Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie elementów małej architektury

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie elementów małej architektury

Data zamieszczenia: 2024-03-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: URZĄD MIASTA ŚWIDWIN
PLAC KONSTYTUCJI 3 MAJA 1
78-300 Świdwin
powiat: świdwiński
Tel. 94 3652011-14; Fax. 94 3652283
oswiata@swidwin.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Świdwin
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 94 3652011-14;
Termin składania ofert: 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE Nr OZKS.3037.13.3.2024
zapraszamy do złożenia oferty w prowadzonym zapytaniu ofertowym pn. ,,Stworzenie ,,Zielonego zakątka" przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 3 im. Lotników Polskich w Świdwinie", finansowanego ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.
Postępowanie oraz zamówienie nie jest objęte przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 poz. 1605 ze zm.).
Zamówienie ofertowe jest realizowane w oparciu o procedury określone w Zarządzeniu NrWO/lO/21 Burmistrza Miasta Świdwin z dnia 20 stycznia 2021 roku w sprawie Regulaminu udzielania zamówień w Urzędzie Miasta Świdwin wyłączonych z obowiązku stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.

III. Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zapytania ofertowego jest wykonanie (dostarczenie oraz montaż) elementów małej architektury dot. zadania pn. ,,Stworzenie ,,Zielonego zakątka" przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 3 im. Lotników Polskich w Świdwinie". Elementy małej architektury obejmują: wiatę edukacyjno - przyrodniczą, tablice informacyjne oraz gry plenerowe z elementami obrotowymi, przesuwnymi i stacje meteorologiczną (do wyboru z zasobów Wykonawcy). Wszystkie konstrukcje winny być zamontowane w gruncie przy pomocy kotew stalowych i betonu B20. Wymagane
drewno iglaste (sosna/świerk) impregnowane impregnatem, zabezpieczającym przed szkodliwym działaniem czynników atmosferycznych oraz korozją mikrobiologiczną, posiadającym aktualne zezwolenie Ministra Zdrowia na obrót produktem biobójczym, w kolorze impregnatu dębowym/brązowym lub w przypadku stacji białej farby akrylowej. Elementy ruchome posiadać powinny obłe krawędzie i być wykonane w taki sposób, by uniemożliwić zakleszczenie oraz zapewnić bezpieczne użytkowanie. W celu zachowania jakości oraz trwałości całkowicie wyklucza się zastosowanie ,,naklejek foliowych" naklejonych na płaszczyzny graficzne oraz folii i/lub laminatów przeźroczystych i samoprzylepnych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do Zapytania.

Dokument nr: OZKS.3037.13.3.2024

Składanie ofert:
VII. Sposób i termin złożenia oferty.
1. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 29 marca 2024 roku do godz. 15:00.
2. Wykonawca składa ofertę osobiście lub za pośrednictwem poczty w sekretariacie w siedzibie Urzędu Miasta Świdwin, pi. Konstytucji 3 Maja 1, 78-300 Świdwin.
3. Dopuszcza się złożenie oferty elektronicznie na adres e-mailowy oswiata@swidwin.pl

Miejsce i termin realizacji:
1. Termin realizacji zamówienia: do 30.08.2024 r.
2. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

4. Miejsce dostawy:
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 im. Lotników Polskich, Ul. Szturmowców 1, 78-300 Świdwin.

Wymagania:
3. Faktury wystawiane będą wg danych podanych poniżej:
NABYWCA: ODBIORCA:
Gmina Miejska Świdwin Gmina Miejska Świdwin
plac Konstytucji 3 Maja 1 plac Konstytucji 3 Maja 1
78-300 Świdwin 78-300 Świdwin
NIP: 672-200-37-49 NIP: 672-200-37-49

II. Tryb postępowania. Informacje ogólne.
Wartość zamówienia nie przekracza 130 000 złotych netto.

5. Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będzie prowadzone w złotych polskich.
6. Oferowane przez Wykonawcę przedmioty powinny być produktami wysokiej jakości, muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i wolne od wad materiałowych i prawnych, muszą spełniać minimalne wymagania w zakresie parametrów technicznych i jakościowych określonych w zał. nr 2. oraz posiadać niezbędne certyfikaty.
7. Oferowane przedmioty muszą pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji zgodnie z wymaganiami producentów.
8. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji dostawy.
9. Warunki dotyczące gwarancji:
Oferowany sprzęt musi być objęty gwarancją na okres min. 24 miesięcy.
IV. Oświadczenia i dokumenty, jakie zobowiązani są dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku powiązań kapitałowych, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do Zapytania.
2. Zamawiający wymaga potwierdzenia zdolności technicznej i zawodowej, na podstawie dokumentów wskazanych w punkcie VI. pkt 2 ppkt 3) zapytania.

