Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont ogrodzenia

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont ogrodzenia

Data zamieszczenia: 2024-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Kielcach
ul. Sandomierska 105
25-324 Kielce
powiat: Kielce
tel. 41 364 26 13, fax 41 364 26 15, tel. 665 091 031
ias.kielce@mf.gov.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 41 364 26 13, f
Termin składania ofert: 2024-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Izba Administracji Skarbowej w Kielcach zaprasza do składania ofert w postępowaniu dotyczącym udzjelenia zamówienia, którego wartość nie przekracza kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) na:
Remont ogrodzenia w Urzędzie Skarbowym w Busku-Zdroju przy Ul. Parkowej 17
II. INFORMACJA O PROWADZONYM POSTĘPOWANIU I STOSOWANIU PRZEPISÓW.
Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000,00 zł. Stosownie do art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) - zwanej w dalszej treści ustawą Pzp, w niniejszym zamówieniu nie stosuje się przepisów ustawy Pzp.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest remont ogrodzenia w Urzędzie Skarbowym w Busku-Zdroju przy Ul. Parkowej 17.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) odkrycie ław fundamentowych ogrodzenia,
2) ręczną rozbiórkę luźnych części konstrukcji betonowej,
3) gruntowanie odkrytych powierzchni betonowych,
4) wykonanie deskowania,
5) zalanie konstrukcji szalunku betonem klasy min. C12/15 (B15),
6) wykonanie opasek ze żwiru na folii izolacyjnej,
7) czyszczenie strumieniowo-ścierne przęseł metalowych,
8) minimum dwukrotne malowanie farbą antykorozyjną elementów metalowych ogrodzenia. Kolorystyka oraz rodzaj użytej farby podlegają bezwzględnej akceptacji przez Zamawiającego;
9) zamontowanie daszków betonowych na murkach,
10) zamontowanie korytek odwadniających z prefabrykatów betonowych.
3. Parametry techniczne istniejącego ogrodzenia:
Ogrodzenie jest wykonane ze stalowych słupków oraz z przęseł z płaskowników stalowych w całości na podmurówce betonowej. Od strony Ul. Parkowej znajdują się brama i furtka, natomiast od strony parkingu Urzędu znajduje się brama przesuwna. Zdjęcia poglądowe stanowią załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego. Rysunek poglądowy stanowi załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego.
4. Zakres szczegółowy prac określony został wg obmiaru stanowiącego Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. Załączony obmiar ma jedynie charakter pomocniczy. Wykonawca jest zobowiązany do jego sprawdzenia i weryfikacji, dokonania ewentualnie własnych pomiarów, aby uwzględnić w ofercie wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia. Jakakolwiek niezgodność obmiaru ze stanem rzeczywistym lub brak w obmiarze jakichkolwiek robót, nie zwalnia Wykonawcy od należytego wykonania przedmiotu zamówienia.
5. Roboty nie ujęte w opisie, a wynikające z technologii, zastosowania materiałów, montażu winny być uwzględnione w cenie ryczałtowej Wykonawcy, a brak ich uwzględnienia nie może stanowić podstawy do roszczeń finansowych Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania w ramach wynagrodzenia umownego wszelkich
prac, również tych nie wymienionych w opisie i załączonym obmiarze, ale niezbędnych na podstawie obowiązujących norm i przepisów oraz zgodnych z aktualną wiedzą techniczną do całkowitej realizacji przedmiotu zamówienia tak by był on zdatny do celu, któremu ma służyć.
7. Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia (roboty zaniechane) w sytuacji, gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowej, tj. zgodnej z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. 1. Wykonawcy z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia.
8. W przypadku ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. 1, wynagrodzenie ryczałtowe Wykonawcy ulega zmniejszeniu o wartość robót podlegających wyłączeniu z niniejszego zamówienia. Wartość tych robót ustalona zostanie w oparciu
0 składniki cenowe wynikające z kosztorysu szczegółowego, o którym mowa w Roz. VIII pkt 7.
9. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed sporządzeniem oferty, w celu rzetelnego jej przygotowania, samodzielnie dokonał wizji lokalnej i pomiarów ogrodzenia oraz zapoznał się z warunkami istniejącymi na terenie obiektu. Powyższe zalecenia nie są obowiązkowe, ale za skutki wynikające z ich niezastosowania odpowiedzialność ponosi Wykonawca. Termin przeprowadzenia wizji lokalnej należy uzgodnić telefonicznie z przedstawicielem Zamawiającego- Panem Erwinem Gulińskim, e-mail: erwin.gulinski@mf.gov.pl, tel. 665 091 031. Kontakt możliwy w dni robocze w godz.ch od 8:00 do 15:00.
10. Wykonawca ma obowiązek zapoznania się z obiektem, instalacjami i urządzeniami, które znajdują się na terenie wykonywania prac i których uszkodzenie, zniszczenie, itp. może stanowić naruszenie interesów osób trzecich.
11. Następstwa jakiegokolwiek błędu w robotach, spowodowanego przez Wykonawcę zostaną przez niego poprawione na własny koszt.
12. Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt zorganizować zaplecze techniczne oraz socjalne.
13. Zamawiający przekaże Wykonawcy teren robót wraz ze wszystkimi niezbędnymi informacjami oraz wskaże miejsce poboru wody i energii. Wykonawca nie ponosi opłat z tytułu wykorzystania w trakcie robót wody i energii elektrycznej.
14. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z materiałów własnych
1 przy użyciu sprzętu pozyskanego we własnym zakresie.
15. Materiały stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, w I gatunku, wolne od wad fizycznych i prawnych.
16. Materiały zastosowane do wykonania zadania powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym art. 10 ustawy z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) i art. 4 ustawy z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1213).
17. Materiały i urządzenia stosowane do wykonania zamówienia powinny mieć oznakowanie znakiem CE lub posiadać deklarację zgodności wydaną przez producenta jeżeli dotyczy ona wyrobu umieszczonego w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa lub być oznakowane znakiem budowlanym, co oznacza, że są to wyroby nie podlegające obowiązkowemu oznaczeniu CE.
18. W opisie przedmiotu zamówienia przedstawiono minimalne warunki dotyczące zastosowanych materiałów i technologii. Zaoferowane przez Wykonawcę warunki mogą być korzystniejsze, nie mogą być gorsze niż wymagane.
19. Zamawiający informuje, że użyte w opisie nazwy firm lub materiałów mają tylko i wyłącznie na celu jednoznaczne określenie parametrów technicznych i jakościowych urządzeń i materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zawierających rozwiązania równoważne, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń, niż podane w przedmiarze i opisie, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji.
20. Materiały nieodpowiadające wymogom jakościowym zostaną przez Wykonawcę usunięte z terenu robót na jego koszt i ryzyko.
21. Dowóz materiałów budowlanych i ich składowanie, jak również wejście i czas przebywania pracowników na terenie obiektu winny być każdorazowo uzgodnione z Zamawiającym.
22. Wykonawca zobowiązywany jest przetrzymywać materiały i urządzenia w sposób nie powodujący trudności komunikacyjnych dla użytkowników obiektu oraz nie powodujący szkód w środowisku naturalnym (zanieczyszczenia powierzchni ziemi i wód powierzchniowych oraz podziemnych). Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za składowane przez Wykonawcę materiały, urządzenia i wyposażenie należące do Wykonawcy. Wymaga się, by organizacja robót zapewniała bezpieczne i ciągłe funkcjonowanie urzędu.
23. Wykonawca zobowiązany jest do:
1) prawidłowego i skutecznego zabezpieczenia przed zabrudzeniem, zniszczeniem, zakurzeniem czy uszkodzeniem elementów budynku i jego otoczenia oraz innego mienia Zamawiającego narażonego na zniszczenie, uszkodzenie, zakurzenie czy zabrudzenie, a w przypadku powstania szkód do ich usunięcia lub naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego na własny koszt. Zamawiający w uzasadnionych przypadkach zaleca stosowanie przez Wykonawcę zasłon przeciwdziałających rozprzestrzenianiu się pyłu wokół miejsc prowadzenia prac związanych z realizacją umowy;
