Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa drogi gminnej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa drogi gminnej

Data zamieszczenia: 2024-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Wołomin
ul. Ogrodowa 4
05-200 Wołomin
powiat: wołomiński
przetargi@wolomin.org.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/907640
Województwo: mazowieckie
Miasto: Wołomin
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa drogi gminnej Ul. Oleńki w Wołominie na odcinku od Ul. Lipińskiej do Ul. 1Maja
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej Ul. Oleńki w Wołominie na odcinku od Ul. Lipińskiej do ul.1Maja, wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji zezwalającej na użytkowanie drogi, w ramach gminnego zadania inwestycyjnego pn. ,,Budowa drogi gminnej Ul. Oleńki w Wołominie na odcinku od Ul. Lipińskiej do ul.1Maja".
1. W ramach wykonania przedmiotu umowy Wykonawca w szczególności:
1) budowę jezdni,
2) budowę chodników,
3) budowę zjazdów indywidualnych,
4) budowę kanału deszczowego, studni, przykanalików i wpustów deszczowych,
5) przebudowę sieci teletechnicznej
6) usunięcie drzew i krzewów, zabezpieczenie drzew nie przeznaczonych do wycinki,
7) roboty rozbiórkowe w tym rozbiórkę i przestawienie lub odtworzenie kolidujących ogrodzeń,
8) wykona i skoordynuje połączenie i nawiązanie się do rozwiązań projektowych przyjętych przez MZDW w Warszawie w zakresie realizowanej przebudowy drogi wojewódzkiej nr 634 (ul.1Maja w Wołominie),
9) połączenie z pasem drogi powiatowej i nawiązanie się do rozwiązań projektowych przyjętych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Zagościńcu w zakresie realizowanej przebudowy drogi powiatowej (ul. Lipińska w Wołominie)
10)sporządzenie, uzgodnienie i zatwierdzenie projektów organizacji ruchu na czas budowy i stałej organizacji ruchu,
11) wprowadzenie czasowej i stałej organizacji ruchu,
12) zieleń,
13) niezbędne próby techniczne wykonanych sieci, instalacji i zamontowanych urządzeń,
14) zgodnie z warunkami technicznymi PWIK Sp. z o.o. DT/788/04/2017 z dnia 03.04.2017 r. Wykonawca powiadomi PWIK o przystąpieniu do robót i pobierze dzienniczek robót (opłatę za wydanie dzienniczka ponosi Wykonawca),
15) przed przystąpieniem do robót Wykonawca uzyska zgodę Rejonu Drogowego Wołomin - Nowy Dwór Mazowiecki na prowadzenie prac w pasie drogowym drogi wojewódzkiej i uzyska zezwolenie na zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót (opłatę za zajęcia pasa drogowego ponosi Wykonawca),
16) przed przystąpieniem do robót Wykonawca uzyska zgodę Zarządcy dróg na prowadzenie prac w pasie drogowym drogi powiatowej i wojewódzkiej i uzyska zezwolenie na zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót (opłatę za zajęcia pasa drogowego ponosi Wykonawca),
17) zgodnie z warunkami wprowadzenia organizacji ruchu, Wykonawca zawiadomi organ zarządzający ruchem, zarząd drogi oraz właściwego komendanta Policji o terminie wprowadzenia organizacji, co najmniej 7 dni przed dniem wprowadzenia organizacji ruchu oraz weźmie udział w komisyjnym odbiorze organizacji,
18) kompletną dokumentację powykonawczą w 2 egzemplarzach w wersji papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej,
19) dokumentacje powykonawczą przebudowanej/wybudowanej infrastruktury dla potrzeb gestorów sieci po 1 egz.,
20) zgodnie z warunkami technicznymi na przebudowę sieci telekomunikacyjnej w związku z planowaną budową drogi gminnej - Ul. Oleńki w Wołominie na odcinku od Ul. Lipińskiej do Ul. 1-go Maja, nr pisma 40527/TTIDRA/P/2017 z dnia 25 lipca 2027 r. zgłosi zamiar prowadzenia prac poprzez wysłanie wniosku o nadzór właścicielski i dopełni wszelkich formalności z nich wynikające,
21) przed przystąpieniem do robót Wykonawca zgłosi nadzór techniczny do PSG Sp. z o.o. W miejscach skrzyżowań z siecią gazową prace ziemne Wykonawca wykona ręcznie z zachowaniem szczególnej ostrożności oraz pod bezpośrednim nadzorem przedstawiciela PSG Sp. z o.o. (zapewnienie nadzoru PSG Sp. z o.o. należy do obowiązków Wykonawcy).
22) uzyska pozytywny odbiór techniczny robót od gestorów sieci,
23) uporządkuje teren po robotach, odpady i urobek zagospodaruje zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
24) przekaże Zamawiającemu dokumenty potwierdzające przekazanie i utylizację odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
25) przeniesienie na Zamawiającego majątkowych praw autorskich do dokumentacji powykonawczej, o której mowa w § 1 ust. 3 pkt. 3.20 i 3.21 umowy oraz § 11 ust. 4 umowy na warunkach określonych w § 18 umowy.
Zakres robót ujęty jest w n/w dokumentach i projektach, które stanowią Załącznik nr 1A do niniejszej specyfikacji:
1) Decyzja Starosty Wołomińskiego o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr 15pz/2018 z dnia 16 kwietnia 2018 r.
2) Projekt budowlany budowy drogi gminnej Ul. Oleńki w Wołominie na odcinku od Ul. Lipińskiej do Ul. 1Maja. TOM I Projekt zagospodarowania terenu i Projekt budowlany: Projekt drogowy i Projekt kanalizacji deszczowej, Projekt budowlany z elementami wykonawczego budowy drogi gminnej ulicy Oleńki w Wołominie na odcinku od Ul. Lipińskiej do Ul. 1Maja TOM II Projekt budowlany Projekt teletechniczny, wykonany przez PROJ-BUD Firma Projektowo-Budowlana Grażyna Urban,
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych branża drogowa, sanitarna wykonane przez PROJ-BUD Firma Projektowo-Budowlana Grażyna Urban,
4) Przedmiary robót,
5) Fragment dokumentacji projektowej Rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 634 na wskazanych odcinkach na terenie gmin: Zielonka, Kobyłka, Wołomin - odcinek od km 26+843 do km 31+970 w rejonie skrzyżowania z Ul. Oleńki w Wołominie,
Szczegółowy zakres podstawowych robót ujęty jest w Przedmiarach robót, stanowiących Załącznik nr 1B do niniejszej specyfikacji, przedmiary maja charakter pomocniczy.

