Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie robót w systemie zaprojektuj i wybuduj - remont dachu

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie robót w systemie zaprojektuj i wybuduj - remont dachu

Data zamieszczenia: 2024-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o. o
Namysłowska 8
50-304 Wrocław
powiat: Wrocław
zamowienia@wm.wroc.pl
https://wm-wroc.logintrade.net/zapytania_email,160988,3b74f71ecebf42716d559689a49b37a8.html
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
WM/SZP/TP/25/2024/G_Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - remont dachu w budynku mieszkalnym i usługowym przy Ul. Pęgowskiej 14 we Wrocławiu.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj" opracowania dokumentacji projektowej remontu dachu budynku mieszkalno-usługowego przy Ul. Pęgowskiej 14 we Wrocławiu, (działka gminna Nr 41/2, AM-4, obręb Świniary) wraz z uzyskaniem wymaganych urzędowych decyzji, zgłoszeń i uzgodnień niezbędnych do opracowania dokumentacji (Etap I) oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej oraz uzyskanych pozwoleń (Etap II).
Opis przedmiotu zamówienia i obowiązki stron określają: program funkcjonalno-użytkowy (dalej PFU) oraz projektowane postanowienia umowy, stanowiące integralną część SWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) I Etap - opracowanie dokumentacji projektowej przedsięwzięcia budowlanego objętego przedmiotem zamówienia, w tym:
a) Prace przedprojektowe obejmujące: ,
- opracowanie aktualizacji inwentaryzacji budowlanej budynku mieszkalno- usługowego (części objętej opracowaniem, inwentaryzacja dachu, więźby dachowej, przekrój),
- wykonanie opinii technicznej budynku mieszkalno - usługowego,
- opracowanie opinii kominiarskiej budynku mieszkalno- usługowego,
- uzyskanie opinii/zaleceń konserwatorskich co do sposobu przeprowadzenia remontu;
b) wykonanie projektu budowlanego i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowej/dokumentacji przedsięwzięcia wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do przedmiotowej dokumentacji;
c) uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii, pozwoleń, uzgodnień, zatwierdzeń oraz zgody administracji architektoniczno-budowalnej umożliwiających realizację robót budowlanych (uzyskanie decyzji ostatecznej, zaświadczenia o braku sprzeciwu) - jeśli dotyczy;
d) wykonanie projektu wykonawczego;
e) wykonanie przedmiaru i kosztorysu;
f) wykonanie STWiOR.
2) II Etap: wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną Dokumentację wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego podczas realizacji przedsięwzięcia oraz przeniesieniem autorskich praw majątkowych do dokumentacji powykonawczej.
Minimalny wymagany okres gwarancji na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia wynosi 60 miesięcy, licząc od dnia następnego po zakończeniu odbioru końcowego robót, przy czym ,,Wydłużenie okresu gwarancji na roboty budowlane" stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. W odniesieniu do dokumentacji projektowej wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy.
Roboty budowlane będą wykonywane na terenie czynnym. Przedmiot umowy będzie wykonywany w budynku zamieszkanym, w związku z czym, Wykonawca zobowiązuje się prowadzić roboty z poszanowaniem miru domowego i mienia mieszkańców. Realizacja robót związanych z likwidacją urządzeń grzewczych nastąpi w uzgodnieniu z Zamawiającym.