2) bieżącego utrzymania ładu i porządku na terenie objętym robotami i wokół niego oraz utrzymania ciągów komunikacyjnych w stanie wolnym od przeszkód, na bieżąco usuwanie wszelkich śmieci, gruzu, odpadków, opakowań i innych pozostałości po zużytych przez Wykonawcę materiałach/urządzeniach;
3) postępowania z odpadami powstałymi w trakcie realizacji zamówienia zgodnie z zapisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2023 poz. 1587 ze zm.) oraz ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U. 2024 poz. 54);
4) przestrzegania przepisów BHP i ppoż. obowiązujących w obiekcie Zamawiającego;
5) po zakończeniu robót do uporządkowania terenu w terminie do dnia ustalonego na odbiór.
24. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie straty spowodowane na mieniu Zamawiającego.
25. Wymagana jest pełna identyfikacja pracowników Wykonawcy na terenie wykonywanych prac poprzez wcześniejsze zgłoszenie listy wprowadzanych pracowników oraz widoczne oznaczenia firmy na ubraniach roboczych.
26. Wszelkie koszty związane ze zorganizowaniem i utrzymaniem terenu robót ponosi Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny ryczałtowej. Nie podlegają one odrębnej zapłacie przez Zamawiającego.
27. Wykonawca po zakończonych robotach musi pozostawić stan budynku, w tym elewacji i terenu wokół budynku w stanie niepogorszonym.
28. Zdemontowane materiały, elementy, urządzenia, gruz, itp. Wykonawca własnym kosztem i starannie usunie z terenu budowy i odda do utylizacji na własny koszt. Zamawiający może wskazać elementy do pozostawienia do jego dyspozycji.
29. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace rozbiórkowe i remontowe w sposób, który nie będzie kolidował z trasami przebiegu innych instalacji.
30. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z zachowaniem najwyższej staranności, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, standardami oraz wymaganiami zawartymi w niniejszym zapytaniu.
31. Realizacja robót, na terenie obiektu Zamawiającego, będzie możliwa w dni robocze, w godz.ch od 7:30 do 15:30 lub w innych godz.ch po uzyskaniu zgody Zamawiającego. Roboty mogą być wykonywane w weekendy jedynie po wcześniejszym zgłoszeniu takiej potrzeby i po uzyskaniu zgody Zamawiającego.
32. Roboty wykonywane będą w czynnym obiekcie. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym kolejność prowadzonych prac. Sposób organizacji robót musi zapewnić możliwość wykonywania pracy przez pracowników Zamawiającego oraz bezpieczne i ciągłe funkcjonowanie Urzędu.
33. Roboty uciążliwe (w szczególności powodujące hałas, zapylenie) muszą być wykonywane w sposób nieutrudniający pracy pracownikom Zamawiającego, w razie konieczności należy je wykonywać po godz.ch pracy Zmawiającego lub w dni wolne od pracy (po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym).
34. Do obowiązku Wykonawcy należy uzyskanie niezbędnych uzgodnień, pozwoleń i zgłoszeń w imieniu Zamawiającego, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia - jeśli są wymagane przepisami prawa.
35. Prace uznaje się za skończone po odbiorze, ze skutkiem pozytywnym, wszystkich robót wchodzących w skład zamówienia.
36. Pozostałe obowiązki Wykonawcy w związku z realizacją przedmiotu zamówienia zostały opisane we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
37. Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy musi posiadać ważne ubezpieczenie z tytułu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 30 000,00 zł. Poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię polisy ubezpieczeniowej Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.
38. Zamawiający dopuszcza możliwości powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, nie dopuszcza możliwości powierzenia wykonania części zamówienia dalszym podwykonawcom.
39. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji wynosi: 36 miesięcy.
40. Wymagany przez Zamawiającego okres rękojmi wynosi: 60 miesięcy.
41. Okres gwarancji i rękojmi liczone będą od daty końcowego, bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia.

