Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przeprowadzanie okresowych przeglądów i serwisu systemu bezpieczeństwa, systemu...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przeprowadzanie okresowych przeglądów i serwisu systemu bezpieczeństwa, systemu łączności telefonicznej i alarmowania oraz systemów zasilania bezprzerwowego

Data zamieszczenia: 2024-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: MUZEUM GÓRNICTWA WĘGLOWEGO W ZABRZU
ul. Georgiusa Agricoli 2
41-800 Zabrze
powiat: Zabrze
32 630 30 91
biuro@muzeumgornictwa.pl
https://muzeumgornictwa.ezamawiajacy.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: 32 630 30 91
Termin składania ofert: 2024-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Przeprowadzanie okresowych przeglądów i serwisu systemu bezpieczeństwa SMP-NT/SV, systemu łączności telefonicznej i alarmowania typu SAT/N-A oraz systemów zasilania bezprzerwowego(...)".
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
,,Przeprowadzanie okresowych przeglądów i serwisu systemu bezpieczeństwa SMP-NT/SV, systemu łączności telefonicznej i alarmowania typu SAT/N-A oraz systemów zasilania bezprzerwowego w okresie od podpisania umowy (nie wcześniej niż 01.05.2024) do 31.12.2024 r. w obiektach Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu".
Przeprowadzanie okresowych przeglądów i serwisu, utrzymywanie całodobowego pogotowia awaryjnego oraz usuwanie awarii systemu opisanego poniżej:
System bezpieczeństwa, dyspozytorski wraz z systemem łączności ogólnozakładowej SMP-NT/SV obejmuje trzy rejony wentylacyjne:
1) ZKWK ,,Guido",
2) Główna Kluczowa Sztolnia Dziedziczna,
3) Skansen Górniczy ,,Królowa Luiza" oraz dyspozytornię przy Ul. Georgiusa Agricoli 2.
W rejonach wentylacyjnych są zabudowane centrale telemetryczne CMC-5 pracujące pod nadzorem systemu SMP-NT/SV. Komputer nadrzędny systemu SMP-NT/SV zabudowany
w serwerowni dyspozytorni przy Ul. G. Agricoli 2 nadzoruje:
- centralę CMC-5 zainstalowaną w serwerowni BORT w ZKWK ,,Guido" przy Ul. 3 Maja 93,
- centralę CMC-5 zainstalowaną w serwerowni Skansenu Górniczego ,,Królowa Luiza" przy Ul. Mochnackiego 12,
- centralę CMC-5 zainstalowaną na nadszybiu szybu ,, Carnall" przy Ul. Wolności 408÷410,
- centralę CMC-5 zainstalowaną w serwerowni w rejonie wylotu GKSD przy Ul. K. Miarki 8.
Serwis obejmuje:
1. Część stacyjną:
a) centrale CMC-5 z modułami MZT-10/60M i modułem KMS 4 szt.,
b) stanowisko dyspozytorskie SMP-NT/SV z komputerem nadrzędnym systemu SMP-NT/SV i monitorami.
2. Urządzenia obiektowe - zainstalowane w wyrobiskach (koncentratory i czujniki kontrolno-pomiarowe):
a) minicentrale MCCD-01,
b) modemowe koncentratory sygnałów MKS-2,
c) czujniki tlenku węgla typu: MCO, DCO, UCS-1[CO],
d) czujniki tlenu typu: MO2, DOX, UCS-1[O2],
e) czujniki dwutlenku węgla typu: DCD IR, UCS-1[CO2],
f) czujniki różnicy ciśnień typu MRC, DRC, UCS-1[PRC],
g) anemometry typu: AS-3, AS-3ES, DAV (z głowicą pomiarową GAV), SAT-1,
h) dołowe transparenty iskrobezpieczne typu DTI.
System łączności dyspozytorskiej i alarmowo - rozgłoszeniowej typu SAT/N-A.
