Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa i przebudowa infrastruktury drogowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa i przebudowa infrastruktury drogowej

Data zamieszczenia: 2024-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Czarny Bór
Główna 18
58-379 Czarny Bór
powiat: wałbrzyski
74 84 50 139
zamowienia.publiczne@czarny-bor.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/907270
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Czarny Bór
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 74 84 50 139
Termin składania ofert: 2024-04-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa i przebudowa infrastruktury drogowej w Gminie Czarny Bór.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest budowa i przebudowa infrastruktury drogowej w gminie Czarny Bór z podziałem na trzy Części:
1) Część 1 - Przebudowa drogi na dz. nr 233, 119, 241 w Grzędach.
2. Mając na uwadze ust. 1 powyżej, Zamawiający wskazuje, że w związku z tym,
że postępowanie zostało podzielone na części, dopuszcza składanie ofert częściowych.
3. Zamawiający informuje, że w przypadku, gdy w treści SWZ wyraźnie
nie wskazano, że dany zapis dotyczy konkretnej części, przyjmuje się, że zapis dotyczy każdej części.
4. Część 1 - Przebudowa drogi na dz. nr 233, 119, 241 w Grzędach (dalej również jako ,,Część 1") obejmuje swym zakresem przebudowę drogi w Grzędach na dz. nr 233, 119, 241 polegająca na wykonaniu nowej konstrukcji nawierzchni jezdni i innych elementów drogi. Długość odcinka drogi przewidzianego do przebudowy wynosi 1,042 km. Zakres prac polegać będzie głównie na wykonaniu nowych warstw bitumicznych konstrukcji nawierzchni jezdni zasadniczej oraz naprawie innych elementów drogi, na całym jej odcinku - w trybie zgłoszeniowym robót. Celem przebudowy jest przywrócenie drodze jej stanu technicznego i użytkowego jak przed powstałymi uszkodzeniami i zużyciem eksploatacyjnym nawierzchni oraz pozostałych elementów drogi. Ma na celu poprawę względów i cech funkcjonalno - użytkowych drogi oraz jej stanu technicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 1 zawiera Załącznik nr 1 - Szczegółowy OPZ dla Części 1.
1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest budowa i przebudowa infrastruktury drogowej w gminie Czarny Bór z podziałem na trzy Części:
2) Część 2 - Przebudowa drogi gminnej relacji Czarny Bór - Borówno.
2. Mając na uwadze ust. 1 powyżej, Zamawiający wskazuje, że w związku z tym,
że postępowanie zostało podzielone na części, dopuszcza składanie ofert częściowych.
3. Zamawiający informuje, że w przypadku, gdy w treści SWZ wyraźnie
nie wskazano, że dany zapis dotyczy konkretnej części, przyjmuje się, że zapis dotyczy każdej części.
4. Część 2 - Przebudowa drogi gminnej relacji Czarny Bór - Borówno (dalej również jako ,,Część 2") obejmuje swym zakresem przebudowę drogi gminnej relacji Czarny Bór - Borówno o długości 1,477 km. Zakres prac polegać będzie głównie na wykonaniu nowych warstw bitumicznych konstrukcji nawierzchni jezdni zasadniczej oraz naprawie innych elementów drogi, na całym jej odcinku - w trybie zgłoszeniowym robót. Celem przebudowy jest przywrócenie drodze jej stanu technicznego i użytkowego jak przed powstałymi uszkodzeniami i zużyciem eksploatacyjnym nawierzchni oraz pozostałych elementów drogi. Ma na celu poprawę względów i cech funkcjonalno - użytkowych drogi oraz jej stanu technicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 2 zawiera Załącznik nr 2 - Szczegółowy OPZ dla Części 2.
1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest budowa i przebudowa infrastruktury drogowej w gminie Czarny Bór z podziałem na trzy Części:
3) Część 3 - Przebudowa dróg na terenie miejscowości Czarny Bór
(ul. Parkowa, Ul. Słoneczna).
2. Mając na uwadze ust. 1 powyżej, Zamawiający wskazuje, że w związku z tym,
że postępowanie zostało podzielone na części, dopuszcza składanie ofert częściowych.
3. Zamawiający informuje, że w przypadku, gdy w treści SWZ wyraźnie
nie wskazano, że dany zapis dotyczy konkretnej części, przyjmuje się, że zapis dotyczy każdej części.
4. Część 3 - Przebudowa dróg na terenie miejscowości Czarny Bór ( Ul. Parkowa, Ul. Słoneczna) (dalej również jako ,,Część 3") obejmuje swym zakresem przebudowę dróg:
1) Ul. Parkowej w Czarnym Borze na długości 265m. Przebudowywany odcinek drogi jest zlokalizowany na dz. nr 164 i 161 i jest drogą dojazdową do umiejscowionych wokół budynków mieszkalnych, zabudowań gospodarczych.
2) Ul. Słonecznej w Czarnym Borze na długości 64m. Przebudowywany odcinek ulicy jest drogą gminną dojazdową do umiejscowionych wokół budynków mieszkalnych oraz jako dodatkowy dojazd do kompleksu biatlonowego.
Zakres prac polegać będzie głównie na wykonaniu nowych warstw bitumicznych konstrukcji nawierzchni jezdni zasadniczej oraz naprawie innych elementów drogi, na całym jej odcinku - w trybie zgłoszeniowym robót. Celem przebudowy jest przywrócenie drodze jej stanu technicznego i użytkowego jak przed powstałymi uszkodzeniami i zużyciem eksploatacyjnym nawierzchni oraz pozostałych elementów drogi. Ma na celu poprawę względów i cech funkcjonalno - użytkowych drogi oraz jej stanu technicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 3 zawiera Załącznik nr 3 - Szczegółowy OPZ dla Części 3.

