Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie inwentaryzacji przewodów kominowych budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie inwentaryzacji przewodów kominowych budynku

Data zamieszczenia: 2024-03-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach
ul. Partyzantów 21
41-400 Mysłowice
powiat: Mysłowice
3 2 317 43 00 502 396 732 502 396 640
zp@mzgk.myslowice.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Mysłowice
Wadium: ---
Nr telefonu: 3 2 317 43 00 502 39
Termin składania ofert: 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do złożenia oferty na: ,,Wykonanie inwentaryzacji
przewodów kominowych budynku położonego przy Ul. Słupeckiej 4,4a,4b,4c,4d,4e w Mysłowicach, segment
b, pion mieszkań 1,4,7,10".
III.Opis przedmiotu i warunki zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie inwentaryzacji przewodów kominowych budynku położonego przy ul.
Słupeckiej 4,4a,4b,4c,4d,4e w Mysłowicach, segment b, pion mieszkań 1,4,7,10.
2. Zakres prac:
1) inwentaryzacja przewodu kominowego w celu sprawdzenia prawidłowości podłączeń (podanie drożności i
wymiaru przewodu wraz ze szkicem przekrojowym,
2) inwentaryzacja ilości i rodzaju urządzeń podłączonych do przewodu kominowego w pionie 1,4,7,10
segmentu b budynku oraz dokładne określenie miejsca każdego podłączenia,
3) wskazanie wszystkich nieprawidłowo podłączonych urządzeń grzewczych i wentylacyjnych,
4) wykonanie szkicu obrazującego rozmieszczenie przewodu kominowego wraz ze szczegółowym opisem
wszystkich istniejących podłączeń, wykonanie szkicu dachu z naniesionym kominem z zaznaczoną ilością
przewodów kominowych i ich obecnym przeznaczeniem,
5) wykazanie wszystkich uszkodzeń i usterek urządzeń kominowych występujących w inwentaryzowanym
przewodzie.
3. Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji w dniach 27.03.2024 r. - 03.04.2024 r. w godz.ch 9.00-13.00,
z zastrzeżeniem, że wizja odbywać będzie się wyłącznie w dni robocze, po wcześniejszym umówieniu spotkania
z pracownikiem MZGK- 510 464 237.
4. Wykonawca oświadcza, że dokonał wizji w terenie i na tej podstawie zweryfikował zakres prac oraz dokonał ich
sprawdzenia.

Dokument nr: ZP/271/1/51/2024

Składanie ofert:
2. Oferty należy składać w terminie do dnia 3 kwietnia 2024 roku.
Oferty złożone po terminie lub na niewłaściwym wzorze Formularza ofertowego nie zostaną rozpatrzone.
3. Ofertę należy dostarczyć do Zamawiającego na adres poczty elektronicznej: zp@mzgk.myslowice.pl

Miejsce i termin realizacji:
IV.Termin realizacji
Do 14 dni od otrzymania zlecenia przez Wykonawcę.

Wymagania:
II.Tryb zamówienia
1. Z uwagi na wartość zamówienia nieprzekraczającą 130 tysięcy złotych ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) nie stosuje się.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
3. Wykonawcy uczestniczą w postępowaniu na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu
odstąpienia przez Zamawiającego od zapytania ofertowego
V.Dokumenty oraz termin składania ofert:
1. Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani złożeniem ofert, uprzejmie prosimy o wypełnienie i podpisanie przez
osobę uprawnioną Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego;
Bank PEKAO S.A. Oddział Mysłowice
nr konta: 66 1240 4315 1111 0000 5299 8043
NIP 222-00-09-027
REGON 271570799Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (wskazane
we właściwym dla wykonawcy rejestrze). W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, do oferty należy
dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika umocowanie do dokonania takiej czynności (oryginał lub kopie
potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez notariusza lub osobę reprezentującą wykonawcę).
4. Zamawiający będzie publikował wszystkie informacje dot. przedmiotowego zapytania na stronie internetowej
https://mzgk.nowybip.pl/zamowienia-publiczne, tj.
a) odpowiedzi na ewentualne pytania zadane przez potencjalnych Wykonawców przed terminem składania
ofert;
b) informację o złożonych ofertach;
c) zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania.
5. W związku z powyższym, Zamawiający nie będzie wysyłał do Wykonawców odrębnych pism w przedmiotowym
zakresie.
6. Po wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie podpisana z Wykonawcą umowa. W przypadku Wykonawcy
będącego spółką cywilną przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie wymagał przedłożenia potwierdzonej
za zgodność z oryginałem kopii umowy spółki wraz ze wszystkimi aneksami.
VI.
Ocena ofert:
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryterium:
,,Wartość oferty brutto" - cena 100%
Ceny należy wyliczyć i podać w złotych polskich z dokładnością do 1 grosza. Jeżeli wartość dziesiętnej grosza jest
poniżej 5 to wartość zaokrągla się w dół do pełnych groszy, jeżeli wartość dziesiętnej grosza jest 5 i powyżej to
wartość zaokrągla się w górę do pełnych groszy.
Zaoferowana cena obejmuje wszelkie zobowiązania Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego i zawiera
wszystkie koszty bezpośrednie i pośrednie związane z prawidłową realizacją przedmiotu umowy.
Złożenie ofert nie jest wiążące dla Zamawiającego.
W przypadku, gdy wartość oferty z najniższą ceną przekroczy kwotę środków przeznaczonych na realizację
zamówienia, dopuszcza się możliwość dalszych negocjacji z Wykonawcą, którego oferta została uznana za
najkorzystniejszą w danej części postępowania lub rezygnację z części lub całości zamówienia.
VII.
Wynagrodzenie Wykonawcy i warunki płatności:
Wykonawca przedstawi w Formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do Zapytania, cenę netto oraz cenę brutto za
wykonanie wszystkich prac.
Cena przedstawiona przez Wykonawcę zawiera wszystkie koszty ponoszone przez Wykonawcę związane
z realizacją prac.
Wynagrodzenie zostanie uregulowane w formie przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy po wykonaniu
zlecenia oraz na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT wystawionej zgodnie z poniższymi danymi:
Nabywca:
Miasto Mysłowice
ul. Powstańców 1
41-400 Mysłowice
NIP 2220012288
REGON 276255393
Odbiorca:
Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej
ul. Partyzantów 21,
41-400 Mysłowice
Płatność nastąpi w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.
UWAGA! Wszelkie pytania dotyczące przedmiotowego zapytania muszą być kierowane pisemnie na wyżej
wymienione adresy e-mail.

Kontakt:
VIII.
Osoby uprawnione do kontaktu, udzielające dodatkowych informacji:
Magdalena Woźniak, zp@mzgk.myslowice.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.