łódzkie (Łódź)
pomorskie (Rumia)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie deratyzacji |
Data zamieszczenia: | 2024-03-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach ul. Warzywna 6 95-200 Pabianice powiat: pabianicki tel. 42-22-59-264, tel. 509 588 866, tel.: 42 225 92 85 oferty@zgm.pabianice.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Pabianice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 42-22-59-264, t |
Termin składania ofert: | 2024-04-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszają do składania ofert na wykonanie zamówienia publicznego pod nazwą: Deratyzacja w zarządzanych przez ZGM budynkach - II tury 2.Usługa świadczona będzie na rzecz Miasta Pabianice - Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach. 3.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określono we wzorze umowy wraz z załącznikami, które stanowią Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Dokument nr: ZGM.NZP.2420.44.2024.MS Otwarcie ofert: 14.Termin otwarcia ofert: 02.04.2024 r. o godz. 13:30. Otwarcie ofert jest jawne. Każdy składający ofertę ma prawo wziąć udział w otwarciu ofert oraz wystąpić do Zamawiającego o podanie informacji z otwarcia ofert. Składanie ofert: 6.TERMIN SKŁADANIA ofert: 02.04.2024 r. godz. 13:00. O terminie złożenia oferty decyduje data otrzymania korespondencji przez Zamawiającego niezależnie od terminu wysłania jej przez składającego ofertę. 8. Forma składania ofert - pisemna: 8.1. dla ofert składanych w kancelarii ZGM - w zamkniętej kopercie opisanej nazwą zamówienia tj. ,,OFERTA Deratyzacja w zarządzanych przez ZGM budynkach - II tury" oraz nazwą i adresem składającego ofertę. 8.2. dla ofert składanych pocztą elektroniczną - na adres oferty@zgm.pabianice.pl. W temacie e-mail należy umieścić nazwę zamówienia tj. ,,OFERTA Deratyzacja w zarządzanych przez ZGM budynkach - II tury". W treści e-mail należy podać nazwę oraz adres składającego ofertę. Plik lub katalog z ofertą można przesłać w formie zaszyfrowanej, skompresowanej bezpłatnym programem 7-zip (lub WinZIP, ARJ,WinRAR), a hasło otwarcia przesłać sms na numer +48 512 106 270 najpóźniej 5 minut po terminie wskazanym jako termin otwarcia ofert (5 minut na spóźnienie w dostarczeniu sms). Nr telefonu, z którego zostanie przesłane hasło, winien być podany w treści e-mail, a w treści sms - skrót nazwy składającego ofertę. Wskazane jest uzyskanie telefonicznego potwierdzenia otrzymania wiadomości. Brak możliwości otwarcia zaszyfrowanej oferty najpóźniej 5 minut po wyznaczonym terminem otwarcia ofert skutkuje jej automatycznym odrzuceniem. Miejsce i termin realizacji: 4.Termin realizacji zamówienia: 15.09.2024 r. tj.: - I tura na początku kwietnia i nie później niż 15 kwietnia 2024 r., - II tura na początku września i nie później niż 15 września 2024 r., Wymagania: 5.Kryterium wyboru oferty: najniższa cena. 7.Warunki udziału w Zapytaniu ofertowym: 7.1. prowadzenie działalności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, Dokumenty, jakie są wymagane dla poświadczenia spełnienia warunków określonych w punktach 7.1 zostały określone w punkcie 9. 9. Przystępujący do zapytania ofertowego winni podać informacje, które zostały określone w druku oferty stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. Do oferty należy załączyć: 9.1. Aktualny wypis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej wydane przez odpowiedni organ rejestracyjny w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 10.Oferta musi obejmować całość zamówienia. 11.Oferta oraz wszystkie składane dokumenty muszą być podpisane przez Wykonawcę. 11.1 Dla ofert składanych papierowo w siedzibie ZGM - pieczęć i podpis odręczny 11.2 Dla ofert składanych drogą elektroniczną - kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis zaufany lub podpis osobisty 12.Składający ofertę jest nią związany przez 30 dni licząc od dnia złożenia oferty. 13.Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 13.1. Wykonawca nie spełni wymogów Zamawiającego podanych w punktach 7, 8, 9, 10 i 11 (z wyłączeniem niepodania na kopercie nazwy i adresu składającego ofertę), przy czym Zamawiający dopuszcza do uzupełnienia brakujących lub wadliwych, załączonych do oferty dokumentów (czynność jednorazowa). 