Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody

Data zamieszczenia: 2024-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA RYDZYNA
Rynek 1
64-130 Rydzyna
powiat: leszczyński
65 538 84 34, faks 65 538 85 13
rydzyna@rydzyna.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/rydzyna
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Rydzyna
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: 65 538 84 34, faks 6
Termin składania ofert: 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody w Dąbczu
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody w Dąbczu wraz z budową studni głębinowej z wód podziemnych z utworu neogeńskiego. Realizacja projektu obejmuje ogólne rozwiązania techniczne budowy stacji uzdatniania wody oraz przystosowania sieci wodociągowej do nowych warunków zasilania w wodę, w tym zwiększenie wydajności istniejącej stacji uzdatniania wody. Ze względu na dynamiczny rozwój gminy Rydzyna modernizacja i rozbudowa ujęcia ma na celu bezawaryjne dostarczenie wód przeznaczonych do spożycia, na cele socjalno - bytowe oraz produkcyjne na obszarze gminy Rydzyna.
2. Prace powinny być wykonywane w sposób, który zapewni nieprzerwaną dostawę wody do odbiorców.
3. Prace budowlane należy rozpocząć od dachu i prowadzić etapowo, aby nie doszło do pełnego otwarcia hali filtrów.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (dokumentacja techniczna) - stanowiące Załączniki nr 6 do SWZ.

CPV: 45000000-7, 45231300-8

Dokument nr: 2024/BZP 00262009, IGK.271.4.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-19 10:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/rydzyna
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/rydzyna
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postenie prowadzone jest w je polskim w formie elektronicznej za posnictwem platformy zakupowej (dalej jako ,,Platforma") pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/rydzyna
2. W celu skroia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siey komunikacja mieZamawiajaa Wykonawcami, w tym wszelkie osdczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za posnictwem platformazakupowa.pl i formularza ,,Wys wiadomos do Zamawiaja". 3.Zadatekazania(wpływu)osczenoskowiadomienzinformacjiprzyjmujesierzesłaniazaposnictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknieprzycisku ,,Wys wiadomos do Zamawiaja" po ktoh pojawi sieunikat, zadomos została wysłana do Zamawiaja.
4. Zamawiajae przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za posnictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczadpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiajae zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty". Korespondencja, kto zgodnie z obowia przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, be przekazywana w formie elektronicznej za posnictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiasprawdzania komunikato wiadomosbezposnio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiaja, gdyztem powiadomienec awarii lub powiadomienie mozaficfolderu SPAM.
6. Zamawiajazgodnie z rozporzaiem Prezesa Rady Ministro dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporzaia i przekazywania informacji oraz wymaganhnicznych dla dokumentolektronicznych oraz skoomunikacji elektronicznej w posteniu o udzielenie zamonia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452),"Rozporzaie w sprawie skoomunikacji"), okresniezbewymagania sprze - aplikacyjne umozajaraceplatformazakupowa.pl, tj.:
a) stały doste sieci Internet o gwarantowanej przepustowosnie mniejszej niz kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastekonfiguracji: pamiemin. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemoperacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglaa internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) właa obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujaormat plikopdf,
f) platformazakupowa.pl działa według standardu przyje w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformeupowanowi datez dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głogo Urzeiar.
7. Zamawiajaie ponosi odpowiedzialnosza złoz oferty w sposoiezgodny z Instrukcjazystania z platformazakupowa.pl, w szczegosza sytuacjey Zamawiajaapozna sieresrty przed upływem terminu składania ofert (np. złoz oferty w zakładce ,,Wys wiadomos do Zamawiaja"). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaja za ofertedlowaie be brana pod uwagerzedmiotowym posteniu, poniewaz został spełniony obowianarzucony w art. 221 ustawy Pzp.