VI. Opis sposobu przygotowania oferty oraz wymagania formalne dotyczące składanych
oświadczeń i dokumentów.
1. Oferta powinna być sporządzona i wypełniona wg wzoru zamieszczonego w Załączniku
nr 1 do Zapytania.
2. Wraz z ofertą należy złożyć:
1) oświadczenie o braku powiązań kapitałowych - załącznik nr 3;
2) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) wraz z dokumentami, z których wynika prawo do podpisania oferty,
3) potwierdzenie zdolności technicznej i zawodowej, poprzez przedłożenie niżej wskazanych dokumentów:
> minimum dwóch referencji na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł brutto każda, świadczących o prawidłowo wykonanym zadaniu adekwatnym do szczegółowych wymogów technicznych i technologicznych stawianych w niniejszym zapytaniu (tj. dostawie i montażu drewnianych, plenerowych konstrukcji edukacyjnych przy zastosowaniu jednorodnej litej blachy aluminiowej o grubości minimum 2 mm, z bezpośrednim nadrukiem na nich oraz zabezpieczeniem utwardzonym ogniotrwałym lakierem, dla elementów obrotowych tj. tabliczek, kostek oraz poziomej powierzchni blatu edukacyjnego, z uwagi na ekspozycję całoroczną, zewnętrzną).
Treść referencji o dużym poziomie ogólności, nieadekwatna do ww. wymogów Zmawiającego zostanie odrzucona.
4) poświadczenia niepalności nadruków, wydanego przez zewnętrzną jednostkę z akredytacją PCA,
S) dokumentu potwierdzającego technologię zabezpieczenia powierzchni graficznych poprzez ich utwardzenie lakierem, odpornym na ogień, czynniki mechaniczne: zadrapania, nieinwazyjne uderzenia, zabrudzenia oraz zewnętrzne czynniki atmosferyczne (z uwagi na ekspozycję całoroczną, zewnętrzną, ogólnodostępną).
3. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
4. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
5. Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy zamieszczonych w załącznikach do Zapytania, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy.
6. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
7. Wszystkie koszty związane z uczestnictwem w zapytaniu, w tym związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w zapytaniu.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego bez podawania przyczyny.

4. Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert (liczy się data i godzina wpływu).
5. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w formularzu ofertowym zostaną odrzucone jako niezgodne z warunkami zapytania ofertowego.
6. Oferty złożone osobiście lub za pośrednictwem poczty, należy umieścić w zabezpieczonej kopercie, opisanej w następujący sposób:
1) Zapytanie ofertowe: ,,Stworzenie ,,Zielonego zakątka" przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 3 im. Lotników Polskich w Świdwinie".
2) Pełna nazwa podmiotu składającego ofertę wraz z danymi adresowymi.
7. Oferty złożone za pośrednictwem poczty elektronicznej, należy zatytułować jak w pkt 6 ppkt 1)
W innym przypadku Zamawiający zostaje całkowicie zwolniony z odpowiedzialności z tytułu ewentualnego przypadkowego otwarcia oferty lub poinformowania Wykonawcy o istotnych zmianach w postępowaniu.
8. Oferta pod rygorem odrzucenia winna być sporządzona zgodnie z wymaganiami niniejszego zapytania ofertowego, bez żadnych zastrzeżeń i uwarunkowań z uwzględnieniem zadawanych przez Wykonawców pytań i udzielonych przez Zamawiającego odpowiedzi. Wykonawca składający ofertę ponosi pełną odpowiedzialność za jej kompletność i zgodność z wymaganiami tegoż zapytania. W przypadku stosowania własnych druków muszą one zawierać wszystkie elementy i opisy zawarte w załączonych wzorach.
9. Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty. Zamawiający odrzuci ofertę złożoną po terminie składania ofert.
3. Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu. Obliczenie będzie dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Łączne ceny brutto będą stanowiły cenę oferty służącą porównywaniu złożonych ofert.
5. Ceny jednostkowe będą stałe w okresie realizacji umowy, przy czym Zamawiający dopuszcza zmianę ceny jednostkowej w sytuacji, gdy:
- zmieniona zostanie obowiązująca stawka podatku od towarów i usług (VAT). W takim przypadku, w całym okresie trwania umowy, zmianie ulegnie kwota należnego podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna. Zmiany dotyczące stawek VAT nie wymagają zawierania przez Strony pisemnych aneksów do umowy.
6. Wykonawca dokonując obliczenia ceny winien uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu, opakowania, ubezpieczenia towaru na czas transportu, koszt załadunku i rozładunku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, itp.
7. Cena musi być wyrażona w złotych polskich niezależnie od wchodzących w jej skład elementów. Tak obliczona cena będzie brana pod uwagę przez Zamawiającego w trakcie wyboru najkorzystniejszej oferty.
8. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
X. Termin związania z ofertą.
1. Wykonawca jest związany z ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 29 kwietnia 2024 roku. Bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. W przypadku gdy wybór najkorzystniejszej oferty nie nastąpi przed upływem terminu związania ofertą wskazanego w ust. 1, Zamawiający przed upływem terminu związania ofertą zwróci się jednokrotnie do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o wskazany przez niego okres, nie dłuższy niż 30 dni. Przedłużenie terminu związania ofertą wymaga złożenia przez Wykonawcę pisemnego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
XI. Informacje o treści zawieranej umowy oraz możliwości jej zmiany.
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w niniejszej sprawie.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.

Uwagi:
VIII. Sposób obliczenia ceny oferty.
1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się kryterium ceny-100 % cena.
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100).

Kontakt:
2. Osobą uprawnioną do komunikowania się z Wykonawcami jest Pani Dorota Kmieć -podinspektor ds. oświaty, zdrowia i kultury, nr tel.: 94 364 80 12.

V. Wyjaśnienia treści Zapytania.
1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania
telefonicznie lub e-mailowo:
Dorota Kmieć - 94 364 80 12, e-mail: dorota.kmiec@swidwin.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.