łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
pomorskie (Rumia)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja drogi gminnej |
Data zamieszczenia: | 2024-03-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Wieruszów Rynek 1-7 98-400 Wieruszów powiat: wieruszowski inwestycje@wieruszow.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Wieruszów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Modernizacja drogi gminnej 118 156E w miejscowości Lubczyna Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest następująca robota budowlana: MODERNIZACJA DROGI GMINNEJ 118 156E W MIEJSCOWOŚCI LUBCZYNA. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany przez zamawiającego w rozdziale 4 SWZ oraz w załączniku nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy oraz w załączniku nr 5 do SWZ - Program funkcjonalno-użytkowy. CPV: 45000000-7, 71320000-7,45111000-8, 45112710-5,45233320-8,45233220-7,45233290-8 Dokument nr: 2024/BZP 00261529, ZI.271.18.2024.ZC Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-12 08:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-912b24b4-eb62-11ee-b4e0-4ac387c144e3 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały szczegółowo opisane w rozdziale 7 SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny został opisany przez zamawiającego szczegółowo w rozdziale 39 SWZ. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-12 08:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZI.271.18.2024.ZC 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest następująca robota budowlana: MODERNIZACJA DROGI GMINNEJ 118 156E W MIEJSCOWOŚCI LUBCZYNA. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany przez zamawiającego w rozdziale 4 SWZ oraz w załączniku nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy oraz w załączniku nr 5 do SWZ - Program funkcjonalno-użytkowy. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45233320-8 - Fundamentowanie dróg 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak 4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: 1. Zamawiający korzysta z prawa opcji zgodnie z art. 441 ustawy Pzp. 2. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy. 3. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w następującym zakresie: 1) Zaprojektowanie i wykonanie kanału technologicznego w ciągu drogi stanowiącej przedmiot zamówienia, na który składać się będą: a) prace projektowe wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń, b) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, c) roboty ziemne; d) wykonanie robót budowlanych polegających na budowie kanalizacji kablowej na długości 2.450,00 m; e) oznakowanie kanałów taśmą ostrzegawczą; f) Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej (2 egzemplarze); g) Zorganizowanie zaplecza i placu budowy, zabezpieczenie bezpieczeństwa (wynikające z BHP i p.poż) na placu budowy i wokół niego oraz ubezpieczenie budowy; h) Inne czynności wynikające z przepisów branżowych bądź specyfiki zamówienia; i) Powołanie kierownika budowy oraz prowadzenie dziennika budowy; j) Przeprowadzenie wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem przedmiotu zamówienia i przekazaniem obiektów oraz urządzeń do eksploatacji. 4. Zamawiający informuje, że podejmie działania organizacyjne zmierzające do uzyskania w drodze stosownej decyzji wydanej przez ministra właściwego do spraw cyfryzacji zwolnienia z obowiązku wykonania kanału technologicznego na podstawie art. 39 ust. 6c ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (t.j., Dz. U. z 2024r., poz. 320). 5. W przypadku nieuzyskania zgody na zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego, o której mowa w ust. 4, zamawiający zleci wykonawcy wykonanie zakresu, o którym mowa w ust. 3 pkt 1, na podstawie odrębnego oświadczenia woli, w formie ,,zlecenia wykonania świadczenia opcyjnego". 6. Realizacja prac w ramach prawa opcji może być zlecona wykonawcy w całości lub wcale. 7. Wykonawca zobligowany jest do wskazania w formularzu ofertowym, w sekcji XI. Informacje dodatkowe ceny ofertowej za wykonanie świadczenia opcyjnego, opisanego w niniejszym rozdziale SWZ. Cenę ofertową za wykonanie świadczenia opcyjnego należy, podobnie jak cenę ofertową za świadczenie podstawowe, wyrazić jako cenę brutto. Niewskazanie ceny ofertowej za wykonanie świadczenia opcyjnego zgodnie z powyższymi zasadami skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 i pkt 10 ustawy Pzp. 8. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie z tytułu realizacji zakresu dodatkowego przedmiotu zamówienia, na podstawie ceny wskazanej w ofercie wykonawcy na świadczenie opcyjne. 9. Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie prawa opcji, jeżeli Zamawiający nie skorzystał z przedmiotowego prawa. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny i nie stanowi podstawy do dochodzenia względem niego odpowiedzialności z tytułu niewykonania umowy, 10. Maksymalna wartość opcji to 30 % wartości podstawowego zakresu przedmiotu zamówienia, 11. Ewentualne skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie polegało na przekazaniu przez Zamawiającego względem Wykonawcy oświadczenia woli - zlecenia wykonania świadczenia opcyjnego w terminie nieprzekraczającym 5 miesięcy od dnia zawarcia umowy 12. Terminy określone rozdziale 5 pozostają niezmienne, niezależnie od skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji. Zamawiający prawo opcji szczegółowo opisał w rozdziale 40 SWZ oraz w załączniku nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy. 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo opisany przez zamawiającego w rozdziale 15 SWZ. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. Warunki dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie określa tego warunku udziału w postępowaniu. 2. Warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający nie określa tego warunku udziału w postępowaniu. 3. Warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że: 1) posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1.500.000,00 zł. 2) posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości co najmniej 1.500.000,00 zł. Wykonawca spełni ten warunek także, jeśli wykaże, że posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości równoważnej kwocie 1.500.000,00 zł w jednej z następujących walut: EUR, USD, CHF, GBP -z uwzględnieniem zasady, że Zamawiający dokona przeliczenia w/w kwoty wg średniego kursu walut publikowanego na stronie internetowej NBP z dnia złożenia przez Wykonawcę oferty wraz z załącznikami, zgodnie z zasadami opisanymi w Rozdziale 11 SWZ. 4. Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że 1) wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej dwie roboty budowlane z zakresu budowy budowy/przebudowy/remontu dróg wartości min. 1.500.000,00 zł brutto (w zakresie każdej z umów), a w przypadku wykazania się doświadczeniem opartym na umowie zawartej w innej walucie, zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału dokona przeliczenia w/w kwoty wg średniego kursu walut publikowanego na stronie internetowej NBP z dnia ogłoszenia niniejszego postępowania) wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz z załączeniem dowodów określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ. Dowodami w niniejszym postępowaniu, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych: 1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru/ewidencji lub wskazanie tego rejestru/ewidencji, zgodnie z art. 274 ust. 4 ustawy PZP; 2) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o niezakłócaniu konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076, z późn. zm.), z innym wykonawcą (poprzez działanie lub zaniechanie), który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 6 do SWZ. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych: 1) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem; 2) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia; 3) wykazu robót budowlanych (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Informacje dotyczące wadium zostały opisane szczegółowo przez zamawiającego w rozdziale 25 SWZ. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały szczegółowo opisane przez zamawiającego w rozdziale 36 SWZ. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia - kwestie zostały opisane w rozdziale 6 SWZ oraz w załączniku nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo opisany przez zamawiającego w rozdziale 15 SWZ. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024