Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa infrastruktury rowerowej na ciągach ulic

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa infrastruktury rowerowej na ciągach ulic

Data zamieszczenia: 2024-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy
Toruńska 174a
85-844 Bydgoszcz
powiat: Bydgoszcz
525822723, faks 525822777
zarzad@zdmikp.bydgoszcz.pl
https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/902549
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Bydgoszcz
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 525822723, faks 5258
Termin składania ofert: 2024-04-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa infrastruktury rowerowej na ciągach ulic w Bydgoszczy w systemie projektuj i buduj.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1- Ul. Sułkowskiego
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w rozumieniu art. 7 pkt 21 Pzp, polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej z uzyskaniem wymaganego przepisami prawa zezwolenia na rozpoczęcie robót (decyzji ZRID lub pozwolenia na budowę lub braku sprzeciwu do zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych) oraz na realizacji robót budowlanych w oparciu o sporządzoną dokumentację, a także na pełnieniu nadzoru autorskiego, dotyczących budowy infrastruktury rowerowej wzdłuż ulicy Sułkowskiego na odcinku od Ul. Chodkiewicza do Ul. Modrzewiowej w Bydgoszczy, w zakresie i na warunkach wykonania zamówienia, szczegółowo określonych w:
1) projektowanych postanowieniach Umowy - załącznik Nr 1-1 do SWZ,
2) Programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) - załącznik Nr 2-1 do SWZ,
3) wzorze formularza ofertowego - załącznik Nr 3-1 do SWZ;
Zamawiający określa minimalną wartość świadczenia stron na nie mniej niż 75% wartości umowy;
Zamawiający informuje, że opis przedmiotu zamówienia (PFU) sporządzony został z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w art. 100 ust.1 Pzp i spełnia minimalne wymagania służące zapewnieniu dostępności architektonicznej określone w art.4 i art.6 pkt 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. - o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Wykonawca wykonując zamówienie zobowiązany jest do przestrzegania tych wymagań.
Zamawiający nie stawia bezwzględnego wymogu przeprowadzania wizji lokalnej, o której mowa w art. 131 ust. 2 Pzp, w terminie poprzedzającym złożenie oferty, ale sugeruje przeprowadzenie jej w interesie Wykonawcy bez udziału Zamawiającego, celem właściwego określenia zakresu realizacji zamówienia.
Zamawiający nie przewiduje opcji, o której mowa w art.441 ust.1 Pzp.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp;
Część 2- Ul. Sudecka - Wyzwolenia - Pelplińska
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w rozumieniu art. 7 pkt 21 Pzp, polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej z uzyskaniem wymaganego przepisami prawa zezwolenia na rozpoczęcie robót (decyzji ZRID lub pozwolenia na budowę lub braku sprzeciwu do zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych) oraz na realizacji robót budowlanych w oparciu o sporządzoną dokumentację, a także na pełnieniu nadzoru autorskiego, dotyczących budowy infrastruktury rowerowej wzdłuż ulic Sudecka - Wyzwolenia - Pelplińska na odcinku od Ul. Starowiejskiej (Jarużyn) do pętli autobusowej ,,Tatrzańskiej" w Bydgoszczy, w zakresie i na warunkach wykonania zamówienia, szczegółowo określonych w:
1) projektowanych postanowieniach Umowy - załącznik Nr 1-2 do SWZ,
2) Programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) - załącznik Nr 2-2 do SWZ,
3) wzorze formularza ofertowego - załącznik Nr 3-2 do SWZ,
Zamówienie planowane jest do dofinansowania ze środków programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021 - 2027 w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych.
Zamawiający określa minimalną wartość świadczenia stron na nie mniej niż 75% wartości umowy;
Zamawiający informuje, że opis przedmiotu zamówienia (PFU) sporządzony został z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w art. 100 ust.1 Pzp i spełnia minimalne wymagania służące zapewnieniu dostępności architektonicznej określone w art.4 i art.6 pkt 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. - o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Wykonawca wykonując zamówienie zobowiązany jest do przestrzegania tych wymagań.
Zamawiający nie stawia bezwzględnego wymogu przeprowadzania wizji lokalnej, o której mowa w art. 131 ust. 2 Pzp, w terminie poprzedzającym złożenie oferty, ale sugeruje przeprowadzenie jej w interesie Wykonawcy bez udziału Zamawiającego, celem właściwego określenia zakresu realizacji zamówienia.
Zamawiający nie przewiduje opcji, o której mowa w art.441 ust.1 Pzp.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp;
Część 3- Ul. Kielecka
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w rozumieniu art. 7 pkt 21 Pzp, polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej z uzyskaniem wymaganego przepisami prawa zezwolenia na rozpoczęcie robót (decyzji ZRID lub pozwolenia na budowę lub braku sprzeciwu do zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych) oraz na realizacji robót budowlanych w oparciu o sporządzoną dokumentację, a także na pełnieniu nadzoru autorskiego, dotyczących budowy infrastruktury rowerowej wzdłuż ulicy Kieleckiej na odcinku od Ul. Toruńskiej do Ul. Smoleńskiej z fragmentem wzdłuż Ul. Toruńskiej do Ul. Spornej w Bydgoszczy, w zakresie i na warunkach wykonania zamówienia, szczegółowo określonych w:
1) projektowanych postanowieniach Umowy - załącznik Nr 1-3 do SWZ,
2) Programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) - załącznik Nr 2-3 do SWZ,
3) wzorze formularza ofertowego - załącznik Nr 3-3 do SWZ,
Zamawiający określa minimalną wartość świadczenia stron na nie mniej niż 75% wartości umowy;
Zamawiający informuje, że opis przedmiotu zamówienia (PFU) sporządzony został z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w art. 100 ust.1 Pzp i spełnia minimalne wymagania służące zapewnieniu dostępności architektonicznej określone w art.4 i art.6 pkt 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. - o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Wykonawca wykonując zamówienie zobowiązany jest do przestrzegania tych wymagań.
Zamawiający nie stawia bezwzględnego wymogu przeprowadzania wizji lokalnej, o której mowa w art. 131 ust. 2 Pzp, w terminie poprzedzającym złożenie oferty, ale sugeruje przeprowadzenie jej w interesie Wykonawcy bez udziału Zamawiającego, celem właściwego określenia zakresu realizacji zamówienia.
Zamawiający nie przewiduje opcji, o której mowa w art.441 ust.1 Pzp.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp;

