łódzkie (Łódź)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja kotła w systemie ,,pod klucz" |
Data zamieszczenia: | 2024-03-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Celsium Sp. z o.o. z siedzibą w Skarżysku - Kamiennej ul. 11 Listopada 7 26-110 Skarżysko-Kamienna powiat: skarżyski tel.(041) 252 89 80, fax (041) 252 89 83 celsium@celsium.pl |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Skarżysko-Kamienna |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.(041) 252 89 80, |
Termin składania ofert: | 2024-04-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia w postępowaniu na realizację zadania pn. : ,,Modernizacja kotła WLM 2,5 zainstalowanego w Ciepłowni przy Ul. Braci Kobylańskich 60 w Drzewicy". Zamawiający ogłasza postępowanie na wybór wykonawcy zadania pn.: ,,Modernizacja kotła WLM 2,5 zainstalowanego w Ciepłowni przy Ul. Braci Kobylańskich 60 w Drzewicy". i zaprasza do składania ofert. III. Opis przedmiotu zamówienia: Zakres rzeczowy przedmiotu Zamówienia polega na wykonaniu całości zadania w systemie ,,pod klucz", i obejmuje między innymi: 1. Opracowanie IBWR (Instrukcji Bezpiecznego Wykonywania Robót) przed przystąpieniem do realizacji zadania, który musi być zatwierdzony przez Specjalistę ds. BHP Zamawiającego. 2. Opracowanie technologii naprawy i jej uzgodnienie z UDT - art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym. 3. Demontaż opancerzenia obmurza oraz orurowania kotła w niezbędnym zakresie. 4. Utylizacja materiałów powstałych podczas demontażu. 5. Wykonanie nowego orurowania z rur fi 31,8x3,2mm gat. P235GH lub P265GH. W skład orurowania wchodzą: o Wykonanie częściowe ekranu prawego i lewego nad sklepieniem, o Około 60 szt. kolan połączeniowych z wężownicami. 6. Montaż nowego orurowania. 7. Przeprowadzenie wszystkich niezbędnych badań nieniszczących uzgodnionych z UDT. 8. DOSTAWA materiałów oraz wykonanie obmurza kotła w technologii - 12 cm cegła szamotowa gat.AS. 9. Wykonanie izolacji termicznej z wełny mineralnej grubość 10 cm oraz gęstości 80m kg/m3 oraz uzupełnienie opancerzenia na całej powierzchni objętej remontem. 10. Montaż zdemontowanych elementów kotła. 11. Przygotowanie kotła i przeprowadzenie jego próby ciśnieniowej po naprawie przy udziale UDT. 12. Uporządkowanie terenu do stanu sprzed rozpoczęcia robót. IV. Warunki techniczno-technologiczne realizacji przedmiotu zamówienia: 1. Roboty należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej SIWZ, opracowaną technologią naprawy uzgodnioną z UDT, Prawem budowlanym, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami oraz zawodową starannością i odpowiedzialnością za realizowane zamówienie. 2. Wykonawca winien przeprowadzić wizję lokalną w miejscu realizowanych zadań, na własną odpowiedzialność i na własny koszt. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o przeprowadzonej wizji lokalnej pod rygorem odrzucenia oferty. 3. Podczas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się: 3.1. zorganizować we własnym zakresie i na swój koszt zaplecze robót, 3.2. zapewnić organizację robót i dostaw materiałów w sposób wykluczający powstanie zniszczeń (przewidzieć odpowiednie zabezpieczenie), 3.3. w przypadku spowodowania szkód bezzwłocznie usunąć je na własny koszt i ponieść koszty ewentualnych odszkodowań, 3.4. zapewnić warunki bhp i p.poż zgodnie z obowiązującymi przepisami, prace prowadzić w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu i mienia, 3.5. zatrudnić do robót kadrę w odpowiedniej ilości i odpowiednich kwalifikacjach oraz zastosować odpowiedni sprzęt, 3.6. przeprowadzić niezbędne próby, odbiory i nadzory na swój koszt. 4. Stal pochodząca z rozbiórki Wykonawca złoży we wskazanym miejscu na terenie zakładu. Pozostałe materiały, gruz, materiały izolacyjne i inne odpady, Wykonawca na własny koszt podda utylizacji według obowiązujących przepisów. Karty przekazania odpadów do wglądu dla Zamawiającego. 5. Warunkiem odbioru robót jest: 5.1. Wykonanie robót montażowych zgodnie z wcześniej uzgodnionymi dokumentami, 5.2. Dopuszczeni do eksploatacji kotła przez UDT, 5.3. Likwidacja placu budowy, uporządkowanie terenu, utylizacja odpadów. Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.04.2024 r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego. Składanie ofert: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie w terminie do dnia 09.04.2024 r. do godz. 10:15 Miejsce i termin realizacji: VI. Wymagany termin realizacji zamówienia, termin płatności. 