Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Kompleksowa dostawa i budowa silosów na kiszonki, zbiornika na odcieki technologiczne,...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Kompleksowa dostawa i budowa silosów na kiszonki, zbiornika na odcieki technologiczne, płyty fundamentowej pod miejsce postojowe oraz kontenera technicznego na terenach obiektów produkcyjnych, składów i magazynów

Data zamieszczenia: 2024-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: PGNiG BioEvolution sp. z o.o
ul. M. Kasprzaka 25
01-224 Warszawa
powiat: Warszawa
zakupy@bioevolution.pgnig.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
"Kompleksowa dostawa i budowa dwóch silosów na kiszonki, zbiornika na odcieki
technologiczne, płyty fundamentowej pod miejsce postojowe oraz kontenera technicznego na
terenach obiektów produkcyjnych, składów i magazynów na dz. o nr ewid. 482 obręb 0016
Konopnica gm. Rawa Mazowiecka."
1. Szczegółowy opis zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa i budowa dwóch silosów na kiszonki,
zbiornika na odcieki technologiczne, płyty fundamentowej pod miejsce postojowe oraz kontenera
technicznego na terenach obiektów produkcyjnych, składów i magazynów na dz. o nr ewid. 482 obręb
0016 Konopnica, jednostka ewidencyjna 101304_2 Rawa Mazowiecka, gm. Rawa Mazowiecka, pow.
Rawski, woj. Łódzkie.

Składanie ofert:
4. Sposób przygotowania i złożenia oferty przez Oferenta (zasady ogólne):
- Oferta powinna być złożona w formie dokumentowej lub elektronicznej. Oferta powinna
zostać przesłana na adres e-mail: zakupy@bioevolution.pgnig.pl, w temacie wiadomości
należy wskazać: ,,Oferta w postępowaniu "Kompleksowa dostawa i budowa dwóch
silosów na kiszonki"
Oferty jak i wszelkie pytania należy składać wyłącznie za pośrednictwem poczty elektronicznej na
adres: zakupy@bioevolution.pgnig.pl Odpowiedź będzie przekazana tą samą drogą.
Ofertę formalną wraz z załącznikami należy przesłać na adres: zakupy@bioevolution.pgnig.pl, w
terminie do 9 kwietnia 2024 r.

Wymagania:
Postępowanie prowadzone jest na podstawie Instrukcji Zakupowej w PGNiG BioEvolution sp. z o.o.
stanowiącej załącznik nr 1 do Uchwały Zarządu PGNiG BioEvolution sp. z o.o.nr 5/2024 z dnia 3
stycznia 2024 r.
2. Wizja lokalna
Zamawiający wymaga przeprowadzenie wizji lokalnej. W celu odbycia wizji lokalnej należy
skontaktować się z Zamawiającym pod adresem:
eliasz.przemyslaw.niedzwiedzki@bioevolution.pgnig.pl. Wizja lokalna odbędzie się pod adresem:
Biogazownia Bioenegry Project, Konopnica 121. W celu odbycia wizji lokalnej, Wykonawca
zobowiązany jest poinformować o tym Zamawiającego przynajmniej na dwa dni przed upływem
terminu składania ofert formalnych. Brak przeprowadzenia wizji lokalnej skutkować będzie
odrzuceniem oferty.
Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty formalnej potwierdzenia odbycia wizji lokalnej,
stanowiącego załącznik F10 do Zaproszenia.
3. Warunki udziału w postępowaniu:
a) W postępowaniu mogą brać udział Oferenci, którzy spełniają następujące warunki,:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają zdolność techniczną lub zawodową tj. niezbędną wiedzę i doświadczenie
oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia;
- znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie
zamówienia
b) Warunki szczególne udziału w postępowaniu:
Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy:
1) wykażą, że zrealizowali co najmniej 2 budowy silosów rolniczych w okresie 5 lat przed
terminem składania ofert;
2) wykażą, że posiadają średni minimalny roczny obrót z ostatnich 3 zamkniętych lat w
wysokości 5 mln PLN.