Serwis obejmuje:
1) stojaki SSI-SAT (serwerownia w BORT w ZKWK ,,Guido" przy Ul. 3 Maja 93, (serwerownia Skansenu Górniczego ,,Królowa Luiza" przy Ul. Mochnackiego 12),
2) stanowisko dyspozytorskie PDK-SAT (dyspozytornia przy Ul. G. Agricoli 2),
3) stanowisko dyspozytorskie PDU-SAT (serwerownia w BORT w ZKWK ,,Guido" przy Ul. 3 Maja 93),
4) system łączności do prowadzenia akcji ratowniczej typu SKAR (dyspozytornia przy Ul. Georgiusa Agricoli 2.
System zasilania bezprzerwowego stosowany w obiektach Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu (typu Enertronic S i Merawex).
Serwis obejmuje:
1) UPS typu ENERTRONIC S (serwerownia w BORT w ZKWK ,,Guido" przy Ul. 3 Maja 93),
2) UPS typu Merawex (serwerownia dyspozytorni przy Ul. G. Agricoli 2, serwerownia Skansenu Górniczego ,,Królowa Luiza" przy Ul. Mochnackiego 12, nadszybie szybu ,,Carnall" przy
ul. Wolności 408÷410, serwerownia w rejonie wylotu sztolni przy Ul. K. Miarki 8).
System ogólnozakładowej łączności telefonicznej w obiektach Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu.
Serwis obejmuje:
System telekomunikacyjny typu OpenScape 4000 w wersji rozproszonej zabudowany w oparciu o:
1. serwer telekomunikacyjny OpenScape 4000 ,,master" zabudowany w stojaku ST-2J w pomieszczeniu serwerowni w budynku przy ulicy Georgiusa Agricoli 2,
2. moduł wyniesiony ,,slave" systemu telekomunikacyjnego OpenScape 4000 zabudowany w stojaku St-2G w budynku BORT w rejonie ZKWK ,,Guido" przy ulicy 3 Maja 91,
3. moduł wyniesiony ,,slave" systemu telekomunikacyjnego OpenScape 4000 zabudowany w stojaku St-2W w serwerowni w rejonie szybu ,,Wilhelmina" przy ulicy Mochnackiego 12,
4. rejestrator rozmów OpenScape Business TRX.
Zakres serwisu:
a) Serwis systemu bezpieczeństwa SMP-NT/SV, łączności ogólnozakładowej, alarmowo - rozgłoszeniowej i dyspozytorskiej SAT/N-A oraz systemów zasilania bezprzerwowego wraz
z przeglądami okresowymi (zgodnymi z DTR producenta oraz obowiązującymi przepisami).
b) Serwis systemu SMP-NT/SV w tym:
- centrale telemetryczne CMC-5 z modułami MZT-10/60M i modułem KMS,
- komputer nadrzędny systemu SMP-NT/SV.
c) Serwis systemu łączności telefonicznej, dyspozytorskiej i alarmowo - rozgłoszeniowej typu SAT/A-N:
- stojaki SSI-SAT,
- pulpit dyspozytorski PDK-SAT,
- stanowisko dyspozytorskie PDU-SAT,
- system łączności do prowadzenia akcji ratowniczej typu SKAR zlokalizowany w dyspozytorni przy Ul. G. Agricoli 2,
d) Serwis systemów zasilania bezprzerwowego typu ENERTRONIC S, MERAWEX,
e) Serwis systemu łączności typu OpenScape 4000

CPV: 32000000-3, 32412100-5,32522000-8,32523000-5,32524000-2,35120000-1,45314000-1

Dokument nr: 2024/BZP 00262050, ZP/08/MGW/2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-04 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://muzeumgornictwa.ezamawiajacy.pl lub bezpośredni link do postępowania: https://muzeumgornictwa.ezamawiajacy.pl/pn/muzeumgornictwa/demand/151456/notice/public/details
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami oraz wszelkie wyjaśnienia, zmiany treści Specyfikacji Warunków Zamówienia i innych dokumentów zamówienia w niniejszym postępowaniu odbywa się przy użyciu Platformy zakupowej https: https://muzeumgornictwa.ezamawiajacy.pl lub bezpośredni link do postępowania: https://muzeumgornictwa.ezamawiajacy.pl/pn/muzeumgornictwa/demand/151456/notice/public/details
2. Ilekroć w Specyfikacji Warunków Zamówienia lub przepisach o zamówieniach publicznych mowa jest o stronie internetowej należy przez to rozumieć Platformę zakupową.
