Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa budynku Urzędu Skarbowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa budynku Urzędu Skarbowego

Data zamieszczenia: 2024-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Warszawie
Felińskiego 2b
01-513 Warszawa
powiat: Warszawa
ias.warszawa@mf.gov.pl
https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl/pn/ias-warszawa/demand/152056/notice/public/details
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: 180.000,00 zł
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa budynku Urzędu Skarbowego w Węgrowie przy Ul. T. Kościuszki 10 postępowanie znak ZP/5/2024
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku Urzędu Skarbowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą, budową stacji transformatorowej, parkingu w zabudowie usługowej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów nr 3669/4 w Węgrowie przy Ul. T. Kościuszki 10.
2. Charakterystyczne parametry budynku, zakres prac oraz ogólne warunki wykonania robót zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do projektowanych postanowień umownych - wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz sposób i warunki realizacji oraz odbioru przedmiotu zamówienia określa:
a) Projektowane postanowienia umowy - wzór umowy zwane dalej także wzorem umowy stanowiące załącznik nr 5 do SWZ,
b) Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 11 do SWZ.
4. Informacja o braku podziału zamówienia na części.
Zamawiający nie dokonał podziału niniejszego zamówienia na części, gdyż taki podział groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, gdyż roboty stanowiące przedmiot zamówienia wzajemnie się przenikają, a większość należy wykonywać bezpośrednio jedna po drugiej zachowując reżim technologiczny. Potrzeba koordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Powierzchnia całkowita budynku (trzech kondygnacji nadziemnych) wynosi Pc = 2 179,28 m2, powierzchnia użytkowa całości powierzchnia użytkowa Pu = 1 365,55 m2, co nie jest obszarem pozwalającym na podział i nie wskazuje na możliwość racjonalnych prac więcej niż jednego Wykonawcy jednocześnie. Dodatkowo informujemy, że wartość zamówienia wskazuje, że o jego udzielenie mogą ubiegać się Wykonawcy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.
5. Zgodnie z treścią § 6 ust. 1 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania:
a) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej z tytułu zniszczenia wszelkiej własności na kwotę 20 mln zł (ubezpieczenie za szkody rzeczowe i majątkowe),
b) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej na wypadek śmierci, kalectwa lub uszkodzenia ciała na kwotę 1 mln zł (ubezpieczenie za szkody osobowe)
w odniesieniu do:
- osób upoważnionych do przebywania na placu budowy,
- osób trzecich, które nie są upoważnione do przebywania na placu budowy.
c) ubezpieczenie od zniszczeń robót, materiałów i sprzętu oraz innego mienia objętych Umową (ubezpieczenie od działalności budowlanej), włączając wynagrodzenie rzeczoznawców, na kwotę nie mniejszą niż 120% kwoty wynagrodzenia określonego w ofercie (brutto).
6. Podwykonawcy: wszelkie regulacje i wymagania dotyczące podwykonawstwa, Zamawiający zawarł we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
7. Gwarancja: 1) Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy od daty podpisanego protokołu odbioru końcowego robót. Wykonawca może zaproponować wydłużenie okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia do 60 miesięcy.
Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert - patrz Rozdział 16 SWZ. Okres trwania rękojmi wynosi 5 lat od daty odbioru końcowego robót - § 18 ust. 2 wzoru umowy.
2) Wykonawca udzieli gwarancji na wbudowane urządzenia na okres 24 miesięcy.

