Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa dróg

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa dróg

Data zamieszczenia: 2024-03-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Pokój
Sienkiewicza
46-034 Pokój
powiat: namysłowski
zamowieniapubliczne@gminapokoj.pl
Województwo: opolskie
Miasto: Pokój
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa 2 km dróg gminnych w sołectwie Domaradz
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie zadania pn: ,,Przebudowa 2 km dróg gminnych w sołectwie Domaradz" realizowanego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych - z podziałem na 2 części, jak przedstawiono poniżej:
Część nr 1 zamówienia: Przebudowa 2 km dróg gminnych w sołectwie Domaradz - roboty budowlane dotyczące przebudowy 7 odcinków dróg
1.2.1 Przedmiot zamówienia ,,Przebudowa 2 km dróg gminnych w sołectwie Domaradz". Przedmiotem inwestycji jest Przebudowa dróg gminnych w sołectwie Domaradz o długości 2 000 m. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie siedmiu odcinków dróg:
1) Odcinek 1- obręb ew. Domaradz dz. nr 320 k.m. 2- dł. 421 mb: Przebudowa istniejącej drogi będzie polegać na wykonaniu nowej nawierzchni asfaltowej MMA JENA 16 szer. 4,0 - 3,0 m, poboczy szer. 0,5m utwardzonych kamieniem. Całość przebudowy zostanie wykonana w granicach istniejącego pasa drogowego. Dodatkowo projektuje się wykonanie zjazdów indywidualnych do posesji, konserwację istniejących rowów, remont istniejących przepustów, wykonanie mijanki drogowej i odcinkowe obniżenie niwelety drogi.
- jezdnia na powierzchni 1506,5 m2
- pobocza na powierzchni 393,5 m2
- powierzchnia zjazdów 99,0 m2
Układ konstrukcyjny obiektu:
Nawierzchnia asfaltowa jezdni oraz zjazdów:
-warstwa ścieralna SMA 16 Jena- 7,0 cm
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie- 10,0 cm
Pobocza szer. 0,5m
- pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5 jasnego wapiennego stabilizowanego mechanicznie 10,0 cm
1) Odcinek 2 -obręb ew. Domaradz dz. nr 743 i 620 km. 3 Przebudowa istniejącej drogi będzie polegać na wykonaniu nowej nawierzchni asfaltowej MMA JENA 16 szer. 3,0 - 5,0 m, poboczy szer. 0,75m utwardzonych kamieniem. Całość przebudowy zostanie wykonana w granicach istniejącego pasa drogowego. Dodatkowo projektuje się wykonanie zjazdów indywidualnych do posesji, konserwację istniejących rowów, remont istniejących przepustów oraz rozebranie istniejącego ścieku wodnego i wbudowanie w jego miejsce krawężnika betonowego.
- jezdnia na powierzchni - 1317,60 m2,
- pobocza na powierzchni - 579 m2
- powierzchnia zjazdów - 30 m2
Układ konstrukcyjny obiektu
Nawierzchnia asfaltowa jezdni oraz zjazdów
- warstwa SMA Jena 16 - gr. 6,0 - 10,0 cm
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie 15,0 cm
Pobocza szer. 0,5m
- pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5 jasnego wapiennego stabilizowanego mechanicznie 10,0 cm.
