Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Konserwacja i remonty bieżące rowów odwadniających

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Konserwacja i remonty bieżące rowów odwadniających

Data zamieszczenia: 2024-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich w Koninie
ul. Zakładowa 4
62-510 Konin
powiat: Konin
tel. 63 2402450, fax 63 2429920, tel.: 063 240 24 63
kontakt@zdm-konin.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Konin
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 63 2402450, fax
Termin składania ofert: 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II. Informacje ogólne:
Przedmiot zamówienia:,,Konserwacja i remonty bieżące rowów odwadniających
w Koninie"
III. Opis przedmiotu zamówienia/Zakres rzeczowy zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i remonty bieżące rowów odwadniającychna terenie miasta Konina. Prace polegać będą głównie na wykonywaniu podstawowych zabiegów mających na celu utrzymanie drożności rowów odprowadzających wody deszczowe pochodzącez odwodnienia pasa drogowego na terenie Miasta i obejmować będą m.in. koszenie/ścinanie porostów, odmulanie ręczne/mechaniczneoraz prace remontowe infrastruktury odwadniającej.Planowany zakres rzeczowy oraz ilościowy do niniejszego zamówienia przedstawionow Załączniku nr 4 (Projekt umowy) oraz w Załączniku nr 2 (Przedmiar). Prace należy wykonać zgodnie z wytycznymi opisanymi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - Załącznik nr 3.
IV. Informacje dodatkowe do zamówienia:
1. Zlecenie obejmuje wszelkie czynności i koszty związane z zamówioną usługą. Prace zostaną wykonane zgodnie z przepisami, zasadami wiedzy technicznej.
2. Podane ilości wykonania poszczególnych pozycji zamówienia należy traktować jakoorientacyjne.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji lub zmiany ilościowej poszczególnych elementów zamówienia w okresie obowiązywania umowy do wyczerpania środków wartości umowy.
4. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu powyżej dokonanych zmian.
5. Wykonawca zobowiązany jest do informowania zamawiającego o stanie technicznym rowów odwadniających objętych zamówieniem. W przypadku stwierdzonych awarii, uszkodzeń, zniszczeń lub nieprawidłowego działania poinformuje zarządzającego siecią o tych nieprawidłowościach tj. zakresie, przyczynach, zagrożeniach, szacowanych kosztach.
6. W przypadku awarii, uszkodzeń, zniszczeń lub nieprawidłowego działania elementów odwodnienia, które nie są objęte niniejszym zamówieniem a gdy występuje bezpośrednie zagrożenie życia, zdrowia lub mienia ludności, obowiązkiem wykonawcy będzie pomocw usunięciu niebezpieczeństwa lub zabezpieczeniu terenu awarii.
7. Zgłoszenie dotyczące przedmiotu zmówienia może być dokonane przez upoważnionego pracownika Zarządu Dróg Miejskich w Koninie. Rozpoczęcie realizowania zgłoszeń powinno być poprzedzone poinformowaniem zamawiającego.
8. Realizacja prac w pasie drogowym zostanie w miarę możliwości wykonana aby jak najmniej utrudniać ruch drogowy tj np. w okresach czasu o najmniejszym natężeniu ruchu.
9. Wykonawca będzie odpowiedzialny za bezpieczeństwo ruchu pieszego
i kołowego w czasie prowadzenia prac zapewniając prawidłową organizację ruchu.
10. Wykonawca zapewni prawidłowy przebieg czynności odbiorowych (dokona objazdu wykonanych prac wraz z przedstawicielem zarządzającego - z częstotliwością zależną od charakteru robót).
11. We wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić transport materiałów oraz wywóz powstałych odpadów wraz z ich kosztami składowania czy utylizacji.
12. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenie gospodarki odpadami zgodnie z aktualnymi przepisami prawa.
13. Wszelkie materiały, urządzenia i konstrukcje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wykonawca zapewnia we własnym zakresie
14. Wszelkie materiały i urządzenia użyte do realizowania przedmiotu zamówienia muszą posiadać odpowiednie (właściwe dla danego materiału) atesty, aprobaty, certyfikaty, deklaracje itp.
15. Zlecenie powinno zostać wykonane w sposób zapewniający ciągłą i prawidłową pracę obiektów.