Zamawiajanformuje, zstrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycza szczegoslogowania, składania wniosko wyjasnie tresSWZ, składania ofert oraz innych czynnospodejmowanych w niniejszym posteniu przy uz platformazakupowa.pl znajdujaakładce ,,Instrukcje dla Wykonawco34; na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiajasdcza, zełnia wymogi okrese w rozporzaiu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osoizycznych w zwiaz przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogo rozporzaie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) - dalej: RODO - tym samym dane osobowe podane przez Wykonawce przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.2. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane be na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwiam z przedmiotowym posteniem o udzielenie zamonia publicznego pn.: Przebudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody w Dąbczu. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawceych osobowych be osoby lub podmioty, kto udostena zostanie dokumentacja postenia zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a takzt. 6 ustawy z 6 wrzes 2001 r. o dostedo informacji publicznej.4. Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postenia be przechowywane przez okres 4 lat od dniazakonnia postenia o udzielenie zamonia. Jezczas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.5. Zamawiajaie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niz okresy w lit. b powyz6. Zamawiajanformuje, zZamawiajadoste dane osobowe, o ktoh mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczayrokokazuja i czynoabronionych), w celu umozenia korzystania ze skochrony prawnej, o ktoh mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.- Udostenie protokołu i załakoo protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjam tych, o ktoh mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniaja pochodzenie rasowe lub etniczne, poglaolityczne, przekonania religijne lub stopogla, przynalez do zwiaawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotycza zdrowia, seksualnoslub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postenia o udzielenie zamonia. - W przypadku korzystania przez osobeo dane osobowe saetwarzane przez Zamawiaja, z uprawnienia, o kto mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (zwiach z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane sae osobowe jego dotyczaprawem wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o ktoh mowa w art. 46 RODO, zwiach z przekazaniem jego danych osobowych do pana trzeciego lub organizacji miearodowej oraz prawem otrzymania przez wykonawceadministratora kopii danych osobowych podlegaja przetwarzaniu), Zamawiajaozacosoby wystez zaniem wskazania dodatkowych informacji, maja na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakonnego postenia o udzielenie zamonia.- Skorzystanie przez osobeo dane osobowe dotyczauprawnienia, o kto mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie mozruszacegralnosprotokołu postenia oraz jego załako. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Rydzyna, Ul. Rynek 1, 64-130 Rydzyna, tel. 65 538 84 34, e-mail: rydzyna@rydzyna.pl. Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Rydzyna jest Pan: Zenon Donke.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W posteniu o udzielenie zamonia zgłoszenie zania ograniczenia przetwarzania, o kto mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakonnia tego postenia.W przypadku, gdy wniesienie zania dotycza prawa, o kto mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postenia lub załakach do tego protokołu, od dnia zakonnia postenia o udzielenie zamonia zamawiajaie udoste tych danych, chyba zchodzaesłanki, o ktoh mowa w art. 18 ust. 2 rozporzaia 2016/679.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/rydzyna
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-19 10:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/rydzyna

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-01-30

Wymagania:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych).
2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 18.05.2024 r.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu - wymaganą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO BP SA I oddział w Lesznie, Nr 15 1020 3088 0000 8002 0034 3038. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego);
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu. Zamawiający zaleca załączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek bankowy zamawiającego (czynność ta skróci czas badania ofert).
5. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem (nazwę postępowania/wskazanie części),
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta, do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł je w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą bądź złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IGK.271.4.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody w Dąbczu wraz z budową studni głębinowej z wód podziemnych z utworu neogeńskiego. Realizacja projektu obejmuje ogólne rozwiązania techniczne budowy stacji uzdatniania wody oraz przystosowania sieci wodociągowej do nowych warunków zasilania w wodę, w tym zwiększenie wydajności istniejącej stacji uzdatniania wody. Ze względu na dynamiczny rozwój gminy Rydzyna modernizacja i rozbudowa ujęcia ma na celu bezawaryjne dostarczenie wód przeznaczonych do spożycia, na cele socjalno - bytowe oraz produkcyjne na obszarze gminy Rydzyna.
2. Prace powinny być wykonywane w sposób, który zapewni nieprzerwaną dostawę wody do odbiorców.
3. Prace budowlane należy rozpocząć od dachu i prowadzić etapowo, aby nie doszło do pełnego otwarcia hali filtrów.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (dokumentacja techniczna) - stanowiące Załączniki nr 6 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-01-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium:
1) cena 60 pkt
2) okres gwarancji jakości 40 pkt.
