Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie Linii kablowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie Linii kablowej

Data zamieszczenia: 2024-03-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: OSTROWSKI ZAKŁAD CIEPŁOWNICZY S.A
ul. Wysocka 57
63-400 Ostrów Wielkopolski
powiat: ostrowski (wielkopolski)
TEL/FAX: 062 735 86 00 / 062 735 86 02, 62 735 86 08, 502 296 806
ozc@ozcsa.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Ostrów Wielkopolski
Wadium: 15.000,00 zł.
Nr telefonu: TEL/FAX: 062 735 86
Termin składania ofert: 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
2. Opis Przedmiotu Zamówienia
2.1. Przedmiotem zamówienia w systemie projektuj i buduj jest wykonanie:
2.1.1. Linii kablowej nN-0,4 kV min 4xYAKXs 1x240 mm2 pomiędzy projektowanym
złączem kablowo-pomiarowym ZK-P zlokalizowanym w granicy działki nr 19/10
obręb 0095 przy Ul. Paderewskiego w Ostrowie Wielkopolskim, a istniejącą
rozdzielnicą nN-0,4 kV kontenerowej stacji transformatorowej SN/Nn OZC SA
nr 01-007 zlokalizowanej przy Ul. Paderewskiego w Ostrowie Wielkopolskim.
2.1.2. Złącza kablowo-pomiarowego typu ZK3a-1P zlokalizowanego w granicy działki
19/10 obręb 0095 zgodnie z planem zagospodarowania terenu, z którego mażliwa
będzie rozbudowa sieci nN.
2.1.3. Zaprojektowanie i zainstalowanie w złączu kablowo-pomiarowym ZK-P
półpośredniego układu pomiarowo-rozliczeniowego wraz z licznikiem energii
elektrycznej dla obiektu przystosowanym do zdalnego odcztu w systemie
odczytowym stosowanym w OZC S.A.
22.2.
2.3.
2.4.
2.5.
2.6.
2.7.
2.1.4. Wielkość mocy przyłączeniowej: 250 kW.
Dla całego zadania określonego w SWZ oferta musi zawierać wykonanie projektu
zagospodarowania
terenu,
projektu
architektoniczno-budowlanego,
projektu
technicznego zgodnie z Art. 34 ust. 3 ustawy Prawo budowlane (Dz.U. 1994 nr 89 poz.
414), wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej zgodnie z proponowanym
rozwiązaniem technicznym przedstawionym na mapie stanowiącej załącznik nr 8.
Wykonawca w zakresie przedmiotu zamówienia w imieniu Zamawiającego uzyska
pozwolenie na budowę lub zgłoszenie budowy oraz ewentualnie wymaganą decyzję
środowiskową w zakresie objętym projektem architektoniczno-budowlanym, jak również
wszelkie inne decyzje niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.
Wykonawca w zakresie przedmiotu zamówienia w imieniu Zamawiąjacego uzyska wszelkie
zgody od właścicieli i zarządców terenów na których zrealizuje zadanie, dokumenty oraz
uzgodnienia branżowe niezbędne do wykonania zadania objetego projektem.
Wykonawca w zakresie przedmiotu zamówienia w imieniu Zamawiającego uzyska wszelkie
pozwolenia i dokumenty wymagane prawem zezwalające na przekazanie całości
zamówienia do użytkowania.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Wykonawca w celu realizacji zadania określonego w SWZ w systemie projektuj i buduj we
własnym zakresie i na koszt własny pozyska mapy do celów projektowych.

Otwarcie ofert: 15. Miejsce i termin otwarcia ofert.
15.1. Oferty zostaną otwarte w siedzibie OZC S.A. przy Ul. Wysockiej 57 w Ostrowie
Wielkopolskim w sali konferencyjnej w dniu 5.04.2024 r. o godz. 12.10.
15.2. Oferenci mogą uczestniczyć w publicznej sesji otwarcia ofert.

Składanie ofert:
14. Miejsce i termin składania ofert.
14.1. Oferty należy składać osobiście lub przesłać na adres Zamawiającego:
OSTROWSKI ZAKŁAD CIEPŁOWNICZY S.A. Ul. Wysocka 57 w Ostrowie Wielkopolskim
w terminie do 5.04.2024 r. do godz. 12.00.
