Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Rozbudowa drogi

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Rozbudowa drogi

Data zamieszczenia: 2024-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA WOLSZTYN
Rynek 1
64-200 Wolsztyn
powiat: wolsztyński
683474500
um@wolsztyn.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Wolsztyn
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: 683474500
Termin składania ofert: 2024-04-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Rozbudowa drogi gminnej nr 569031P w miejscowości Stara Dąbrowa
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą ,,Rozbudowa drogi gminnej nr 569031P w miejscowości Stara Dąbrowa".
Wykonanie zamówienia inwestycyjnego pod nazwą ,,Rozbudowa drogi gminnej nr 569031P w miejscowości Stara Dąbrowa", obejmuje dwa zadania:
- Zadanie nr 1: Rozbudowa drogi gminnej w zakresie budowy ścieżki rowerowej oraz poszerzenia istniejącej jezdni o nawierzchni asfaltowej wraz z oświetleniem drogowym i odwodnieniem powierzchniowym;
- Zadanie nr 2: Sieć elektroenergetyczna nn 0,4 kv zasilająca oświetlenie uliczne.
Zadanie nr 1:
Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje rozbudowę drogi gminnej nr 569031P na odcinku ca 722,0 m, o szerokości 6,0 m o nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z budową oświetlenia drogowego oraz budowę ścieżki rowerowej na odcinku ca 710,0 m, o szerokości 2,50 m o nawierzchni z betonu asfaltowego.
- roboty przygotowawcze: (niwelacja terenu, tymczasowa organizacja ruchu, usuwanie drzew i krzewów, frezowanie istniejących nawierzchni asfaltowych, prace rozbiórkowe itp.);
- roboty ziemne (m. in. wykopy, mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża, nasypy);
- podbudowy (z kruszywa łamanego 0-31,5mm, wzmocnienie gruntu geowłókniną separacyjną);
- wykonanie nawierzchni drogi z betonu asfaltowego AC11S gr. warstwy 4 cm na pow. ca 4450,0 m2;
- wykonanie nawierzchni ścieżki rowerowej, z betonu asfaltowego AC8S gr. warstwy 5 cm, na powierzchni ca 1435 m2;
- ułożenie krawężnika betonowego drogowego oraz obrzeża betonowego 8x30 cm na ławie betonowej z oporem na dł. ca 650 mb;
- wykonanie poboczy gruntowych na pow. ca 1460,0 m2;
- wykonanie przepustu rurowego betonowego o O 600 mm;
- wykonanie linii kablowej oświetlenia drogowego o dł. ca 1317,0 m wraz z montażem słupów stalowych ocynkowanych z wysięgnikami oraz opraw oświetleniowych LED w liczbie 33 kpl. - rozbudowa obwodu.
Zadanie nr 2:
W zakres przedmiotowego zamówienia wchodzi budowa oświetlenia drogowego w m. Stara Dąbrowa.
Zakres zamówienia objęty niniejszym zadaniem obejmuje m.in.:
- budowę szafki sterująco-rozdzielczej oświetlenia drogowego wraz z jej zasilaniem,
wykonanie linii kablowej oświetlenia drogowego o dł. ca 764 m wraz z montażem słupów stalowych ocynkowanych z wysięgnikami oraz opraw oświetleniowych LED w liczbie 19 kpl. - w tym, obwód nr I (2 kpl.) i nr II (17 kpl.).
Zamawiający informuje, iż przedmiotowa inwestycja będzie realizowana na podstawie dwóch pozwoleń na budowę:
a) wydanego przez Starostę Wolsztyńskiego - decyzja 330/23 z dnia 18-07-2023 r. sprawa nr AB.6740.305.2023,
b) wydanego przez Starostę Wolsztyńskiego - decyzja nr 91/2017 z dnia 02-02-2023 r. sprawa nr AB.6740.59.2023.