1) Odcinek 3- droga publiczna nr 101605 O obręb ew. Domaradz dz nr 302 i 303 k.m. 2, Przebudowa istniejącej drogi będzie polegać na wykonaniu nowej nawierzchni asfaltowej MMA JENA 16 szer. 12,0 - 3,5 m, poboczy szer. 0,75m utwardzonych kamieniem. Całość przebudowy zostanie wykonana w granicach istniejącego pasa drogowego. Dodatkowo projektuje się wykonanie zjazdów indywidualnych do posesji, konserwację istniejących rowów, remont istniejących przepustów i wpustów ulicznych, wykonanie cieku korytkowego, jednostronną rozbiórkę istniejącego chodnika
- jezdnia na powierzchni 2335 m2,
- pobocza na powierzchni 683 m2
- powierzchnia zjazdów - 234 m2
Układ konstrukcyjny obiektu
Nawierzchnia asfaltowa jezdni oraz zjazdów
- warstwa SMA Jena 16 - 7,0 cm
-warstwa wiążąca 16 W - 5,0 cm
-podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie 20,0 cm
-stabilizacja C 1,5/2 15 cm
Pobocza szer. 0,75m
- pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5 jasnego wapiennego stabilizowanego mechanicznie 10,0 cm
1) Odcinek 4 - obręb ew. Domaradz dz. nr 468 km 2 Przebudowa istniejącej drogi będzie polegać na wykonaniu nowej nawierzchni asfaltowej MMA JENA 16 szer. 3,8 - 3,0 m, poboczy szer. 0,5m utwardzonych kamieniem. Całość przebudowy zostanie wykonana w granicach istniejącego pasa drogowego. Dodatkowo projektuje się wykonanie zjazdów indywidualnych do posesji, konserwację istniejących rowów oraz wykonanie mijanki drogowej i wykonanie cieku korytkowego
- jezdnia na powierzchni 1455 m2,
- pobocza na powierzchni 385 m2
- powierzchnia zjazdów - 78,0 m2
Układ konstrukcyjny obiektu
Nawierzchnia asfaltowa jezdni oraz zjazdów
- warstwa SMA Jena 16 - 6,0 i 10,0 cm
-podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie 10,0 cm
-stabilizacja C 1,5/2 - 15 cm
Pobocza szer. 0,5m
-pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5 jasnego wapiennego stabilizowanego mechanicznie 10,0 cm
1) Odcinek 5- obręb ew. Domaradz dz. nr 555 km 2 Przebudowa istniejącej drogi będzie polegać na wykonaniu nowej nawierzchni asfaltowej MMA JENA 16 szer. 3,0m , poboczy szer. 0,5m utwardzonych kamieniem. Całość przebudowy zostanie wykonana w granicach istniejącego pasa drogowego. W ramach zadania projektuje się także konserwację istniejących rowów, remont istniejących przepustów oraz wykonanie zjazdów do posesji.
- jezdnia na powierzchni 282,5 m2,
- pobocza na powierzchni 80,0 m2
- powierzchnia zjazdów - 18,0 m2
Układ konstrukcyjny obiektu
Nawierzchnia asfaltowa jezdni oraz zjazdów
rstwa SMA Jena 16- 8,0 cm
dbudowa z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie 15,0 cm
abilizacja C 1,5/2 - 15 cm
Pobocza szer. 0,5m
bocza z kruszywa łamanego 0/31,5 jasnego wapiennego stabilizowanego mechanicznie 8,0 cm
1) Odcinek 6 - obręb ew. Domaradz nr 101605 O dz. nr 1095 km 3 Przebudowa istniejącej drogi będzie polegać na wykonaniu nowej nawierzchni asfaltowej MMA JENA 16 szer. 3,5 m , poboczy szer. 0,75 m utwardzonych kamieniem. Całość przebudowy zostanie wykonana w granicach istniejącego pasa drogowego. W ramach zadania projektuje się także odcinkowe poszerzenie istniejącej jezdni w celu doprowadzenia szerokości jezdni do 3,5 m, wykonanie zjazdów do posesji.
- jezdnia na powierzchni 493,66 m2,
- pobocza na powierzchni 162,0 m2
- powierzchnia zjazdów - 48,0 m2
Układ konstrukcyjny obiektu
Nawierzchnia asfaltowa jezdni oraz zjazdów
- warstwa SMA Jena 16- 7,0 cm
- warstwa wiążąca mma 16 W - 5,0 cm
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie 20,0 cm
Pobocza szer. 0,75m
-pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5 jasnego wapiennego stabilizowanego mechanicznie 10,0 cm
1) Odcinek 7 - obręb ew. Domaradz dz. nr 260 i 226/1 km 2 Przebudowa istniejącej drogi będzie polegać na wykonaniu nowej nawierzchni asfaltowej MMA JENA 16 szer. 3,0m , poboczy szer. 0,5m utwardzonych kamieniem oraz mijanki w środkowym odcinku drogi. Całość przebudowy zostanie wykonana w granicach istniejącego pasa drogowego. W ramach zadania projektuje się także konserwację istniejących rowów, remont istniejących przepustów oraz wykonanie zjazdów do posesji.
