Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie remontu mieszkania

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie remontu mieszkania

Data zamieszczenia: 2024-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Brzeszcze
ul. Kościelna 4
32-620 Brzeszcze
powiat: oświęcimski
tel. 32/77-28/500, 77-28-592
gmina@brzeszcze.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Brzeszcze
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 32/77-28/500, 7
Termin składania ofert: 2024-04-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przedmiot zamówienia.
Gmina Brzeszcze zaprasza do złożenia ofert na: ,,Wykonanie remontu mieszkania z zasobu
gminnego Gminy Brzeszcze, zlokalizowanego przy Ul. Łokietka 15/5 w Brzeszczach, o pow.
ok. 35 m?, na podstawie przedmiaru robót."
Zakres zamówienia.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie remontu ww. mieszkania zgodnie z załączonym
przedmiarem robót. Zakres koniecznych prac został określony w załączniku nr 2.

Dokument nr: WIN.2510.1.1.2024

Składanie ofert:
Termin i miejsce składania ofert:
Oferty należy składać do dnia 10 kwietnia 2024 r. Oferty złożone po tym terminie nie
będą rozpatrywane.
W związku z powyższym zapraszamy do złożenia oferty cenowej na ,,Wykonanie remontu
mieszkania z zasobu gminnego Gminy Brzeszcze, zlokalizowanego przy Ul. Łokietka 15/5 w
Brzeszczach", w sekretariacie lub informatorium Urzędu Gminy w Brzeszczach Ul. Kościelna 4,
32-620 Brzeszcze (w godz.ch urzędowania, to znaczy w godz.ch 7:00 - 15:00
w poniedziałek, środę i czwartek, 7:00 - 17:00 we wtorek, 7:00 - 13:00 w piątek), w kopercie
z napisem ,,Wykonanie remontu mieszkania z zasobu gminnego Gminy Brzeszcze,
zlokalizowanego przy Ul. Łokietka 15/5 w Brzeszczach" oraz nazwą, dokładnym adresem
i numerem kontaktowym Wykonawcy (dopuszcza się pieczęć) lub mailowo na adres:
gmina@brzeszcze.pl.

Miejsce i termin realizacji:
Termin zakończenia robót do 30 lipca 2024 r.

Wymagania:
Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym - załącznik nr 1.
Zakłada się, że wykonawca zapoznał się z warunkami mieszkaniowymi, zdobył wszelkie
informacje potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia i uwzględnił je w oferowanej cenie.
Zaleca się opracowanie oferty po wizji w mieszkaniach.
Wykonawca oświadcza, że posiada niezbędne kwalifikacje, uprawnienia i zezwolenia
do wykonania tego typu zlecenia.
Załączniki do zapytania ofertowego:
1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1.
2. Kosztorysy - załącznik nr 2.
Sposób sporządzenia oferty:
Ofertę należy sporządzić z uwzględnieniem:
1. Ceny zawierającej wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy.
2. Należy podać cenę w kwocie netto i brutto z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Określić termin obowiązywania podanej ceny.
Okres gwarancji: 24 miesięcy.
Przy wyborze oferty zostaną zastosowane następujące kryteria oceny ofert: cena -
waga 100 %.
Warunki płatności:
Zamawiający oświadcza, że będzie realizować płatności za faktury z zastosowaniem
mechanizmu podzielonej płatności, tzw. Split payment.
Wykonawca oświadcza, że numer rachunku bankowego wskazany na fakturach wystawionych
w związku z realizacją umowy jest numerem podanym do Urzędu Skarbowego i jest właściwy dla dokonania
rozliczeń metodą podzielonej płatności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od
towarów i usług".
Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić według formularza ofertowego,
stanowiącego załącznik do niniejszego zaproszenia.

Uwagi:
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119.1 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1. Administratorem Pana/i danych osobowych jest Burmistrz Brzeszcz z siedzibą w Brzeszczach przy ul. Kościelnej 4. (32-620 Brzeszcze).;
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, można się z nim kontaktować poprzez email: iod@um.brzeszcze.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
niniejszego zamówienia;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, zwaną dalej ,,ustawą Pzp";
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z ustawą z dnia 14.07.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym
i archiwach (Dz.U.2020.164 t.j) oraz zgodnie z art. 78 ustawy Pzp;
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
______________________
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz
jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Kontakt:
Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
o Katarzyna Cygal - nr tel.: 327728-592
o Patrycja Godek - nr tel.: 327728-572

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.