Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa ujęcia wody

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa ujęcia wody

Data zamieszczenia: 2024-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA KODRĄB
ul. Niepodległości 7
97-512 Kodrąb
powiat: radomszczański
zp@gminakodrab.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/907551
Województwo: łódzkie
Miasto: Kodrąb
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa ujęcia wody w Klizinie
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ujęcia wody w Klizinie na działkach oznaczonych w ewidencji gruntów numerami: 396/2, 395/2 (obręb Klizin Pierwszy) w zakresie:
1.1. Branża sanitarna:
a) Roboty demontażowe i montażowe zewnętrzne,
b) Instalacja zewnętrzna wodociągowa,
c) Instalacja zewnętrzna kanalizacji wraz ze zbiornikami na ścieki chemiczne i socjalno-bytowe,
d) Zbiorniki wody - czyszczenie
e) Roboty demontażowe w budynku - Instalacja wod. - kan.
f) Roboty demontażowe w budynku - technologia,
g) Roboty montażowe w budynku,
h) Instalacja wod-kan sanitarna i technologiczna, CO
i) Instalacja wod-kan,
j) Instalacja ogrzewania,
k) Instalacja wentylacji,
l) Klimatyzacja w pomieszczeniu rozdzielni elektrycznej,
m) Wyposażenie technologiczne,
n) Materiały i urządzenia ujęcia wody.
1.2 Branża budowlana
a) Roboty demontażowe i zabezpieczeniowe,
b) Roboty ziemne i izolacja fundamentów,
c) Montaż stolarki okiennej i ślusarki drzwiowej zewnętrznej,
d) Docieplenie ścian płytami styropianowymi,
e) Rury spustowe, rynny, obróbki blacharskie,
f) Parapety zewnętrzne z blachy powlekanej,
g) Docieplenie stropodachu, stropu nad ostatnią kondygnacją i attyk, montaż wyłazu i wywietrzników,
h) Opaska z kostki brukowej,
i) Roboty remontowe wewnątrz budynku,
1.3 Branża elektryczna:
a) Budowa linii zasilających,
b) Demontaż latarni oświetlenia zewnętrznego,
c) Instalacje elektryczne - oświetlenie budynek
d) Obwody gniazd wtykowych
e) Obwody grzejników elektrycznych,
f) Obwody zasilania systemu klimatyzacji,
g) Połączenia wyrównawcze,
h) System automatyki SZR,
i) System AKPiA,
j) System monitoringu GSM/GPRS,
k) Instalacja odgromowa,
l) Pomiary,
m) Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 38,94 kWp,
n) Wymiana kabli zasilających po istn. trasie linii kablowej ośw. Ul. kablem ziemnym YAKXS 4x25mm2 - L=316m,Lc=334m (obw. 1 i obw. nr 2)
o) Ustawienie latarni oświetleniowych z podwójnym wysięgnikiem wg specyfikacji - 4 szt. oraz z oprawami LED - 8szt.
p) Ustawienie latarni oświetleniowych z pojedynczym wysięgnikiem wg specyfikacji - 5 szt. oraz z oprawami LED - 5 szt.
q) Montaż szafki sterowania oświetlenia ulicznego S.O. - 1kpl.
1.4 Branża drogowa:
a) Prace przygotowawcze,
b) Roboty rozbiórkowe,
c) Roboty ziemne,
d) Ułożenie obrzeży oraz krawężników betonowych,
e) Konstrukcja nawierzchni utwardzenia,
f) Wykonanie nawierzchni opaski,
g) Roboty dodatkowe,
h) Urządzenia obce,
i) Montaż ogrodzenia.
j) Montaż tablicy pamiątkowej.

CPV: 45332400-7, 45332200-5,45330000-9-,45231300-8,45500000-2,45311000-0,45310000-3,45316000-5,45315300-1,45317000-2

Dokument nr: 2024/BZP 00261812, GPI.271.8.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-11 10:05

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce
,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/907551
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-11 10:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą "Formularza składania oferty lub wniosku" dostępnego na platformazakupowa.p

