Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie i odnowienie oznakowania poziomego dróg

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie i odnowienie oznakowania poziomego dróg

Data zamieszczenia: 2024-03-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto Chorzów - Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Chorzowie
Bałtycka 8A
41-500 Chorzów
powiat: Chorzów
zp@mzuim.chorzow.eu
Województwo: śląskie
Miasto: Chorzów
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie i odnowienie oznakowania poziomego dróg na terenie miasta Chorzowa w latach 2024 - 2026
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i odnowienie oznakowania poziomego dróg na terenie miasta Chorzowa w latach 2024-2026.
2. Przewidziany zakres robót:
1) Prace podstawowe - mechaniczne wykonanie i odnowienie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą białą przeznaczoną do poziomego znakowania dróg z napylanymi mikroelementami odblaskowymi wszystkich ulic krajowych, wojewódzkich i powiatowych wraz z wlotami dróg gminnych oraz wszystkimi przejściami dla pieszych na terenie miasta Chorzowa
2) Prace uzupełniające:
a) mechaniczne wykonanie i odnowienie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą białą przeznaczoną do poziomego znakowania dróg z napylanymi mikroelementami odblaskowymi miejsc parkingowych objętych strefą płatnego parkowania, ulic gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Chorzowa;
b) mechaniczne wykonanie i odnowienie oznakowania poziomego grubowarstwowego, strukturalnego - masą plastyczną chemoutwardzalną na zimno typu ,,Biladur" lub metodą równoważną wskazanych przez Zamawiającego elementów oznakowania poziomego na ulicach krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych.
3) Zlecone przez Zamawiającego konieczne, interwencyjne, awaryjne malowanie lub interwencyjne, awaryjne usunięcie oznakowania poziomego cienkowarstwowego.
3. Zakres wykonywanych robót winien obejmować następujące czynności:
1) prace pomiarowe,
2) roboty przygotowawcze i oznakowanie terenu robót,
3) przygotowanie i dostarczenie materiałów,
4) oczyszczenie i ewentualne osuszenie podłoża (nawierzchni),
5) przedznakowanie,
6) mechaniczne naniesienie powłoki znaków na nawierzchnię drogi o kształtach i wymiarach zgodnych z dokumentacją projektową, wskazaniami w zleceniu Zamawiającego i załącznikiem nr 2 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczenia na drogach ochrona znaków przed zniszczeniem przez pojazdy w czasie prowadzenia robót.
4. Przewidywane, szacunkowe ilości robót, określa Formularz ofertowy.
5. Zlecenie w okresie trwania umowy przez Zamawiającego mniejszej, niż określona w Formularzu ofertowym szacunkowa ilość robót, nie stanowi podstawy do występowania przez Wykonawcę z roszczeniem przeciwko Zamawiającemu o zapłatę wynagrodzenia, ani z roszczeniem o naprawienie szkody, przy czym Zamawiający wskazuje, że minimalna wielkość świadczenia Stron w okresie obowiązywania umowy wynosi:
1) mechaniczne wykonanie i odnowienie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą białą przeznaczoną do poziomego znakowania dróg z napylanymi mikroelementami odblaskowymi: 60 000 m2.
2) mechaniczne wykonanie i odnowienie oznakowania poziomego grubowarstwowego, strukturalnego - masą plastyczną chemoutwardzalną na zimno typu ,,Biladur" lub metodą równoważną wskazanych przez Zamawiającego elementów oznakowania poziomego: 1 000 m2.
6. Przedmiot zamówienia Wykonawca realizować będzie każdorazowo na podstawie wystawianych przez Zamawiającego pisemnych zleceń cząstkowych z określeniem ich zakresu, miejsca, sposobu i terminu wykonania.
7. Zamawiający zobowiązuje się przekazywać poszczególne ciągi ulic w zakresie niezbędnym do wykonywania prac objętych zleceniami cząstkowymi począwszy od dnia zawarcia umowy.

CPV: 45233221-4

Dokument nr: 2024/BZP 00260601, ZP.26.1.6.2024.SC

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-10 09:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2b01cf6e-eaab-11ee-b4e0-4ac387c144e3
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, tj.:
1) przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji")
lub
2) pocztą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego: zp@mzuim.chorzow.eu oraz adresy e-mail Wykonawców podane w dokumentach kierowanych do Zamawiającego. Przy czym po otwarciu ofert kontakt będzie możliwy tylko poprzez adres wskazany przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, nawet jeżeli przed otwarciem ofert Wykonawca kontaktował się z Zamawiającym z innego adresu e-mail.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
2. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik").
3. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
4. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja".
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
6. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl.
7. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania
8. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z Rozdziałem XXVI SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z Rozdziałem XXVI SWZ

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-10 09:00
Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-zamówienia - zakładka ,,Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31

