łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
pomorskie (Rumia)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa windy zewnętrznej do budynku |
Data zamieszczenia: | 2024-03-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA KODRĄB ul. Niepodległości 7 97-512 Kodrąb powiat: radomszczański zp@gminakodrab.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/907456 |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Kodrąb |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa windy zewnętrznej do budynku SP ZOZ w Kodrębie Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa windy zewnętrznej do budynku SP ZOZ w Kodrębie na działce nr 332/2 (obręb Kodrąb) w zakresie: 1.1 Roboty rozbiórkowe i adaptacyjne: a) Wykonanie projektu wykonawczego dla obiektu windy wraz z zasilaniem do budynku SP ZOZ w Kodrębie, b) Roboty ziemne z przewozem gruzu - 7,718 m3, c) Podkłady betonowe na podłożu gruntowym - 0,772 m3, d) Płyty fundamentowe żelbetowe - 1,286 m3, e) Przygotowanie i montaż zbrojenia fundamentów pod maszyny - pręty żebrowane - 0,3 t, f) Ściany żelbetowe proste o grubości 12 cm i wysokości do 8 m - 12 m2, g) Fundamenty pod maszyny - gniazda śrub kotwiących - 4 szt., h) Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne wykonywane na gorąco - 12 m2, i) Licowanie ścian płytkami o wymiarach 30x30 cm na klej metodą zwykłą obszar fundamentu nad terenem, podłoga w korytarzach, wejście do windy - 12 m2, j) Roboty rozbiórkowe i adaptacyjne w budynku ośrodku zdrowia SP ZOZ - 1 kpl., 1.2 DOSTAWA i montaż windy: a) Dźwig kompletny wraz z elementami wyposażenia i dostawą - 1 kpl., b) Konstrukcja stalowa z montażem dla szybu windy wraz z elementami konstrukcji elewacji wraz z zabezpieczeniem - 1 kpl., c) Fasada aluminiowa z montażem - 1 kpl., d) Montaż dźwigu - 1 kpl., e) Odbiór dźwigu przez UDT - 1 kpl, f) Wykonanie instalacji awaryjnego zasilania zjazdu z otwarciem drzwi przy zaniku napięcia - 1 kpl., g) Wykonanie instalacji informacji głosowej - 1 kpl., h) Wykonanie zasilania elektrycznego dźwigu - 1 kpl., i) Wykonanie wewnętrznej linii telefonicznej - 1 kpl., j) Wykonanie robót adaptacyjnych wokół obiektu SP ZOZ w Kodrębie - 1 kpl. CPV: 42416100-6, 45311200-2,45313100-5,45400000-1,71320000-7 Dokument nr: 2024/BZP 00261617, GPI.271.9.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-11 10:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/907456 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-11 10:00 Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą "Formularza składania oferty lub wniosku" dostępnego na platformazakupowa.p Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: GPI.271.9.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa windy zewnętrznej do budynku SP ZOZ w Kodrębie na działce nr 332/2 (obręb Kodrąb) w zakresie: 1.1 Roboty rozbiórkowe i adaptacyjne: a) Wykonanie projektu wykonawczego dla obiektu windy wraz z zasilaniem do budynku SP ZOZ w Kodrębie, b) Roboty ziemne z przewozem gruzu - 7,718 m3, c) Podkłady betonowe na podłożu gruntowym - 0,772 m3, d) Płyty fundamentowe żelbetowe - 1,286 m3, e) Przygotowanie i montaż zbrojenia fundamentów pod maszyny - pręty żebrowane - 0,3 t, f) Ściany żelbetowe proste o grubości 12 cm i wysokości do 8 m - 12 m2, g) Fundamenty pod maszyny - gniazda śrub kotwiących - 4 szt., h) Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne wykonywane na gorąco - 12 m2, i) Licowanie ścian płytkami o wymiarach 30x30 cm na klej metodą zwykłą obszar fundamentu nad terenem, podłoga w korytarzach, wejście do windy - 12 m2, j) Roboty rozbiórkowe i adaptacyjne w budynku ośrodku zdrowia SP ZOZ - 1 kpl., 1.2 Dostawa i montaż windy: a) Dźwig kompletny wraz z elementami wyposażenia i dostawą - 1 kpl., b) Konstrukcja stalowa z montażem dla szybu windy wraz z elementami konstrukcji elewacji wraz z zabezpieczeniem - 1 kpl., c) Fasada aluminiowa z montażem - 1 kpl., d) Montaż dźwigu - 1 kpl., e) Odbiór dźwigu przez UDT - 1 kpl, f) Wykonanie instalacji awaryjnego zasilania zjazdu z otwarciem drzwi przy zaniku napięcia - 1 kpl., g) Wykonanie instalacji informacji głosowej - 1 kpl., h) Wykonanie zasilania elektrycznego dźwigu - 1 kpl., i) Wykonanie wewnętrznej linii telefonicznej - 1 kpl., j) Wykonanie robót adaptacyjnych wokół obiektu SP ZOZ w Kodrębie - 1 kpl. 4.2.6.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45313100-5 - Instalowanie wind 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 90 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Zdolność techniczna lub zawodowa: Zamawiający stawia szczegółowe wymagania w zakresie oceny tych zdolności tj.: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie doświadczenia, tj. Wykonawcy, którzy wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) minimum jedna robota budowlana, o wartości nie mniejszej niż 90.000,00 zł brutto (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych brutto) polegająca na budowie, dźwigu windowego z dostępem dla osób niepełnosprawnych Wykonawca potwierdza spełnianie warunku udziału w pierwszej kolejności poprzez złożenie wraz z ofertą Oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 7 ust. 1 SWZ. b) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą że dysponują lub będą dysponować osobą/-ami zdolną/-ymi do wykonywania zamówienia w szczególności osobą/-ami posiadającą/-ymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682), tj. osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej określone przepisami ustawy Prawo budowlane. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku udziału w pierwszej kolejności poprzez złożenie wraz z ofertą Oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 7 ust. 1 SWZ. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył; b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu o zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1., składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te dołączone do oferty potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 4) W przypadku określenia przez Zamawiającego warunku dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym lub zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.4 IDW, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do IDW. 5) Jeżeli zostanie wybrana ofert wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj, zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w Rozdziale IV SWZ - wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 90 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-10 |
© eurobudowa.pl 2004-2024