilość energii.
6.Wykonawca w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i zamawiającego umów właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz do reprezentowania zamawiającego przed OSD - proces zmiany sprzedawcy.
7.W Załączniku nr 1 do SWZ wskazano:
1)Nazwę / adres obiektu
2)Numer PPE
3)Parametry dystrybucyjne
4)Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w strefach
5)Szacunkowa ilość energii elektrycznej przewidziana do odkupu
8.Informacja w sprawie wyboru dostawcy rezerwowego zostanie przekazana wraz z danymi do zmiany sprzedawcy (Rozdział XX SWZ).
9.Stosowane okresy rozliczeniowe na terenie Energa Operator SA :
-grupa taryfowa C2x, Bx - 1 m-c
-grupa taryfowa C1x, G- 2 m-ce
10.Usługi dystrybucyjne są świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych pomiędzy zamawiającym (odbiorcą energii elektrycznej) a operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD).
11.W przypadku, gdy w trakcie trwania umowy nastąpią zmiany w zakresie Nabywcy / Odbiorcy (np. zmiana nazwy, adresu) wymagające zawarcia nowej umowy dystrybucyjnej, zamawiający może udzielić stosownego Pełnomocnictwa wykonawcy lub zawrzeć umowę indywidualnie.
12.Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z art. 139 ust. 1 Pzp, tj. możliwość dokonania, w pierwszej kolejności, badania i oceny ofert, a następnie dokonania kwalifikacji podmiotowej wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.
13.W odniesieniu do wszystkich PPE zamawiający posiada status odbiorcy, wobec czego przysługuje mu uprawnienie do zakupu energii od wybranego przez siebie sprzedawcy /art.4j ust.1 ustawy prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997r.
14.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
15.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 Pzp.
16.Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.
17.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
18.Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej i sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia (art. 131 ust.2 Pzp).
19.Zamawiający nie przewiduje składania przedmiotowych środków dowodowych.
20.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
21. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust.2 pkt 2 Pzp.
22.Zamawiający posiada na trzech punktach PPE mikro instalację fotowoltaiczną. Produkcja z instalacji fotowoltaicznej w około 95% do 100% będzie zużywana bezpośrednio poprzez bieżące zużycie (auto konsumpcję). Łączna moc zainstalowanych instalacji fotowoltaicznych to 120 kWp. Nadmiar energii, która nie będzie zużyta na bieżąco przeznaczona jest do odkupu.
23. Wykonawca, który złoży najkorzystniejsza ofertę, zobowiązany będzie przed podsianiem umowy o podanie administratora danych osobowych wraz z kontaktem mailowym oraz kontakt do osoby działającej w imieniu Wykonawcy.

CPV: 09300000-2, 09310000-5

Dokument nr: 2024/BZP 00260363, ZP.271.2.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-16 10:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-32181c42-eb61-11ee-9c02-ce2b643d361d
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z zapisami SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z zapisami SWZ

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-16 09:00
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-07-01 do 2025-06-30

