Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Kompleksowa wymiana pokrycia dachowego, rynien i rur spustowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Kompleksowa wymiana pokrycia dachowego, rynien i rur spustowych

Data zamieszczenia: 2024-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa im. T. Kościuszki w Krakowie
UL. JULIUSZA LEA 19
30-048 KRAKÓW
powiat: Kraków
tel. 12 617 13 25
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKÓW
Wadium: 5.000 zł
Nr telefonu: tel. 12 617 13 25
Termin składania ofert: 2024-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Spółdzielnia Mieszkaniowa im. T. Kościuszki w Krakowie
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
na wykonanie:
,,Kompleksowej wymiany pokrycia dachowego, rynien i rur spustowych na budynkach Grenadierów 3 i 5 w Krakowie wraz
z robotami towarzyszącymi."
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA IM. T. KOŚCIUSZKI W KRAKOWIE
zaprasza do udziału w przetargu nieograniczonym na wykonanie:
,,Kompleksowej wymiany pokrycia dachowego, rynien i rur spustowych na budynkach Grenadierów 3 i 5 w Krakowie wraz
z robotami towarzyszącymi."
I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest:
- kompleksowa wymiana pobycia dachowego, rynien i rur spustowych na budynku przy ul.
Grenadierów 3-5 w Krakowie
Budyniu zlokalizowane są w Krakowie. Szczegółowy zakres prac oraz warunki prowadzenia
robót są określone w załączniku nr 4 do niniejszej specyfikacji.
2. UWAGI DOTYCZĄCE PRZYGOTOWANIA OFERTY
Przed sporządzeniem oferty należy dokonać wizji lokalnej obiektu oraz dokonać obmiaru we własnym zakresie.
W przypadku niejasności, stwierdzenia błędów w SIWZ należy kontaktować się telefonicznie z osobami upoważnionymi zgodnie z piet. IV. pkt. 8 lub przesłać niezwłocznie po pobraniu SIWZ, jednak nie później aniżeli 05.04.2024, zapytanie na adres mailowy: sekretariat@smk.krakow.pl
Oferent winien uwzględnić w ofercie wszystkie niezbędne prace konieczne do zrealizowania całości zadania. Zamawiający nie przewiduje dopłat za wykonanie robót dodatkowych. Zamawiający może rozszerzyć zakres prac o roboty dodatkowe nieprzewidziane jedynie w uzasadnionych przypadkach, po spełnieniu wymogów zawartych w umowie.
Oferent może złożyć ofertę na wybrane budynki.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia prac na wybranym budynku oraz do ograniczenia zakresu realizowanych robót objętych niniejszą specyfikacją bez odszkodowania.
Komisja Przetargowa może zażądać przedłożenia na negocjacjach dokumentów jakościowych dla materiałów przyjętych w ofercie.
2. Okres gwarancji na wykonane roboty - wskazany w ofercie Wykonawcy z zachowaniem warunku, że deklarowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 60 miesięcy.
3. Fabryczny okres gwarancji (poświadczony przez producenta) na materiały wskazany w ofercie Wykonawcy nie może być krótszy niż 20 lat.

Otwarcie ofert: 1. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej im. T. Kościuszki w Krakowie przy Ul. J. Lea 19 w Krakowie.
2. Otwarcie ofert odbędzie się bez udziału Oferentów.

Specyfikacja:
7. Oferent ma prawo zapoznać się z dokumentacją techniczną budynku w siedzibie Spółdzielni przy Ul. Lea 19 w godz.ch od 8:00 - 14:00.

Składanie ofert:
2. Oferta musi zostać złożona bezpośrednio w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej im. T. Kościuszki przy Ul. Lea 19 (sekretariat) do dnia 12.04.2024 do godz. 12.00

Miejsce i termin realizacji:
1. Ustala się na termin realizacji zamówienia: 30.10.2024.

