lubelskie (Puławy)
pomorskie (Rumia)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | PRACE NAPRAWCZE OBIEKTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY ORAZ PRACE PRZYGOTOWAWCZE I KONSERWATORSKIE NA PLACACH ZABAW |
Data zamieszczenia: | 2024-03-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA MIEJSKA OSTRÓDA ul. Adama Mickiewicza 24 14-100 Ostróda powiat: ostródzki karol.zuranski@um.ostroda.pl https://umostroda.ezamawiajacy.pl/pn/UMOSTRODA/demand/notice/public/125389/details |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Ostróda |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
PRACE NAPRAWCZE OBIEKTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY ORAZ PRACE PRZYGOTOWAWCZE I KONSERWATORSKIE NA PLACACH ZABAW DLA DZIECI NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA Krótki opis przedmiotu zamówienia Część 1: Prace naprawcze obiektów małej architektury. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) wymianę barier, schodków, poręczy i innych wskazanych elementów drewnianych na mostkach i moście oraz wymiana pojedynczych desek pokładu mola oraz pojedynczych desek na moście wskazanych przez Zamawiającego na nabrzeżu Jez. Drwęckiego; b) wymianę szczebli w ławkach i koszach na odpady oraz uzupełnianie listew podłogowych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Naprawa oraz mycie uszkodzonych elementów malej architektury, w tym m.in.: - montaż koszy na śmieci po wyrwaniu z kostki brukowej, betonowej; - montaż koszy na śmieci po wyrwaniu z płyty chodnikowej; - naprawa uszkodzonych elementów metalowych kosza na śmieci; - pomalowanie koszy drewnianych na nabrzeżu jez. Drwęckiego oraz w Parku przy Ul. Johanna Herdera; - mocowanie ławek do podłoża po wyrwaniu ławek ze śrubami; - uzupełnianie śrub mocujących w ławkach parkowych i koszach na śmieci; - uzupełnianie listew drewnianych o wymiarach 70 cm dł. x 6 cm szer. x 3 cm grub. w koszach na odpady; - uzupełnianie desek w ławkach (przystanki) o wymiarach 10 szer. x 4,5 cm x 200 cm; - uzupełnianie desek w ławkach (park i fontanna Ul. Adama Mickiewicza) o wymiarach 10 cm szer. x 5 cm grubość x 160 dł.; - uzupełnianie desek w ławkach (przy fontannie w pasażu) o wymiarach 10 cm x 4,5 cm grubość x 200 cm szer.; - mocowanie ławek, które są zamontowane do ściany budynku przy fontannie; - mocowanie listew podłogowych z kompozytu koloru zbliżonego do istniejących; - malowanie konstrukcji metalowej ławki (przystankowe lub parkowe); - mycie koszy betonowych; - mycie tablic informacyjnych (o wymiarach 100 cm wys. x 130 cm szer.); - ustawianie / poprawianie tablic informacyjnych (o wymiarach 100 cm wys. x 130 cm szer.); - zakup wraz z wymianą uszkodzonych stojaków rowerowych; - zakup wraz z wymianą brakujących lub zdewastowanych elementów stacji napraw rowerów; - zakup wraz z wymiana podpórek dla rowerzystów; - inne prace naprawcze wskazane przez Zamawiającego, wyżej niewymienione 20 r/h. c) malowanie barier, ławek i poręczy mostów drewnianych oraz odmalowanie wiaty dla matek karmiących z przewijakiem nad Jeziorem Drwęckim; zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4.1 do SWZ), kalkulacją ceny ofertowej (załącznik nr 5.1 do SWZ) oraz wzorem umowy (załącznik nr 3 do SWZ). Część 2: Prace przygotowawcze oraz prace konserwatorskie na placach zabaw dla dzieci. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) etap I: remont, konserwacja i przygotowanie do sezonu letniego urządzeń zabawowych na placach zabaw dla dzieci, w tym m.in.: - konserwacja urządzeń zabawowych oraz fitness (smarowanie, uzupełnianie śrub, dokręcanie elementów, uzupełnianie brakujących zaślepek, zakup i uzupełnianie nowych niezbędnych elementów oraz wygrabienie terenu placu zabaw); - oczyszczanie piaskownic z zużytego piasku oraz uzupełnienie piasku; - malowanie i konserwacja części drewnianych lub metalowych wskazanych urządzeń zabawowych (np. zestawy, huśtawki); - mycie elementów zabawowych; - demontaż uszkodzonych urządzeń zabawowych (uszkodzone siedziska, zniszczone elementy drewniane, itp.); - wymiana uszkodzonych elementów drewnianych (belki, barierki, deski podłogowe); - zakup i montaż łańcuchów i siedzisk do huśtawek (siedziska płaskie i koszyki); - wymiana elementów ogrodzeniowych wokół placów zabaw (panele o wymiarach wys. 250 cm x szer. 125 cm, średnica drutu 3 mm); - wykonanie stref bezpieczeństwa wokół elementów zabawowych wskazanych przez Zamawiającego (korytowanie gruntu i uzupełnianie piaskiem); - odbudowa betonowej podbudowy piaskownicy. b) etap II: bieżące utrzymanie, w tym konserwacja urządzeń w trakcie trwania roku, w tym m.in.: - konserwacja (oczyszczenie i pomalowanie) oraz wymiana elementów zniszczonych drewnianych urządzeń zabawowych (zestaw ze zjeżdżalnią); - mycie elementów zabawowych; - demontaż uszkodzonych urządzeń zabawowych; - wymiana uszkodzonych elementów drewnianych; - zakup i montaż łańcuchów i siedzisk do huśtawek lub uszkodzonych elementów zabawowych (siedziska płaskie i koszyki, uchwyty); - wymiana lub naprawa elementów ogrodzeniowych na placach zabaw; - wymiana lub naprawa elementów ogrodzeniowych wokół placów zabaw (panele); - uzupełnianie piasku w piaskownicach; - inne prace naprawcze i konserwatorskie wyżej niewymienione- 2r/h; zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4.2 do SWZ), kalkulacją ceny ofertowej (załącznik nr 5.2 do SWZ) oraz wzorem umowy (załącznik nr 3 do SWZ). Część 3: Konserwacja, naprawy i remonty wiat przystankowych. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) zamówienie podstawowe: konserwację, naprawy i remonty wiat przystankowych. Podstawowe prace naprawcze wskazanych wiat (łącznie 35 szt. wiat przystankowych), w tym: - uzupełnianie brakujących elementów konstrukcji stanowiących integralną część wiaty przystankowej, które zostały zawarte w dokumentacji technicznej dla Gminy Miejskiej Ostróda, w tym również odświeżenie poszczególnych elementów po ich zniszczeniu. Prace naprawcze, wymiana, uzupełnianie oraz odświeżenie dotyczy m.in. paneli osłonowych szklanych (bocznych i dachowych), desek kompozytowych, laminatów elewacyjnych, okładziny ceglanej, stalowych ram, tablic informacyjnych, mocowań, okrągłych elementów szklanych oraz pozostałych elementów konstrukcji wiaty; - malowanie / odświeżenie zniszczonych elementów konstrukcji w wybranych wiatach (części dolne i boczne wiaty, deski); - inne nieprzewidziane prace naprawcze wcześniej niesklasyfikowane- 2 r/h; zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4.3 do SWZ), kalkulacją ceny ofertowej (załącznik nr 5.3 do SWZ) oraz wzorem umowy (załącznik nr 3 do SWZ). CPV: 50000000-5, 50800000-3 Dokument nr: 2024/BZP 00261006, ZP.271.10.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-03 09:10 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://umostroda.ezamawiajacy.pl/pn/UMOSTRODA/demand/153100/notice/public/details 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umostroda.ezamawiajacy.pl/pn/UMOSTRODA/demand/153100/notice/public/details 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452). 2. Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej znajdują się w SWZ (m.in. § 6, 9, 10 SWZ). 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe zasady dotyczące RODO- § 31 SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe zasady dotyczące RODO- § 31 SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://umostroda.ezamawiajacy.pl/pn/UMOSTRODA/demand/notice/public/125389/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-03 09:00 Miejsce składania ofert: https://umostroda.ezamawiajacy.pl/pn/UMOSTRODA/demand/153100/notice/public/details Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024