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w okresie od dnia 01.07.2024r. do 30.06.2025r. do 12 punktów poboru (PPE) o łącznym szacowanym wolumenie 1.334,30 MWh oraz odkup nadwyżek wyprodukowanej energii elektrycznej w trzech instalacjach fotowoltaicznych o łącznym szacowanym wolumenie odkupu 6,0 MWh.
2.Standardy jakościowe
1)Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej o określonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardach jakościowych oraz odkup nadwyżki energii elektrycznej niezużytej na bieżąco.
2)Standardy jakościowe energii elektrycznej opisane są w ustawie Prawo energetyczne oraz Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 28 kwietnia 2023 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego i Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 6 grudnia 2022r. ze zmianami w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną.
4.Szczegóły dotyczące szacunkowego zużycia energii elektrycznej w poszczególnych punktach poboru oraz szacunkowej ilości odkupu energii elektrycznej opisane zostały w Załączniku nr 1 do SWZ Wykaz punktów poboru.
5.Wskazane powyżej prognozowane zużycie energii elektrycznej oraz prognozowane ilości odkupu energii elektrycznej mają charakter orientacyjny i mogą odbiegać od faktycznie pobranej lub odkupionej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości energii elektrycznej nie pociąga dla zamawiającego żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną ilość energii.
6.Wykonawca w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i zamawiającego umów właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz do reprezentowania zamawiającego przed OSD - proces zmiany sprzedawcy.
7.W Załączniku nr 1 do SWZ wskazano:
1)Nazwę / adres obiektu
2)Numer PPE
3)Parametry dystrybucyjne
4)Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w strefach
5)Szacunkowa ilość energii elektrycznej przewidziana do odkupu
8.Informacja w sprawie wyboru dostawcy rezerwowego zostanie przekazana wraz z danymi do zmiany sprzedawcy (Rozdział XX SWZ).
9.Stosowane okresy rozliczeniowe na terenie Energa Operator SA :
-grupa taryfowa C2x, Bx - 1 m-c
-grupa taryfowa C1x, G- 2 m-ce
10.Usługi dystrybucyjne są świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych pomiędzy zamawiającym (odbiorcą energii elektrycznej) a operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD).
11.W przypadku, gdy w trakcie trwania umowy nastąpią zmiany w zakresie Nabywcy / Odbiorcy (np. zmiana nazwy, adresu) wymagające zawarcia nowej umowy dystrybucyjnej, zamawiający może udzielić stosownego Pełnomocnictwa wykonawcy lub zawrzeć umowę indywidualnie.
12.Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z art. 139 ust. 1 Pzp, tj. możliwość dokonania, w pierwszej kolejności, badania i oceny ofert, a następnie dokonania kwalifikacji podmiotowej wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.
13.W odniesieniu do wszystkich PPE zamawiający posiada status odbiorcy, wobec czego przysługuje mu uprawnienie do zakupu energii od wybranego przez siebie sprzedawcy /art.4j ust.1 ustawy prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997r.
14.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
15.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 Pzp.
16.Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.
17.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
18.Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej i sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia (art. 131 ust.2 Pzp).
19.Zamawiający nie przewiduje składania przedmiotowych środków dowodowych.
20.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
21. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust.2 pkt 2 Pzp.
22.Zamawiający posiada na trzech punktach PPE mikro instalację fotowoltaiczną. Produkcja z instalacji fotowoltaicznej w około 95% do 100% będzie zużywana bezpośrednio poprzez bieżące zużycie (auto konsumpcję). Łączna moc zainstalowanych instalacji fotowoltaicznych to 120 kWp. Nadmiar energii, która nie będzie zużyta na bieżąco przeznaczona jest do odkupu.
23. Wykonawca, który złoży najkorzystniejsza ofertę, zobowiązany będzie przed podsianiem umowy o podanie administratora danych osobowych wraz z kontaktem mailowym oraz kontakt do osoby działającej w imieniu Wykonawcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09310000-5 - Elektryczność
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-07-01 do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Taki sam charakter zamówienia
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
a)uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
2.Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej jeżeli wykaże:
posiadanie uprawnień w zakresie obrotu energią elektryczną, tj. posiadanie ważnej Koncesji w zakresie obrotu energią elektryczną wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy Pe).
Warunek zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i to on zrealizuje dostawę energii elektrycznej.
3.Zgodnie z treścią art. 117 ust. 2 Pzp warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 2 powyżej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i to on zrealizuje dostawę energii elektrycznej. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, który z wykonawców realizować będzie przedmiot zamówienia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ.
4.Zgodnie z art. 118 ust. 3 Pzp wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
5.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zgodnie z zapisami SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z zapisami SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
szczegółowo opisane w rozdziale VII SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
koncesja w zakresie obrotu energia elektryczną
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
szczegółowo opisano w SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
szczegółowo opisane w §17 umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.