CPV: 50000000-5, 45442100-8

Dokument nr: 2601-ILN.261.20.2024

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć:
a) poprzez przesłanie podpisanych skanów wymaganych dokumentów na adres e-mail ias.kielce@mf.gov.pl
lub
b) w formie elektronicznej, tj. poprzez podpisanie wymaganych dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym i przesłanie na adres e-mail ias.kielce@mf.gov.pl Wykonawca, może podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym każdy dokument oddzielnie lub utworzyć tzw. ,,paczkę" dokumentów elektronicznych (skompresowanie pliku) - zaleca się stosowanie formatu ,,zip"- a następnie podpisać ją kwalifikowanym podpisem elektronicznym
lub
c) w formie papierowej w siedzibie Izby Administracji Skarbowej w Kielcach, przy Ul. Sandomierskiej 105, pokój nr 3 (kancelaria).
Ofertę należy złożyć w terminie do 4 kwietnia 2024 r.

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 30 czerwca 2024 r.

Wymagania:
| V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w ust. 2 i nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w ust. 3.
2. Warunki udziału w postępowaniu - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,
którzy:
1) posiadają doświadczenie potwierdzone zrealizowaniem w ciągu ostatnich 3 lat minimum jednej roboty budowlanej o charakterze i złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia, tj. polegającej na remoncie lub wykonaniu ogrodzenia, o wartości brutto minimum 30 000,00 zł;
2) nie zalegają z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne.
3) dysponują personelem i zasobami, które umożliwiają wykonanie zamówienia, tj. posiadają wymagane prawem uprawnienia i kwalifikacje, niezbędne do prawidłowej i całościowej realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Podstawa Wykluczenia:
1) na podstawie z art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1497 ze zm.), z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawcę:
a) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
b) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
c) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 al bo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
2) Wykluczenie, o którym mowa w niniejszym ustępie następuje na okres trwania ww. okoliczności.
3) W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie przesłanek określonych w niniejszym ustępie Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy. 4. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania Wykonawcy składają oświadczenie na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA I ZŁOŻNIA OFERTY. WYKAZ DOKUMENTÓW SKŁADANYCH WRAZ Z OFERTĄ
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez tego Wykonawcę.
2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w sposób czytelny, na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem.
3. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4. Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
5. Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/e do reprezentacji Wykonawcy zgodnie z informacjami zawartymi w dokumentach rejestrowych Wykonawcy lub przez osobę/osoby posiadające odpowiednie pełnomocnictwo. Podpisy należy składać w sposób umożliwiający identyfikację podpisującego np. z imienną pieczątką lub z podaniem imienia i nazwiska.
6. Oferta oraz wszystkie dokumenty składane w trakcie postępowania są jawne, z wyjątkiem informacji które Wykonawca, składając ofertę zastrzeże na podstawie ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233), jako tajemnicę przedsiębiorstwa.
2. Termin zostanie dotrzymany, jeśli oferta dotrze do siedziby Zamawiającego przed jego upływem.
3. Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
4. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
VIII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Wykonawca oblicza cenę ofertową według własnej kalkulacji.
2. Na cenę ofertową składa się całość kosztów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia w sposób kompletny i w pełnym zakresie wynikającym z zapytania ofertowego, w tym warunków określonych we wzorze umowy, jak również innych kosztów nie ujętych w tych dokumentach, ale koniecznych do prawidłowego, zgodnego z przepisami prawa wykonania przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca w cenie ofertowej zobowiązany jest ująć wszelkie obciążenia o charakterze publicznoprawnym związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w szczególności podatek od towarów i usług w wysokości wynikającej z właściwych przepisów.
4. Obliczoną zgodnie z powyższymi wymaganiami cenę należy wpisać liczbowo i słownie w formularzu ofertowym we właściwym miejscu dla części zamówienia, w której Wykonawca składa ofertę, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
5. Podana cena musi być wyrażona w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą odbywać się w walucie polskiej w złotych (PLN).
7. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przygotuje i złoży przed podpisaniem umowy kosztorys szczegółowy dla całości robót objętych zamówieniem na cenę ofertową. Kosztorys należy sporządzić metodą kalkulacji szczegółowej na podstawie opracowanego przez Wykonawcę przedmiaru robót. Udostępniony przez Zamawiającego przedmiar robót stanowi jedynie rolę pomocniczą. Wykonawca uwzględnia w swojej ofercie i cenie ryczałtowej całość robót niezbędnych do wykonania zamówienia w celu osiągnięcia oczekiwanego przez Zamawiającego rezultatu i by był zdatny do celu któremu ma służyć. W razie niewyszczególnienia przez Wykonawcę w kosztorysie jakiejkolwiek pozycji bądź zakresu robót niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia przyjmuje się, że zostały one ujęte przez Wykonawcę w ogólnej cenie wykonania zamówienia.
IX. KRYTERIA WYBORU OFERTY
Jako kryterium wyboru najkorzystniej oferty w niniejszym postępowaniu przyjmuje się kryterium ceny z wagą 100 %, przy spełnionych warunkach wynikających z niniejszego zapytania ofertowego.
X. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
1. Zamawiający dokona badania ofert pod względem formalnym co do zgodności z warunkami Zapytania ofertowego.
2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
3. Złożone oferty mogą podlegać dalszym negocjacjom lub Zamawiający może wezwać Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych, w szczególności gdy:
a) cena najkorzystniejszej oferty będzie wyższa od kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia,
b) jeżeli w postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej
ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, c) zaistnieje prawdopodobieństwo uzyskania w wyniku negocjacji korzystniejszej oferty, - zasady przeprowadzenia negocjacji oraz składania ofert dodatkowych ustali Zamawiający uwzględniając zasadę uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców.
4. Zamawiający wybierze Wykonawcę, który spełnia warunki wynikających z niniejszego zapytania oraz zaoferował najniższą cenę za realizację przedmiotu zamówienia.
5. Oferta niezgodna z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym zostanie odrzucona. Zamawiający odrzuci też ofertę Wykonawcy, który nie spełni warunków udziału w postępowaniu lub podlega wykluczeniu na podstawie Rozdziału V ust. 3.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego:
- w przypadku gdy cena złożonej oferty przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
- w przypadku zmiany okoliczności, które powodują że kontynuacja prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie leży w interesie publicznym lub w inny sposób koliduje z zasadą oszczędnego i celowego gospodarowania środkami publicznymi.
7. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
8. Informacja o wynikach i wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zmieszczona na stronie internetowej Zamawiającego oraz przesłana drogą elektroniczną do Wykonawców, którzy złożyli oferty na daną część zamówienia.
9. Umowa z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zostanie zawarta na warunkach jakie wynikają ze złożonej oferty i załączonego wzoru umowy - Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