CPV: 45000000-7, 45100000-8,45113000-2,45233100-0, 45233142-6

Dokument nr: 2024/BZP 00261161, GKR.272.11.2024.NJ

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-10 14:05

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/907270
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/907270
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej Zamawiającego dostępnej pod adresem (dalej jako Platforma zakupowa): https://platformazakupowa.pl/pn/czarny_bor
2. Rejestracja i korzystanie z Platformy zakupowej jest bezpłatne. Dokonując rejestracji wykonawca akceptuje regulamin korzystania z Platformy zakupowej.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu, opisane zostały w Instrukcji/Regulaminie korzystania z Platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instukcje
4. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczenia lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji (o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji), przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę zakupową.
5. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w lit B Rozdziału VIII SWZ), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej Zamawiającego dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/czarny_bor
6. W sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku awarii Platformy, Zamawiający dopuszcza również możliwość komunikowania się z wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres email: zamowienia.publiczne@czarny-bor.pl.
7. Zamawiający informuje, że szczegółowe informacje dotyczące korzystania z Platformy zakupowej oraz sposobu komunikowania się za pośrednictwem Platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania ofert, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, oraz pozostałych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu są zawarte w zakładce ,,Instrukcje
dla Wykonawców" (dostępnej na stronie internetowej pod adresem: https:/ platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje) oraz
,,Regulaminie platformazakupowa.pl dla Użytkowników (Wykonawców)" (dostępnym na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/czarny_bor, https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje) .
8. Wszelka korespondencja związaną z niniejszym postępowaniem winna być przekazywana za pośrednictwem Platformy zakupowej. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu.
9. Formularz do komunikacji - Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawców (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415 z późn. zm.) oraz określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452).
10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanych w SWZ.
11. Szczegółowe dane dot. korespondencji wskazano w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016 z późniejszymi zmianami), dalej ,,RODO", informuję, że:
1. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w trakcie trwania postępowania czy realizacji umowy na zamówienie, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
2. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa Pani/Pan dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
2. Ponadto:
o administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urzainy Czarny Bosiedzibarzy Ul. Gło 18, 58-379 Czarny Boprezentowany przez Wo
o w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pan/Pani kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt: tel. 74-8450139, e-mail kadry@czarny-bor.pl
o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: ,,Budowa i przebudowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Czarny Bór", Znak sprawy: GKR.272.11.2024.NJ;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy Pzp;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenie postępowania, a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą w/w przedział czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679,
nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego.
W trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/907270
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-10 14:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertęz z wymaganymi dokumentami za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/907270, zgodnie z regulaminem/instrukcją korzystania z Platformy zakupowej

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.