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
,,Projekt oraz budowa przyłącza nN-0,4 kV wraz z złączem kablowo-pomiarowym ZK-P
dla budynku ,,Basen Miejski Olimpijska" zlokalizowanego przy Ul. Paderewskiego 4a
w Ostrowie Wielkopolskim"
14.2. TERMIN SKŁADANIA ofert: najpóźniej do dnia 5.04.2024 r. do godz. 12.00
W przypadku składania ofert drogą pocztową, kurierem decyduje data i godz.
wpływu przesyłki do Zlecającego.

Miejsce i termin realizacji:
5. Termin, miejsce oraz sposób wykonania Zamówienia
5.1.
5.2.
5.3.
Wymagany termin realizacji Zamówienia: do 20.06.2024 r.
Zamawiający zastosuje kary umowne w przypadku niedotrzymania wymaganego terminu
realizacji zamówienia.
Miejsce realizacji zamówienia: teren przyległy do działki nr 19/10 obręb 0095 oraz ulicy ul.
Paderewskiego w Ostrowie Wielkopolskim zgodnym z planem zagospodarowania terenu
stanowiącym załącznik nr 8.

Wymagania:
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień w OZC S.A.
obowiązującym na mocy Zarządzenia nr 902 z dnia 05.02.2015 r. Prezesa Zarządu dostępnym na stronie
www.ozcsa.pl
1. Informacje wstępne
1.1.
1.2.
1.3.
1.4.
Użyte w SWZ terminy mają następujące znaczenie:
1.1.1. Przedmiot zamówienia - zakres prac określony w punkcie 2.1. SWZ, do
wykonania których zobowiązany jest Wykonawca w systemie ,,projektuj i buduj".
1.1.2. OZC S.A. - Ostrowski Zakład Ciepłowniczy S.A.
1.1.3. Zamawiający - OZC S.A.
1.1.4. Oferent - osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie
posiadająca osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie Zamówienia na
projekt oraz budowa przyłącza nN-0,4 kV wraz z złączem kablowo-pomiarowym
ZK-P dla budynku ,,Basen Miejski Olimpijska" zlokalizowanego przy
ul. Paderewskiego 4a w Ostrowie Wielkopolskim.
1.1.5. Postępowanie - niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone
przez Zamawiającego na podstawie SWZ.
1.1.6. Wykonawca - podmiot, który zawrze z Zamawiającym Umowę w sprawie
wykonania przedmiotu zamówienia określonego w SWZ.
1.1.7. Umowa - zawarta w wyniku przeprowadzonego Postępowania umowa odpłatna
pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą (dalej ,,Umowa").
Ogłoszenie o zamówieniu oraz komplet dokumentów dostępne są na stronach
internetowych: http://www.ozcsa.pl w zakładce: Przetargi.
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania
ofert zmienić treść SWZ.
Dokonaną zmianę SWZ Zamawiający niezwłocznie zamieszcza na stronie internetowej
wymienionej w pkt. 1.2. SWZ, a Oferent zobowiązany jest do sprawdzenia aktualności
posiadanej wersji SWZ przed terminem złożenia przez niego oferty.
3. Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą
odpowiadać oferty wariantowe
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Informacje o zamówieniach uzupełniających
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za braki i wady powstałe w czasie
wykonania projektu budowlanego i wykonawczego, podczas realizacji oraz w trakcie
transportu do miejsca przeznaczenia i ponosi z tego tytułu wszelkie skutki prawne.
6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia
tych warunków.
6.1.
6.2.
O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
6.1.1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
ekonomicznym, technicznym i osobami zdolnymi do realizacji Umowy.
6.1.2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację
Umowy.
6.1.3. Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
6.1.4. Nie podlegają wykluczeniu.
Z postępowania o zamówienie Zamawiający może wykluczyć Oferentów:
6.2.1. których upadłość bądź likwidację ogłoszono lub w stosunku, do których wszczęto
postępowania upadłościowe, likwidacyjne lub naprawcze;
6.2.2. których oferta jest nieważna na gruncie obowiązujących przepisów prawa;
6.2.3. którzy nie złożyli wymaganych dokumentów, oświadczeń lub nie spełnili innych
wymagań koniecznych dla udziału w postępowaniu, określonych przez
Zamawiającego,
36.3.
6.2.4. którzy nie dają rękojmi należytego wykonania Umowy z uwagi na prowadzone
przeciwko nim lub członkom organów spółki Oferenta postępowania
o popełnienie przestępstwa,
6.2.5. z którym Zamawiający jest w sporze,
6.2.6. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego
postępowania
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Oferentów warunków udziału
w Postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń wymienionych
w pkt. 7 SWZ. Oferenci, którzy nie spełnią obowiązujących warunków zostaną przez
Zamawiającego wykluczeni z Postępowania.
7. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Oferenci w celu
potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Wymagane dokumenty powinny być dostarczone w formie oryginału lub kserokopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta:
7.1. W celu potwierdzenia warunków, o których mowa w pkt. 6. SWZ:
7.1.1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat podobnych w swoim zakresie
i wartości do punktu 2.1. SWZ realizacji, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i inwestorów oraz załączenia dokumentów potwierdzających
wykonanie zadania.
7.1.2. Zaświadczenie banku finansującego o posiadanych środkach finansowych,
zdolności kredytowej lub zdolności do zaciągania zobowiązań na poziomie nie
mniejszym niż 100.000,00 zł.
7.2. W celu potwierdzenia warunków, o których mowa w pkt. 6.1.2.:
7.2.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie z CEIDG
(Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej), jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do CEIDG, wystawionego nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
7.2.2. aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz
właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Oferent nie zalega
z opłatami podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub
społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem składania ofert.
UWAGA: W przypadku braku aktualnych zaświadczeń, o których mowa powyżej,
dopuszcza się przedstawienie ostatnio posiadanych zaświadczeń lub
stosownego oświadczenia z zastrzeżeniem, że w przypadku wyboru
oferty Oferent przedłoży aktualne dokumenty przed podpisaniem
Umowy.
7.2.3. sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego
rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym
sprawozdaniu albo w przypadku Oferentów niezobowiązanych do sporządzania
sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz
zobowiązania i należności - za ostatnie 2 lata obrotowe, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
7.2.4. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Oferent jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł.
7.3. W celu potwierdzenia warunków, o których mowa w punkcie 6.2., Oferent złoży
oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z Postępowania o udzielenie zamówienia
(Załącznik Nr 3 do SWZ).
48. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z oferentami oraz przekazywania
oświadczeń i dokumentów.
8.1.
Oferent może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający
niezwłocznie udzieli wyjaśnień, chyba że prośba o wyjaśnienie treści SWZ wpłynęła do
Zamawiającego na mniej niż 3 dni przed terminem zakończenia składania ofert.
8.2. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiającego zostanie przekazana Oferentom,
którzy złożyli zapytanie oraz zostanie zamieszczona bez ujawniania źródła zapytania na
stronie internetowej:
?
http://www.ozcsa.pl
8.3. Oświadczenia, wnioski zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Oferent
przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną (jako załącznik w formacie *.pdf do poczty
e-mail).
8.4. Jeżeli Zamawiający lub Oferent przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz
informacje drogą elektroniczną, wówczas druga strona niezwłocznie potwierdza fakt ich
otrzymania, a oryginały tak przekazanych dokumentów powinny być niezwłocznie
dostarczone do Zamawiającego.
8.5. Oferenci w przypadku przekazywania oświadczeń, wniosków, zaświadczeń oraz
informacji drogą elektroniczną posługują się tylko adresami e-mail podanymi w pkt. 10
SWZ.
8.6. Zamawiający nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za wyjaśnienia udzielone
Oferentom przez inne osoby niż uprawnione do kontaktowania się z Oferentami w jego
imieniu, wskazane w pkt. 9 SWZ.
10. Wymagania dotyczące wadium
10.1. Każdy Oferent zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:
15.000,00 zł. Wadium słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100.
10.2. Zlecający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski. Dotyczy to
wadium składanego w każdej z możliwych form.
10.3. Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(tj. z 2007 r. Dz. U. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).
10.4. W przypadku składania przez Oferenta wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być
gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie
Zamawiającego, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać
następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Oferenta), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta
(banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich
siedzib,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
5c) kwotę gwarancji,
d) termin ważności gwarancji,
e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie
Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż nastąpiło zdarzenie aktualizujące obowiązek
wypłaty.
10.5. Zamawiający nie dopuszcza wniesienia wadium w walutach obcych.
10.6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego:
Bank PKO BP S.A. Nr rachunku bankowego: 22 1020 2267 0000 4102 0002 1790
z dopiskiem:
Nazwa Oferenta, Nr REGON, Wadium.
10.7. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w ofercie
oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium.
10.8. W przypadku przelewu wadium na konto Zlecającego, do oferty zaleca się dołączyć
kserokopię przelewu potwierdzoną ,,za zgodność z oryginałem".
10.9. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które
w oznaczonym terminie (przed terminem składania ofert) znajduje się na wskazanym
rachunku bankowym Zamawiającego.