- jezdnia na powierzchni 2 700,0 m2,
- pobocza na powierzchni 900,0 m2
- powierzchnia zjazdów - 213,0 m2
Układ konstrukcyjny obiektu
Nawierzchnia asfaltowa jezdni oraz zjazdów
- warstwa SMA Jena 16 - gr. 6,0 - 10,0 cm
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie 15,0 cm
Pobocza szer. 0,5m
- pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5 jasnego wapiennego stabilizowanego mechanicznie 8,0 - 10,0 cm.
Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie zadania pn: ,,Przebudowa 2 km dróg gminnych w sołectwie Domaradz" realizowanego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych - z podziałem na 2 części, jak przedstawiono poniżejCzęść nr 2 zamówienia: Przebudowa 2 km dróg gminnych w sołectwie Domaradz - pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją części nr 1 przedmiotu zamówienia.
1.2.2 Część nr 2 zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań części nr 1 niniejszego przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:
a) robót i prac wszystkich branż,
b) robót i prac branży geodezyjnej,
c) prac związanych z kosztorysowaniem,
d) wszelkich inne prac objętych tych zadaniem.
1) Pełnienie nadzoru w następujących specjalnościach (branżach):
a) drogowej
2) Zakres i opis przedmiotu w ramach którego wymagane jest pełnienie nadzoru inwestorskiego przedstawiono w części nr 1 przedmiotowego zamówienia.
3) W ramach sprawowania nadzoru inwestorskiego zakres obejmie przede wszystkim:
a) wypełnianie obowiązków, jakie zostały określone dla Inspektorów nadzoru inwestorskiego w ustawie Prawo budowlane, w art. 25,
b) wypełnianie dodatkowych wymagań określonych przez Zamawiającego (zawartych w Załączniku we wzorze umowy, załączniku do SWZ)
4) Pełnienie nadzoru inwestorskiego przez osobę uprawnioną do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. ,,Prawo budowlane" oraz przynależące do izby inżynierów budownictwa nad realizacją zadania inwestycyjnego zgodnie z warunkami niniejszej umowy, stosownie do art. 25 i 26 Prawa budowlanego, decyzją o pozwoleniu na budowę, w sposób zgodny z umową oraz wynikających z zaistniałych potrzeb rozwiązywania problemów powstałych na tle realizacji zadania, w szczególności pełnienie nadzoru inwestorskiego będzie obejmować:
a) analizę merytoryczną dokumentacji technicznej celem właściwej realizacji pod względem kolejności robót, zastosowanych materiałów i rozwiązań technicznych,
b) nadzór nad zgodnością wykonawstwa z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, umową o wykonanie robót budowlanych, wymaganiami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami, wiedzą techniczną i sztuką budowlaną w zakresie rozwiązań funkcjonalno-użytkowych, technicznych, technologicznych i materiałowych, jakości, trwałości i estetyki wykonania,
c) przekazanie wraz z Zamawiającym placu budowy dla wykonawcy robót budowlanych,
d) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego,
e) wyjaśnianie wszelkich wątpliwości natury techniczno-budowlanej związanych z realizacją zadania, mając na uwadze stanowisko i opinię nadzoru autorskiego,