CPV: 45000000-7, 71220000-6,45100000-8,45260000-7

Dokument nr: 2024/BZP 00261658, WM/SZP/TP/25/2024/G

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-11 10:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji
oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w
ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wyłącznie za pośrednictwem Platformy: https://wm
wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a. Specyfikacja połączenia
Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.:
https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html.
Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.:
Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
o Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
o Google Chrome 31
o Mozilla Firefox 26
o Opera 18
Pozostałe wymagania techniczne:
o dostęp do sieci Internet
o obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax
o włączona obsługa JavaScript
o zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s
o zainstalowany Acrobat Reader
o zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
b. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych
Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452). Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: .pdf.
c. Kodowanie i oznaczanie czasu przekazania danych
Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym na Platformie przetargowej. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonę ,,Złóż ofertę". W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę Przetargową.
d. Korzystanie z platformy przetargowej jest bezpłatne.
Pełną obsługę techniczną platformy przetargowej świadczy firma Logintrade S.A. W przypadku ewentualnych problemów technicznych prosimy o kontakt z infolinią techniczną +48 71 787 35 34 (w dni robocze godz. 8.00-16.00); e-mail: helpdesk@logintrade.net
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest zapoznać się z:
Instrukcjami obsługi Platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem:
https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
Regulaminem korzystania z Platformy przetargowej - dostępnym pod adresem:
https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określono w rozdz. XXIII SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://wm-wroc.logintrade.net/zapytania_email,160988,3b74f71ecebf42716d559689a49b37a8.html
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-11 09:00
Miejsce składania ofert: 1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy zamieszczonej pod adresem: https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WM/SZP/TP/25/2024/G
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj" opracowania dokumentacji projektowej remontu dachu budynku mieszkalno-usługowego przy ul. Pęgowskiej 14 we Wrocławiu, (działka gminna Nr 41/2, AM-4, obręb Świniary) wraz z uzyskaniem wymaganych urzędowych decyzji, zgłoszeń i uzgodnień niezbędnych do opracowania dokumentacji (Etap I) oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej oraz uzyskanych pozwoleń (Etap II).
Opis przedmiotu zamówienia i obowiązki stron określają: program funkcjonalno-użytkowy (dalej PFU) oraz projektowane postanowienia umowy, stanowiące integralną część SWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) I Etap - opracowanie dokumentacji projektowej przedsięwzięcia budowlanego objętego przedmiotem zamówienia, w tym:
a) Prace przedprojektowe obejmujące: ,
- opracowanie aktualizacji inwentaryzacji budowlanej budynku mieszkalno- usługowego (części objętej opracowaniem, inwentaryzacja dachu, więźby dachowej, przekrój),
- wykonanie opinii technicznej budynku mieszkalno - usługowego,
- opracowanie opinii kominiarskiej budynku mieszkalno- usługowego,
- uzyskanie opinii/zaleceń konserwatorskich co do sposobu przeprowadzenia remontu;
b) wykonanie projektu budowlanego i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowej/dokumentacji przedsięwzięcia wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do przedmiotowej dokumentacji;
c) uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii, pozwoleń, uzgodnień, zatwierdzeń oraz zgody administracji architektoniczno-budowalnej umożliwiających realizację robót budowlanych (uzyskanie decyzji ostatecznej, zaświadczenia o braku sprzeciwu) - jeśli dotyczy;
d) wykonanie projektu wykonawczego;
e) wykonanie przedmiaru i kosztorysu;
f) wykonanie STWiOR.
2) II Etap: wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną Dokumentację wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego podczas realizacji przedsięwzięcia oraz przeniesieniem autorskich praw majątkowych do dokumentacji powykonawczej.
Minimalny wymagany okres gwarancji na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia wynosi 60 miesięcy, licząc od dnia następnego po zakończeniu odbioru końcowego robót, przy czym ,,Wydłużenie okresu gwarancji na roboty budowlane" stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. W odniesieniu do dokumentacji projektowej wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy.
Roboty budowlane będą wykonywane na terenie czynnym. Przedmiot umowy będzie wykonywany w budynku zamieszkanym, w związku z czym, Wykonawca zobowiązuje się prowadzić roboty z poszanowaniem miru domowego i mienia mieszkańców. Realizacja robót związanych z likwidacją urządzeń grzewczych nastąpi w uzgodnieniu z Zamawiającym.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
Całkowita wartość tych zamówień została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia i wynosi maksymalnie 50 % szacunkowej wartości zamówienia podstawowego.
Zakres zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp, może dotyczyć całego zakresu zamówienia podstawowego. Warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp, będą odpowiadały warunkom niniejszego postępowania określonym w SWZ, w szczególności zamówienia podobne zostaną udzielone na warunkach określonych w umowie podstawowej, a Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany będzie złożyć oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie nie szerszym niż wskazane w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zgodnie z kryteriami oceny określonymi w rozdz. XVII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób bezrobotnych
