Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja drogi gminnej

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja drogi gminnej

Data zamieszczenia: 2024-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Wieruszów
Rynek 1-7
98-400 Wieruszów
powiat: wieruszowski
inwestycje@wieruszow.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Wieruszów
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Modernizacja drogi gminnej 118 156E w miejscowości Lubczyna
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest następująca robota budowlana:
MODERNIZACJA DROGI GMINNEJ 118 156E W MIEJSCOWOŚCI LUBCZYNA.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany przez zamawiającego w rozdziale 4 SWZ oraz w załączniku nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy oraz w załączniku nr 5 do SWZ - Program funkcjonalno-użytkowy.

CPV: 45000000-7, 71320000-7,45111000-8, 45112710-5,45233320-8,45233220-7,45233290-8

Dokument nr: 2024/BZP 00261529, ZI.271.18.2024.ZC

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-12 08:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-912b24b4-eb62-11ee-b4e0-4ac387c144e3
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały szczegółowo opisane w rozdziale 7 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny został opisany przez zamawiającego szczegółowo w rozdziale 39 SWZ.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-12 08:00
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZI.271.18.2024.ZC
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest następująca robota budowlana:
MODERNIZACJA DROGI GMINNEJ 118 156E W MIEJSCOWOŚCI LUBCZYNA.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany przez zamawiającego w rozdziale 4 SWZ oraz w załączniku nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy oraz w załączniku nr 5 do SWZ - Program funkcjonalno-użytkowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający korzysta z prawa opcji zgodnie z art. 441 ustawy Pzp.
2. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy.
3. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w następującym zakresie:
1) Zaprojektowanie i wykonanie kanału technologicznego w ciągu drogi stanowiącej przedmiot zamówienia, na który składać się będą:
a) prace projektowe wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń,
b) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
c) roboty ziemne;
d) wykonanie robót budowlanych polegających na budowie kanalizacji kablowej na
długości 2.450,00 m;
e) oznakowanie kanałów taśmą ostrzegawczą;
f) Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej (2 egzemplarze);
g) Zorganizowanie zaplecza i placu budowy, zabezpieczenie bezpieczeństwa (wynikające z BHP i p.poż) na placu budowy i wokół niego oraz ubezpieczenie budowy;
h) Inne czynności wynikające z przepisów branżowych bądź specyfiki zamówienia;
i) Powołanie kierownika budowy oraz prowadzenie dziennika budowy;
j) Przeprowadzenie wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem przedmiotu
zamówienia i przekazaniem obiektów oraz urządzeń do eksploatacji.
4. Zamawiający informuje, że podejmie działania organizacyjne zmierzające do uzyskania w drodze stosownej decyzji wydanej przez ministra właściwego do spraw cyfryzacji zwolnienia z obowiązku wykonania kanału technologicznego na podstawie art. 39 ust. 6c ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (t.j., Dz. U. z 2024r., poz. 320).
5. W przypadku nieuzyskania zgody na zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego, o której mowa w ust. 4, zamawiający zleci wykonawcy wykonanie zakresu, o którym mowa w ust. 3 pkt 1, na podstawie odrębnego oświadczenia woli,
w formie ,,zlecenia wykonania świadczenia opcyjnego".
6. Realizacja prac w ramach prawa opcji może być zlecona wykonawcy w całości lub wcale.
7. Wykonawca zobligowany jest do wskazania w formularzu ofertowym, w sekcji XI. Informacje dodatkowe ceny ofertowej za wykonanie świadczenia opcyjnego, opisanego w niniejszym rozdziale SWZ. Cenę ofertową za wykonanie świadczenia opcyjnego należy, podobnie jak cenę ofertową za świadczenie podstawowe, wyrazić jako cenę brutto. Niewskazanie ceny ofertowej za wykonanie świadczenia opcyjnego zgodnie z powyższymi zasadami skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 i pkt 10 ustawy Pzp.
8. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie z tytułu realizacji zakresu dodatkowego przedmiotu zamówienia, na podstawie ceny wskazanej w ofercie wykonawcy na świadczenie opcyjne.
9. Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie prawa opcji, jeżeli Zamawiający nie skorzystał z przedmiotowego prawa. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny
i nie stanowi podstawy do dochodzenia względem niego odpowiedzialności z tytułu niewykonania umowy,
10. Maksymalna wartość opcji to 30 % wartości podstawowego zakresu przedmiotu zamówienia,
11. Ewentualne skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie polegało na przekazaniu przez Zamawiającego względem Wykonawcy oświadczenia woli - zlecenia wykonania świadczenia opcyjnego w terminie nieprzekraczającym 5 miesięcy od dnia zawarcia umowy
12. Terminy określone rozdziale 5 pozostają niezmienne, niezależnie od skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji.
Zamawiający prawo opcji szczegółowo opisał w rozdziale 40 SWZ oraz w załączniku nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo opisany przez zamawiającego w rozdziale 15 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Warunki dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa tego warunku udziału w postępowaniu.
2. Warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie określa tego warunku udziału w postępowaniu.
3. Warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że:
1) posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż
1.500.000,00 zł.
2) posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości co najmniej 1.500.000,00 zł. Wykonawca spełni ten warunek także, jeśli wykaże, że posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości równoważnej kwocie 1.500.000,00 zł w jednej
z następujących walut: EUR, USD, CHF, GBP -z uwzględnieniem zasady, że Zamawiający dokona przeliczenia w/w kwoty wg średniego kursu walut publikowanego na stronie internetowej NBP z dnia złożenia przez Wykonawcę oferty wraz z załącznikami, zgodnie z zasadami opisanymi w Rozdziale 11 SWZ.
4. Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej
Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że
1) wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej dwie roboty budowlane z zakresu budowy budowy/przebudowy/remontu dróg wartości min. 1.500.000,00 zł brutto (w zakresie każdej z umów), a w przypadku wykazania się doświadczeniem opartym na umowie zawartej w innej walucie, zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału dokona przeliczenia w/w kwoty wg średniego kursu walut publikowanego na stronie internetowej NBP z dnia ogłoszenia niniejszego postępowania) wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz z załączeniem dowodów określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ. Dowodami w niniejszym postępowaniu, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru/ewidencji lub wskazanie tego rejestru/ewidencji, zgodnie
z art. 274 ust. 4 ustawy PZP;
2) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o niezakłócaniu konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076, z późn. zm.), z innym wykonawcą (poprzez działanie lub zaniechanie), który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 6 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
2) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
3) wykazu robót budowlanych (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Informacje dotyczące wadium zostały opisane szczegółowo przez zamawiającego w rozdziale 25 SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały szczegółowo opisane przez zamawiającego w rozdziale 36 SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia - kwestie zostały opisane w rozdziale 6 SWZ oraz w
załączniku nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo opisany przez zamawiającego w rozdziale 15 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.