Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa sieci cieplnej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa sieci cieplnej

Data zamieszczenia: 2024-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: ZAKŁAD ENERGETYKI CIEPLNEJ PRUDNIK
UL. ZIELONA 1
48-231 LUBRZA OPOLSKIE
powiat: prudnicki
Tel. 77 436 30 25, Telefon Fax 77 436 30 25 77 436 58 80, Tel. 77 436 30 25
sekretariat@zecp.com.pl
Województwo: opolskie
Miasto: LUBRZA OPOLSKIE
Wadium: 15 000,00 ZŁ.
Nr telefonu: Tel. 77 436 30 25, T
Termin składania ofert: 2024-04-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
LI) Oficjalna nazwa i adres Zamawiającego
Nazwa ZAKŁAD ENERGETYKI CIEPLNEJ PRUDNIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów MARCIN HNATIUK - Kierownik Działu Utrzymania Ruchu Tel. 77 436 30 25
1.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje
Takijak wpkt. LI El Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A
1.3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia
Takijak wpkt. LI El Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A
1.4) Adres, na który należy przesyłać oferty
Takijak wpkt. LI El Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego
Przebudowa sieci cieplnej na preizolowaną wraz Z przyłączana 2xDN200/l50/65/50/32 o łącznej długości 511,3 mb przy ul Skowrońskiego w Prudniku
II.1.3) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:
a) przebudowa sieci cieplnej na preizolowaną wraz z przyłączami 2xDN200/l50/65/50/32 o łącznej długości 511,3 mb przy Ul. Skowrońskiego w Prudniku.
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa sieci cieplnej preizolowanej wysokoparametrowej w następującym zakresie:
Rodzaj elementu Średnica Długość [mbl
Sieć cieplna 2xDN200 422,3
Przyłącze cieplne 2xDN150 12,4
Przyłącze cieplne 2xDN65 7,2
Przyłącze cieplne 2xDN50 62,1
Przyłącze cieplne 2xDN32 7,3
Razem 511,3
II.l.4) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw
Prudnik, Ul. Skowrońskiego
II. 1.5) Nomenklatura

CPV: 45232140-5

Dokument nr: GK/002/24

Otwarcie ofert: Data 10/04/2024 (dd/mm/rrrr) Godzina 10:15 (gg:mm)
Miejsce Siedziba Zamawiającego: Zakład Energetyki Cieplnej Prudnik Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością 48-231 Lubrza, Ul. Zielona 1

Miejsce i termin realizacji:
II. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania
Data CAŁKOWITEGO zakończenia 04/10/2024 (dd/mm/rrrr)