Wymagania:
III. WARUNKI, JAKIE MUSZĄ SPEŁNIAĆ OFERENCI
O zamówienie mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
1. Prowadzą działalność gospodarczą i wykonywali w okresie ostatnich 3 lat roboty, będące przedmiotem udzielanego zamówienia.
2. Posiadają stosowne kwalifikacje, niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3. Oferent musi załączyć dokument potwierdzający posiadanie autoryzacji producenta blachy do wykonywania pokrycia w oferowanej technologii. Autoryzacja w sposób bezpośredni przekłada się na poziom jakości realizowanych usług, bowiem posiadając ją podmiot pozyskuje dostęp do bazy wiedzy producenta (dokumentacji, narzędzi) jego wsparcia, ma dostęp do najnowszej, pełnej i oficjalnej dokumentacji technicznej producenta.
4. Przedstawią zaświadczenie o niezaleganiu ze składkami do ZUS- zgodnie z wytycznymi w pkt VII.
5. Wpłacili wadium w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) na n/w rachunek bankowy Spółdzielni Mieszkaniowej im. T. Kościuszki w Krakowie przy ul. Lea 19 (30-048 Kraków) do dnia 11.04.2021 potwierdzone przedłożonym bankowym dowodem wpłaty.
Wadium należy wpłacić na konto bankowe o nr:
50 1240 4533 1111 0011 0026 6655
tytułem: ,,Wadium - ,,Kompleksowa wymiana pokrycia Grenadierów 3,5"
6. Przelewy muszą być dokonywanie bezpośrednio z rachunku firmowego Oferenta. Nie dopuszczalna jest wplata przekazem pocztowym ani przelew z kont prywatnych.
IV. INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW SKŁADANIA OFERT
1. Oferent ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Oferent, który złoży więcej niż jedną ofertę zostanie wyłączony z postępowania.
2. Oferenci zobowiązani są przedstawić ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
3. Oferta musi być napisana czytelnie w języku polskim (wskazane napisanie oferty w druku - maszyna do pisania lub komputer) oraz podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania firmy na zewnątrz.
4. Wszystkie strony oferty muszą być spięte lub zszyte w sposób uniemożliwiający dekompletację zawartości oferty, a każda ze stron oferty powinna być opatrzona kolejnym numerem, w prawym dolnym rogu strony.
5. Załączone dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych formułą ,,za zgodność z oryginałem" i podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Oferenta.
6. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę/y podpisującą/e ofertę.
9. Koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty pokrywa w całości Oferent i z tego tytułu Oferentom nie przysługuje żadne roszczenie finansowe względem Spółdzielni.
1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie jej w stanie nienaruszonym do terminu otwarcia ofert.
3. Oferent powinien umieścić ofertę w dwóch zamkniętych kopertach. Koperta zewnętrzna ma być zaadresowana według poniższego wzoru bez danych firmy składającej ofertę:
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA IM. T. KOŚCIUSZKI W KRAKOWIE, 30-048 KRAKÓW, UL. JULIUSZA LEA 19
OFERTA W PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Kompleksowa wymiana pokrycia dachowego, rynien i rur spustowych na budynkach Grenadierów 3 i 5 w Krakowie wraz z robotami
towarzyszącymi.
Nie otwierać! Otwarcie kopert możliwe tylko przez Komisję Przetargową
Koperta wewnętrzna poza oznakowaniem jak wyżej musi być opisana nazwą i adresem Oferenta.
3. Negocjacje cenowe z wybranymi Oferentami nastąpią po zapoznaniu się przez Komisję Przetargową z ofertami, a o terminie wybrani Oferenci zostaną powiadomieni indywidualnie.
4. Zamawiający może odrzucić ofertę, jeżeli w trakcie jej rozpatrywania stwierdzi, że:
a. jest sprzeczna z niniejszą Specyfikacją,
b. Oferent nie złożył wymaganych oświadczeń/ zaświadczeń,
c. Oferent nie spełnił innych wymagań określonych w niniejszej Specyfikacji
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo:
a. unieważnienia przetargu bez podania przyczyny
b. wyboru dowolnego Oferenta.
VII. ZAWARTOŚĆ OFERT
1. Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Oferentom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność kserokopie lub odpisy:
a. Prawidłowo wypełnione Oświadczenie Oferenta - załącznik nr. 1 do nin. specyfikacji,
b. Prawidłowo wypełniony Formularz ofertowy - załącznik nr. 2 do nin. specyfikacji,
c. Dowód wpłaty wadium na rachunek bankowy Spółdzielni,
d. Podpisany wzór umowy (każda strona) - załącznik nr 3 do nin. Specyfikacji,
e. Podpisany zakres umowy - załącznik nr 4 do nin. specyfikacji,
f. Dokument potwierdzający posiadanie autoryzacji producenta blachy do wykonywania pokrycia w oferowanej technologii.