3) Wykażą, że nie zalegają z opłatami na ubezpieczenia społeczne oraz nie zalegają z
opłacaniem podatków
c) Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie
wymagał, aby Wykonawca przedstawił:
1) listę zrealizowanych prac, o których mowa w pkt 3 lit. b) ppkt 1) wraz ze wskazaniem
przedmiotu budowy, podmiotu na rzecz którego realizowana była umowa oraz terminu
realizacji umowy
2) Dowodów, że budowy wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 3 lit. c ppkt 1)
Zaproszenia zostały wykonane należycie, w tym:
- referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego
dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub
ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające
ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3
miesięcy;
- oświadczenie Wykonawcy składającego ofertę - jeżeli z przyczyn niezależnych od
niego nie jest w stanie uzyskać referencji, o których mowa powyżej wraz z
uzasadnieniem oraz innymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie
zamówienia.
Uwaga! Zamawiający nie uzna, jako dowodu faktur itp. dokumentów, z uwagi na fakt,
iż ich treść nie potwierdza należytego wykonania zamówienia.
3) bilans oraz rachunek zysków i strat (wyniki jednostkowe oraz skonsolidowane) z ostatnich
3 zamkniętych lat.
4) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawionego nie wcześniej niż 3
miesiące przed jego złożeniem
5) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki
terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca
nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, wystawionego
nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem

- oferta powinna zostać przygotowana zgodnie ze wzorami stanowiącymi załączniki
do niniejszego zapytania,
- oferta, jak i cała dokumentacja powinna zostać sporządzona w języku polskim,
- jej złożenie powinno nastąpić drogą elektroniczną na adres kontaktowy podany w pkt. 4
niniejszego zapytania,
- Zamawiający wymaga wypełnienia załączników zgodnie z ich treścią oraz podania cen,
jako wartości netto w polskich złotych,
- Negocjacje i korespondencja odbywać się będą w języku polskim,
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do dowolnego wyboru podmiotu/podmiotów, z
którymi będą prowadzone negocjacje w odniesieniu do części lub całości zakresu
złożonych odpowiedzi,
- niniejsze zapytanie stanowi zaproszenie do negocjacji w rozumieniu art. 72 k.c., a tym
samym nie mają zastosowania przepisy dotyczące oferty w rozumieniu art. 66 i n. k.c.
6. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Oferentami:
- Zamawiający będzie porozumiewał się z Oferentami drogą elektroniczną (mailową),
poprzez wskazanego wyżej przedstawiciela. Dokumenty do pobrania dla Oferentów
zamieszczone zostaną przez Zmawiającego na stronie internetowej: www. bep.net.pl
7. Termin związania ofertą:
- 60 dni od daty wpłynięcia oferty handlowej, z możliwością jej przedłużenia.
8. Termin i sposób składania ofert:
Wybór Wykonawcy będzie odbywać się w dwóch TURACH:
TURA 1 - OTWARTA - prekwalifikacja w oparciu o Część formalną zapytania ofertowego.
Kryteria prekwalifikacji:
1) złożenie Oferty formalnej wraz z załącznikami,
2) brak przesłanek do odrzucenia w zakresie ofert formalnych.
TURA 2 - ZAMKNIĘTA (oferenci zakwalifikowani po TURZE 1):
1) złożenie Oferty technicznej wraz z załącznikami,
2) złożenie Oferty handlowej wraz z załącznikami,
3) brak przesłanek do odrzucenia w zakresie ofert wskazanych w pkt 1) i 2) powyżej.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Ad. 1 - Przebieg TURY 1
TURA 1 - ZŁOŻENIE OFERT FORMALNYCH
W pierwszej kolejności Oferenci otrzymają zakres rzeczowy wraz z załącznikami:
1) formularz ,,OFERTA FORMALNA";
2) Klauzula Informacyjna;
3) Klauzula antykorupcyjna;
4) Oświadczenie o beneficjencie rzeczywistym;
5) Oświadczenie o zachowaniu poufności;
i zostaną poproszeni o złożenie Oferty formalnej zgodnej z formularzem.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość uzupełniania wszystkich dokumentów przez Oferentów przez
całą Turę 1.
Kryteria formalne -0/1 (nie spełnia / spełnia) na podstawie, których nastąpi ocena.
Brak spełnienia przynajmniej jednego z kryteriów formalnych uprawnia Zamawiającego do odrzucenia
oferty.
1) Dokumenty, o których mowa w pkt 3 lit. c) Zaproszenia
2) Oświadczenie o samodzielnym lub wspólnym składaniu oferty.
