łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Rumia)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sukcesywna dostawa soli w pastylkach do stacji uzdatniania i zmiękczania wody |
Data zamieszczenia: | 2024-03-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Dom Pomocy Społecznej w Strzelcach Opolskich z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 47-100 Strzelce Opolskie powiat: strzelecki tel. 77/461 -34-80 wew. 403 i 415 przetargi@dps.strzelceop.pl |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Strzelce Opolskie |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 77/461 -34-80 w |
Termin składania ofert: | 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa soli w pastylkach do stacji uzdatniania i zmiękczania wody firmy Solaqua, Solino lub Ciech bądź równoważnej lub innej o takich samych parametrach z wymaganymi atestami Państwowego Zakładu Higieny, przeglądy stacji oraz serwis odwróconej osmozy w pralni w Filii DPS Szymiszów, Ul. Strzelecka 2. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem umowy jest sukcesywne dostarczenie soli w pastylkach firmy Solaąua. Solino lub Ciech bądź równoważnej lub innej o takich samych parametrach z wymaganymi atestami Państwowego Zakładu Higieny do stacji uzdatniania i zmiękczania wody, przeglądy stacji w Domu Pomocy Społecznej filia w Szymiszowie, Ul. Strzelecka 2 na zasadach: 1) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sukcesywnie sól w pastylkach firmy Solaąua, Solino lub Ciech bądź równoważnej lub innej o takich samych parametrach z wymaganymi atestami Państwowego Zakładu Higieny, w workach 25kg - ok. 700kg miesięcznie w zależności od zużycia wody - własnym transportem i na swój koszt, do budynku DPS Filia Szymiszów Ul. Strzelecka 2 w godz. 8:00- 14:00, 2) asortyment zamawianej dostawy będzie uzgadniany sukcesywnie telefonicznie lub drogą elektroniczną co najmniej na dwa dni przed dostawą, 3) wykonawca wydaje dostarczaną sól w pastylkach firmy Solaąua. Solino lub Ciech bądź równoważnej lub innej o takich samych parametrach z wymaganymi atestami Państwowego Zakładu Higieny, przedstawicielowi odbiorcy - wystawiając WZ. który ją przelicza, sprawdza jakość, termin gwarancji oraz zgodność z zamówieniem. 4) wykonawca gwarantuje spełnić wymagane normy jakościowe oraz dostarczyć sól w pastylkach odpowiednio oznakowaną. 5) dostawa soli w pastylkach adekwatna do zużycia wody, 6) przegląd dwa razy w roku stacji i dezynfekcja zbiorników, przegląd i konserwacja filtra wstępnego, 7) w ramach dostarczania soli w pastylkach firmy Solaąua, Solino lub Ciech bądź równoważnej lub innej o takich samych parametrach z wymaganymi atestami Państwowego Zakładu Higieny - konserwacja i opieka nad stacją uzdatniania po stronie dostawcy, 8) zamawiający żąda dostarczenia aktualnych kart charakterystyki soli w pastylkach firmy Solaąua, Solino lub Ciech bądź równoważnej lub innej o takich samych parametrach z wymaganymi atestami Państwowego Zakładu Higieny, które muszą być dostarczone z towarem w dniu dostawy; jeżeli dostawca ich nie przedłoży płatność faktur zostanie wstrzymana do czasu dostarczenia wszystkich wymaganych kart, 9) zamawiający dopuszcza nie zrealizowanie zamówienia w całości, 10) serwis zestawu odwróconej osmozy w pralni Filia Szymiszów, Ul. Strzelecka 2 - wymiana wkładów filtrujących i węglowych, wymianę złoża, wykonanie pomiaru ciśnienia i pomiar przewodności wody. dezynfekcja układu, 11) wykonawca gwarantuje niezmienną cenę przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy. 12) Zamawiający dopuszcza zmianę warunków realizacji umowy jedynie w zakresie zmiany ilości dostaw - poprzez ich zmniejszenia, bądź zwiększenia przy uwzględnieniu bieżących potrzeb odbiorcy - w stosunku do zużycia wody: a) w przypadku zwiększenia ilości asortymentu do 20% zamówienia, odbiorca złoży dostawcy wykaz asortymentu, oraz ilość tegoż asortymentu, która będzie objęta zwiększeniem - zmiana warunków dochodzi do skutku w wypadku, gdy dostawca w terminie do pięciu dni potwierdzi dostawę zwiększonej ilości asortymentu po cenach określonych w umowie. b) w przypadku konieczności zmniejszenia ilości asortymentu, odbiorca złoży dostawcy odpowiednie powiadomienie. o w sprawie przedmiotu zamówienia - Renata Skowronek - Inspektor ds. Gospodarczych tel. 77/ 461-34-80 wew. 415 budynek DPS Strzelce Op., Ul. Strażacka 8. 47-100 Strzelce Op. email: hhpYfdps.strzelceop.pl Dokument nr: DPS.742.ZP.91.2024 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert upływa z dniem 03.04.2024r. do godz. 15.00 Oferty należy złożyć w sekretariacie DPS w Strzelcach Op. Ul. Strażacka 8 osobiście, pocztą, faxem lub pocztą elektroniczną. Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia : Od momentu podpisania umowy do dnia 31.12.2024r. Wymagania: Kryterium oceny ofert: - cena 100% Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1. Druk - formularz oferty, 2. Wykonawca może złożyć ofertę na całość jak również na jedną z w/w części zamówienia (załącznik nr 1 lub 2), 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej - załącznik nr 3. Kontakt: Wszelkich informacji udzielają: o w sprawie procedury wyboru - Teresa Kunert - St. inspektor ds. żarn. publicznych -tel. 77/461 -34-80 wew. 403 budynek DPS Strzelce Op., ul. Strażacka 8, 47-100 Strzelce Op. email: przetargi@dps.strzelceop.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024