Wymagania:
1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości:
10 000,- zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art.98 ust.1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP.
3. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Chorzowie, ul. Bałtycka 8A Nr rachunku:
ING Bank Śląski S.A. o/Chorzów Nr 72 1050 1243 1000 0010 0000 3770
Uwaga: za datę wniesienia wadium w tej formie uważa się datę wpływu środków pieniężnych na konto Zamawiającego.
Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu.
2) w gwarancjach bankowych.
3) w gwarancjach ubezpieczeniowych.
4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.26.1.6.2024.SC
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i odnowienie oznakowania poziomego dróg na terenie miasta Chorzowa w latach 2024-2026.
2. Przewidziany zakres robót:
1) Prace podstawowe - mechaniczne wykonanie i odnowienie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą białą przeznaczoną do poziomego znakowania dróg z napylanymi mikroelementami odblaskowymi wszystkich ulic krajowych, wojewódzkich i powiatowych wraz z wlotami dróg gminnych oraz wszystkimi przejściami dla pieszych na terenie miasta Chorzowa
2) Prace uzupełniające:
a) mechaniczne wykonanie i odnowienie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą białą przeznaczoną do poziomego znakowania dróg z napylanymi mikroelementami odblaskowymi miejsc parkingowych objętych strefą płatnego parkowania, ulic gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Chorzowa;
b) mechaniczne wykonanie i odnowienie oznakowania poziomego grubowarstwowego, strukturalnego - masą plastyczną chemoutwardzalną na zimno typu ,,Biladur" lub metodą równoważną wskazanych przez Zamawiającego elementów oznakowania poziomego na ulicach krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych.
3) Zlecone przez Zamawiającego konieczne, interwencyjne, awaryjne malowanie lub interwencyjne, awaryjne usunięcie oznakowania poziomego cienkowarstwowego.
3. Zakres wykonywanych robót winien obejmować następujące czynności:
1) prace pomiarowe,
2) roboty przygotowawcze i oznakowanie terenu robót,
3) przygotowanie i dostarczenie materiałów,
4) oczyszczenie i ewentualne osuszenie podłoża (nawierzchni),
5) przedznakowanie,
6) mechaniczne naniesienie powłoki znaków na nawierzchnię drogi o kształtach i wymiarach zgodnych z dokumentacją projektową, wskazaniami w zleceniu Zamawiającego i załącznikiem nr 2 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczenia na drogach ochrona znaków przed zniszczeniem przez pojazdy w czasie prowadzenia robót.
4. Przewidywane, szacunkowe ilości robót, określa Formularz ofertowy.
5. Zlecenie w okresie trwania umowy przez Zamawiającego mniejszej, niż określona w Formularzu ofertowym szacunkowa ilość robót, nie stanowi podstawy do występowania przez Wykonawcę z roszczeniem przeciwko Zamawiającemu o zapłatę wynagrodzenia, ani z roszczeniem o naprawienie szkody, przy czym Zamawiający wskazuje, że minimalna wielkość świadczenia Stron w okresie obowiązywania umowy wynosi:
1) mechaniczne wykonanie i odnowienie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą białą przeznaczoną do poziomego znakowania dróg z napylanymi mikroelementami odblaskowymi: 60 000 m2.
2) mechaniczne wykonanie i odnowienie oznakowania poziomego grubowarstwowego, strukturalnego - masą plastyczną chemoutwardzalną na zimno typu ,,Biladur" lub metodą równoważną wskazanych przez Zamawiającego elementów oznakowania poziomego: 1 000 m2.
6. Przedmiot zamówienia Wykonawca realizować będzie każdorazowo na podstawie wystawianych przez Zamawiającego pisemnych zleceń cząstkowych z określeniem ich zakresu, miejsca, sposobu i terminu wykonania.
7. Zamawiający zobowiązuje się przekazywać poszczególne ciągi ulic w zakresie niezbędnym do wykonywania prac objętych zleceniami cząstkowymi począwszy od dnia zawarcia umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt. 7 ustawy.
2. Zakres robót polegać będzie na powtórzeniu podobnych robót, co w zamówieniu podstawowym i zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego w pełnym zakresie rzeczowym określonym w niniejszej SWZ.
3. Warunki świadczenia przyszłej roboty będą przedmiotem rokowań z Wykonawcą i będą obejmowały wymagania nie gorsze niż ustalone względem zamówienia podstawowego.
4. Zamówienie, o którym mowa w art. 214 ust.1 pkt. 7 ustawy zostanie udzielone na warunkach określonych w ustawie PZP w trybie zamówienia z wolnej ręki.
5. Wykonawca przystąpi do wykonania roboty wyłącznie po zawarciu umowy pod warunkiem zaistnienia przesłanek o których mowa w art. 214 ust 1 pkt. 7 ustawy. Przystąpienie przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, bez uprzedniego zawarcia umowy z Zamawiającym nie uprawnia Wykonawcy do żądania od Zamawiającego zapłaty wynagrodzenia za wykonanie/ częściowe wykonanie robót.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wykonania zlecenia koniecznego, interwencyjnego, awaryjnego malowania lub interwencyjnego, awaryjnego usunięcia oznakowania poziomego cienkowarstwowego, liczony od momentu otrzymania telefonicznego lub mailowego zlecenia od Zamawiającego (Pi)
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania oznakowania poziomego cienkowarstwowego o powierzchni 10 000 m2 w jednym zleceniu cząstkowym liczony od dnia otrzymania zlecenia od Zamawiającego (Pt)
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 112 ust. 1 i 2 ustawy:
1) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
a) Wykonawca winien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 150 000,00 zł
b) Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 500 000,00 zł.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie powyższy warunek oceniany będzie łącznie.
2) Zdolność techniczna lub zawodowa:
a) Potencjał techniczny Wykonawcy:
Wykonawca powinien dysponować co najmniej następującym potencjałem technicznym:
trzema samojezdnymi malowarkami wysokociśnieniowymi z automatycznym podziałem linii i posypem mikrokulek do wykonania cienkowarstwowych linii segregacyjnych,
dwiema malowarkami samojezdnymi z automatycznym podziałem linii i posypem mikrokulek do wykonania grubowarstwowego oznakowania poziomego masą chemoutwardzalną,
dwiema malowarkami do ręcznego ciśnieniowego malowania z automatycznym posypem mikrokulek
jedną maszyną do śrutowania (usuwania) oznakowania poziomego,
jedną maszyną do frezowania (usuwania) oznakowania poziomego grubowarstwowego
dwiema przyczepami z tablicą zamykającą U-26.
b) Kwalifikacje zawodowe osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj.
kierownik robót branży drogowej - 1 osoba - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń,
cztery osoby posiadające uprawnienia do obsługi samojezdnych malowarek.
trzy brygady do ręcznego wykonywania elementów oznakowania poziomego, w skład których wchodzą:
o co najmniej 3 osoby na każdą brygadę roboczą,
o co najmniej 1 osoba w każdej z tych brygad, która posiada uprawnienia do kierowania ruchem potwierdzone zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia z kierowania ruchem w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lipca 2010 roku w sprawie kierowania ruchem drogowym (t.j. Dz.U. 2023 poz. 1101.)
Uwaga:
Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r.poz. 682 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże osobę spoza terytorium RP osoba ta musi:
Posiadać wykształcenie i kwalifikacje wymagane do świadczenia usług we wskazanej branży budowlanej w kraju
zamieszkania tych osób.
Posiadać decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych we wskazanej branży budowlanej na zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj. m.in. w ustawie z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334.).
c) Doświadczenie Wykonawcy:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:
dwie roboty budowlane, z których każda polegała na oznakowaniu poziomym cienkowarstwowym dróg publicznych o powierzchni nie mniejszej niż 20 000 m2 oraz dwie roboty budowlane z których każda polegała na oznakowaniu poziomym grubowarstwowym o powierzchni nie mniejszej niż 500 m2 .
W przypadku umów wieloletnich Zamawiający uzna, że każdy rok wykonywania tych robót budowlanych stanowi jedną robotę.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek zdolności technicznej lub zawodowej oceniany będzie łącznie, przy czym w przypadku doświadczenia Wykonawcy- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane. W tym celu Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołącza do oferty oświadczenie, z którego wynikać będzie które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale XV SWZ - oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP w zakresie podstaw do wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego (Załącznik nr 3 do SWZ).
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie:
a) Oświadczenie, o którym mowa wyżej w ust. 2 pkt 1) składa każdy z Wykonawców.
3) W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby:
a) W celu wykazania, że wobec tych podmiotów nie zachodzą przesłanki wykluczenia Wykonawca składa także oświadczenie, o którym mowa w wyżej w ust 2 pkt 1) podmiotu udostępniającego zasoby.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości:
10 000,- zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art.98 ust.1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP.
3. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Chorzowie, ul. Bałtycka 8A Nr rachunku:
ING Bank Śląski S.A. o/Chorzów Nr 72 1050 1243 1000 0010 0000 3770
Uwaga: za datę wniesienia wadium w tej formie uważa się datę wpływu środków pieniężnych na konto Zamawiającego.
Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu.
2) w gwarancjach bankowych.
3) w gwarancjach ubezpieczeniowych.
4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienia dołączą do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy (Załącznik nr 5 do SWZ), przy czym treść oświadczenia winna odzwierciedlać sposób w jaki Konsorcjum wykazuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. W sytuacji, gdy tylko jeden z członków konsorcjum wykazuje się wymaganymi do realizacji zamówienia zdolnościami (doświadczeniem), to żeby doszło do faktycznego wykorzystania tych zdolności, zgodnie z normą wynikającą z art. 117 ust. 3 PZP - powinien on uczestniczyć w każdej z czynności składających się na wykonywanie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy PZP, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach określonych w projekcie umowy (załącznik nr 6do SWZ)
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wykonania zlecenia koniecznego, interwencyjnego, awaryjnego malowania lub interwencyjnego, awaryjnego usunięcia oznakowania poziomego cienkowarstwowego, liczony od momentu otrzymania telefonicznego lub mailowego zlecenia od Zamawiającego (Pi)
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania oznakowania poziomego cienkowarstwowego o powierzchni 10 000 m2 w jednym zleceniu cząstkowym liczony od dnia otrzymania zlecenia od Zamawiającego (Pt)
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-09

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.