g. Kosztorys ofertowy zawierający:
- przedmiar robót wykonany przez Oferenta
- nośniki cenotwórcze (roboczogodzina, koszty ogólne, koszty zaopatrzenia, zysk)
- zestawienie pozycji kosztorysowych z podaniem cen jednostkowych i końcowych
- naliczone na końcu kosztorysu kwoty: netto i brutto (z podaniem wartości VAT),
h. Wypis /odpis/ z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie CEIDG o wpisie do ewidencji potwierdzającej dopuszczenie Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem lub inny dokument właściwy dla formy organizacyjnej Oferenta z okresu nie wcześniejszego niż 3 miesiące przed terminem składania ofert /oryginał lub ksero potwierdzone przez Oferenta/,
i. Wykaz robót zrealizowanych przez Oferenta w okresie co najmniej ostatnich 3 lat, tożsamych z przedmiotem zamówienia oraz referencje poprzednio Zamawiających wystawione dla Oferenta w odniesieniu do robót tożsamych z przedmiotem zamówienia i wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat,
j. Ważna polisa ubezpieczeniowa obejmująca zakres działalności Oferenta zgodny z przedmiotem zamówienia - ksero potwierdzone za zgodnością z oryginałem.
k. Uprawnienia kierownika robót niezbędne do realizacji przedmiotu umowy
2. Brak dokumentów wymienionych w pkt. 1 może skutkować odrzuceniem oferty.
3. Komisja Przetargowa może dopuścić warunkowo do dalszego postępowania niekompletną ofertę w przypadku braków lub niejasności dotyczących dokumentów wymienionych w punkcie 1.
4. Złożenie przez Oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzącego postępowanie skutkuje odrzuceniem oferty i zatrzymaniem wadium.
5. Jeśli Zamawiający poweźmie informację o nieprawidłowości dokumentów złożonych przez Oferenta, którego oferta została wybrana po rozstrzygnięciu przetargu, Zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy z tym Oferentem i obciążenie Oferenta ewentualnymi kosztami i stratami z tego powodu powstałymi.
VIII. WYBÓR OFERENTA, ZWROT WADIUM, ZAWARCIE UMOWY.
1. Kryterium wyboru Oferenta:
a. parametry techniczne
b. wiarygodność techniczno-ekonomiczna Oferenta
c. termin realizacji
d. cena
e. okres gwarancji
f. doświadczenie i referencje
2. Zamawiający podpisze umowę z tym Oferentem, który:
a. złożył ofertę odpowiadającą wymaganiom określonym w niniejszej Specyfikacji,
b. przedłożył ofertę najkorzystniejszą dla Zamawiającego wg ustalonego kryterium.
3. Oferent, który wygrał przetarg, będzie zobowiązany do podpisania umowy w terminie 14 dni od daty ogłoszenia wyniku przetargu lub poinformowania Oferenta o wygraniu przetargu
4. Umowa będzie zawarta na warunkach określonych w niniejszej specyfikacji i projekcie umowy, a także określonych w protokole negocjacyjnym.
5. Zwrot wadium.
- Oferentowi, który wygrał przetarg, wadium zaliczane jest na poczet zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy i jest zwracane w terminie do 30 dni po podpisaniu bezusterkowego Protokołu odbioru końcowego,
- dla uczestników przetargu, którzy zostali zaproszeni do Ii-go etapu (negocjacje), jednakże nie wygrali przetargu, zwrot wadium następuje do 14 dni od sporządzenia Protokołu Komisji Przetargowej (decyzja w sprawie wyboru Wykonawcy),
- dla uczestników przetargu, którzy nie zostali zaproszeni do Ii-go etapu (negocjacje), zwrot wadium następuje do 14 dni od sporządzenia Protokołu Komisji Przetargowej (decyzja w sprawie Oferenta),
- w przypadku unieważnienia przetargu, zwrot wadium następuje do 14 dni od sporządzenia Protokołu Komisji Przetargowej (decyzja w sprawie unieważnienia przetargu),
- w przypadku wycofania oferty przez Oferenta przed terminem składania ofert, zwrot wadium następuje do 14 dni od sporządzenia Protokołu Komisji Przetargowej (decyzja w sprawie Oferenta),
6. Podane w SIWZ terminy zwrotu wadium mogą ulec przedłużeniu w przypadku dokonania wpłaty niezgodnie z wytycznymi zawartymi w piet. III 4-7.
7. Wadium przepada na rzecz Spółdzielni jeżeli:
a) Oferent, którego oferta została wybrana, odmówi łub uchyla się od podpisania umowy na realizacje na warunkach ustalonych w postępowaniu przetargowym,
b) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z winy Oferenta,
c) Oferent został wykluczony z postępowania przetargowego z powodu przedłożenia w ofercie fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzącego postępowanie.

Kontakt:
8. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Oferentami są:
Zbigniew Pintscher, - tel. 12 617 13 25.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.