1. Termin realizacji zadania: od dnia 15.05.2024 r. do dnia 30.08.2024 r. 2. Termin płatności wyniesie 30 dni licząc od dnia złożenia u Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury VAT. Wymagania: V. Warunki jakie musi spełnić Oferent: 1. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 150 % ceny ofertowej. 2. Dysponowanie kadrą posiadającą uprawnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami do wykonania tego zadania. 3. Dopuszcza się możliwość zlecenia przez Wykonawcę, za zgodą Zamawiającego, części robót podwykonawcom na zasadach określonych w art.6471 kodeksu cywilnego oraz z Istotnych Postanowieniach Umowy. Podwykonawca musi posiadać status zakładu uprawnionego do naprawy przez UDT - zgodnie z art. 9 ustawy o dozorze technicznym i znajdować się w wykazie zakładów uprawnionych przez UDT. 4. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za podzlecony zakres robót tak w zakresie terminów jak i jakości oraz sposobu realizacji zadania. 5. Ofertę musi złożyć na załączonym formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 6. Za wykonanie przedmiotu Umowy Oferent winien przedstawić cenę ryczałtową netto obejmującą całość przedmiotu zamówienia. 7. Wymagany minimalny okres gwarancji na całość robót wynosi 24 miesiące. W dniu odbioru końcowego Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu karty gwarancyjne na zrealizowane zadania. VII. Składanie ofert (przygotowanie/ terminy). 1. Oferent może złożyć tylko jedna ofertę. 2. Oferta powinna być sporządzona na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Oferta powinna być złożona w zapieczętowanej kopercie. Koperta adresowana na Zamawiającego powinna zawierać opis: ,,Modernizacja kotła WLM 2,5 zainstalowanego w Ciepłowni przy ul. Braci Kobylańskich 60 w Drzewicy" VIII. Termin związania ofertą ustala się na 30 dni od dnia otwarcia ofert. IX. Ocena ofert. 1. Oceny ofert dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zarząd Celsium Sp. z o.o. uwzględniając w kolejności: 1.1. cenę ofertową, 1.2. oferowane warunki gwarancji, 1.3. doświadczenie Zamawiającego z realizacji dotychczasowych tego typu kontraktów, 1.4. referencje potwierdzające wykonanie podobnych robót. 2. Zamawiający nie określa procentowych wielkości wag poszczególnych kryteriów, o których mowa w pkt 1. 3. Oferent nie może się powoływać na okoliczność, iż oferta, którą wybrano, zawiera cenę wyższą niż jego oferta. 4. Z przeprowadzonego postępowania Komisja sporządzi protokół, który po zatwierdzeniu przez Zarząd stanowił będzie podstawę do zawarcia umowy. 5. Informacja o rozstrzygnięciu postępowania przetargowego zostanie zamieszczona na stronie internetowej Spółki. 6. Zamawiającemu przysługuje prawo unieważnienia postępowania bez wyboru oferty. Z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu. 7. Oferent nie może żądać zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. X. Opis warunków formalno-prawnych, które powinien spełnić oferent. W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków ofertę należy uzupełnić o następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego KRS albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie później niż 6 miesięcy przed terminem złożenia oferty. 2. Oświadczenie o nie wszczęciu postępowania upadłościowego, naprawczego lub likwidacyjnego wobec firmy Wykonawcy. 3. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie - umowa regulująca ich współpracę. 4. Zaświadczenie o nadaniu numeru NIP. 5. Zaświadczenie o nadaniu numeru REGON. 6. Zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego o niezaleganiu w płaceniu podatków oraz właściwego ZUS o terminowym regulowaniu składek, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem złożenia ofert. 7. Oświadczenie o przeprowadzonej wizji lokalnej. 8. Referencje potwierdzające wykonanie podobnych robót, opis rozwiązań techniczno-technologicznych zawierający m. in.: zestawienie gwarantowanych parametrów techniczno-eksploatacyjnych, 9. Deklarowany okres gwarancji, liczony od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego oraz warunki gwarancji. Uwago: Kserokopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez upoważnione osoby. Kontakt: II. Osoby upoważnione do kontaktu z oferentami: o Karol Zaręba - w zakresie przedmiotu zamówienia, i wizji lokalnej, e-mail: karol.zareba@celsium.pl , tel. 785 060 045, o Jacek Lisik - w zakresie przedmiotu zamówienia i procedur przetargowych, e-mail: jacek.lisik@celsium.pl, tel. 723 732 400 Informacje udziela się w dni robocze, w godzinach: 8:00 - 14:00. |
© eurobudowa.pl 2004-2024