CPV: 45233120-6, 45111200-0,45231300-8

Dokument nr: 2024/BZP 00262046, ZP.271.18.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-11 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/wolomin
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: za pomocą platformy https://platformazakupowa.pl/pn/wolomin
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z zapisami pkt XIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z zapisami pkt II
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z zapisami pkt II

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/907640
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-11 10:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wolomin

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Wymagania:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 10 000,00 ZŁ (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 złotych);
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej ul. Oleńki w Wołominie na odcinku od ul. Lipińskiej do ul.1Maja, wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji zezwalającej na użytkowanie drogi, w ramach gminnego zadania inwestycyjnego pn. ,,Budowa drogi gminnej ul. Oleńki w Wołominie na odcinku od ul. Lipińskiej do ul.1Maja".
1. W ramach wykonania przedmiotu umowy Wykonawca w szczególności:
1) budowę jezdni,
2) budowę chodników,
3) budowę zjazdów indywidualnych,
4) budowę kanału deszczowego, studni, przykanalików i wpustów deszczowych,
5) przebudowę sieci teletechnicznej
6) usunięcie drzew i krzewów, zabezpieczenie drzew nie przeznaczonych do wycinki,
7) roboty rozbiórkowe w tym rozbiórkę i przestawienie lub odtworzenie kolidujących ogrodzeń,
8) wykona i skoordynuje połączenie i nawiązanie się do rozwiązań projektowych przyjętych przez MZDW w Warszawie w zakresie realizowanej przebudowy drogi wojewódzkiej nr 634 (ul.1Maja w Wołominie),
9) połączenie z pasem drogi powiatowej i nawiązanie się do rozwiązań projektowych przyjętych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Zagościńcu w zakresie realizowanej przebudowy drogi powiatowej (ul. Lipińska w Wołominie)
10)sporządzenie, uzgodnienie i zatwierdzenie projektów organizacji ruchu na czas budowy i stałej organizacji ruchu,
11) wprowadzenie czasowej i stałej organizacji ruchu,
12) zieleń,
13) niezbędne próby techniczne wykonanych sieci, instalacji i zamontowanych urządzeń,
14) zgodnie z warunkami technicznymi PWIK Sp. z o.o. DT/788/04/2017 z dnia 03.04.2017 r. Wykonawca powiadomi PWIK o przystąpieniu do robót i pobierze dzienniczek robót (opłatę za wydanie dzienniczka ponosi Wykonawca),
15) przed przystąpieniem do robót Wykonawca uzyska zgodę Rejonu Drogowego Wołomin - Nowy Dwór Mazowiecki na prowadzenie prac w pasie drogowym drogi wojewódzkiej i uzyska zezwolenie na zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót (opłatę za zajęcia pasa drogowego ponosi Wykonawca),
16) przed przystąpieniem do robót Wykonawca uzyska zgodę Zarządcy dróg na prowadzenie prac w pasie drogowym drogi powiatowej i wojewódzkiej i uzyska zezwolenie na zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót (opłatę za zajęcia pasa drogowego ponosi Wykonawca),
17) zgodnie z warunkami wprowadzenia organizacji ruchu, Wykonawca zawiadomi organ zarządzający ruchem, zarząd drogi oraz właściwego komendanta Policji o terminie wprowadzenia organizacji, co najmniej 7 dni przed dniem wprowadzenia organizacji ruchu oraz weźmie udział w komisyjnym odbiorze organizacji,
18) kompletną dokumentację powykonawczą w 2 egzemplarzach w wersji papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej,
19) dokumentacje powykonawczą przebudowanej/wybudowanej infrastruktury dla potrzeb gestorów sieci po 1 egz.,
20) zgodnie z warunkami technicznymi na przebudowę sieci telekomunikacyjnej w związku z planowaną budową drogi gminnej - ul. Oleńki w Wołominie na odcinku od ul. Lipińskiej do ul. 1-go Maja, nr pisma 40527/TTIDRA/P/2017 z dnia 25 lipca 2027 r. zgłosi zamiar prowadzenia prac poprzez wysłanie wniosku o nadzór właścicielski i dopełni wszelkich formalności z nich wynikające,
21) przed przystąpieniem do robót Wykonawca zgłosi nadzór techniczny do PSG Sp. z o.o. W miejscach skrzyżowań z siecią gazową prace ziemne Wykonawca wykona ręcznie z zachowaniem szczególnej ostrożności oraz pod bezpośrednim nadzorem przedstawiciela PSG Sp. z o.o. (zapewnienie nadzoru PSG Sp. z o.o. należy do obowiązków Wykonawcy).
22) uzyska pozytywny odbiór techniczny robót od gestorów sieci,
23) uporządkuje teren po robotach, odpady i urobek zagospodaruje zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