13.2. Oferta wpłynie po terminie składania ofert lub ofertę przesłaną w formie elektronicznej nie będzie można otworzyć. 13.3. W sytuacji określonej w punkcie 16. 15.Zamawiający informuje, iż szczegółowemu sprawdzeniu będą podlegać te oferty, które mogą zostać wybrane przez Zamawiającego. Zostanie wybrana pierwsza nieodrzucona oferta z najniższą ceną. 16.W przypadku złożenia dwóch lub więcej ofert na tą samą kwotę - Zamawiający zwróci się do wykonawców składających te oferty do złożenia ofert dodatkowych. 17.W przypadku oferty, której zbyt niska cena budzi wątpliwości Zamawiającego co do możliwości realizacji zamówienia, Zamawiający wezwie składającego ją wykonawcę do złożenia wyjaśnień. Odrzucenie wyjaśnień przez Zamawiającego będzie równoznaczne z odrzuceniem oferty. 18.W przypadku, kiedy wykonawca uchlać się będzie od zawarcia umowy Zamawiający wybierze ofertę o najniższej cenie spośród pozostałych nieodrzuconych ofert. 19.O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi pocztą elektroniczną, pisemnie lub telefonicznie. 20.Dane firm (nazwa, adres siedziby) składających ofertę oraz zaoferowane ceny są informacjami jawnymi i mogą być upublicznione na stronie internetowej zamawiającego. 24.Złożenie oferty jest równoznaczne z: 24.1 przyjęciem przez składającego ofertę wszystkich warunków określonych w niniejszym Zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami 24.2 udzieleniem zgody Zamawiającemu na przetwarzanie danych osobowych w celu zawarcia umowy. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych dostępna jest poniżej. 25.W przypadku wybrania oferty wykonawców działających wspólnie - wykonawcy solidarnie będą odpowiadać za realizację umowy. Zamawiający wprowadzi do załączonego wzoru umowy zapis o solidarnej odpowiedzialności wykonawców działających wspólnie oraz wymagać będzie dostarczenia umowy regulującej tą współpracę zawierającą w szczególności zobowiązanie o solidarnej odpowiedzialności oraz sposób wystawienia faktury na Zamawiającego po wykonaniu przedmiotu umowy. 26.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia zapytania ofertowego bez wybrania którejkolwiek z ofert w każdym czasie (unieważnienia postepowania), w tym bez podania przyczyny. W przypadku zamknięcia zapytania ofertowego Zamawiający nie będzie zwracał kosztów związanych z przygotowaniem i dostarczeniem ofert. Uwagi: Klauzula informacyjna Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach reprezentowany przez Dyrektora Zakładu z siedzibą przy ul. Warzywnej 6, 95-200 Pabianice https://www.zgm.pabianice.pl e-mail: zgm@zgm.pabianice.pl 2. W ZGM w Pabianicach został powołany inspektor ochrony danych osobowych Pan Tomasz Więckowski i ma Pani/Pan prawo kontaktu z nim za pomocą adresu e-mail iod@zgm.pabianice.pl lub numeru tel. 693 337 954 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w procedurze zapytania ofertowego w ZGM w Pabianicach, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej ,,ustawa Pzp" oraz art 162 pkt 4 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2019 poz. 869 z późn. zm.). 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej z dnia 26 września 2001 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 2176 z późn. zm.) oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów ogólnych. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6. Podanie przez Wykonawcę danych osobowych wynikających z zapisów zapytania ofertowego jest dobrowolne, jednakże odmowa ich podania jest równoznaczna z brakiem możliwości wyboru oferty Wykonawcy. 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 8. Posiada Pani/Pan: 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; 3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO 5) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych - osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: 21.Informacji szczegółowych na temat procedury zamówienia udziela: Komórka ds. zamówień publicznych, tel. 42-22-59-264. 22. Informacji technicznych na temat przedmiotu zamówienia udziela: Dział Administracyjno- Gospodarczy - tel. 509 588 866. 23.Wszelkie pisemne pytania dotyczące zamówienia prosimy kierować na adres poczty elektronicznej: oferty@zgm.pabianice.pl lub składać pisemnie w siedzibie ZGM, ul. Warzywna 6, 95-200 Pabianice. |
© eurobudowa.pl 2004-2024