Wymagania:
II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy)
Założenia ogólne:
- pełny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez: pkt. III SWZ Opis przedmiotu zamówienia, opracowaną dokumentację projektową budowlano-wykonawczą sporządzoną przez autora wymienionego powyżej (tj. projekt zagospodarowania terenu, projekt techniczny, załączniki projektu budowlano-wykonawczego) oraz przedmiar robót i specyfikację techniczną sporządzoną przez autora wymienionego powyżej jako załącznikami w wersji elektronicznej stanowiące integralną część SWZ, zgłoszenie budowy lub wykonania innych robót budowlanych znak sprawy - z dnia 15.03.2024 r., obowiązujące przepisy, warunki wydane przez jednostki uzgadniające i właścicieli terenu, obowiązujące normy techniczne i standardy sztuki budowlanej,
- wartość wykonania przebudowy sieci cieplnej obejmuje kompleksowe wykonanie robót budowlano-montażowych wraz z innymi kosztami i usługami dotyczącymi wykonania robót według projektu budowlano-wykonawczego,
- należy uwzględnić jakość wykonawstwa robót wynikającą z wymagań stawianych przez: obowiązujące normy, dostawców technologii rur preizolowanych i projekt budowlano-
wykonawczy,
- należy uwzględnić wymagania BHP dla wykonawstwa w/w sieci.
Do określenia końcowej wartości robót należy przyjąć następujące założenia dla robót
budowlanych:
a) roboty ziemne i roboty instalacyj no-montażowe wykonane zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym,
b) dostawę niezbędnych materiałów do przeprowadzenia wszystkich robót,
c) organizację, zagospodarowanie, zasilenie, zabezpieczenie i likwidację placu budowy,
d) badanie ultradźwiękiem spawów - 100 % (wymagana klasa spoin co najmniej druga),
e) nadzory nad robotami związanymi z obcym uzbrojeniem,
f) kompleksową obsługę geodezyjną (tj. mapa geodezyjna powykonawcza 3 szt. z oświadczeniem wykonawcy prac geodezyjnych o weryfikacji operatu technicznego stanowiącego dokumentację geodezyjną, operat pomiarowy geodezyjny inwentaryzacji sieci ciepłowniczej 3 szt. wraz z zaznaczonymi mufami oraz wykazem rzędnych, informacja uprawnionego geodety o usytuowaniu obiektu - w przypadku odstępstw od projektu musi posiadać tą informację) oraz 1 komplet na nośniku elektronicznym - plik cyfrowy w formacie DXF w układzie współrzędnych EPSG:2177 (tj. powykonawcze elementy sieci wraz z mapą do celów projektowych),
g) po podpisaniu umowy, a przed przekazaniem placu budowy dostarczenie Zamawiającemu kopii informacji przedłożonej Staroście Prudnickiemu o ilości oraz rodzajach wytwarzanych odpadów innych niż niebezpieczne, które powstaną w wyniku realizacji przedsięwzięcia wraz z określeniem sposobu postępowania z nimi stosownie do zapisu Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r. póz. 21, tj. z dnia 7 listopada 2016 r. Dz. U. z 2016 r. póz. 1987 z późniejszymi zmianami), gdyż Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu Ustawy o odpadach i zobowiązany jest wykonać obowiązki przypisane wytwórcy
odpadów, dla robót budowlanych, dla których wymagana jest decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach,
h) wykonanie dokumentacji powykonawczej, a w przypadku dokonania znacznych zmian projektowych podczas realizacji zadania, wykonanie powykonawczej dokumentacji projektowej z naniesieniem dokonanych zmian oraz uzgodnienie ich z organami Administracji Budowlanej,
i) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu,
j) organizację ruchu zatwierdzoną przez użytkownika dróg oraz opłaty za utrudnienia w ruchu i oznakowanie budowy,
k) remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach,
l) próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika,
m) wykonanie zaleceń pokontrolnych, m in. takich instytucji jak organy: PIP, PIS, PSP,
n) opłaty za utylizację i wysypisko zdemontowanych materiałów,
o) zebranie odpadów powstałych w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny, itp. należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Składowisko Odpadów lub przekazać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów. Złom z demontażu sieci cieplnej przy ul. Skowrońskiego złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zdemontowany złom stanowi własność Zamawiającego,
p) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przywrócenie go to stanu pierwotnego wraz z uzyskaniem oświadczeń od właścicieli nieruchomości o braku zastrzeżeń do jakości odtworzenia i pozostawionego porządku. Należy uporządkować także teren przylegający do placu budowy, który został naruszony wskutek prowadzonych robót,