10.10. Oferent zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
10.11. Oferent, który nie wniesie wadium przed terminem składania ofert zostanie przez
Zamawiającego wykluczony z Postępowania.
10.12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium oferentowi, jeżeli:
10.12.1.
Unieważniono Postępowanie,
10.12.2.
Oferta nie została przyjęta,
10.12.3. Oferta została przyjęta, a po podpisaniu Umowy Oferent wniósł
zabezpieczenie należytego wykonania Umowy,
10.12.4.
Oferent, przed upływem terminu składania ofert, wycofał ofertę,
10.12.5.
Oferent został wykluczony,
10.12.6.
Upłynął termin związania ofertą,
10.12.7. Wniesione przez Oferenta wadium zostanie mu zwrócone w wysokości
w jakiej zostało wniesione, przy czym Oferent zobowiązuje się nie dochodzić
odsetek za opóźnienie w zwrocie wadium przez Zamawiającego.
10.13. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana:
10.13.1.
Uchyla się od zawarcia Umowy,
10.13.2. Nie wniósł w oznaczonym terminie zabezpieczenia należytego wykonania
Umowy.
11. Zabezpieczenie należytego wykonania Umowy
11.1. Tytułem wykonania przez Wykonawcę wszystkich warunków wynikających z Umowy,
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany jest przed podpisaniem
Umowy do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy w wysokości
stanowiącej 7% wartości brutto Umowy.
11.2. Wykonujący usługę może wnieść zabezpieczenie należytego wykonania Umowy w formie
pieniężnej lub w formie gwarancji ubezpieczeniowej albo gwarancji bankowej.
11.3. Zabezpieczenie należytego wykonania Umowy w formie gwarancji bankowej albo
ubezpieczeniowej będzie gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową oraz płatną na
pierwsze żądanie i powinno być wystawione na Ostrowski Zakład Ciepłowniczy S.A.
ul. Wysocka 57; 63-400 Ostrów Wielkopolski. Gwarancja bankowa i ubezpieczeniowa
będzie sporządzona i będzie interpretowana zgodnie z prawem obowiązującym w Polsce.
Oryginał gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej Wykonawca dostarczy
Zlecającemu w terminie, o którym mowa w pkt. 11.1. SWZ.
11.4. Zabezpieczenie w wysokości 70% kwoty zostanie zwrócone w ciągu 30 dni od daty
wykonania umowy i uznania jej za należycie wykonaną. Pozostała część zabezpieczenia
w wysokości 30% kwoty zabezpieczenia pozostawiona na zabezpieczenie gwarancji jest
zwracana nie później niż w 15-tym dniu po upływie okresu gwarancji za wady.
611.5. Zabezpieczenie należytego wykonania Umowy wniesione w formie pieniężnej zostanie
zwrócone na rachunek bankowy Wykonawcy wraz z odsetkami wynikającymi z umowy
rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, jeżeli środki pieniężne
wniesione przez Wykonawcę zostaną przez Zamawiającego zdeponowane na
oprocentowanym rachunku bankowym bądź przy wykorzystaniu innego instrumentu
finansowego, a wysokość odsetek będzie równa wysokości odsetek lub innych
przysporzeń uzyskanych przez Zamawiającego, pomniejszonych o koszt prowadzenia
tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy.
11.6. Zabezpieczenie należytego wykonania Umowy Wykonawca wpłaca przelewem na
rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO BP S.A. Nr rachunku bankowego: 22 1020
2267 0000 4102 0002 1790
12. Termin związania ofertą
12.1. Oferent jest związany ofertą przez okres 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania
ofert.
12.2. Zamawiający przed upływem terminu związania ofertą może zwrócić się do Oferentów
o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
13. Opis sposobu przygotowania ofert
13.1. Każdy Oferent składa jedną ofertę.
13.2. Oferta powinna zawierać: nazwę i adres Oferenta, nazwę Zamówienia, wykaz składanych
oświadczeń i dokumentów, podpisy osób upoważnionych zgodnie z reprezentacją,
miejsce i datę sporządzenia oferty.
13.3. Oferta musi być złożona w formie pisemnej, zgodnie z wymogami opisanymi w SWZ.
Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w sposób czytelny pismem komputerowym,
maszynowym bądź odręcznym pod rygorem odrzucenia złożonej oferty.