2. Ranking ofert przy uwzględnieniu ww. kryterium ceny ustalony będzie wg wzoru, w skali do 60 punktów, w następujący sposób:
C = (Cncb/Cbob) x 60 pkt, gdzie:
C - ilość punktów za cenę
Cncb - najniższa cena brutto
Cbob - cena brutto oferty badanej
3. Ranking ofert przy uwzględnieniu ww. kryterium okresu gwarancji jakości ustalony będzie w skali do 40 punktów w następujący sposób:
G =( Gb/Gn) x 40 pkt, gdzie:
G - ilość punktów za gwarancję jakości
Gb - okres gwarancji jakości oferty badanej
Gn - najdłuższy zaoferowany okres gwarancji jakości
Przy ocenie gwarancji jakości punktowany będzie okres gwarancji nie krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy. Oferta proponująca okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy otrzyma 0 pkt. Oferta proponująca okres gwarancji 60 m-cy lub dłuższy okres gwarancji otrzyma maksymalnie 40 punktów. Liczba punktów dla pozostałych ofert będzie proporcjonalna do okresu udzielonej gwarancji i wyliczona według ww. wzoru matematycznego. Oceniany będzie okres udzielonej gwarancji jakości wyrażony w miesiącach.
4. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę z największą ilością punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Opis spełnienia warunku:
W odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym posiadają siedzibę lub miejsce zamieszkania.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie wymaga wykazania spełnienia tego warunku i odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Opis spełnienia warunku:
W niniejszym postępowaniu Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe na rachunku lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł.
Zamawiający informuje, że dla potrzeb spełniania warunku opisanego powyżej, jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż zł/PLN, Zamawiający w celu przeliczenia waluty na zł/PLN przyjmie średni kurs złotego do tej waluty podawany przez NBP na dzień wszczęcia niniejszego postępowania.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Opis spełnienia warunku:
W niniejszym postępowaniu Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie stacji uzdatniania wody o wartości minimum 2.000.000,00 zł brutto,
b) dysponuje zarówno na etapie udzielenia zamówienia, jak i jego realizacji dysponuje zarówno na etapie udzielenia zamówienia, jak i jego realizacji kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym takim jak sieci, instalacje i urządzenia wodociągowe i kanalizacyjne oraz kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Zamawiający, określając wymogi dla osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 1646).
Zamawiający wyraża zgodę na łączenie funkcji kierownika budowy i kierownika robót przez jednabę.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, tj.:
1) w zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, należy przedłożyć, na wezwanie Zamawiającego dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego (dla podmiotów wpisanych do KRS) lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (dla podmiotów wpisanych do CEIDG) lub innego rejestru zawodowego lub handlowego, prowadzonego w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.
Jeżeli Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do ww. rejestrów, Zamawiający nie wzywa do ich złożenia, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
2) w zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, należy przedłożyć, na wezwanie Zamawiającego informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy nie mniejszą niż 2.000.000,00 zł, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
3) w zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, należy przedłożyć, na wezwanie Zamawiającego
a) wykaz co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie stacji uzdatniania wody
o wartości minimum 2.000.000,00 zł brutto, wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których robota ta została wykonana, z załączeniem dowodów określających czy ta robota budowlana została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - według wzoru przedstawionego przez Zamawiającego na dalszym etapie postępowania wraz z wezwaniem Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia dokumentów.
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - według wzoru przedstawionego przez Zamawiającego na dalszym etapie postępowania wraz z wezwaniem Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia dokumentów.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Dokumenty stanowiące ofertę, które należy złożyć:
1) Formularz oferty - Załącznik nr 1 do SWZ,
2) Kosztorysy ofertowe.
2. Dokumenty składane wraz z ofertą:
1) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 2.1. do SWZ,
2) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835) - Załącznik nr 2.2. do SWZ,
3) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik lub pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
4) Oświadczenie dot. rodzajów robót wykonywanych przez poszczególne podmioty występujące wspólnie (w przypadku oferty składanej wspólnie przez Wykonawców, tj. członków konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej) - Załącznik nr 3 do SWZ .
5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (w sytuacji, kiedy Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby) - Załącznik nr 4 do SWZ .
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych).
2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 18.05.2024 r.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu - wymaganą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO BP SA I oddział w Lesznie, Nr 15 1020 3088 0000 8002 0034 3038. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego);
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu. Zamawiający zaleca załączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek bankowy zamawiającego (czynność ta skróci czas badania ofert).
5. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem (nazwę postępowania/wskazanie części),
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta, do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł je w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą bądź złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
3) Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo.
4) Wszelką korespondencję Zamawiający kieruje do pełnomocnika.
5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenia podpisują osobno Wykonawcy składający ofertę wspólną (każdy w swoim zakresie).
6) Dokumenty wspólne takie jak: formularz ofertowy, kosztorys, oświadczenie dot. rodzajów robót budowlanych wykonywanych przez poszczególne podmioty występujące wspólnie, składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólna.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zmiana jest możliwa w sytuacjach przewidzianych w ustawie oraz w następujących przypadkach:
1) Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót może nastąpić w przypadku:
a) wystąpienia zmian spowodowanych warunkami atmosferycznymi odbiegającymi od typowych, uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną lub przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów w szczególności, gdy występuje temperatura poniżej 0°C, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych,
b) zmiany opisu przedmiotu zamówienia, w szczególności z powodu braku rozwiązań projektowych, konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, na podstawie której realizowany jest przedmiot umowy, zmiany zakresu przedmiotu umowy,
c) działania siły wyższej,
d) wstrzymania prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
e) odkrycia w trakcie robót obiektów wymagających wcześniejszej rozbiórki lub usunięcia,
f) stwierdzenia innego usytuowania obiektów podziemnych lub podziemnych sieci uzbrojenia terenu niż wynikające z ewidencji geodezyjnej, co będzie wymagało odpowiednich zmian w opracowaniach projektowych lub sposobie wykonania robót,
g) innych okoliczności niepowstałych z winy Wykonawcy.
W wyżej wymienionych przypadkach termin wykonania przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia przedmiotu umowy w sposób należyty, nie dłużej niż o okres trwania tych okoliczności. Okoliczności te powinny być potwierdzone przez inspektora nadzoru inwestorskiego wpisem do dziennika budowy.
2) Zmiana wynagrodzenia może nastąpić w przypadku:
a) zmiany ustawowej stawki podatku VAT o kwotę wynikającą ze zmienionej stawki tego podatku obowiązującej w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy.
W przypadku zmiany wskazanej w ust. 2 pkt a) Strony ustalają protokolarnie wartość prac wykonanych wg stanu na dzień poprzedzający zmianę stawki podatku VAT. Nowa stawka podatku będzie miała zastosowanie zgodnie z odpowiednimi uregulowaniami prawnymi.
b) konieczności wykonania robót zamiennych, dodatkowych lub zmniejszenia zakresu robót, w sposób opisany w ust. 4 oraz w przypadkach wskazanych w ust. 3 oraz zmniejszenia zakresu robót w sytuacji nieprzyznania środków zewnętrznych na sfinansowanie zamówienia.
c) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, z tym zastrzeżeniem, że wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących niniejsze zamówienie do wysokości obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia.
d) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z tym zastrzeżeniem, że wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących niniejsze zamówienie;
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium:
1) cena 60 pkt
2) okres gwarancji jakości 40 pkt.
2. Ranking ofert przy uwzględnieniu ww. kryterium ceny ustalony będzie wg wzoru, w skali do 60 punktów, w następujący sposób:
C = (Cncb/Cbob) x 60 pkt, gdzie:
C - ilość punktów za cenę
Cncb - najniższa cena brutto
Cbob - cena brutto oferty badanej
3. Ranking ofert przy uwzględnieniu ww. kryterium okresu gwarancji jakości ustalony będzie w skali do 40 punktów w następujący sposób:
G =( Gb/Gn) x 40 pkt, gdzie:
G - ilość punktów za gwarancję jakości
Gb - okres gwarancji jakości oferty badanej
Gn - najdłuższy zaoferowany okres gwarancji jakości
Przy ocenie gwarancji jakości punktowany będzie okres gwarancji nie krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy. Oferta proponująca okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy otrzyma 0 pkt. Oferta proponująca okres gwarancji 60 m-cy lub dłuższy okres gwarancji otrzyma maksymalnie 40 punktów. Liczba punktów dla pozostałych ofert będzie proporcjonalna do okresu udzielonej gwarancji i wyliczona według ww. wzoru matematycznego. Oceniany będzie okres udzielonej gwarancji jakości wyrażony w miesiącach.
4. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę z największą ilością punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-18

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.