Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Utrzymanie terenów zieleni oraz koszenie działek rolnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Utrzymanie terenów zieleni oraz koszenie działek rolnych

Data zamieszczenia: 2024-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Chorkówka
Chorkówka 175
38-458 Chorkówka
powiat: krośnieński
tel. 13 43 869 49
Województwo: podkarpackie
Miasto: Chorkówka
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 13 43 869 49
Termin składania ofert: 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Gmina Chorkówka
ZAPRASZA
do złożenia oferty cenowej na zadanie pn.:
Utrzymanie terenów zieleni oraz koszenie działek rolnych
na terenie gminy Chorkówka
2. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest koszenie terenów zielonych w Gminie Chorkówka w 2024 r., tj.: placów zabaw, otwartych stref aktywności, terenów wokół obiektów użyteczności publicznych i innych obiektów gminnych, działek rolnych, terenów przepompowni, hydroforni i zbiorników, stanowiących własność Gminy Chorkówka. Koszenie działek rolnych - mechaniczne, placów zabaw i otwartych stref aktywności - ręczne, pozostałych terenów mieszane, z przewagą mechanicznego. Z koszenia placów zabaw i otwartych stref aktywności ma zostać wywieziony urobek (skoszona trawa). Koszenie trawy z terenów wokół obiektów użyteczności publicznych i innych obiektów z jej mulczowaniem/rozdrabnianiem.
2.1.
Powierzchnie działek przeznaczonych do koszenia:
a)
Powierzchnia placów zabaw i otwartych stref aktywności - 1,3708 ha.
b)
Powierzchnia terenów wokół budynków użyteczności publicznej - 6,584 ha
c)
Powierzchnia działek rolnych - 8,48 ha.
d)
Powierzchnia terenów przepompowni, hydroforni i zbiorników - 0,86 ha
Załącznik nr 1 - plik Excel - zestawienie wszystkich działek z ich numerem ewidencyjnym i obrębem oraz powierzchnią do koszenia i ilością koszeń.
2.2.
Ilość skoszeń i ich terminy:
a)
Place zabaw i otwarte strefy aktywności (pow. 1,3708 ha) - sześć skoszeń, z dopuszczeniem dodatkowych skoszeń, na wybranych placach, z zastrzeżeniem, że dodatkowe koszenia nie przekroczą 100% powierzchni przeznaczonej do jednokrotnego koszenia.
Zamawiający zakłada koszenie placów zabaw i otwartych stref aktywności w następujących terminach:
2 koszenia - w miesiącach kwiecień/maj,
2 koszenia - w miesiącu czerwcu,
1 koszenie - w miesiącu lipcu,
1 koszenie - w miesiącu sierpniu.
b)
Tereny wokół budynków użyteczności publicznej i innych obiektów gminnych (pow. - 6,584 ha) - 4 koszenia, z dopuszczeniem dodatkowych skoszeń z zastrzeżeniem, że dodatkowe koszenia nie przekroczą 100% powierzchni przeznaczonej do jednokrotnego koszenia.
2 koszenia - w miesiącach kwiecień/maj,
1 koszenie - w miesiącu czerwcu,
1 koszenie - w miesiącu lipcu.
c)
Działki rolne (pow. 8,48 ha), przepompownie, hydrofornie i zbiorniki (0,85 ha) - dwa koszenia.

Dokument nr: WIŚ.271.2.17.2024

Otwarcie ofert: Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie złożonych ofert cenowych nastąpi w dniu 03.04.2024 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego, tj. Urzędzie Gminy Chorkówka, 38-458 Chorkówka 175, pokój nr 31.

Składanie ofert:
Miejsce i termin składania ofert:
1) Ofertę cenową należy złożyć w terminie do dnia 03.04.2024 r., do godz. 10.00 w zaklejonej kopercie w siedzibie zamawiającego, tj. w Urzędzie Gminy Chorkówka., pok. nr 28.
2) Na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres zleceniobiorcy oraz napis: Oferta cenowa na zadanie pn.: ,,Utrzymanie terenów zieleni oraz koszenie działek rolnych na terenie gminy Chorkówka - 2024".
3) Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie rozpatrywana i zostanie zwrócona zleceniobiorcy.

Miejsce i termin realizacji:
Zamawiający zakłada koszenie ww. działek w następujących terminach:
1 koszenie - w miesiącach maj/czerwiec,
1 koszenie - w miesiącach lipiec/sierpień.
Są to zakładane terminy, które mogą ulec zmianie, w przypadku zaistnienia przesłanek, np. warunki atmosferyczne uniemożliwiające skoszenie traw, czy szybki lub wolny przyrost traw.
Wymagany termin realizacji umowy: od 01.04.2024 r. - 30.09.2024 r.

