łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
pomorskie (Rumia)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Opracowanie Instrukcji Współpracy Ruchowej |
Data zamieszczenia: | 2024-03-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiat Opolski ul. 1 Maja 29 45-068 Opole powiat: Opole tel. 77 54 15 110, 77 54 15 115 zamowienia@powiatopolski.pl |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Opole |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 77 54 15 110, 7 |
Termin składania ofert: | 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Opis przedmiotu zamówienia Nazwa zadania: ,,Opracowanie Instrukcji Współpracy Ruchowej w celu określenia szczegółowych zasad współpracy służb ruchowych Odbiorcy oraz Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD) tj. TAURON Dystrybucja S.A. Oddział w Opolu przy Ul. Waryńskiego 1, 45-047 Opole, w celu zapewnienia prawidłowej i bezpiecznej pracy systemu elektroenergetycznego i przyłączonych urządzeń, instalacji i sieci w warunkach normalnych i stanach awaryjnych dla urządzeń energetycznych rozdzielni SN - sekcji I, stacji transformatorowej S-2-0896 (OPC20896) Ozimek- Szpital 2, przyłącze pierwsze i drugie, znajdujących się w budynku przychodni przyszpitalnej w Ozimku przy Ul. Częstochowskiej 31." 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Instrukcji Współpracy Ruchowej zakładającej poniższy zakres prac: a) opracowanie dokumentacji Instrukcji Współpracy Ruchowej wraz z stosownymi uzgodnieniami z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego według szablonu zamieszczonego na stronie internetowej: https://www.tauron-dystrybucja.pl/uslugi-dystrybucyjne/dokumenty-do-pobrania; b) przeprowadzenie inwentaryzacji stacji Ozimek-Szpital 2 przed sporządzeniem Instrukcji Współpracy Ruchowej, w celu sprawdzenia czy przekazane przez Zamawiającego schematy połączeń odzwierciedlają stan faktyczny. c) Uzgodnienie instrukcji z TAURON Dystrybucja S.A.2. Dokumentacja musi zawierać wszystkie wymagane załączniki odpowiednie dla stacji, której IWR dotyczy, z załączników wymienionych pod szablonem instrukcji na stronie internetowej: https://www.tauron-dystrybucja.pl/uslugi-dystrybucyjne/dokumenty-do-pobrania. 3. Wszystkie opracowania Wykonawca zobowiązany jest sporządzić zgodnie z przepisami prawa, w tym o oparciu o zatwierdzoną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) i decyzje. Dokument nr: AG.2512.25.2024.MK Składanie ofert: Miejsce i termin składania ofert 1. Oferty należy składać w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@powiatopolski.pl ; 2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa 05.04.2024 r. do godz. 10.00; 3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane; Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia: 60 dni od podpisania umowy. Wymagania: Za terminy przekazania dokumentacji uznaje się dzień przekazania kompletnego, uzgodnionego z TAURON Dystrybucja S.A., zaakceptowanego przez strony umowy przedmiotu zamówienia, potwierdzonego podpisanym bez uwag protokołem zdawczo - odbiorczym. Wady w dokumentacji ujawnione po podpisaniu protokołu zdawczo-odbiorczego Wykonawca usunie w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Wykonawca usunie wady na własny koszt. III. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do projektowania instalacji elektrycznych i energetycznych bez ograniczeń oraz minimum 3 letnie doświadczenie od momentu uzyskania tych uprawnień. (należy dołączyć do ofert) - co najmniej 1 osoba musi spełniać ten warunek. 2) W przypadku, gdy Wykonawca skieruje do realizacja zlecenia inną osobę, to musi ona być zatrudniona na umowę o pracę oraz posiadać uprawnienia określone w pkt 1. 3) Wykonawca oraz osoba skierowana przez niego do realizacji zlecenia zobowiązane są do zachowania tajemnicy danych uzyskanych w wyniku jego realizacji. IV. Oferta i dokumenty do oferty 1. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi - załącznik nr 1; 2. Do oferty należy załączyć: a) Wykaz osób oraz informację/oświadczenie o posiadaniu stosownych uprawnień przez te osoby, które będą realizowały zamówienie wraz z załączeniem stosownych uprawnień- załącznik nr 2. 3. Oferty wraz z wykazem należy składać w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej. Ofertę oraz oświadczenia należy opatrzyć podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub podpisem kwalifikowanym; 4. Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez osobę/y uprawnione do reprezentowania Wykonawcy bądź upoważnionego przez niego przedstawiciela;5. Kserokopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność przez osobę/y uprawnione do reprezentowania Wykonawcy bądź upoważnionego przez niego przedstawiciela; 6. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), wskazane wyżej warunki udziału w postępowaniu mogą spełniać łącznie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zapytania ofertowego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo) chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. V. Opis sposobu oceny ofert 1. Ocenie będą podlegały oferty zawierające wszystkie dokumenty wskazane w pkt IV; 2. Wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający dokona w oparciu o kryterium określone w pkt VIII. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawców, którzy złożyli oferty do uzupełnienia ewentualnych braków formalnych. VII. Opis sposobu obliczenia ceny oferty 1. Wykonawca określi cenę w walucie krajowej (w PLN); 2. Cenę ofertową należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku; 3. Cena za wykonanie zamówienia jest ceną ryczałtową. Ofertowa cena powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki przyszłego Wykonawcy, niezbędne do zrealizowania zamówienia; Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym zaleca się dokładną analizę opisu przedmiotu zamówienia.VIII. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierować przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny Zamawiający dokona ważności ofert na podstawie kryterium: CENA - 100% IX. Zamawiający nie przewiduje w ramach niniejszego zamówienie wystawiania przez Wykonawcę ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie z art. 4 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1666 ze zm.). X. Numer rachunku bankowego Wykonawcy przedstawiony na fakturze VAT musi być zgodny z numerem rachunku ujawnionym w wykazie podatników VAT prowadzonym przez szefa Krajowej Administracji Skarbowej na stronie internetowej Ministra Finansów - Ustawa o podatku od towarów i usług z dn. 11.03.2004 r. (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 361) oraz Ordynacja podatkowa z dn. 29.08.1997 r. (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 2383 ze zm.). Zamawiający informuje, że przed sporządzeniem przelewu bankowego na rzecz Wykonawcy zostanie przeprowadzona kontrola numeru rachunku bankowego. W przypadku niezgodności Wykonawca zostanie wezwany do wyjaśnień i usunięcia nieścisłości zgodnie z ww. przepisami prawa. XI. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z mechanizmu podzielonej płatności dotyczącej podatku VAT. XII. Pozostałe informacje: 1. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić zapytanie ofertowe. Zmienione zapytanie ofertowe Zamawiający zamieści na stronie internetowej www.powiatopolski.pl Zakładka zapytania ofertowe do 130.000 zł; 2. Jeżeli w wyniku zmiany treści zapytania ofertowego niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert; 3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od potencjalnych Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert; 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zamknięcia zapytania ofertowego bez zawarcia umowy. Uwagi: Klauzula informacyjna na okoliczność pozyskania danych osobowych od osoby fizycznej, której tej dane dotyczą Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej ,,RODO") informujemy, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Opolski z siedzibą w Opolu, ul. 1 Maja 29 w Opolu; 2. W sprawie ochrony swoich danych osobowych może Pani/Pan kontaktować się z wyznaczonym przez administratora Inspektorem Ochrony Danych Panią Anetą Gierłach na adres email: iodo@powiatopolski.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu, w jakim administrator je od Pani/Pana pozyskał i w zakresie niezbędnym do: a) Wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. C) RODO); b) Wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (art. 6 ust. 1 ;it. E) RODO); c) Realizacji celu w jakim Pani/Pan wyraziła/wyraził zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO) lub wyraźną zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych wskazanych w art. 9 ust. 1 RODO (art. 9 ust. 2 lit. a) RODO); d) Wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną lub do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO); e) ochrony żywotnych interesów Pani/Pana lub innej osoby fizycznej (art. 6 ust. 1 lit. d) RODO); 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być instytucje, którym administrator zobowiązany jest lub może przekazywać Pani/Pana dane osobowe na mocy przepisów prawa, jak również inne podmioty zewnętrzne wspierające administratora w wypełnieniu ciążącego na nim obowiązku prawnego, poprzez świadczenie usług informatycznych, doradczych, szkoleniowych, konsultacyjnych, audytowych, pocztowych, finansowych, windykacyjnych oraz pomocy prawnej 5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego w rozumieniu RODO. 6. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres realizacji celu, w jakim administrator je od Pani/Pana pozyskał, niezbędny do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi lub realizacji celu, w jakim administrator je od Pani/Pana pozyskał na podstawie udzielonej przez Panią/Pana zgody, a także po jego zrealizowaniu, przez okres niezbędny do wywiązania się przez administratora z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania Pani/Pana danych osobowych (w szczególności archiwizacja) lub okres niezbędny do ewentualnego ustalenia i dochodzenia przez administratora roszczeń wobec Pani/Pana lub obrony przed Pani/Pana roszczeniami wobec administratora.7. Ma Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do ich przenoszenia. 8. Jeżeli przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywa się na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody, ma Pani/Pan prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie, jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 9. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy prawa. 10. Podanie przez Panią/Pana swoich danych osobowych jest: a) wymogiem ustawowym, w przypadku, kiedy cel, w jakim Pani/Pan je podaje, skutkuje koniecznością wypełnienia przez administratora obowiązku prawnego ciążącego na administratorze lub koniecznością wykonania przez administratora zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi. W takim przypadku jest Pani/Pan zobowiązana/zobowiązany do ich podania, a ewentualne ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości realizacji Pani/Pana interesu prawnego; b) wymogiem umownym, w przypadku, kiedy tak stanowią zapisy umowy. W takim przypadku jest Pani/Pan zobowiązana/zobowiązany do ich podania, a ewentualne ich niepodanie będzie skutkowało w szczególności problemami z prawidłowym wykonaniem umowy lub niewykonaniem umowy; c) warunkiem zawarcia umowy, w przypadku, kiedy celem, w jakim Pani/Pan je podaje, jest zawarcie umowy. W takim przypadku jest Pani/Pan zobowiązana/zobowiązany do ich podania, a ewentualne ich niepodanie będzie skutkowało nie zawarciem umowy; d) nieobligatoryjne, w przypadku, kiedy cel, w jakim administrator je od Pani/Pana pozyskał, nie skutkuje koniecznością wypełnienia przez administratora żadnego obowiązku prawnego lub nie skutkuje koniecznością wykonania przez administratora żadnego zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi. 11. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Kontakt: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: a) Natalia Mróz-Złoty - Naczelnik Wydziału Administracyjno-Gospodarczego tel. 77 54 15 110; b) Michał Piątkowski - Z-ca Naczelnika Wydziału Administracyjno-Gospodarczego tel. 77 54 15 115 |
© eurobudowa.pl 2004-2024