f) sprawdzanie jakości wykonanych robót, montowanych urządzeń, dostarczanych i wbudowywanych wyrobów, a w szczególności zapobieganiu zastosowania wyrobów budowlanych, urządzeń, systemów i wyposażenia nieuzgodnionych przez Zamawiającego, niezgodnych z dokumentacją projektową lub wadliwych oraz nie dopuszczonych do stosowania,
g) sprawdzanie i odbiory robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach, pomiarach, sprawdzeniach i odbiorach technicznych,
h) opiniowanie - w przypadku propozycji wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w zakresie materiałów, konstrukcji, urządzeń, sprzętu, wyposażenia, rozwiązań technicznych, technologicznych i użytkowych, jednak o jakości i standardzie nie niższych niż przewidziano w dokumentacji projektowej,
i) sprawdzanie i opiniowanie przedstawionych przez wykonawcę harmonogramów rzeczowo - finansowych pod względem technologiczno-organizacyjnym, oraz zgodności z budżetowym planem finansowania inwestycji Zamawiającego,
j) przedstawianie lub opiniowanie propozycji rozwiązań zamiennych w przypadku niemożności zastosowania rozwiązań występujących w dokumentacji projektowej lub gdy ich zastosowanie jest nieekonomiczne lub nieefektywne w świetle aktualnej wiedzy i zasad sztuki budowlanej, a koszt zastosowania nowych rozwiązań nie zwiększy kosztów zadania z zastrzeżeniem, że każde z rozwiązań musi być zaopiniowane przez nadzór autorski i zaakceptowane przez Zamawiającego,
k) sprawdzanie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów z prób, testów i sprawdzeń wymaganych przepisami, dotyczących wykonanych robót budowlanych, potwierdzenie prawidłowości ich wykonania, osiągnięcie zakładanych parametrów, ocenę bezpieczeństwa w eksploatacji i użytkowaniu, oraz uczestniczenie i nadzór nad próbami i badaniami sieci, instalacji, urządzeń i systemów, łącznie z rozruchem i przekazaniem do eksploatacji,
l) inicjowanie i udział w naradach i komisjach technicznych,
m) dokonywanie odbiorów części robót,
n) sporządzanie protokołów odbioru faktycznie wykonanych robót, z oszacowaniem zakresu rzeczowego i finansowego w danym okresie rozliczeniowym, stanowiącymi podstawę do wystawienia faktur przejściowych przez wykonawcę robót budowlanych,
o) sprawdzanie dostarczanych przez wykonawcę robót budowlanych próbek lub dokumentacji potwierdzającej możliwość przyjęcia do zastosowania materiałów, urządzeń, systemów i elementów, pod względem zgodności z dokumentacją projektową i wymaganiami zamawiającego,
p) dokonywanie wszelkich innych czynności nadzoru, ocen i sprawdzeń, dotyczących wykonania robót budowlanych, zapewnienia bezpieczeństwa przy wykonywaniu prac w czynnym obiekcie, sposobu prowadzenia i koordynacji prac z podmiotami zewnętrznymi,
q) sprawdzenie dokumentacji powykonawczej i innych dokumentów wymaganych przepisami prawa pod względem kompletności i prawidłowości oraz ewidencjonowanie zmian wprowadzanych w trakcie realizacji robót budowlanych, przed dokonaniem odbioru końcowego, a także przed każdym zgłoszeniem obiekt lub jego części do użytkowania.