Uwagi:
XII. INFORMACJA O OCHRONIE DANYCH OSOBOYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zm.), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Kielcach, z którym można się skontaktować:
a) pod adresem 25-324 Kielce, ul. Sandomierska 105;
b) poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą na platformie ePUAP: /v4x09vaj06/SkrytkaESP;
c) poprzez elektroniczną skrzynkę pocztową: ias.kielce@mf.gov.pl.
2) W sprawach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz korzystania przez Panią/Pana z praw związanych z przetwarzaniem danych można też kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych:
a) elektronicznie na adres e-mail: iod.kielce@mf.gov.pl;
b) listownie na adres: Izba Administracji Skarbowej w Kielcach, ul. Sandomierska 105,
25-324 Kielce.
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:
a) uczestnictwa w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na remont ogrodzenia w Urzędzie Skarbowym w Busku-Zdroju przy ul. Parkowej 17 i realizacji tego zamówienia zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c i lit b RODO;
b) archiwizacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, który wynika z ustawy z 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164 ze zm.).
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty uprawnione do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa; odrębną kategorię odbiorców, którym mogą być ujawnione Pani/Pana dane, stanowią podmioty przetwarzające dane osobowe na zlecenie administratora, w szczególności te, z którymi zawarliśmy umowy na świadczenie usług serwisowych dla użytkowanych przez nas systemów informatycznych.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, o których mowa w pkt 3), a także przez okres wynikający z przepisów prawa, w tym przepisów o archiwizacji.
6) Posiada Pani/Pan:
a) prawo dostępu do swoich danych osobowych, zgodnie z art. 15 RODO;
b) prawo do sprostowania swoich danych osobowych, zgodnie z art. 16 RODO;
c) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, zgodnie z art. 18 RODO z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl lub za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP Urzędu Ochrony Danych Osobowych: /UODO/SkrytkaESP w przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy
RODO.
7) Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
8) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz w realizacji zamówienia; konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości uczestniczenia w ww. postępowaniu.
9) Wobec Pani/Pana nie będą podejmowane decyzje oparte wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych, w tym ich profilowaniu, dostosowanie do art. 22 RODO.
10) Administrator nie planuje przekazywania Pani/Pana danych osobowych odbiorcami spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego, czyli do państw trzecich ani organizacjom międzynarodowym.

Kontakt:
przedstawiciele zamawiającego upoważnieni do kontaktu z wykonawcami
Przedstawicielem Zamawiającego upoważnionym do bezpośredniego kontaktu z Wykonawcami jest Pan Erwin Guliński, tel. 665 091 031, e-mail: erwin.gulinski@mf.gov.pl. Kontakt możliwy w dni robocze w godzinach 8:00-15:00.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.