3. Postępowanie prowadzone w języku polskim w formie elektronicznej.
4. Dedykowana platforma do składania ofert, oświadczenia o którym mowa w art. 125 ust 1. pzp, podmiotowych i przedmiotowych środków dowodowych oraz innych oświadczeń i dokumentów: https://muzeumgornictwa.ezamawiajacy.pl lub bezpośredni link do postępowania: https://muzeumgornictwa.ezamawiajacy.pl/pn/muzeumgornictwa/demand/151456/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się z zachowaniem zasady pisemności przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, potwierdzenia zainteresowania, ofert, o ile jej treść jest udokumentowana.
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
3. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:
1) Za pośrednictwem Platformy będącej pod adresem: https://muzeumgornictwa.ezamawiajacy.pl sekcja ,,Korespondencja".
4. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę.
5. Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
1) dokumenty w formacie ,,pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż ,,pdf" wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
6. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj:
1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej,
3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2,
4) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
7. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
8. Ofertę, oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający dopuszcza także przesyłanie dokumentów elektronicznych (w tym oferty przetargowej) skompresowanych formatem .rar.
Uwaga. Przesłanie pliku w formacie .rar poprzez Platformę przetargową jest możliwe tylko po uprzednim jego skompresowaniu do innego formatu wskazanego w Rozporządzeniu, o którym mowa w ust. 7 (np. .zip).
9. Podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, przedmiotowe środki dowodowe, niewystawione przez upoważnione podmioty, oraz pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
10. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
11. Strona postępowania: https://muzeumgornictwa.ezamawiajacy.pl/pn/muzeumgornictwa/demand/151456/notice/public/details
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): I. Informacje dotyczące danych osobowych:
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez Zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (na podstawie wytycznych Urzędu Zamówień Publicznych opublikowanych dnia 25 maja 2018 r. na stronie: https://www.uzp.gov.pl/urzad-zamowien-publicznych/rodo) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016, str. 1-88), dalej ,,RODO", informuję, że:
*administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu, Ul. Georgiusa Agricoli 2, 41-800 Zabrze, z pocztą elektroniczną: biuro@muzeumgornictwa.pl, Inspektorem ochrony danych osobowych w Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu, Ul. Georgiusa Agricoli 2, 41-800 Zabrze, z pocztą elektroniczną: iod@muzeumgornictwa.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pod nazwą: ,,Przeprowadzanie okresowych przeglądów i serwisu systemu bezpieczeństwa SMP-NT/SV, systemu łączności telefonicznej i alarmowania typu SAT/N-A oraz systemów zasilania bezprzerwowego w okresie od podpisania umowy (nie wcześniej niż 01.05.2024) do 31.12.2024 r. w obiektach Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu".