q) inne roboty towarzszące niezbędne do realizacji zadania wynikające z warunków jednostek uzgadniających i właścicieli terenu,
r) na nieruchomości nr 1850/133, 2043/133, 1875/133 oraz 1969/133 należy dokonać całkowitego demontażu istniejących ciepłociągów, kanałów łupinowych oraz uwzględnić naniesienie tych zmian na powykonawczą inwentaryzację geodezyjną,
s) sieć telemetryczna:
- wzdłuż sieci cieplnej w rurze osłonowej typu RHDPE 50x4.4 o ściance wewnętrznej wzdłużnie rowkowanej i pokrytą warstwą poślizgową oraz z przeinstalowaną linką do zaciągania kabla należy ułożyć kabel telemetryczny TECHNKABEL LAN-T2 3x2x0,75mm z żyłą ekranująca.
- wzdłuż sieci cieplnej należy ułożyć rurę osłonową typu RHDPE 25x2,3 o ściance wewnętrznej wzdłużnie rowkowanej i pokrytą warstwą poślizgową oraz koniecznie z przeinstalowaną linką do zaciągania kabla.
t) przed rozpoczęciem robót przedłożenie Zamawiającemu potwierdzenia załatwienia formalności uzgodnieniowych z właścicielami terenu i właścicielami uzbrojenia terenu oraz wymagane dokumenty, w tym:
- na mocy Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2019, nr 0 póz. 1186) oryginał sporządzonego planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- kopię zawiadomienia właściciela nieruchomości o chwili wejścia na teren inwestycji,
- zgodnie z pismem nr MG-III.6850.102.2023 z dnia 05.01.2024 r. kopię umowy użyczenia terenu z Gminą Prudnik,
- zgodnie z pismem nr MG-III.6850.102.2023 z dnia 05.01.2024 r. kopię potwierdzonego wniosku o zajęcie pasa drogowego z Gminą Prudnik,
- zgodnie z pismem nr PTBS/105/2024 z dnia 01.02.2024 r. kopię umowy na dysponowanie terenem robót budowlanych z PTBS,
- zgodnie z protokołem z narady koordynacyjnej nr GK.6630.13.2024 z dnia 13.03.2024 r. kopię potwierdzonego wystąpienia o nadzór elektroenergetyczny (branżowy) nad wykonywanymi pracami spisany z Tauron Dystrybucja S.A. Oddział Opole Jednostka Terenowa Prudnik oraz kopię potwierdzonej notatki służbowej spisanej z Tauron Dystrybucja
S.A. Jednostka Terenowa Prudnik na wyłączenie istniejących linii kablowych
- zgodnie z protokołem z narady koordynacyjnej nr GK.6630.13.2024 z dnia 13.03.2024 r. kopię potwierdzonego wystąpienia o nadzór branżowy spisany z Gazownia w Nysie.
Zamówienie należy zrealizować do dnia 30 sierpnia 2024 r, w zakresie robót budowlano-montażowych oraz do dnia 20 września 2024 r, w zakresie robót demontażowych i odtworzeni owy eh. natomiast termin całkowitego zakończenia zadania potwierdzony protokołem odbioru robót do dnia 4 października 2024 r,
UWAGA! - PLANOWANA PRZERWA
PRZERWA W DOSTAWIE CIEPŁA PLANOWANA JEST W DNIACH OD 19 DO 30 SIERPNIA 2024 K. (TERMIN MOŻE ULEC ZMIANIE). PRZEBUDOWĘ ODCINKA SIECI CIEPLNEJ PRZY UL. SKOWROŃSKIEGO NALEŻY WYKONAĆ W TRAKCIE PLANOWANEJ PRZERWY W DOSTAWIE CIEPŁA, DLA KTÓREJ ŁĄCZY CZAS PRZERWY W DOSTAWIE CIEPŁA NIE MOŻE BYĆ DŁUŻSZY NIŻ 12 DNI.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
ULI) Wymagane wadium -15 000,00 ZŁ.
III. 2) Informacje dotyczące sytuacji Wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia
on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, i ile wynika to z odrębnych przepisów,
b) zdolności technicznej i zawodowej, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
A ponadto spełnić muszą wymagania określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji warunków zamówienia, dokumentów oraz dodatkowych wyjaśnień
Dostępne do 09/04/2024 (dd/mm/rrrr)
Dokumentacja projektowa budowlano-wykonawcza (tj. projekt zagospodarowania terenu, projekt techniczny, załączniki projektu budowlano-wykonawczego) oraz przedmiar robót i specyfikacja techniczna sporządzone przez projektanta jako załączniki w wersji elektronicznej stanowiące inte-
grabią część SIWZ zostaną udostępnione zainteresowanym Oferentom na wskazany adres poczty e-mail. W tym celu należy wysłać do Zamawiającego wiadomość e-mail na
adres hnatiuk.marcin@zecp.com.pl z informacją o udostępnienie dokumentacji projektowej.
Udzielanie wyjaśnień przez Zamawiającego zgodnie z art. 38 ustawy o zamówieniach publicznych. IV.3.2) Termin składania ofert
10/04/2024 (dd/mm/rrrr) Godzina 10:00 (gg:mm)
IV.3.3) Termin związania ofertą (w przypadku trybu przetargu nieograniczonego)
30 dni od ostatecznego terminu składania ofert IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert

Uwagi:
SEKCJA IV; TRYBY
IV. 1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
IV.2) Kryteria oceny ofert
Cena oraz dodatkowe kryteria i ich wagi:
CENA__________________________________________________- 90 %
WARUNKI GWARANCJI_____________________________________- 10%

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.