CPV: 90721800-5, 45246400-7

Dokument nr: ZDM.I.IF.4301.4.2024

Składanie ofert:
VI. Termin i miejsce składania ofert:
1. Ofertę należy złożyć do dnia 29.03.2024 r. do godz.: 12:00
2. Ofertę należy złożyć do Zarządu Dróg Miejskich w Koninie, Ul. Zakładowa 4,
62-510 Konin, w formie pisemnej (tradycyjnej) w zamkniętej kopercie
z oznaczeniem wykonawcyz dopiskiem:
OFERTA:ZDM.I.IF.4301.4.2024
,,Konserwacja i remonty bieżące rowów odwadniających w Koninie"
Nie otwierać przed 29.03.2024r. godz:12:00

Miejsce i termin realizacji:
VII. Termin realizacji umowy:
Rozpoczęcie - dzień zawarcia umowy
Zakończenie - do dnia 30.11.2024 r.

Wymagania:
Tryb udzielenia zamówienia:Publiczny konkurs ofert
Rodzaj zamówienia:Usługi
V. Przygotowanie oferty:
1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
3. Oferty składa się w jednym egzemplarzu.
4. Oferta musi być złożona na druku formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego publicznego konkursu ofert lub przepisana
z zachowaniem jego pełnej treści.
5. Wykonawca do oferty załącza kosztorys ofertowy przygotowany na podstawie przedmiaru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego publicznego konkursu ofert.
6. Wszelkie koszty związane z opracowaniem oferty ponosi Wykonawca.
7. Oferta musi być sporządzona pisemnie, w języku polskim, pismem czytelnym i trwałym oraz podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
8. Wymagane jest złożenie oferty w opakowaniu uniemożliwiającym jej odczytanie przed otwarciem.
VIII. Inne postanowienia:
1. Kryterium wyboru oferty: 100% cena.
2. Okres związania oferty - 30 dni.Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
3. Do zamówienia nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.
4. W toku oceny ofert Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących złożonych ofert, pytać o rażąco niską cenę. Brak wyjaśnień skutkuje odrzuceniem oferty.
5. W przypadku niemożności dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty
w szczególności gdy więcej niż jedna oferta zawiera podobne warunki realizacji zamówienia, cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, gdy przemawia za tym interes Zamawiającego lub zachodzą inne istotne okoliczności, dopuszcza się przeprowadzenie z Wykonawcami negocjacji dotyczących warunków realizacji zamówienia (pisemnie lub e-mail).
6. Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia publicznego konkursu ofert
w przypadkach gdy:
a) nie złożono żadnej oferty odpowiadającej warunkom udzielenia zamówienia, określonym w postepowaniu konkursowym;
b) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa możliwości finansowe Zamawiającego;
c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności udzielenia zamówienia powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym lub jest niecelowe;
d) postępowanie obarczone jest wadą skutkującą brakiem możliwości zawarcia ważnej umowy;
e) jeśli negocjacje, o których mowa w pkt 3 dotyczące ceny nie przyniosą oczekiwanego rezultatu, a cena nadal będzie przekraczała możliwości sfinansowania przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia publicznego konkursu ofert bez podania przyczyny.
8. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia dodatkowych negocjacji warunków umowy.
9. W zależności od możliwości finansowych Zamawiającego, Zamawiający zastrzega możliwość zmiany zakresu ilościowego poszczególnych elementów zamówienia
o 20% wartości kwoty oferowanej za wykonanie zadania.
10. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę na postawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie.

Uwagi:
IX. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
1. Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje osoby fizyczne, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskuje w związku z ich udziałem
w niniejszym postępowaniu, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zarządu Dróg Miejskich w Koninie, ul. Zakładowa 4, 62 - 510 Konin, kontakt: kontakt@zdmkonin.pl, telefon: 63 240 24 50.
b) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych iod@zdm-konin.pl
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na ,,Konserwacja i remonty bieżące rowów odwadniających w Koninie" numer postępowania ,,ZDM.I.IF.4301.4.2024" prowadzonym w trybie ,,publicznego konkursu ofert",
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, upoważnione na podstawie przepisów prawa,
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną Zarządu Dróg Miejskich w Koninie, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
f) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
g) posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*,
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **,
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
h) nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego tego prawa, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba, że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.

Kontakt:
11. Dodatkowe informacje odnośnie przedmiotu zamówienia można uzyskać w: Zarządzie Dróg Miejskich w Koninie, ul. Zakładowa 4, 62-510 Konin, pok. Nr 5,
w godzinach 7:30 - 15:30. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktów z uczestnikami postępowania jest Piotr Lisiak nr tel.: 063 240 24 63 ; adres e-mail: plisiak@zdm-konin.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.