13.4. Oferta wraz z załącznikami i dokumentami sporządzonymi przez Oferenta musi być
podpisana przez osoby należycie umocowane do składania oświadczeń woli w imieniu
Oferenta. W przypadku, gdy ofertę podpisują osoby, których upoważnienie do
reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty, wymaga się
aby Oferent dołączył do oferty oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty.
13.5. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby
podpisującej ofertę.
13.6. Wymagane jest, aby wszystkie strony oferty były ponumerowane i złączone w sposób
uniemożliwiający jej zdekompletowanie (nie dotyczy wadium).
13.7. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty
niezależnie od wyniku Postępowania.
13.8. Oferta musi zawierać następujące dokumenty:
o Ofertę,
o wypełnione i podpisane wymagane Załączniki.
o dokumenty, o których mowa w pkt. 7. SWZ wraz z oryginałem pełnomocnictwa
udzielonego osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania
Oferenta w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu
rejestracyjnego.
Wraz z ofertą, w odrębnej kopercie, powinno zostać dostarczone potwierdzenie
wniesienia wadium.
13.9. Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ.
13.10. Opakowanie oferty.
13.10.1. Wymaga się, aby oferta była opakowana i dostarczona w sposób
uniemożliwiający odczytanie zawartości bez uszkodzenia.
13.10.2. Opakowanie oferty powinno zawierać adres Oferenta, umożliwiający zwrot
oferty, w przypadku zmiany lub wycofania oferty przed terminem otwarcia lub
w przypadku złożenia jej po terminie.
713.11. Zmiana lub wycofanie oferty:
o Oferent może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem,
że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana, jak i wycofanie
oferty wymagają formy pisemnej.
o Zmiany dotyczące treści oferty powinny być przygotowane, opakowane
i zaadresowane w ten sam sposób, co oferta. Opakowanie, w którym jest
przekazywana zmieniona oferta należy dodatkowo opatrzyć napisem ,,ZMIANA".
o Pisemne oświadczenie o wycofaniu oferty powinno być opakowane i zaadresowane
w ten sam sposób, co oferta. Opakowanie, w którym jest przekazywane to
powiadomienie należy dodatkowo opatrzyć napisem
,,WYCOFANIE".
16. Sposób podania ceny
16.1. Wartość oferty w kwocie netto i brutto dla całego zakresu SWZ muszą być podane liczbą
i słownie. W przypadku rozbieżności pomiędzy wartością lub ceną podaną liczbą
i słownie za prawidłową uznaje się wartość lub cenę podaną słownie.
16.2. Wynagrodzenie obejmuje wszystkie koszty związane z opracowaniem dokumentacji
projektowej oraz realizacją robót objętych dokumentacją projektową oraz specyfikacjami
technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, w tym ryzyko Oferenta z tytułu
oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją zamówienia a także
oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty.
17. Opis kryteriów, którymi Zlecający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem
znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert.
17.1. cena oferty - 85%.
17.2. okres gwarancji - 15%.
17.3. zasady oceny kryterium "cena oferty"
cena = (oferowana najniższa cena netto/cena netto oferty badanej) x 85 pkt.
Ilość punktów uzyskanych w ramach kryterium "cena" jest maksymalną ilością punktów
zdobytych przez danego oferenta w tym kryterium.
17.4. zasady oceny kryterium "okres gwarancji"
okres gwarancji = (okres gwarancji oferty badanej/najdłuższy okres gwarancji) x 15 pkt.
8Zamawiający określa maksymalny termin gwarancji nie dłuższy niż 60 miesięcy,
a minimalny nie krótszy niż 36 miesięcy.
UWAGA ! W ofercie muszą zostać podane elementy podlegające ocenie: - łączna cena dla
całego zakresu SWZ / oraz okres gwarancji.
18. Zasady badania ofert,
najkorzystniejszej oferty.
którymi
Zamawiający
będzie
się
kierował
przy
wyborze
18.1. W toku badania i oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać od Oferentów
wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
18.2. Zamawiający odrzuci ofertę Oferenta, który nie złożył wyjaśnień dotyczących jego oferty
lub jej nie uzupełnił w terminie oznaczonym przez Zamawiającego.
18.3. Zamawiający może wykluczyć Oferenta nie spełniającego warunków udziału
w Postępowaniu wynikających z pkt. 6. SWZ.
18.4. Zamawiający odrzuci ofertę, która nie odpowiada wymaganiom określonym w SWZ.
18.5. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli Oferent nie wpłacił w wymaganym terminie wadium
określonego w pkt. 10. SWZ.