3) Oświadczenie, że nie zostało wszczęte i nie toczy się postępowanie likwidacyjne,
restrukturyzacyjne, upadłościowe lub egzekucyjne wobec OFERENTA lub któregokolwiek z
członków konsorcjum;
4) Oświadczenie, że Oferent nie pozostaje w sporze sądowym z PGNiG BioEvolution sp. z o.o.,
Bioenergy Project sp. z o.o., ORLEN S.A. ani Spółkami Grupy Kapitałowej ORLEN i GK PGNiG
BioEvolution;
5) Oświadczenie, że Oferent nie zatrudnia pracowników PGNiG BioEvolution sp. z o.o., ORLEN
S.A. Bioenergy Project Sp. z o.o., ORLEN S.A i Spółek z GK ORLEN S.A.;
6) Oświadczenie, że pracownicy i członkowie władz, a także wspólnicy /akcjonariusze
OFERENTA, nie pozostają z innymi podmiotami, co do których posiadają wiedzę, że
występują one jako uczestnicy POSTĘPOWANIA, w stosunku prawnym lub faktycznym, który
mógłby wpływać w sposób niekorzystny dla PGNiG BioEvolution sp. z o.o. lub spółki z Grupy
Kapitałowej ORLEN i PGNIG BioEvolution na wybór danej OFERTY zgłoszonej w ramach
niniejszego POSTĘPOWANIA;
7) Oświadczenie, że istnieją lub nie istnieją powiązania kapitałowe między OFERENTEM a
ZAMAWIAJĄCYM, PGNiG BioEvolution sp. z o.o., ORLEN S.A. ani Spółkami z GK ORLEN i GK
PGNiG BioEvolution;
8) Oświadczenie, że Oferent składa kompletną, zgodną z wymaganiem ZAPYTANIA
OFERTOWEGO, OFERTĘ FORMALNĄ;
9) Oświadczenie, że Oferent zapoznał się i akceptujemy warunki niniejszego ZAPYTANIA
OFERTOWEGO;
10) Oświadczenie, że pracownicy i członkowie władz, a także wspólnicy/akcjonariusze
OFERENTA, nie pozostają z ZAMAWIAJĄCYM oraz jego członkami władz i pracownikami w
takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości, co do
bezstronności procesu wyboru WYKONAWCY przez ZAMAWIAJĄCEGO;
11) Oświadczenie, że realizacja UMOWY będzie się odbywała z należytą starannością, jakiej
można oczekiwać od podmiotu profesjonalnie zajmującego się tego rodzaju działalnością,
zgodnie z aktualną wiedzą i kwalifikacjami;
12) Oświadczenie, że Oferent bierze pełną odpowiedzialność za przestrzeganie obowiązujących
przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej, a także
bezpieczeństwa procesowego na terenie budowy przez swoich pracowników oraz
pracowników swoich PODWYKONAWCÓW;
13) Deklaracja, że Oferent posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy
zapleczem technicznym oraz zasobami ludzkimi zdolnymi do wykonania PRZEDMIOTU
UMOWY;
14) Oświadczenie, że Oferent nie podlega sankcjom gospodarczym zgodnie z Ustawą o
przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu;
15) Oświadczenie potwierdzające, że Oferent jest zarejestrowany jako czynny podatnik VAT i nie
został wykreślony z rejestru jako podatnik VAT -dotyczy tylko podmiotów krajowych;
16) Złożenie załącznika: Pełnomocnictwa do podpisania OFERTY (jeśli dotyczy);
17) Złożenie załącznika: Kopia Umowy Konsorcjum (jeśli dotyczy);
18) Złożenie załącznika: Dokumenty rejestrowe Oferenta;
19) Złożenie załącznika: Lista podmiotów należących do tej samej Grupy Kapitałowej (jeśli
dotyczy);
20) Złożenie załącznika: Oświadczenie o beneficjencie Rzeczywistym -na załączonym wzorze;
21) Złożenie załącznika: Klauzula Informacyjna -z adnotacją o zapoznaniu się;
22) Potwierdzenie przeprowadzenia wizji lokalnej -na załączonym formularzu;
23) Złożenie załącznika oświadczenia o zachowaniu poufności -na załączonym wzorze;
24) Oświadczenie, że zatrudnieni pracownicy OFERENTA będą posiadali wymagane uprawnienia
do realizacji przedmiotowych prac;
25) Oświadczenie, że Oferent posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy
zapleczem technicznym, sprzętem oraz zasobami ludzkimi zdolnymi do wykonania
PRZEDMIOTU UMOWY;
26) Oświadczenie, że Oferent posiada odpowiednie uprawnienia, zezwolenia oraz/lub koncesje
wymagane przepisami prawa dla świadczenia Usług objętych zakresem tego ZAPYTANIA
OFERTOWEGO oraz Umowy;
27) Oświadczenie, że Oferent znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej
wykonanie zamówienia
Brak spełnienia każdego z kryteriów formalnych, uprawnia Zamawiającego do odrzucenia Oferty.
