Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetleniowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetleniowych

Data zamieszczenia: 2024-03-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Wierzbica
ul. Włodawska 1
22-150 Wierzbica
powiat: chełmski
tel.+ (48) 82 569-32-32, tel. +(48) 82 575-07-12
przetargi@ugwierzbica.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Wierzbica
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.+ (48) 82 569-32
Termin składania ofert: 2024-04-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszam do składania ofert:
I. RODZAJ ZAMÓWIENIA:
usługa
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usługi: ,,Eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetleniowych na terenie Gminy Wierzbica".
2. Zakres zamówienia obejmuje konserwację urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg i innych miejsc publicznych usytuowanych na terenie gminy Wierzbica w ilości 455 szt. wg załącznika nr 4 do Zapytania ofertowego, w tym:
1) w zakresie konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego w ilości 415 szt. punktów oświetlenia ulicznego stanowiących majątek PGE Dystrybucja SA Oddział Zamość,
w zakresie konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego w ilości 40 szt.
punktów oświetlenia ulicznego stanowiących majątek Gminy Wierzbica.
3. W zakres zamówienia wchodzi świadczenie przez Wykonawcę usług polegających na eksploatacji i konserwacji urządzeń oświetleniowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, poprzez:
a) planowe czynności eksploatacyjne, a w szczególności:
- przeglądy techniczne urządzeń, aparatury pomiarowej i sterowniczej,
- oględziny tras linii napowietrznych i kablowych,
- przeglądy techniczne opraw i wnęk latarni,
- malowanie i konserwacja metalowych konstrukcji latarni, szafek i tablic rozdzielczych,
- wymianę opraw o złym stanie technicznym,
- pomiary skuteczności ochrony od porażeń z częstotliwością przewidzianą przepisami,
- kontrolę stanu oświetlenia w porze świecenia,
b) awaryjne czynności, a w szczególności:
- wymianę uszkodzonych elementów układu zasilania i sterowania,
- naprawę lub wymianę uszkodzonych kabli,
- naprawę zerwanych przewodów,
- wymianę źródeł światła, opraw, oprawek, dławików i kondensatorów,
- wymianę uszkodzonych i połamanych słupów,
- wymianę wysięgników, uszkodzonych tabliczek słupowych drzwiczek wnękowych latarni,
- likwidację awarii w urządzeniach oświetlenia drogowego,
c) okresowe kontrole stanu oświetlenia przeprowadzane wspólnie przez Strony w terminach wzajemnie uzgodnionych,
d) utrzymanie świecenia wszystkich opraw świetlnych w ustalonych godz.ch, w odniesieniu do czasu wschodu i zachodu słońca,
e) kontrola czasu zapalania i wyłączania oświetlenia.
4. Wykonawca powinien uzyskać prawo wstępu na słupy energetyczne będące własnością firmy PGE Dystrybucja SA Oddział Zamość w celu wykonania niezbędnych prac będących przedmiotem zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami.
5. Wykonawca potwierdzi raportem wykonanie czynności na poszczególnych obiektach - wskazując miejsce prac, ich zakres oraz termin realizacji, dołączając raport do faktury z miesiąca wykonania.

Dokument nr: Bd.ZP.271.23.2024

Otwarcie ofert: XI. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERTY CENOWEJ:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 02.04.2024 r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego.

Składanie ofert:
VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim (czytelną i trwałą techniką).
2. Ofertę należy przesłać w terminie do dnia 02.04.2024 r. godz. 10:00 drogą mailową na adres e-mail Zamawiającego: przetargi@ugwierzbica.pl.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego.
Oferty, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
VIII. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r.