18.6. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie i inne oczywiste omyłki
oraz niezwłocznie zawiadomi o tym właściwego Oferenta w celu potwierdzenia
naniesionych poprawek.
18.7. Zamawiający odrzuci ofertę, w której Oferent nie poprawił omyłek lub nie wyraził zgody
na ich poprawienie w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
18.8. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia Umowy
w sprawie Zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty
najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
19. Wymagania stawiane Wykonawcy.
19.1. Wykonawcy zobowiązani są do przestrzegania obowiązujących wszelkich przepisów BHP
i ppoż. na całym terenie realizacji zamówienia.
19.2. Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo pracy swoich pracowników oraz pracujących
na jego rzecz podwykonawców, realizujących swoje zadania związane z realizacją
zamówienia.
19.3. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania i nieprawidłowości lub zaniedbania każdego
z Podwykonawców i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania,
nieprawidłowości lub zaniedbania samego Wykonawcy.
19.4. Zmiana Podwykonawcy w trakcie realizacji zamówienia, może nastąpić jedynie
w uzasadnionych przypadkach i wymaga każdorazowo uzyskania pisemnej zgody
Zamawiającego.
19.5. Warunkiem dopuszczenia do realizacji przedmiotu umowy przez Podwykonawców jest
przedstawienie ich wykazu (zawierającego szczegółowy zakres robót do wykonania)
Zamawiającemu przez Wykonawcę.
19.6. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu zakres robót realizowanych
przez Podwykonawcę oraz kopię zawartej umowy.
19.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
19.7.1. wnioskowania do Wykonawcy o zmianę Podwykonawcy w przypadku
nienależytego wykonania robót objętych zakresem umowy z Podwykonawcą,
19.7.2. kontroli uregulowania zobowiązań finansowych przez Wykonawcę względem
Podwykonawcy wynikających z podwykonawstwa,
19.7.3. wstrzymania wypłat należnych Wykonawcy do czasu uregulowania jego
zobowiązań wobec Podwykonawcy. W związku z powyższym Zamawiający może
żądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentów potwierdzających
uregulowanie tych zobowiązań.
920. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu
zawarcia Umowy w sprawie zamówienia.
20.1. Po zakończeniu Postępowania Zamawiający poinformuje Oferentów o przyjęciu lub
odrzuceniu oferty. Ponadto Oferent, którego oferta została wybrana, zostanie
poinformowany o sposobie zawarcia Umowy z Zamawiającym.
20.2. W przypadku, gdy dojdzie do skutecznego zawarcia Umowy z Zamawiającym, Oferent
zobowiązany jest posiadać wymagane stosownymi przepisami prawa bądź aktami
wewnętrznymi zgody bądź pozwolenia właściwych organów. Przed podpisaniem Umowy,
Oferent obowiązany jest bez dodatkowego wezwania takowe zgody lub pozwolenia
przekazać Zlecającemu. Stanowić będą one dodatkowe załączniki do Umowy.
21. Treść Umowy w sprawie Zamówienia.
Treść umowy zostanie przedstawiona oferentowi po zakończeniu Postępowania przetargowego,
który w ramach tego postępowania został wybrany przez Zamawiającego na podstawie
kryteriów oceny zawartych w punkcie 18. SWZ.
22. Unieważnienie postępowania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia Postępowania przetargowego lub
odstąpienia od niego w każdym czasie bez podania przyczyn.
23. Zachowanie poufności.
Zamawiający informuje o możliwości zastrzeżenia dokumentów stanowiących tajemnicę
handlową Oferenta, w formie umożliwiającej zachowanie poufności wraz z oświadczeniem na
piśmie, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Oświadczenie takie opracowuje,
podpisuje Oferent i stanowi ono Załącznik do oferty.
24. Postanowienia dodatkowe.
W sprawach nieuregulowanych w SWZ stosuje się Kodeks Cywilny i inne obowiązujące przepisy
prawa.

Kontakt:
9. Osoby uprawnione do porozumiewania się ze Sprzedającymi.
Osoby działające w imieniu Zamawiającego, uprawnione do kontaktów z Oferentami w zakresie
udzielania informacji dotyczących zapisów SWZ:
?
w sprawach technicznych i organizacyjnych:
Grzegorz Kokot, tel. 62 735 86 08; e-mail: ozc@ozcsa.pl
Sławomir Górny, tel. 502 296 806, e-mail: ozc@ozcsa.pl
?
w sprawach formalno-prawnych:
Przemysław Cholewa, nr. tel. 62 735 86 00; e-mail: ozc@ozcsa.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.