Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Sukcesywne dostawy art. sanitarno - instalatorskich

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sukcesywne dostawy art. sanitarno - instalatorskich

Data zamieszczenia: 2024-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
ul. Poniatowskiego 15
40-055 Katowice
powiat: Katowice
tel. 32 2083653
dariusz.kadziolka@sum.edu.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 32 2083653
Termin składania ofert: 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
I. Opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy art. sanitarno - instalatorskich przez okres 12 miesięcy dla jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach zgodnie ze specyfikacją asortymentowo-cenową stanowiącą załącznik nr 2 do zapytania ofertowego

Składanie ofert:
VI. Miejsce i termin składania ofert
1. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa 29.03.2024 r. do godz. 12:00:00, decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data wpływu oferty tj. do Zamawiającego, a nie data jej wysłania.
2. Oferty należy składać za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: dariusz.kadziolka@sum.edu.pl

Miejsce i termin realizacji:
III. Warunki dostaw cząstkowych .
1.Termin realizacji dostaw cząstkowych: maksymalnie do 7 dni roboczych od otrzymania zamówienia przesłanego na adres e-mail wskazany w ofercie Wykonawcy do miejsca wskazanego w zamówieniu na koszt Wykonawcy.
2. Wykonawca zapewni realizację przedmiotu zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego zapytania.

Wymagania:
II. Termin i warunki dostawy
1. Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnych dostaw art. sanitarno - instalatorskich przez okres 12
miesięcy dla jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach:
1) zgodnie ze specyfikacją asortymentowo-cenową stanowiącą załącznik nr 2 oraz ofertą Wykonawcy stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszej umowy,
2) niewymienionych w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej umowy, dostępnych w ramach aktualnej oferty Wykonawcy, zwanych dalej przedmiotem zamówienia.
2. Z uwagi na prowadzone przez Zamawiającego prace remontowe na obiektach SUM w Katowicach, co skutkuje nieprzewidywalnością potrzeb zakupu ściśle określonych materiałów.
Zamawiający ustalił następujący sposób rozliczenia świadczenia:
a) Rozliczenie asortymentowo-cenowe na podstawie specyfikacji asortymentowo-cenowej (załącznik nr2)
b) Rozliczenie ryczałtowe ustalone za materiały nie ujęte w załączniku nr 2, a dostępne w ogólnej ofercie Wykonawcy za cenę nie wyższą niż określoną w katalogu Producenta lub innych dostępnych cenników, wycen itp., pomniejszoną o rabat zadeklarowany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1.
3. Cenę ryczałtową oferty należy podać w złotych polskich uwzględniając wszelkie koszty niezbędne
w ramach dostawy i stanowi 30% wartości ceny ofertowej produktów wskazanych w załączniku nr 2, przy czym, cena ta jest wartością przyjętą na potrzeby niniejszego postępowania.
Zamówienia będą rozliczane sukcesywnie z dostępnego katalogu Producenta lub innych dostępnych cenników, wycen itp., pomniejszoną o zaoferowany rabat, o którym mowa powyżej. Niniejszy sposób ustalenia wartości ryczałtowej służy jedynie dla potrzeby porównania ofert złożonych w niniejszym postępowaniu i stanowi wartość, do której Zamawiający będzie realizował zamówienia cząstkowe.
Nie przewiduje się zmiany wartości umowy, wskazana cena ryczałtowa będzie wartością stałą
w okresierealizacji przedmiotu zamówienia za całość przedmiotu zamówienia (rozliczenie ryczałtowe).
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewydatkowania w całości ceny ryczałtowej do terminu obowiązywania umowy.
5. Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia na poziomie minimum 50% wartości brutto określonej w § 2 ust.1.
6. Zamawiający wymaga udzielenia min. 12 miesięcy gwarancji na materiały objęte gwarancją ustawową lub gwarancją jakości na materiały zużywalne.
IV. Sposób wyboru ofert:
1.Zamawiający dokona wyboru oferty wg następującego kryterium:
A - Cena - waga 100 %
A. Kryterium ,,cena" będzie liczone w następujący sposób: najwyższą liczbę punktów za to kryterium otrzyma oferta o najniższej cenie brutto, pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej, stosownie do wzoru:
najniższa zaoferowana cena brutto
A = ------------------------------------------------------- x 100 punktów cena brutto oferty badanej
A - liczba punktów za kryterium cena
2. Zamawiający dokona punktacji powyższego kryterium na podstawie informacji podanej w ofercie załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
W cenie brutto zostają zawarte wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia. Ceny podane w ofercie muszą być wyrażone wPLN i muszą zawierać wszelkiego rodzaju opłaty i koszty związane z realizcją przedmiotu
zamówienia: wartość netto oferowanego przedmiotu zamówienia, podatek VAT, koszty ubezpieczenia, ewentualne rabaty, upusty, koszty wniesienia oraz związane z wymianą wadliwego przedmiotu dostawy na nowy wolny od wad, a także należnych opłat wynikających z polskiego prawa podatkowego i celnego i inne, jeżeli występują. Cena musi być podana cyfrowo i słownie.
3. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty zgodnie z zasadami Ustawy z 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z póżn. zm.).
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny. Wykonawcy uczestniczącemu w postępowaniu nie przysługują żadne roszczenia z tytułu unieważnienia postępowania.
V. Sposób przygotowania oferty:
1. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego wraz ze specyfikacją asortymentowo-cenową stanowiącą załącznik nr 2 zapytania ofertowego. Powyższe dokumenty stanowią integralną część oferty.
2. Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie dostarczyć zgodnie z zapytaniem ofertowym wymagane dokumenty certyfikaty i świadectwa jakości wystawione przez producenta oferowanego produktu. Dokumenty sporządzone w innym języku niż język polski muszą być przetłumaczone.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w takim przypadku, Wykonawca, który składa
ofertę równoważną zobowiązany jest załączyć do oferty karty katalogowe (karty techniczne) zaoferowanego produktu równoważnego ( środki dowodowe).
4.Zamawiający oceni oferty równoważne poprzez porównanie parametrów referencyjnych wskazanych
w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego
z parametrami produktów równoważnych według kart katalogowych (kart technicznych) załączonych do oferty. Wszelkie koszty i czynności związane z potwierdzeniem spełnienia przez ofertę równoważną parametrów jakościowych spoczywają na Wykonawcy.
5. W przypadku braku środków dowodowych wyszczególnionych w ust. 3, Zamawiający nie wezwie Wykonawcy do uzupełnienia oferty, a oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.
VII. Obowiązki Wykonawcy przed podpisaniem umowy
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jest zobowiązany do dostarczenia przed podpisaniem umowy aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnej informacji CEDiG.