CPV: 45233120-6, 45111200-0,45231400-9

Dokument nr: 2024/BZP 00262392, IN.271.4.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-16 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-450b9022-e6a2-11ee-9c02-ce2b643d361d
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres
e-mail: um@wolsztyn.pl; inwestycje@wolsztyn.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z treścią rozdziału III pkt 1 i 2 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.1. Administrator danych osobowych: Burmistrz Wolsztyna, z siedzibą przy Ul. Rynek 1,
64-200 Wolsztyn, um@wolsztyn.pl, 68 347 74 500; 347 74 503.
1.2. We wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się z inspektorem ochrony danych pod adresem:
iod@wolsztyn.pl
1.3. Cele przetwarzania | podstawa prawna | czas przechowywania:
a) Przeprowadzenie postępowania i udzielenie zamówienia publicznego | art. 6, ust. 1 lit. c) RODO - wypełnienie obowiązku
prawnego ciążącego na administratorze w zw. Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
b) Archiwizacja danych | art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na
administratorze w zw. z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach | okres przechowywania:
zgodnie z art. 78 ustawy PZP przez okres 4 lat;
c) Realizacja umowy z wybranym oferentem | art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której
dane dotyczą przez okres trwania umowy | 5 lat od zakończenia umowy;
d) Prowadzenie dokumentacji księgowo-podatkowej w przypadku wybranego oferenta | art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - wypełnienie
obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z ustawą o finansach publicznych, ustawą o rachunkowości, ustawą o
podatku dochodowym, ustawą o podatku od towarów i usług | czas przechowywania 6 lat.
1.4. Odbiorcy danych:
a) osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy z dnia 11
września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych; Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych z wyjątkiem
danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia 2016/679 (szczególnej kategorii danych);
b) podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia.
1.5. Przysługujące Pani/Panu prawa
a) Prawo żądania dostępu do danych - (zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych
informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 75
ustawy PZP);
b) Prawo żądania sprostowania danych - (zgodnie z art. 19.2 i art. 76 ustawy PZP wykonanie tego obowiązku nie może skutkować
zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w
zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników);
c) Prawo żądania usunięcia danych;
d) Prawo żądania ograniczenia przetwarzania - (zgodnie z art. 19.3 ustawy PZP wykonanie tego obowiązku nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania);
e) Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych Ul. Stawki, 2 00-193 Warszawa.
1.6. Podanie danych osobowych jest niezbędne do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
1.7. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków
formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Do obowiązków tych należą:
- obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których
dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie
zamawiającego;
- obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób
pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie
zamawiającego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): a) Prawo żądania dostępu do danych - (zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o
udzielenie zamówienia zgodnie z art. 75 ustawy PZP);
b) Prawo żądania sprostowania danych - (zgodnie z art. 19.2 i art. 76 ustawy PZP wykonanie tego obowiązku nie może skutkować
zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w
zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników);
c) Prawo żądania usunięcia danych;
d) Prawo żądania ograniczenia przetwarzania - (zgodnie z art. 19.3 ustawy PZP wykonanie tego obowiązku nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania);
e) Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych Ul. Stawki, 2 00-193 Warszawa.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-16 10:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, przy użyciu służącej do tego funkcjonalności