Tura 1 zakończy się oceną formalną ofert i zaproszeniem Oferentów, którzy spełnili wszystkie kryteria
formalne do kolejnej tury postępowania (tura 2 - zamknięta).
Ad. 2 - Przebieg TURY 2
TURA 2ZŁOŻENIE I OCENA OFERT TECHNICZNYCH I HANDLOWYCH
Do Oferentów, którzy spełnią wszystkie kryteria w Turze 1 wysłanie zostanie: Powtórnie - zakres
postępowania wraz z załącznikami do części technicznej i handlowej:
1) Formularz oferty Technicznej.
2) Formularz oferty Handlowej.
3) Wzór umowy.
Zamawiający (Zespół Zakupowy) ma możliwość odrzucenia na tym etapie ofert technicznych które nie
spełniają któregokolwiek z kryteriów technicznych 0/1, bądź nie zostały uzupełnione przez Oferentów
pomimo wezwania do uzupełnienia.
Kryteria techniczne 0/1 to:
1) w przypadku udziału Podwykonawców należy podać listę i zakres prac wykonywanych przez
Podwykonawców w przedmiotowym Zamówieniu -do zatwierdzenia przez Zamawiającego,
2) Oświadczenie, że Oferent składa kompletną, zgodną z wymaganiem ZAPYTANIA
OFERTOWEGO, OFERTĘ TECHNICZNĄ na cały zakres przedmiotu POSTĘPOWANIA oraz oferuje
wykonanie UMOWY w całym zakresie objętym Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia,
przy czym wszelkie wątpliwości dotyczące części technicznej Oferent zgłosił i uzgodnił z
ZAMAWIAJĄCYM;
3) Oświadczenie, że Oferent nie korzysta i nie będzie korzystać przy realizacji Umowy z własności
intelektualnych strony trzeciej bez jej zgody;
4) Oświadczenie, że Oferent zaznajomił się z warunkami w terenie (w tym dostępnością i
parametrami mediów wymaganych do prawidłowej przyszłej eksploatacji obiektów
budowlanych), uwzględnieniu w ofercie wszelkich prac i kosztów związanych z realizacją
zadania na terenie działki ewid. 482 obręb 0016 Konopnica gm. Rawa Mazowiecka - pełna
kompletność oferty - i braku uwag innych niż zawarte w notatce o odbyciu wizji lokalnej oraz
dokumentacji przetargowej;
5) Oświadczenie Oferenta, że w ofercie uwzględnił wszystkie konieczne prace do wykonania,
które przy zachowaniu należytej staranności można było przewidzieć (zasada zawarcia
pomniejszych czynności w cenie) wraz z przeszkoleniem pracowników, pracami projektowymi,
geodezyjnymi, administracyjno-formalnymi, budowlano-montażowymi, dostawami,
odbiorami, dokumentacją powykonawczą;
6) Załączenie załącznika: Oświadczenie o zaakceptowaniu treści wzoru umowy;
7) Załączenie załącznika: Lista podwykonawców (wraz z informacją o zakresie robót
przydzielonym podwykonawcom) lub oświadczenie że Oferent wykona całość prac siłami
własnymi -według wzoru;
8) Załączenie załącznika: Ramowy harmonogram prac na zakres zapytania ofertowego -według
wzoru;
9) Załączenie załącznika: Wykazanie zdolności personelu inżynieryjnego i zarządczego do
wykonania pełnego zakresu prac;
Kryteria handlowe to: określenie warunków handlowych (cena, referencje) oraz załączenie oferty
cenowej z podanymi warunkami cenowymi.
Sposób wyceny: Oferent wycenia cały zakres rzeczowy na podstawie wiedzy technicznej i założeń
projektowych.
Oferty jak i wszelkie pytania należy składać wyłącznie za pośrednictwem poczty elektronicznej na
adres: zakupy@bioevolution.pgnig.pl Odpowiedź będzie przekazana tą samą drogą.
Termin oraz sposób złożenia Oferty technicznej i handlowej zostanie podany przez Zamawiającego
po zakończeniu Tury I.
9. Kryteria wyboru oferty.
- Cena ryczałtowa netto - waga 70%,
- Wiedza i doświadczenie -waga 30%.