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GPI.271.8.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ujęcia wody w Klizinie na działkach oznaczonych w ewidencji gruntów numerami: 396/2, 395/2 (obręb Klizin Pierwszy) w zakresie:
1.1. Branża sanitarna:
a) Roboty demontażowe i montażowe zewnętrzne,
b) Instalacja zewnętrzna wodociągowa,
c) Instalacja zewnętrzna kanalizacji wraz ze zbiornikami na ścieki chemiczne i socjalno-bytowe,
d) Zbiorniki wody - czyszczenie
e) Roboty demontażowe w budynku - Instalacja wod. - kan.
f) Roboty demontażowe w budynku - technologia,
g) Roboty montażowe w budynku,
h) Instalacja wod-kan sanitarna i technologiczna, CO
i) Instalacja wod-kan,
j) Instalacja ogrzewania,
k) Instalacja wentylacji,
l) Klimatyzacja w pomieszczeniu rozdzielni elektrycznej,
m) Wyposażenie technologiczne,
n) Materiały i urządzenia ujęcia wody.
1.2 Branża budowlana
a) Roboty demontażowe i zabezpieczeniowe,
b) Roboty ziemne i izolacja fundamentów,
c) Montaż stolarki okiennej i ślusarki drzwiowej zewnętrznej,
d) Docieplenie ścian płytami styropianowymi,
e) Rury spustowe, rynny, obróbki blacharskie,
f) Parapety zewnętrzne z blachy powlekanej,
g) Docieplenie stropodachu, stropu nad ostatnią kondygnacją i attyk, montaż wyłazu i wywietrzników,
h) Opaska z kostki brukowej,
i) Roboty remontowe wewnątrz budynku,
1.3 Branża elektryczna:
a) Budowa linii zasilających,
b) Demontaż latarni oświetlenia zewnętrznego,
c) Instalacje elektryczne - oświetlenie budynek
d) Obwody gniazd wtykowych
e) Obwody grzejników elektrycznych,
f) Obwody zasilania systemu klimatyzacji,
g) Połączenia wyrównawcze,
h) System automatyki SZR,
i) System AKPiA,
j) System monitoringu GSM/GPRS,
k) Instalacja odgromowa,
l) Pomiary,
m) Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 38,94 kWp,
n) Wymiana kabli zasilających po istn. trasie linii kablowej ośw. ul. kablem ziemnym YAKXS 4x25mm2 - L=316m,Lc=334m (obw. 1 i obw. nr 2)
o) Ustawienie latarni oświetleniowych z podwójnym wysięgnikiem wg specyfikacji - 4 szt. oraz z oprawami LED - 8szt.
p) Ustawienie latarni oświetleniowych z pojedynczym wysięgnikiem wg specyfikacji - 5 szt. oraz z oprawami LED - 5 szt.
q) Montaż szafki sterowania oświetlenia ulicznego S.O. - 1kpl.
1.4 Branża drogowa:
a) Prace przygotowawcze,
b) Roboty rozbiórkowe,
c) Roboty ziemne,
d) Ułożenie obrzeży oraz krawężników betonowych,
e) Konstrukcja nawierzchni utwardzenia,
f) Wykonanie nawierzchni opaski,
g) Roboty dodatkowe,
h) Urządzenia obce,
i) Montaż ogrodzenia.
j) Montaż tablicy pamiątkowej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna lub zawodowa:
Zamawiający stawia szczegółowe wymagania w zakresie oceny tych zdolności tj.:
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie doświadczenia, tj. Wykonawcy, którzy wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
a) minimum jedna robota budowlana o wartości nie mniejszej niż 900.000,00 zł brutto (słownie: dziewięćset tysięcy złotych brutto) polegające na budowie, przebudowie lub remoncie ujęcia wody.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku udziału w pierwszej kolejności poprzez złożenie wraz z ofertą Oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 7 ust. 1 SWZ.
Zamawiający stawia szczegółowe wymagania w zakresie oceny tych zdolności tj.: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą że dysponują lub będą dysponować osobą/-ami zdolną/-ymi do wykonywania zamówienia w szczególności osobą/-ami posiadającą/-ymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm), tj.:
b) osobą, która będzie kierownikiem budowy branży instalacyjnej, posiadającą - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
c) osobą która pełnić będzie funkcję kierownika robót branży instalacyjnej elektrycznej posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych określone przepisami ustawy Prawo budowlane.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku udziału w pierwszej kolejności poprzez złożenie wraz z ofertą Oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 7 ust. 1 SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: w postępowaniu:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2) W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu o zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1., składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te dołączone do oferty potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu.
4) W przypadku określenia przez Zamawiającego warunku dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym lub zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.4 IDW, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają
poszczególni wykonawcy. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do IDW.
5) Jeżeli zostanie wybrana ofert wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Informacje na temat zaliczek zostały określone w Rozdziale IV SWZ - wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj, zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w Rozdziale IV SWZ - wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-10

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.