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1, 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2023 poz. 1605 z późn. zm.), dalej ,,PZP";
* Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
* obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP;
* w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
* posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- Obowiązkiem Wykonawcy jest wypełnienie obowiązku informacyjnego, przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO, wobec osób fizycznych lub osób fizycznych, prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą lub pełnomocników będących osobami fizycznymi lub członków organów zarządzających będących osobami fizycznymi, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
- W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający prosi o złożenie oświadczenia w tym zakresie ( w formularzu oferty).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
2. Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://muzeumgornictwa.ezamawiajacy.pl
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-04 10:00
Miejsce składania ofert: https://muzeumgornictwa.ezamawiajacy.pl lub bezpośredni link do postępowania: https://muzeumgornictwa.ezamawiajacy.pl/pn/muzeumgornictwa/demand/151456/notice/public/details

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/08/MGW/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
,,Przeprowadzanie okresowych przeglądów i serwisu systemu bezpieczeństwa SMP-NT/SV, systemu łączności telefonicznej i alarmowania typu SAT/N-A oraz systemów zasilania bezprzerwowego w okresie od podpisania umowy (nie wcześniej niż 01.05.2024) do 31.12.2024 r. w obiektach Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu".
Przeprowadzanie okresowych przeglądów i serwisu, utrzymywanie całodobowego pogotowia awaryjnego oraz usuwanie awarii systemu opisanego poniżej:
System bezpieczeństwa, dyspozytorski wraz z systemem łączności ogólnozakładowej SMP-NT/SV obejmuje trzy rejony wentylacyjne:
1) ZKWK ,,Guido",
2) Główna Kluczowa Sztolnia Dziedziczna,
3) Skansen Górniczy ,,Królowa Luiza" oraz dyspozytornię przy ul. Georgiusa Agricoli 2.
W rejonach wentylacyjnych są zabudowane centrale telemetryczne CMC-5 pracujące pod nadzorem systemu SMP-NT/SV. Komputer nadrzędny systemu SMP-NT/SV zabudowany
w serwerowni dyspozytorni przy ul. G. Agricoli 2 nadzoruje:
- centralę CMC-5 zainstalowaną w serwerowni BORT w ZKWK ,,Guido" przy ul. 3 Maja 93,
- centralę CMC-5 zainstalowaną w serwerowni Skansenu Górniczego ,,Królowa Luiza" przy ul. Mochnackiego 12,
- centralę CMC-5 zainstalowaną na nadszybiu szybu ,, Carnall" przy ul. Wolności 408÷410,
- centralę CMC-5 zainstalowaną w serwerowni w rejonie wylotu GKSD przy ul. K. Miarki 8.
Serwis obejmuje:
1. Część stacyjną:
a) centrale CMC-5 z modułami MZT-10/60M i modułem KMS 4 szt.,
b) stanowisko dyspozytorskie SMP-NT/SV z komputerem nadrzędnym systemu SMP-NT/SV i monitorami.
2. Urządzenia obiektowe - zainstalowane w wyrobiskach (koncentratory i czujniki kontrolno-pomiarowe):
a) minicentrale MCCD-01,
b) modemowe koncentratory sygnałów MKS-2,
c) czujniki tlenku węgla typu: MCO, DCO, UCS-1[CO],
d) czujniki tlenu typu: MO2, DOX, UCS-1[O2],
e) czujniki dwutlenku węgla typu: DCD IR, UCS-1[CO2],
f) czujniki różnicy ciśnień typu MRC, DRC, UCS-1[PRC],
g) anemometry typu: AS-3, AS-3ES, DAV (z głowicą pomiarową GAV), SAT-1,
h) dołowe transparenty iskrobezpieczne typu DTI.
System łączności dyspozytorskiej i alarmowo - rozgłoszeniowej typu SAT/N-A.
Serwis obejmuje:
1) stojaki SSI-SAT (serwerownia w BORT w ZKWK ,,Guido" przy ul. 3 Maja 93, (serwerownia Skansenu Górniczego ,,Królowa Luiza" przy ul. Mochnackiego 12),
2) stanowisko dyspozytorskie PDK-SAT (dyspozytornia przy ul. G. Agricoli 2),
3) stanowisko dyspozytorskie PDU-SAT (serwerownia w BORT w ZKWK ,,Guido" przy ul. 3 Maja 93),
4) system łączności do prowadzenia akcji ratowniczej typu SKAR (dyspozytornia przy ul. Georgiusa Agricoli 2.