24) przekaże Zamawiającemu dokumenty potwierdzające przekazanie i utylizację odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
25) przeniesienie na Zamawiającego majątkowych praw autorskich do dokumentacji powykonawczej, o której mowa w § 1 ust. 3 pkt. 3.20 i 3.21 umowy oraz § 11 ust. 4 umowy na warunkach określonych w § 18 umowy.
Zakres robót ujęty jest w n/w dokumentach i projektach, które stanowią Załącznik nr 1A do niniejszej specyfikacji:
1) Decyzja Starosty Wołomińskiego o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr 15pz/2018 z dnia 16 kwietnia 2018 r.
2) Projekt budowlany budowy drogi gminnej ul. Oleńki w Wołominie na odcinku od ul. Lipińskiej do ul. 1Maja. TOM I Projekt zagospodarowania terenu i Projekt budowlany: Projekt drogowy i Projekt kanalizacji deszczowej, Projekt budowlany z elementami wykonawczego budowy drogi gminnej ulicy Oleńki w Wołominie na odcinku od ul. Lipińskiej do ul. 1Maja TOM II Projekt budowlany Projekt teletechniczny, wykonany przez PROJ-BUD Firma Projektowo-Budowlana Grażyna Urban,
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych branża drogowa, sanitarna wykonane przez PROJ-BUD Firma Projektowo-Budowlana Grażyna Urban,
4) Przedmiary robót,
5) Fragment dokumentacji projektowej Rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 634 na wskazanych odcinkach na terenie gmin: Zielonka, Kobyłka, Wołomin - odcinek od km 26+843 do km 31+970 w rejonie skrzyżowania z ul. Oleńki w Wołominie,
Szczegółowy zakres podstawowych robót ujęty jest w Przedmiarach robót, stanowiących Załącznik nr 1B do niniejszej specyfikacji, przedmiary maja charakter pomocniczy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 p.z.p. polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w zakresie robót wymienionych w przedmiarach robót stanowiących Załącznik nr 1B do niniejszej specyfikacji, tj. m.in. w zakresie: robót przygotowawczych i ziemnych; nawierzchni: dróg, chodników i zjazdów wraz z podbudową; poboczy, sanitarnych i innych elementów ulic, oznakowania i elementów bezpieczeństwa ruchu na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy i SWZ.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie wybrana oferta z największą łączną liczbą punktów. Sposób obliczania punktacji:
Po = C+G
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 500.000,00 zł,
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
- jednym Kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej, lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót inżynieryjnych drogowych przy realizacji minimum dwóch zadań polegających na przebudowie/budowie/rozbudowie drogi publicznej o wartości robót minimum 500.000,00 zł każda.
- jednym Kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót sanitarnych przy realizacji minimum dwóch zadań polegających na przebudowie/budowie/rozbudowie drogi publicznej.
-jednym Kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń teletechnicznych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót teletechnicznych oraz przy realizacji minimum dwóch zadań polegających na przebudowie/budowie/rozbudowie drogi publicznej.
Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawo budowlane (tj. Dz. U. 2023 poz. 682 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. 2020, poz. 220 z późn. zm.)U. 2020, poz. 220 z późn. zm.),
- jednym Kierownikiem ds. zieleni, który posiada uprawnienia inspektora terenów zieleni oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika robót / inspektora nadzoru przy pracach związanych z zielenią.
b) w zakresie wiedzy i doświadczenia - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał,
że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej dwie roboty budowlane polegające na przebudowie/budowie/rozbudowie drogi publicznej wraz z infrastrukturą techniczną o wartości minimum 500.000,00 zł brutto każda,
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 3 do SWZ;
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego , w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- załącznik nr 4 do SWZ;
3) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 10 000,00 ZŁ (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 złotych);
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
zgodnie z pkt XII SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z PPU
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie wybrana oferta z największą łączną liczbą punktów. Sposób obliczania punktacji:
Po = C+G
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.