CPV: 45233120-6, 71320000-7

Dokument nr: 2024/BZP 00261007, NZ.2531.14.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-10 10:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/902549
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/902549
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, lub inny dowolny system operacyjny wersji umożliwiającej zainstalowanie dowolnej przeglądarki internetowej,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript, akceptująca pliki typu ,,cookies",
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) szyfrowanie na Platformie odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, iż po wejściu w życie, tj. po dniu 25 maja 2018 r., przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, a w szczególności: dane osobowe ujawnione w ofertach, dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty oraz dane osobowe ujawnione w dokumentach i oświadczeniach składanych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Przetwarzanie danych osobowych przez Zamawiającego jest niezbędne dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Zamawiającego i wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - załącznik Nr 12 do SWZ).
Wykonawca przystępując do postępowania jest obowiązany do pisemnego poinformowania i uzyskania zgody każdej osoby, której dane osobowe będą podane w ofercie, oświadczeniach i dokumentach złożonych w postępowaniu. Na tę okoliczność Wykonawca złoży stosowne pisemne oświadczenie (jak we wzorze formularza ofertowego - załącznik Nr 3-1, 3-2, 3-3 do SWZ).

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/902549
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-10 10:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę (częściową) wraz z wymaganymi dokumentami za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, dostępnej pod adresem: https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/902549

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.