łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
pomorskie (Rumia)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie remontu mieszkania |
Data zamieszczenia: | 2024-03-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Brzeszcze ul. Kościelna 4 32-620 Brzeszcze powiat: oświęcimski tel. 32/77-28/500, 77-28-592, 327728-592, 327728-572 gmina@brzeszcze.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Brzeszcze |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 32/77-28/500, 7 |
Termin składania ofert: | 2024-04-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszamy do złożenia ofert na: ,,Wykonanie remontu mieszkania z zasobu gminnego Gminy Brzeszcze, zlokalizowanego przy Ul. Łokietka 15/5 w Brzeszczach, o pow. ok. 35 m?, na podstawie przedmiaru robót." Zakres zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie remontu ww. mieszkania zgodnie z załączonym przedmiarem robót. Zakres koniecznych prac został określony w załączniku nr 2. Dokument nr: WIN.2510.1.1.2024 Składanie ofert: Termin i miejsce składania ofert: Oferty należy składać do dnia 10 kwietnia 2024 r. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane. W związku z powyższym zapraszamy do złożenia oferty cenowej na ,,Wykonanie remontu mieszkania z zasobu gminnego Gminy Brzeszcze, zlokalizowanego przy Ul. Łokietka 15/5 w Brzeszczach", w sekretariacie lub informatorium Urzędu Gminy w Brzeszczach Ul. Kościelna 4, 32-620 Brzeszcze (w godz.ch urzędowania, to znaczy w godz.ch 7:00 - 15:00 w poniedziałek, środę i czwartek, 7:00 - 17:00 we wtorek, 7:00 - 13:00 w piątek), w kopercie z napisem ,,Wykonanie remontu mieszkania z zasobu gminnego Gminy Brzeszcze, zlokalizowanego przy Ul. Łokietka 15/5 w Brzeszczach" oraz nazwą, dokładnym adresemi numerem kontaktowym Wykonawcy (dopuszcza się pieczęć) lub mailowo na adres: gmina@brzeszcze.pl. Miejsce i termin realizacji: Termin zakończenia robót do 30 lipca 2024 r. Wymagania: Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym - załącznik nr 1. Zakłada się, że wykonawca zapoznał się z warunkami mieszkaniowymi, zdobył wszelkie informacje potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia i uwzględnił je w oferowanej cenie. Zaleca się opracowanie oferty po wizji w mieszkaniach. Wykonawca oświadcza, że posiada niezbędne kwalifikacje, uprawnienia i zezwolenia do wykonania tego typu zlecenia. Sposób sporządzenia oferty: Ofertę należy sporządzić z uwzględnieniem: 1. Ceny zawierającej wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy. 2. Należy podać cenę w kwocie netto i brutto z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 3. Określić termin obowiązywania podanej ceny. Okres gwarancji: 24 miesięcy. Przy wyborze oferty zostaną zastosowane następujące kryteria oceny ofert: cena - waga 100 %. Warunki płatności: Zamawiający oświadcza, że będzie realizować płatności za faktury z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności, tzw. Split payment. Wykonawca oświadcza, że numer rachunku bankowego wskazany na fakturach wystawionych w związku z realizacją umowy jest numerem podanym do Urzędu Skarbowego i jest właściwy dla dokonania rozliczeń metodą podzielonej płatności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług". Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić według formularza ofertowego, stanowiącego załącznik do niniejszego zaproszenia. Uwagi: Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119.1 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1. Administratorem Pana/i danych osobowych jest Burmistrz Brzeszcz z siedzibą w Brzeszczach przy ul. Kościelnej 4. (32-620 Brzeszcze).; 2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, można się z nim kontaktować poprzez email: iod@um.brzeszcze.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia; 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, zwaną dalej ,,ustawą Pzp"; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z ustawą z dnia 14.07.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U.2020.164 t.j) oraz zgodnie z art. 78 ustawy Pzp; 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. Posiada Pani/Pan: 1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; 3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; 4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. Nie przysługuje Pani/Panu: 1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ______________________ * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Kontakt: Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami: o Katarzyna Cygal - nr tel.: 327728-592 o Patrycja Godek - nr tel.: 327728-572 |
© eurobudowa.pl 2004-2024