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

Wymagania:
1. Zamawiający, działając zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości:
- 19.000,00 zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy 00/100 PLN)
2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
3. 10.3 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, tj.:
-pieniądzu;
-gwarancjach bankowych;
-gwarancjach ubezpieczeniowych;
-poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego). Wadium wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego: Santander Bank Polska S.A., Oddział w Wolsztynie nr 40 1090 1607 0000 0000 6000 5544 w tytule przelewu powołując się na nazwę postępowania. Dokonanie przelewu oznacza transakcję bezgotówkową z rachunku na rachunek.
5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci elektronicznej i powinno zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być GMINA WOLSZTYN.
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IN.271.4.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą ,,Rozbudowa drogi gminnej nr 569031P w miejscowości Stara Dąbrowa".
Wykonanie zamówienia inwestycyjnego pod nazwą ,,Rozbudowa drogi gminnej nr 569031P w miejscowości Stara Dąbrowa", obejmuje dwa zadania:
- Zadanie nr 1: Rozbudowa drogi gminnej w zakresie budowy ścieżki rowerowej oraz poszerzenia istniejącej jezdni o nawierzchni asfaltowej wraz z oświetleniem drogowym i odwodnieniem powierzchniowym;
- Zadanie nr 2: Sieć elektroenergetyczna nn 0,4 kv zasilająca oświetlenie uliczne.
Zadanie nr 1:
Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje rozbudowę drogi gminnej nr 569031P na odcinku ca 722,0 m, o szerokości 6,0 m o nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z budową oświetlenia drogowego oraz budowę ścieżki rowerowej na odcinku ca 710,0 m, o szerokości 2,50 m o nawierzchni z betonu asfaltowego.
- roboty przygotowawcze: (niwelacja terenu, tymczasowa organizacja ruchu, usuwanie drzew i krzewów, frezowanie istniejących nawierzchni asfaltowych, prace rozbiórkowe itp.);
- roboty ziemne (m. in. wykopy, mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża, nasypy);
- podbudowy (z kruszywa łamanego 0-31,5mm, wzmocnienie gruntu geowłókniną separacyjną);
- wykonanie nawierzchni drogi z betonu asfaltowego AC11S gr. warstwy 4 cm na pow. ca 4450,0 m2;
- wykonanie nawierzchni ścieżki rowerowej, z betonu asfaltowego AC8S gr. warstwy 5 cm, na powierzchni ca 1435 m2;
- ułożenie krawężnika betonowego drogowego oraz obrzeża betonowego 8x30 cm na ławie betonowej z oporem na dł. ca 650 mb;
- wykonanie poboczy gruntowych na pow. ca 1460,0 m2;
- wykonanie przepustu rurowego betonowego o O 600 mm;
- wykonanie linii kablowej oświetlenia drogowego o dł. ca 1317,0 m wraz z montażem słupów stalowych ocynkowanych z wysięgnikami oraz opraw oświetleniowych LED w liczbie 33 kpl. - rozbudowa obwodu.
Zadanie nr 2:
W zakres przedmiotowego zamówienia wchodzi budowa oświetlenia drogowego w m. Stara Dąbrowa.
Zakres zamówienia objęty niniejszym zadaniem obejmuje m.in.:
- budowę szafki sterująco-rozdzielczej oświetlenia drogowego wraz z jej zasilaniem,
wykonanie linii kablowej oświetlenia drogowego o dł. ca 764 m wraz z montażem słupów stalowych ocynkowanych z wysięgnikami oraz opraw oświetleniowych LED w liczbie 19 kpl. - w tym, obwód nr I (2 kpl.) i nr II (17 kpl.).
Zamawiający informuje, iż przedmiotowa inwestycja będzie realizowana na podstawie dwóch pozwoleń na budowę:
a) wydanego przez Starostę Wolsztyńskiego - decyzja 330/23 z dnia 18-07-2023 r. sprawa nr AB.6740.305.2023,
b) wydanego przez Starostę Wolsztyńskiego - decyzja nr 91/2017 z dnia 02-02-2023 r. sprawa nr AB.6740.59.2023.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Ofertę, która uzyska najwyższą liczbę punktów Zamawiający uzna za najkorzystniejszą.
2) Oferty oceniane będą punktowo.
3) Łączna ocena oferty stanowi sumę punktów otrzymanych za poszczególne kryteria ocenianej oferty. Maksymalna liczba punktów jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
4) W trakcie oceny ofert kolejno porównywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za poszczególne kryteria według zasad opisanych w pkt. 5 rozdziału III SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. WARUNKI DOTYCZĄCE ZDOLNOŚCI DO WYSTĘPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2. WARUNKI DOTYCZĄCE UPRAWNIEŃ DO PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓW:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
3. WARUNKI DOTYCZĄCE SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
4. WARUNKI DOTYCZĄCE ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ:
a) doświadczenie Wykonawcy:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej:
- 2 zadania polegające na przebudowie lub budowie drogi w technologii nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego, o powierzchni min. 2000 m2 - każde z zadań.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek oceniany musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w całości. Przy czym wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na doświadczeniu tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Uwagi:
Uwaga 1). Pod pojęciem ,,budowa", ,,przebudowa", rozumie się pojęcia zdefiniowane odpowiednio w art. 3 pkt 6 i 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.)
Uwaga 2). Zamawiający wymaga, aby w wykazie robót wyodrębnione zostały wartość i zakres wykonywanych robót spełniających wymagania przedmiotowego punktu, które Wykonawca wykonywał w ramach innych wielozakresowych zadań.
Uwaga 3). W przypadku jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami - wykaz robot budowlanych potwierdzający spełnianie warunku udziału w postępowaniu winien dotyczyć robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca bezpośrednio uczestniczył; Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie
Uwaga 4).W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez faktycznie wykonanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów - np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.
b). kwalifikacje zawodowe kadry technicznej
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponować osobami posiadającym opisane poniżej uprawnienia budowlane, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zgodnie z poniższym wyszczególnieniem:
- osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika budowy winna posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo budowlane, w specjalności drogowej lub równoważne im, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawnych - min. 1 osoba;
- osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika robót branży elektrycznej winna posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważne im, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawnych - min. 1 osoba
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek zostanie spełniony, jeżeli chociaż jeden z Wykonawców będzie dysponował osobami wskazanymi w SWZ lub Wykonawcy będą wspólnie dysponowali tymi osobami.
Uwaga: W/w osoby muszą posiadać ważne uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682, ze zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im kwalifikacje nadane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza się również kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689, ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
c) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem; a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
d) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
UWAGA 1):
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wskazane w pkt.9.2.1 rozdziału II SWZ.
UWAGA 2):
Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów, podmiotowych środków dowodowych (opisanych w punkcie 9.2.1. rozdziału II SWZ w podpunktach b), c), d)) potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy do wykluczenia z postępowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4.1. do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
b) wykaz osób (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4.2. do SWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1.Formularz ofertowy.
Kosztorys ofertowy przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ.
2.Samooczyszczenie - w okolicznościach określonych wart. 108 ust.1pkt 1, 2, 5 lub art. 109 ust. 1 pkt 2-4 ustawy Pzp, wykonawca nie podlega wykluczeniu jeżeli udowodni zamawiającemu, że spełnił łącznie następujące przesłanki:
a)naprawił lub zobowiązał się do naprawienia szkody wyrządzonej przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem, w tym poprzez zadośćuczynienie pieniężne;
b)wyczerpująco wyjaśnił fakty i okoliczności związane z przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami, aktywnie współpracując odpowiednio z właściwymi organami, w tym organami ścigania lub zamawiającym;
c) podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom, wykroczeniom lub nieprawidłowemu postępowaniu.
3.Pełnomocnictwo:
o gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za
pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
o w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.
4.Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku gdy Wykonawca, w celu spełnienia warunków, o którym mowa w Rozdziale II pkt 7 SWZ, będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej innych podmiotów zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
- zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
-sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
-czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
5.Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa - w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane, oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
6.Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty wykonawca załącza również oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający, działając zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości:
- 19.000,00 zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy 00/100 PLN)
2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
3. 10.3 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, tj.:
-pieniądzu;
-gwarancjach bankowych;
-gwarancjach ubezpieczeniowych;
-poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego). Wadium wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego: Santander Bank Polska S.A., Oddział w Wolsztynie nr 40 1090 1607 0000 0000 6000 5544 w tytule przelewu powołując się na nazwę postępowania. Dokonanie przelewu oznacza transakcję bezgotówkową z rachunku na rachunek.
5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci elektronicznej i powinno zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być GMINA WOLSZTYN.
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:
a) Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
b) W przypadku ustanowienia pełnomocnika wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 9.1.2 rozdziału II SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
d) W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu, dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
e) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
f) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia wskazano w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Ofertę, która uzyska najwyższą liczbę punktów Zamawiający uzna za najkorzystniejszą.
2) Oferty oceniane będą punktowo.
3) Łączna ocena oferty stanowi sumę punktów otrzymanych za poszczególne kryteria ocenianej oferty. Maksymalna liczba punktów jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
4) W trakcie oceny ofert kolejno porównywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za poszczególne kryteria według zasad opisanych w pkt. 5 rozdziału III SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-15

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.