r) informowanie Zamawiającego o przebiegu robót i sygnalizowanie - z odpowiednim wyprzedzeniem - o wszelkich zdarzeniach mających wpływ na realizację zadania, w tym na jego terminowe zakończenie, dokonywanie i sprawdzanie rozliczeń kosztorysowych w przypadku wystąpienia robót zamiennych i dodatkowych, w tym przedstawienie skutków finansowych proponowanych zmian w stosunku do rozwiązań przyjętych w dokumentacji i uzyskania jego zgody na ich wprowadzenie,
s) składanie Zamawiającemu comiesięcznych sprawozdań z prowadzonego nadzoru nad zadaniem,
t) na żądanie Zamawiającego sprawdzanie i kontrolowanie rozliczeń zadania oraz opiniowanie umów z podwykonawcami robót budowlanych pod kątem zgodności z przepisami i wymaganiami Zamawiającego
u) potwierdzenie gotowości wykonawcy zadania do odbioru końcowego oraz udział w końcowym odbiorze zadania,
v) organizowanie i uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancyjnym i w procedurze usuwania zaistniałych w tym okresie wad, z udziałem Zamawiającego i wykonawcy robót budowlanych,
w) Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania obowiązków wynikających z niniejszej umowy z należytą starannością i na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości usług, przy czym działania jego w ramach nadzoru inwestorskiego nie mogą powodować przeszkód i opóźnień w realizacji zadania
x) Reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację inwestycji
y) Zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi
z) Sprawowania robót kontrolnych
5) Wykonawca niniejszego zamówienia:
a) Działa w ścisłej współpracy z Zamawiającym, mając zawsze na względzie pomyślne ukończenie Projektu zgodnie z dokumentacją, w sposób poprawny jakościowo w
przewidzianych terminach i budżecie;
b) Wspiera Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją umów na roboty budowlane;
c) Zapewni stałą wymianę informacji z Zamawiającym. Czas i sposób wymiany informacji dostosuje do wymagań Zamawiającego;
d) Zapobiega roszczeniom Wykonawców robót;
e) Identyfikuje, wszędzie tam, gdzie jest to możliwe, ryzyko powstania potencjalnych roszczeń ze strony Wykonawców robót i stron trzecich oraz informuje o tym Zamawiającego, wskazuje sposoby zapobiegania tym roszczeniom;
f) Powiadamia Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawców robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy;
g) Rozpatruje roszczenia Wykonawców robót i przedstawia je Zamawiającemu wraz z opinią i propozycją rozwiązań zapobiegających ewentualnym roszczeniom;
h) Bierze czynny udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją Projektu, proponuje działania minimalizujące ich negatywny wpływ na realizację Projektu;
i) Wykonuje inne czynności nie określone powyżej przewidziane dla Inspektora nadzoru, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności Prawa budowlanego, i innymi przepisami prawa, z postanowieniami decyzji odpowiednich organów i umową z Wykonawcą robót.

CPV: 45000000-7, 45100000-8,45110000-1,45111000-8, 45111100-9,45111200-0,45112000-5,45112300-8,45112600-1,45112700-2

Dokument nr: 2024/BZP 00260725, ZP.271.5.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-10 10:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b22c7c56-eb68-11ee-9c02-ce2b643d361d
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w j.polskim, przy użyciu Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl) oraz poczty elektronicznej Zamawiającego zamowieniapubliczne@gminapokoj.pl. Komunikacja z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze"
(,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). Komunikacja może odbywać się również w uzasadnionych przypadkach za pośrednictwem
poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gminapokoj.pl (nie dotyczy ofert), adres strony internetowej:https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b22c7c56-eb68-11ee-9c02-ce2b643d361d
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający wyznacza następujące
osoby do kontaktu z Wykonawcami: W zakresie procedury postępowania: Pani Agnieszka Hadamik tel. +48 (77) 4693080, email:
zamowieniapubliczne@gminapokoj.p W zakresie opisu przedmiotu zamówienia: Pani Beata Baron, Pani Izabela Tekieli, tel. +48 (77) 4693080, email: zamowieniapubliczne@gminapokoj.pl
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
,,Wykonawca" na Platformie e- Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej
w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach
rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i
przekazuje się jako załącznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji"). Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu
utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym
zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa". Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne znajdują się w rozdziale 4 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
1. Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2. dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
pn. ,, Przebudowa 2 km dróg gminnych w sołectwie Domaradz " prowadzonym w trybie podstawowym;
3. odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej ,,ustawa Pzp";
4. dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5. obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6. w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. Wykonawca posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8. Wykonawcy nie przysługuje:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o ograniczeniach danych osobowych:
-W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
-Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z ustawą.
-Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
-w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia (dotyczy przechowania protokołu wraz z załącznikami)

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-10 09:00
Miejsce składania ofert: "Wykonawca składa ofertę poprzez Platformę e-Zamówienia za pośrednictwem zakładki ,,Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy, na stronie prowadzonego postępowania

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.