kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa sieci kanalizacji sanitarnej |
Data zamieszczenia: | 2024-03-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Prochowickie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o Jagiellońska 32 59-230 Prochowice powiat: legnicki 768788912 ppk@vip.onet.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Prochowice |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 768788912 |
Termin składania ofert: | 2024-04-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla wsi Golanka Dolna etap 2 oraz rozbudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w Golance Dolnej". Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci i przyłączy wodociągowych w Golance Dolnej na działce nr 238/1, 238/6, 238/5, 601, 444/11, 444/10 obr. 0003 i w rezultacie oddanie Zamawiającemu należycie wykonanego i funkcjonującego systemu sieci i przyłączy wodociągowych, zapewniającego warunki do jego prawidłowej eksploatacji i użytkowania, zgodnie z przeznaczeniem. Podstawowy zakres rzeczowy: 1) długość sieci wodociągowej PEd110: 199,3 mb; 2) hydrant nadziemny DN80: 2 szt. 3) odejście do hydrantu: 2 x 1,5 m 4) długość przyłączy PEd32: (3x6,0)+(6x2,0)+(4x3,0) m 5) komora/studnia wodomierzowa: 1 kpl. 6) wodomierz sprzężony DN80/25 Szczegółowy opis CZĘŚCI 1 przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja stanowiąca Zał. nr 1 do SWZ. Wszystkie roboty budowlane - obiekty budowlane, opisane dokumentacją stanowiącą Zał. nr 1 do SWZ Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie z dokumentacją i zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, obowiązującymi norami i przepisami prawa, na warunkach określonych w zawartej umowie, której projekt stanowi Zał. nr 3a do SWZ. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie zadania inwestycyjnego pn. ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla wsi Golanka Dolna z włączeniem do istniejącej sieci w Ul. Jaworowskiej w Prochowicach - etap II (zlewnia PV)" na działkach: 517/1, 511/2, 523, 222, 217, 215, 522, 210, 233, 232/2, 231/2, 230/2, 519, 229, 227/2, 227/1, 520, 226, 225, 224/2,220, 219, 521, 221, 216/1, 216/2, 214/1, 214/2, 212/1, 212/2,209/1 obręb Golanka Dolna i w rezultacie oddanie Zamawiającemu należycie wykonanego i funkcjonującego systemu sieci kanalizacji sanitarnej, zapewniającego warunki do jego prawidłowej eksploatacji i użytkowania, zgodnie z przeznaczeniem. 1. Ogólny zakres robót obejmuje: 1) budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej o łącznej długości ok. L=1,733 km w tym: sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości ok. L=1496,57 m, z rur PVC kl. S DN200 długości ok. L=1047,99 m, z rur PVC kl. S DN160 długości L=448,58 m, w miejscach szczególnych oznaczonych w projekcie sieć z kamionki układanej bezwykopowo. Rurociągi tłoczne o długości L=237,31 m z rur PE90 SDR 17 wraz z odtworzeniem nawierzchni po robotach ziemnych oraz włączenie nowej kanalizacji do istniejącej sieci w Golance Dolnej, 2) wykonanie kompletnie wyposażonej przepompowni ścieków PV z pompami zatapialnymi(2 pompy pracujące naprzemiennie) o wydajności Q=4,0l/s i wysokości podnoszenia H=6,4m, zbiornik o średnicy wewnętrznej 1500mm wraz z przyłączami energetycznymi i zagospodarowaniem terenu wokół pompowni. CPV: 45231300-8, 45100000-8,45110000-1,45111000-8, 45111200-0,45200000-9,45230000-8, 45231000-5, 45233200-1 Dokument nr: 2024/BZP 00262447, L.dz. 126/W/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-11 12:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ppk.ssdip.bip.gov.pl/ 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Dokumentacja postępowania jest i w trakcie postępowania będzie upubliczniona na stronie zamowienia.sidaspzp.pl pod nazwą postępowania wskazaną w tytule SWZ oraz na stronie BIP https://bip.prochowice.com/zamowienia-publiczne.html pod nazwą postępowania wskazaną w tytule SWZ. 2. Komunikacja między Zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344) 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający, zgodnie z § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (dalej zwane ,,Rozporządzenie") zaleca podpisywanie dokumentów PDF formatem PAdES. Dodatkowo informuje, że: 1) pliki podpisane przy pomocy podpisu zewnętrznego XAdES należy załączać wraz z plikiem podpisu, 2) formularz oferty podpisany przy użyciu podpisu zewnętrznego XAdES należy dodać w jeden z poniższych sposobów: a) z poziomu zakładki ,,Moje pliki" w miejscu do dodania pliku oferty należy umieścić plik, który był podpisywany, a plik z podpisem należy dodać oddzielnie jako załącznik, b) spakować jako plik oferty i plik z podpisem do paczki ,,zip" i dołączyć z poziomu zakładki ,,Moje pliki" w miejscu do dodania pliku oferty. 2. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na portalu tj. niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne: 1) dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 1 Mb/s; 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć ram min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - lub nowsze wersje; 3) zainstalowane przeglądarki internetowe w najnowszych wersjach: Firefox, Chrome, Opera; 4) włączona obsługa JavaScript; 5) zainstalowany program do obsługi formatów .pdf np. Acrobat Reader; 6) dopuszczalne formaty przesłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB to: png, jpg, jpeg, gif, doc, docx, xls, xlsx, ppt, pptx, odt, ods, odp, odf, pdf, zip, 7zip, txt, ath, xml, dwg, xades, tar, 7z, eml, msg; 7) informacja odnośnie kodowania i czasu odbioru danych: a) plik załączony przez wykonawcę na portalu i zapisany nie jest widoczny dla Zamawiającego, ponieważ w systemie występuje jako plik zaszyfrowany, b) jako czas złożenia oferty przez portal pzp przyjmuje się moment otrzymania żądania przez serwer po kliknięcia w opcję ,,Złóż ofertę". Czas jest prezentowany w (hh:mm:ss) zgodnie ze strefą czasową ustawioną na komputerze. 3. Czas serwera jest synchronizowany z czasem udostępnionym przez Główny Urząd Miar. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula RODO zawarta w dokumentach zamówienia. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula RODO zawarta w dokumentach zamówienia. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-11 12:00 Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę poprzez portal SIDAS PZP, któy jest dostepny po zalogowaniu na stronie app.sidaspzp.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024