Wymagania:
1. Opis sposobu przygotowania oferty cenowej:
1) należy ją złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie,
2) na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres zleceniobiorcy oraz napis:
Oferta cenowa na zadanie pn.: ,,Utrzymanie terenów zieleni oraz koszenie działek rolnych na terenie gminy Chorkówka - 2024".
3) ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie,
4) ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką,
5) ma obejmować całość zamówienia.
4.
Zleceniobirca musi spełnić warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż zrealizował należycie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę związaną z koszeniem traw, o wartości co najmniej 50 000 zł brutto.
5. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium (należy określić kryteria oraz ich wagi procentowe, np. cena - 100%):
Kryterium wyboru będzie 100% cena, wyliczona jako suma cen jednostkowych ustalonych na podstawie wzorów:
1.
Zaoferowana stawka za koszenie 100 m2 działek rolnych x 848 x 2.
2.
Zaoferowana stawka za koszenie 10 m2 placów zabaw i stref aktywności x 1370,8 x 6.
3.
Zaoferowana stawka za koszenie 100 m2 terenów wokół budynków użyteczności publicznej i innych obiektów gminnych x 658,4 x 4.
e)
Zaoferowana stawka za koszenie 100 m2 terenów przepompowni, hydroforni i zbiorników x 86 x 2.
6. Oferta winna zawierać następujące dokumenty:
1) wypełniony formularz oferty wg załączonego wzoru
2) zaparafowany projekt umowy
3) podpisany przedmiot zamówienia
4) referencje
7. W przypadku złożenia oferty niepoprawnej pod względem formalnym lub rachunkowym ofertę odrzuca się.
8. Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające z przedmiotu zamówienia, (np. przedmiar robót, itp.) oraz innych niezbędnych prac przygotowawczych i porządkowych niezbędnych do wykonania całego zadania, podatku VAT itp.
Cena podana przez zleceniobiorcę za świadczoną usługę jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze ofertę odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom.
Zleceniobiorca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu jej składania.
12. Informacje dotyczące zawierania umowy:
W terminie do 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty cenowej, wybrany Zleceniobiorca obowiązany jest podpisać umowę w siedzibie Zamawiającego.
13. Podmiot składający ofertę daje gwarancję wdrożenia i stosowania odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, by przetwarzanie powierzonych przez Zamawiającego danych osób fizycznych, spełniało wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) i chroniło prawa osób, których dane dotyczą.1

Uwagi:
Klauzula informująca o przetwarzaniu danych osobowych:
1)
Administratorem przetwarzanych danych osobowych jest Gmina Chorkówka reprezentowana przez Wójta. Kontakt - adres: 38-458 Chorkówka 175, tel. 13 43 869 30, e-mail: wojt@chorkowka.pl.
2)
Kontakt do Inspektora Ochrony Danych e-mail: iod@chorkowka.pl, tel. 13 43 869 37.
3)
Podstawą prawną przetwarzania danych może być:
a)
art. 6 ust. 1 lit. b RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy,
b)
art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze tj. udzielenia zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny.
4)
Dane osobowe mogą być przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, zawarcia i realizacji umowy, wykonania zlecenia, usługi.
5)
Podanie danych jest dobrowolne ale konieczne w celu przystąpienia do zamówienia, zawarcia umowy oraz jej realizacji. Nie podanie danych skutkuje brakiem możliwości podjęcia współpracy.
1Zapis ma zastosowanie do potencjalnych wykonawców, którym w związku z realizacją przedmiotu zamówienia będzie powierzone przetwarzanie danych osobowych.
6)
Dane będą przechowywane przez okres współpracy, trwania zawartej umowy a po jej zakończeniu przez okres wymagany kategorią archiwalną. W przypadku danych zawartych jedynie na fakturach dane są przechowywane przez okres 5 lat (kat. B5), w przypadku umów cywilnoprawnych bez składki na ubezpieczenie społeczne przez okres 10 lat (kat.B10), natomiast w przypadku opłacania składki społecznej przez okres 50 lat (kat.B50).
7)
Administrator może przekazać dane innym odbiorcom jedynie na podstawie przepisów prawa. Odbiorcą danych może być: operator pocztowy w przypadku prowadzenia korespondencji, odbiorcą danych może być również dostawca systemu finansowo-księgowego - RADIX Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Piastowskiej 33, z którym zawarto umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych. Szczegóły dotyczące odbiorców można uzyskać w siedzibie Administratora.
8)
Administrator nie przekazuje Państwa danych do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
9)
W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje żądanie następujących uprawnień: 1) prawo dostępu do danych osobowych; 2) prawo do żądania sprostowania danych osobowych - w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne; 3) prawo do usunięcia danych osobowych - w przypadku gdy ustała podstawa do ich przetwarzania, dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem, dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa; 4) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych - w przypadku, gdy: osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych, przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia, Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń.
10)
Jeżeli przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO istnieje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie.
11)
W oparciu o Państwa dane osobowe Administrator nie będzie podejmował wobec zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.

Kontakt:
Osobą uprawnioną do kontaktów ze zleceniobiorcami jest:
Agnieszka Bobrowska - pok. nr 31 tel. 13 43 869 49

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.