CPV: 45200000-9, 45100000-8,45331100-7,45231300-8,45330000-9-,45310000-3,45230000-8, 45233140-2,39150000-8

Dokument nr: 2024/BZP 00262151, ZP/5/2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-19 11:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl/pn/ias-warszawa/demand/152056/notice/public/details
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Niezbędne wymagania sprzętowo aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.: Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; Komputer klasy PC lub MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge; Włączona obsługa JavaScript: Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. 2. Dopuszczalne wielkości i formaty przesyłanych danych. Wielkość pojedynczego pliku zamieszczanego w Systemie nieprzekraczająca 100 MB;.Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods,
odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. 3. Plik załączony i zapisany przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany - format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar. 4. Wymagania sprzętowo - aplikacyjne w zakresie podpisywania ofert. Składanie oferty w formie elektronicznej (podpisywania dokumentów kwalifikowanym podpisem
elektronicznym), Wykonawca musi posiadać: a) kwalifikowany podpis elektroniczny osoby składającej ofertę w Systemie; b)włączona
w przeglądarce obsługa JavaScript; c) zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows - w wersji 32 oraz 64 bitowej - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do oprogramowania ORACLE - JAVA w wersji OpenJDK), d) zainstalowana aplikacja Szafir Host e) podłączony lub wbudowany w komputer czytnik kart podpisu elektronicznego. Prawidłowość zainstalowania ww. komponentów można zweryfikować po zalogowaniu do OnePlace, po kliknięciu przycisku ,,SPRAWDŹ PODPIS". 5. Informacje dodatkowe: 1) Dokumenty w formacie ,,pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES; 2) Jeżeli w wyniku podpisywania pliku kwalifikowanym
podpisem elektronicznym zostanie utworzony dodatkowy plik z podpisem, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oba pliki (plik podpisywany i plik z podpisem); 3) Jeżeli w wyniku podpisywania pliku podpisem osobistym lub profilem zaufanym zostanie utworzony dodatkowy plik z podpisem, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oba pliki (plik podpisywany i plik z podpisem). 4) W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 5) Pozostałe wymagania i informacje zostały szczegółowo opisane w Rozdziale 8 SWZ. 6) Zamawiający informuje, że w przypadku jakichkolwiek wątpliwości
związanych z zasadami korzystania z Platformy, wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego "Platforma zakupowa" tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godz.ch 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl/pn/ias-warszawa/demand/152056/notice/public/details
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-19 11:00
Miejsce składania ofert: https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/5/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku Urzędu Skarbowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą, budową stacji transformatorowej, parkingu w zabudowie usługowej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów nr 3669/4 w Węgrowie przy ul. T. Kościuszki 10.
2. Charakterystyczne parametry budynku, zakres prac oraz ogólne warunki wykonania robót zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do projektowanych postanowień umownych - wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz sposób i warunki realizacji oraz odbioru przedmiotu zamówienia określa:
a) Projektowane postanowienia umowy - wzór umowy zwane dalej także wzorem umowy stanowiące załącznik nr 5 do SWZ,
b) Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 11 do SWZ.
4. Informacja o braku podziału zamówienia na części.
Zamawiający nie dokonał podziału niniejszego zamówienia na części, gdyż taki podział groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, gdyż roboty stanowiące przedmiot zamówienia wzajemnie się przenikają, a większość należy wykonywać bezpośrednio jedna po drugiej zachowując reżim technologiczny. Potrzeba koordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Powierzchnia całkowita budynku (trzech kondygnacji nadziemnych) wynosi Pc = 2 179,28 m2, powierzchnia użytkowa całości powierzchnia użytkowa Pu = 1 365,55 m2, co nie jest obszarem pozwalającym na podział i nie wskazuje na możliwość racjonalnych prac więcej niż jednego Wykonawcy jednocześnie. Dodatkowo informujemy, że wartość zamówienia wskazuje, że o jego udzielenie mogą ubiegać się Wykonawcy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.
5. Zgodnie z treścią § 6 ust. 1 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania:
a) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej z tytułu zniszczenia wszelkiej własności na kwotę 20 mln zł (ubezpieczenie za szkody rzeczowe i majątkowe),
b) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej na wypadek śmierci, kalectwa lub uszkodzenia ciała na kwotę 1 mln zł (ubezpieczenie za szkody osobowe)
w odniesieniu do:
- osób upoważnionych do przebywania na placu budowy,
- osób trzecich, które nie są upoważnione do przebywania na placu budowy.
c) ubezpieczenie od zniszczeń robót, materiałów i sprzętu oraz innego mienia objętych Umową (ubezpieczenie od działalności budowlanej), włączając wynagrodzenie rzeczoznawców, na kwotę nie mniejszą niż 120% kwoty wynagrodzenia określonego w ofercie (brutto).
6. Podwykonawcy: wszelkie regulacje i wymagania dotyczące podwykonawstwa, Zamawiający zawarł we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
7. Gwarancja: 1) Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy od daty podpisanego protokołu odbioru końcowego robót. Wykonawca może zaproponować wydłużenie okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia do 60 miesięcy.
Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert - patrz Rozdział 16 SWZ. Okres trwania rękojmi wynosi 5 lat od daty odbioru końcowego robót - § 18 ust. 2 wzoru umowy.
2) Wykonawca udzieli gwarancji na wbudowane urządzenia na okres 24 miesięcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233140-2 - Roboty drogowe
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie personelu kluczowego
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej,
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli wykaże, że:
a) Nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat, licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie wykonał: co najmniej 2 roboty budowlane, gdzie każda polegała na budowie* budynku** wielokondygnacyjnego (min 2 kondygnacje nadziemne) dopuszczonego do użytkowania o kubaturze nie mniejszej niż 5 000, 00 m 3.
W przypadku kiedy wykonane roboty budowlane dotyczyły rozbudowy lub odbudowy lub nadbudowy budynku, Zamawiający wymaga, aby kubatura minimum 5 000 m3 dotyczyła tylko tej części budynku, której dotyczą wykonane roboty budowlane a nie kubatura całego budynku objętego rozbudową lub odbudową lub nadbudową.
(Przykład: przy robotach budowlanych dotyczących nadbudowy budynku - istniejący budynek ma kubaturę 3 000 m3 , w tym roboty Wykonawcy dotyczą nadbudowy tylko jednego piętra o kubaturze 2 000 m3 - zatem uznane roboty budowlane będą dotyczyć ,,budowy budynku" o kubaturze tylko 2 000 m3).
* Zamawiający poprzez budowę, zgodnie z art. 3 pkt. 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.), zwanej dalej także ustawą Prawo budowlane, rozumie wykonanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego.
** Zamawiający poprzez budynek, zgodnie z art. 3 pkt. 2 ustawy Prawo budowlane, rozumie taki obiekt budowlany, który jest trwale związany z gruntem, wydzielony z przestrzeni za pomocą przegród budowlanych oraz posiada fundamenty i dach.
Uwaga:
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa w Rozdziale 7 część 3 ppkt 1 lit. a) SWZ, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
b) dysponuje osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, w szczególności w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach:
b-1) konstrukcyjno - budowlanej - osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika budowy,
b-2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika robót,
b-3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika robót,
b-4) specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych - osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika robót,
b-5) specjalności inżynieryjnej drogowej - osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika robót.
2. Zamawiający informuje, iż Wykonawcy występujący wspólnie, w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp, ww. warunek udziału w postępowaniu określony w ppkt 4) mogą spełniać wspólnie / łącznie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w złożonym w postępowaniu oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania określonych przez Zamawiającego w Rozdziale VI pkt 1 SWZ. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju (kubatury, ilość kondygnacji nadziemnych) daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane. Wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 9 do SWZ,
Uwaga:
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, ww. wykaz, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
b) dowody określające, czy wskazane w ww. wykazie roboty budowlane zostały wykonane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty,
c) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 180.000,00 zł. ( sto osiemdziesiąt tysięcy złotych)
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający, przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Rodzaj i zakres zmian oraz warunki wprowadzenia zmian wskazane są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie personelu kluczowego
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-18

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.