System zasilania bezprzerwowego stosowany w obiektach Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu (typu Enertronic S i Merawex).
Serwis obejmuje:
1) UPS typu ENERTRONIC S (serwerownia w BORT w ZKWK ,,Guido" przy ul. 3 Maja 93),
2) UPS typu Merawex (serwerownia dyspozytorni przy ul. G. Agricoli 2, serwerownia Skansenu Górniczego ,,Królowa Luiza" przy ul. Mochnackiego 12, nadszybie szybu ,,Carnall" przy
ul. Wolności 408÷410, serwerownia w rejonie wylotu sztolni przy ul. K. Miarki 8).
System ogólnozakładowej łączności telefonicznej w obiektach Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu.
Serwis obejmuje:
System telekomunikacyjny typu OpenScape 4000 w wersji rozproszonej zabudowany w oparciu o:
1. serwer telekomunikacyjny OpenScape 4000 ,,master" zabudowany w stojaku ST-2J w pomieszczeniu serwerowni w budynku przy ulicy Georgiusa Agricoli 2,
2. moduł wyniesiony ,,slave" systemu telekomunikacyjnego OpenScape 4000 zabudowany w stojaku St-2G w budynku BORT w rejonie ZKWK ,,Guido" przy ulicy 3 Maja 91,
3. moduł wyniesiony ,,slave" systemu telekomunikacyjnego OpenScape 4000 zabudowany w stojaku St-2W w serwerowni w rejonie szybu ,,Wilhelmina" przy ulicy Mochnackiego 12,
4. rejestrator rozmów OpenScape Business TRX.
Zakres serwisu:
a) Serwis systemu bezpieczeństwa SMP-NT/SV, łączności ogólnozakładowej, alarmowo - rozgłoszeniowej i dyspozytorskiej SAT/N-A oraz systemów zasilania bezprzerwowego wraz
z przeglądami okresowymi (zgodnymi z DTR producenta oraz obowiązującymi przepisami).
b) Serwis systemu SMP-NT/SV w tym:
- centrale telemetryczne CMC-5 z modułami MZT-10/60M i modułem KMS,
- komputer nadrzędny systemu SMP-NT/SV.
c) Serwis systemu łączności telefonicznej, dyspozytorskiej i alarmowo - rozgłoszeniowej typu SAT/A-N:
- stojaki SSI-SAT,
- pulpit dyspozytorski PDK-SAT,
- stanowisko dyspozytorskie PDU-SAT,
- system łączności do prowadzenia akcji ratowniczej typu SKAR zlokalizowany w dyspozytorni przy ul. G. Agricoli 2,
d) Serwis systemów zasilania bezprzerwowego typu ENERTRONIC S, MERAWEX,
e) Serwis systemu łączności typu OpenScape 4000
4.2.6.) Główny kod CPV: 32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32412100-5 - Sieć telekomunikacyjna
32522000-8 - Sprzęt telekomunikacyjny
32523000-5 - Urządzenia telekomunikacyjne
32524000-2 - System telekomunikacyjny
35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria wyboru oferty:
a) Cena oferty
b) Okres gwarancji
c) Autoryzacja producenta
2. Znaczenie (waga) kryteriów oceny ofert:
a) Cena - 60 %
b) Okres gwarancji - 20 %
c) Autoryzacja producenta - 20 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji na części po regeneracji wymienione w trakcie usuwania awarii
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji na części nowe wymienione w trakcie usuwania awarii
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Autoryzacja producenta
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże usługi wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj.: wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie obejmujące usługi serwisu i przeprowadzanie okresowych przeglądów i serwisu systemu bezpieczeństwa SMP-NT/SV, systemu łączności telefonicznej i alarmowania typu SAT/N-A oraz systemów zasilania bezprzerwowego w zakładach określonych w art. 2 Ustawy PGiG na kwotę nie mniejszą niż 50 tys. PLN brutto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykaz podmiotowych środków dowodowych składnych na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia przez Wykonawcę. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
a) Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - wzór oświadczenia dołączony zostanie do wezwania w trybie art. 274 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
Wykonawca składa do oferty oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz podmiotowych środków dowodowych składnych na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę:
a) Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia dołączony zostanie do wezwania w trybie art. 274 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Pełnomocnictwo
a) Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
b) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.
c) Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
2. Oświadczenie w zakresie przesłanki wykluczenia zawartej w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2023, poz. 1497 z pózn. zm.) (formularz oświadczenia o braku podstaw wykluczenia i spełniania warunków udziału
w postępowaniu).
3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (art. 117 ust 4 pzp).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcą jest osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która oferuje na rynku dostawę produktów lub świadczenie usług lub ubiega się o udzielenie zamówienia, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia publicznego.
2. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 Prawa zamówień publicznych, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.
3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:
4. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia lidera - pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
5. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z liderem.
6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
7. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 2.7. winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców. W przypadku, o którym mowa w pkt 2.7 SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (art. 117 ust 4 pzp).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy
w oparciu o art. 454-455 Prawa zamówień publicznych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie:
- zmiany terminu wykonania czynności wynikających z umowy w następujących przypadkach: w razie wystąpienia wydarzenia nieprzewidywalnego i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu,
1.1. w pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności:
1) zmiany podwykonawców, w tym podwykonawców na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wymagane w SWZ,
2) wprowadzenie przez Wykonawcę podwykonawcy pomimo deklaracji w ofercie wykonania zamówienia siłami własnymi,
3) ustawowa zmiana stawki podatku VAT, której zastosowania nie będzie skutkowało zmianą wartości brutto umowy,
4) w przypadku braku ograniczeń formalno-prawnych wynikających np. z PGiG dopuszcza się stosowanie części zamiennych i podzespołów poremontowych (regenerowanych). Zasadność i zakres ich stosowania winny być każdorazowo przedmiotem indywidualnej analizy przez osoby odpowiedzialne za realizację usług ze strony Zamawiającego i Wykonawcy. Cena jednostkowa części poremontowej nie powinna przekraczać: 60 % ceny nowej części / podzespołów objętych umową, a ich zastosowanie wymaga zgody Zamawiającego.
2. Strony dopuszczają zmianę wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, z zastrzeżeniem, że:
- każda ze stron uprawniona jest do wystąpienia o zmianę wynagrodzenia w razie zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia o więcej niż 5 %
w stosunku do okresu, w którym sporządzono ofertę lub dokonano ostatniej zmiany wynagrodzenia,
- zmiana wynagrodzenia dokonana może zostać w okresach półrocznych, od zawarcia umowy lub ostatniej zmiany wynagrodzenia, w oparciu o ostatnio opublikowany kwartalny wskaźnik cen towarów i usług ogłoszony przez Prezesa GUS,
- wpływ zmiany cen materiałów lub kosztów na koszt wykonania zamówienia nastąpi na podstawie wniosku strony wnioskującej o zmianę i dokumentów dołączonych do tego wniosku oraz będzie każdorazowo określany przez strony w drodze negocjacji,
- maksymalna dopuszczalna zmiana wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 2 ust. 3 w niniejszym trybie wynosi 5 %.
3. Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z § 2 ust. 4, zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy (jeżeli dotyczy).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria wyboru oferty:
a) Cena oferty
b) Okres gwarancji
c) Autoryzacja producenta
2. Znaczenie (waga) kryteriów oceny ofert:
a) Cena - 60 %
b) Okres gwarancji - 20 %
c) Autoryzacja producenta - 20 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji na części po regeneracji wymienione w trakcie usuwania awarii
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji na części nowe wymienione w trakcie usuwania awarii
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Autoryzacja producenta
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-03

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.