Uwagi:
KLAUZULA INFORMACYJNA ŚLĄSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego dalej RODO Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach jako Administrator Danych przedstawia następujące informacje:
1. Administratorem Danych Osobowych, jest Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
- ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice, tel. 32 208 3600, NIP: 634-000-53-01, REGON: 000289035.
2. Aktualne dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach: tel. 32 208 3630 e-mail: iod@sum.edu.pl.
3. Dane osobowe przetwarza się w celu i na podstawie:
a. art. 6. ust. 1 lit b RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy,
b. art. 9. ust. 2 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze - w zakresie m. in. sprawozdawczym, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym z wyłączeniem Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z uwagi na wartość zamówienia poniżej progu określonego w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy, archiwizowania umów i treści ofert zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt obowiązującym w Śląskim Uniwersytecie Medycznym w Katowicach.
4. Odbiorcami danych osobowych są merytorycznie odpowiedzialni pracownicy Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach posiadający upoważnienie do przetwarzania danych osobowych. Odbiorcami mogą być także podmioty, którym Uczelnia powierzyła przetwarzanie danych osobowych w związku z realizacją np. usług asysty technicznej oprogramowania wykorzystywanego do obsługi zamówień, księgowania itp. Odbiorcami danych mogą być także organy publiczne, które zwrócą się z prawnie uzasadnionym wnioskiem o udostepnienie danych osobowych.
5. Dane będą przechowywane przez okres ustalany na podstawie Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt obowiązującego w Śląskim Uniwersytecie Medycznym w Katowicach, a w szczególności przez okres nie krótszy niż okres przedawnienia roszczeń finansowych wynikający z przepisów powszechnie obowiązujących.
6. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, na zasadach określonych w przepisach Rozporządzenia RODO,
7. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. Podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy ich niepodanie uniemożliwi rozpatrzenie oferty lub zawarcie umowy.
9.W przypadku przetwarzania podanych danych osobowych nie zachodzi zautomatyzowane podejmowanie decyzji.

Kontakt:
Osoba do kontaktów z Wykonawcami:
Dariusz Kądziołka
Dział Zaopatrzenia
tel. 32 2083653
e-mail: dariusz.kadziolka@sum.edu.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.