Wymagania:
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - oświadczenie Wykonawcy,
- posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia - oświadczenie Wykonawcy,
- znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - oświadczenie Wykonawcy,
- dysponowanie potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
IV. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy, wraz z ofertą, w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu.
1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -oświadczenie zawarte w załączniku nr 1 Formularz ofertowy.
2) Oświadczenie dotyczące podstaw wykluczenia, stanowiące załącznik Nr 2 do Zapytania ofertowego.
3) Kopia polisy OC, potwierdzona za zgodność z oryginałem.
V. ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWNE:
1. Podstawą wypłaty wynagrodzenia Wykonawcy jest prawidłowo wystawiona faktura VAT.
2. Wynagrodzenie płatne będzie przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze, w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.
3. Wykonawca odpowiada za szkodę spowodowaną swoim działaniem lub zaniechaniem, chyba, że nie ponosi winy za jej powstanie.
4. Termin rozpoczęcie realizacji przedmiotu umowy: od dnia podpisania umowy.
5. Termin zakończenia wykonania przedmiotu umowy ustala się na dzień 31.12.2024 r.
6. Z tytułu odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 10% wynagrodzenia brutto.
7. Z tytułu odstąpienia od umowy przez Wykonawcę z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, Wykonawca będzie uprawniony do naliczenia Zamawiającemu kary umownej w wysokości 10% wynagrodzenia.
8. Z tytułu zwłoki w wykonaniu przedmiotu umowy Zamawiający będzie uprawniony do naliczenia Wykonawcy kary umownej w wysokości 2% wynagrodzenia brutto za każdy dzień zwłoki, nie więcej jednak niż 10% wartości tegoż wynagrodzenia.
9. Wykonawca powinien uzyskać prawo wstępu na słupy energetyczne będące własnością Firmy PGE Dystrybucja SA Oddział Zamość w celu wykonania
niezbędnych prac będących przedmiotem zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami.
10. Wykonawca użyje do realizacji prac objętych przedmiotem zamówienia materiałów własnych oraz zapewni niezbędny sprzęt i transport.
11. Dane dotyczące ilości urządzeń oświetleniowych mogą ulec zmianie w zależności od skali prac modernizacyjnych wykonywanych na terenie Gminy Wierzbica. Każda zmiana stanu urządzeń następuje za protokołem zdawczo-odbiorczym.
VI. PRZESŁANKI ODRZUCENIA OFERTY
1. Zamawiający odrzuci ofertę złożoną przez oferenta w następujących przypadkach:
a. jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
b. nie spełnia warunków udziału w postępowaniu,
c. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
d. zawiera błędy w obliczeniu ceny,
e. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
f. podlega wykluczeniu z postępowania z tytułu art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
3. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
4. Oferta winna zawierać:
a) wypełniony formularz ofertowy, stanowiący załącznik Nr 1 do Zapytania ofertowego;
b) oświadczenie dotyczące podstaw wykluczenia, stanowiące załącznik Nr 2 do Zapytania ofertowego;
c) kopia uprawnień do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia,
d) kopia polisy OC, potwierdzona za zgodność z oryginałem.
5. Oferta oraz pozostałe dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie załączników do niniejszego zapytania ofertowego, winny być sporządzone zgodnie z tymi
6. Oferta winna być sporządzona na piśmie (ręcznie, na maszynie do pisania lub w postaci wydruku komputerowego), w języku polskim, w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści. Oferty nieczytelne zostaną odrzucone. Wszystkie dokumenty tworzące ofertę powinny być podpisane lub parafowane przez Wykonawcę. Wszelkie zmiany w treści ofert (poprawki, przekreślenia, dopiski) powinny być podpisane lub parafowane przez Wykonawcę.
7. Wszystkie dokumenty winny być złożone w oryginale lub w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
8. Strony oferty zawierające jakąkolwiek treść winny być ze sobą trwale połączone.
9. W przypadku, gdyby oferta zawiera informacje, stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Strony zawierające informacje, o których mowa, winny być ze sobą połączone oraz ponumerowane.
10. Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
11. Spośród poprawnie złożonych ofert Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną, mieszczącą się w kwocie jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
12. W przypadku braku wystarczających środków Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania.
13. Oferta winna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
14. jeżeli oferta będzie podpisana przez inną osobę niż wymieniona powyżej, do oferty należy dołączyć prawidłowo podpisane pełnomocnictwo określające jego zakres oraz podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy.
15. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz umieści informację
na stronie internetowej https://ugwierzbica.bip.lubelskie.pl/index.php?id=82.
X. PROCES 1 KRYTERIA WYBORU OFERTY:
1. Zamawiający podda złożone oferty ocenie formalnej - ze względu na kompletność oferty oraz potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia podanych informacji i przedłożonych dokumentów oraz żądania wyjaśnień ich treści.
3. Zamawiający może żądać uzupełnienia treści oferty o dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych kwalifikacji i doświadczenia, jeżeli dokumenty przedłożone wraz z ofertą w sposób jednoznaczny i bezsporny nie czynią zadość wymaganiom określonym przez Zamawiającego.
4. Zamawiający dokona porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty.
5. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej po spełnieniu opisanych warunków formalnych jest cena ofertowa brutto - waga 100%
Punkty za cenę obliczane według wzoru:
Cn
C =..............- x 100% =?
Cb
gdzie:
C- ilość punktów jakie otrzyma badana oferta;
Cn - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu i złożonych przez wykonawców
którzy nie podlegali wykluczeniu w danym etapie badania i oceny ofert;
Cb - cena oferty badanej.
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
XII. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERTOWEJ:
1. Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem stawki VAT i kwoty należnego podatku VAT.
2. Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
3. Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen.
4. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w ,,Formularzu ofertowym" stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
XIII. WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
1. Zamawiający jest uprawniony do poprawiania oczywistych omyłek rachunkowych z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonywanych poprawek.
2. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie wyłącznie kryterium ceny tj. cena oferty = 100%.
3. Oceny dokonywać będzie zamawiający w imieniu, którego działa Kierownik jednostki, stosując zasadę, iż oferta nie odrzucona, złożona przez Wykonawcę zawierająca najniższą cenę jest ofertą najkorzystniejszą.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
XIV. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY:
1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego zapytania ofertowego oraz danych zawartych w ofercie.
2. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.
3. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę.
4. W przypadku, gdy okaże się, że Wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

Kontakt:
VII. SPOSÓB UZYSKANIA INFORMACJI DOTYCZĄCYCH PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego - Urząd Gminy Wierzbica, ul. Włodawska 1, 22-150 Wierzbica, tel.+(48) 82 569-32-32
Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest:
- Magdalena Kozicka - e-mail: przetargi@ugwierzbica.pl
tel. +(48) 82 575-07-12,
Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW:
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Pisma do Zamawiającego należy kierować na adres: Urząd Gminy Wierzbica, Wierzbica-Osiedle, ul. Włodawska 1, 22-150 Wierzbica bądź drogą mailową na adres e-mail Zamawiającego: przetargi@ugwierzbica.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.