Wiedza i doświadczenie:
Wykonawca w ramach kryterium oceny ofert wiedza i doświadczenie przedstawia:
1. listę zrealizowanych budów silosów rolniczych w okresie 5 lat przed terminem składania ofert
wraz ze wskazaniem przedmiotu budowy, podmiotu na rzecz którego realizowana była umowa
oraz terminu realizacji umowy
2. Dowodów, że budowy wymienione w wykazie, o którym mowa powyżej zostały wykonane
należycie, w tym:
- referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego
dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub
ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające
ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3
miesięcy;
- oświadczenie Wykonawcy składającego ofertę - jeżeli z przyczyn niezależnych od
niego nie jest w stanie uzyskać referencji, o których mowa powyżej wraz z
uzasadnieniem oraz innymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie
zamówienia.
Uwaga! Zamawiający nie uzna, jako dowodu faktur itp. dokumentów, z uwagi na fakt,
iż ich treść nie potwierdza należytego wykonania zamówienia.
Zamawiający na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt 1 oraz 2 powyżej dokona oceny ofert
w ramach kryterium oceny ofert wiedza i doświadczenie. Zamawiający nie przyzna punktów za
realizację budów, które służyły do wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym
mowaw pkt 3 lit. b) ppkt 1 Zaproszenia.
Zamawiający przyzna ofercie Wykonawcy 1 pkt za każdą referencję spełniającą wymagania
Zamawiającego, jednak dla nie więcej niż 10 referencji. W przypadku złożenia większej ilości
referencji, Zamawiający przyzna punkty za realizację maksymalnie 10 referencji.
Sposób wyliczenia:
Lp = Lc1 + Lc2
gdzie:
Lp -- możliwa do pozyskania liczba punków,
Lc1 -- możliwa do pozyskania liczba punków za cenę ryczałtową,
Lc2 -- możliwa do pozyskania liczba punktów za wiedzę i referencje.
Lc1 = ( cena ryczałtowa oferty minimalnej / cena ryczałtowa oferty badanej ) * 70
Lc2 = ( suma punktów za referencje oferty badanej / najwyższa suma punktów za referencje) * 30
3. Zamawiający zawrze z wybranym Wykonawcą umowę na podstawie, której uprawniony będzie
do zlecenia Wykonawcy przedmiotu budowy.
4. Wykonawca winien zapoznać się z Wzorem umowy oraz jej załącznikami.
Niniejsza umowa nie podlega wniesieniom uwag do jej treści.
Akceptowane są pytania do dokumentacji.
Przed zawarciem umowy, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia polisy/polis
ubezpieczeniowych, która/e będzie/ą utrzymywana/e przez okres realizacji UMOWY oraz w okresie
udzielonych gwarancji:, w tym ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej ogólnej i kontraktowej
WYKONAWCY i jego PODWYKONAWCÓW z sumą ubezpieczenia min. 1.000.000,00 PLN (lub
równowartość w innej walucie) na jedno i wszystkie zdarzenia.
5. Zamawiający planuje zawrzeć umowę na okres 6 miesięcy. Wykonawca zobowiązany jest do
zrealizowania warunków umowy w okresie 4 miesięcy od daty podpisania umowy.
Umowa zostanie zawarta z chwilą podpisania jej przez Zamawiającego i Wykonawcę.
6. W trakcie obowiązywania niniejszej umowy Zamawiający może zaproponować ograniczenie,
rozszerzenie lub zmianę zakresu usług w ramach Przedmiotu Umowy.
7. Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji ofert technicznych, handlowych oraz projektu
umowy. Zakres negocjacji zostanie wskazany przez Zamawiającego w zaproszeniu do negocjacji.
Negocjacje mogą odbywać się za pośrednictwem poczty elektronicznej, w formie spotkania lub
wideokonferencji. Negocjacje mogą być przeprowadzone ze wszystkimi Wykonawcami lub
Wykonawcą, który złożył ofertę najwyżej ocenioną. Negocjacje zakończone zostaną złożeniem
aktualizacji oferty. Aktualizacja oferty nie może być mniej korzystna dla Zamawiającego niż
oferta złożona pierwotnie.
8. Zamawiający zapewnia sobie możliwość zakończenia Postępowania zakupowego bez
dokonania wyboru i podania przyczyny.
Z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.

Kontakt:
5. Osoby uprawnione do kontaktowania się z Oferentami:
Kupiec Paweł Puchalski, email:zakupy@bioevolution.pgnig.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.