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji na roboty budowlane powyżej ustalonego minimum 60 miesięcy (G)
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunek zdolności technicznej lub zawodowej:
a) w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia:
- co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń o specjalności architektonicznej oraz doświadczenie zawodowe przy pracach projektowych w wymiarze minimum 3 lat;
- co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w wymiarze minimum 3 lat; osoba ta będzie pełnić funkcję kierownika budowy
Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
b) w zakresie doświadczenia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
- w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, minimum jedną dokumentację projektową obejmującą zakresem projekt budynku o powierzchni użytkowej min. 500 m2, polegającą na remoncie wraz z termomodernizacją dachu;
- w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, minimum jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie wraz z termomodernizacją dachu w budynku o powierzchni użytkowej min. 500 m2.
UWAGA:
Zamawiający uzna warunek doświadczenia za spełniony jeżeli wykonawca wykaże realizację ww. przedsięwzięć (usługi, roboty budowlanej) w ramach jednej lub dwóch oddzielnych umów.
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych
z wykonawców, którzy wykonają usługi lub roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
1) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt. 1, 2, 4 , ustawy Pzp sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.
2) Oświadczenie na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Pzp (wzór załączniki nr 9a, 9b do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
1) wykazu usług, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (zakres wymaganych informacji określa wzór - zał. nr 6a do SWZ), oraz załączeniem dowodów, określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
2) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (zakres wymaganych informacji określa wzór - zał. nr 6b do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
Uwaga: Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami w/w wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
3) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zakres wymaganych informacji określa wzór - zał. nr 5 do SWZ);
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ),
Formularz musi być złożony przez wykonawcę w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
2) Oświadczenie z art. 125 ust.1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór załącznik nr 2a, 2b, 2c do SWZ) w zakresie wskazanym w SWZ.
Oświadczenia składane są w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Oświadczenia składają odrębnie wykonawca, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia (zał. nr 2a, 2b do SWZ ) oraz podmiot udostępniający zasoby (zał. 2c do SWZ).
3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
W przypadku gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym przez mocodawcę lub notariusza.
4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) (wzór stanowią załączniki nr 7a, 7b, do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów Zobowiązanie przekazuje się w formie elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
W przypadku gdy zobowiązanie zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym przez wykonawcę lub wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub notariusza
6) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodne
z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (jeżeli dotyczy) - załącznik nr 8 do SWZ.
Oświadczenie przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
W przypadku gdy oświadczenie zostanie sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym przez wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub notariusza.
7) Wykaz rozwiązań równoważnych (jeżeli dotyczy)
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem lub normami.
Wykaz musi być złożony przez wykonawcę w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
8) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy)
Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp.
W celu utrzymania w poufności tych informacji, Wykonawca przekazuje je w wydzielonym
i odpowiednio oznaczonym pliku.
Uzasadnienie zastrzeżenia i rodzaje informacji przekazuje się w treści oferty (na formularzu oferty).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna).
W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
Każdy Wykonawca oraz Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
(np. konsorcjum, spółka cywilna) mogą złożyć tylko jedną ofertę, zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ. Złożenie przez jednego Wykonawcę oraz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania alternatywne spowoduje ich odrzucenie.
Sposób spełnienia warunku udziału w postępowaniu, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający dopuszcza łączenie potencjałów w zakresie osób i doświadczenia w celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej.
Oświadczenie z art. 125 ust.1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór załącznik nr 2a, 2b, 2c do SWZ) w zakresie wskazanym w SWZ, składają odrębnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia (zał. nr 2a, 2b do SWZ ).
Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie składają wraz z ofertą Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodne z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (jeżeli dotyczy) - załącznik nr 8 do SWZ.
Inne wymagania dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie określono w treści SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj, zakres oraz warunki zmian do umowy opisano w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 4 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zgodnie z kryteriami oceny określonymi w rozdz. XVII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób bezrobotnych
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji na roboty budowlane powyżej ustalonego minimum 60 miesięcy (G)
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Termin związania ofertą: 30 dni

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.