Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

STWORZENIE STREF TERAPEUTYCZNYCH ORAZ WYPOCZYNKOWYCH DLA PACJENTÓW ORAZ WYDZIELONEJ STREFY...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

STWORZENIE STREF TERAPEUTYCZNYCH ORAZ WYPOCZYNKOWYCH DLA PACJENTÓW ORAZ WYDZIELONEJ STREFY REKREACJI

Data zamieszczenia: 2024-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: "DOLNOŚLĄSKIE CENTRUM ZDROWIA PSYCHICZNEGO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
wyb. Józefa Conrada-Korzeniowskiego 18
50-226 Wrocław
powiat: Wrocław
przetargi@dczp.wroclaw.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/907845
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
"STWORZENIE STREF TERAPEUTYCZNYCH ORAZ WYPOCZYNKOWYCH DLA PACJENTÓW "DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM ZDROWIA PSYCHICZNEGO" SP Z O. O. ORAZ WYDZIELONEJ STREFY REKREACJI DLA OKOLICZNYCH MIESZKAŃCÓW"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
o Wykonanie chodnika oraz drogi wzdłuż budynku G oraz wokół budynku N (poradni)
o Wykonanie ścieżek terapeutycznych na skwerku przy poradni konsultacyjnej zdrowia psychicznego
o Wykonanie wszystkich wyburzeń zgodnie z projektem m. in.: starego magazynu oraz przybudówki do budynku poradni oraz wykonanie wszystkich niezbędnych rozbiórek drobnych na terenie ogrodu (fragmenty murów, krawężników itp.) wraz z utylizacją odpadów.
o Wykonanie nasadzeń drzew, krzewów, trawy na trzech skwerkach

CPV: 45215140-0, 45111291-4,45111200-0

Dokument nr: 2024/BZP 00262487, 18/OGRÓD/DCZP/2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-10 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/dczp_wroclaw
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/dczp_wroclaw
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 12.6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej, zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl w zakładce ,,Regulamin" (znajdującej się na dole strony).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/907845
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-10 10:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/dczp_wroclaw

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 18/OGRÓD/DCZP/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
o Wykonanie chodnika oraz drogi wzdłuż budynku G oraz wokół budynku N (poradni)
o Wykonanie ścieżek terapeutycznych na skwerku przy poradni konsultacyjnej zdrowia psychicznego
o Wykonanie wszystkich wyburzeń zgodnie z projektem m. in.: starego magazynu oraz przybudówki do budynku poradni oraz wykonanie wszystkich niezbędnych rozbiórek drobnych na terenie ogrodu (fragmenty murów, krawężników itp.) wraz z utylizacją odpadów.
o Wykonanie nasadzeń drzew, krzewów, trawy na trzech skwerkach
4.2.6.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
DOŚWIADCZENIE:
o Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej co najmniej trzy roboty budowlane związane z remontem, przebudową lub modernizacją obiektów szpitalnych w tym przynajmniej jedną na kwotę nie mniejszą niż 3 000 000zł, oraz
o Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej co najmniej dwie roboty budowlane związane z rewitalizacją parku/ogrodu zabytkowego o powierzchni min. 5 000 m2 w tym przynajmniej jedna na kwotę min. 3 000 000zł, pod nadzorem Konserwatora Zabytków, oraz
o Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej co najmniej jedną robotę polegająca na rozbiórce budynków na kwotę min. 250 000 zł, pod nadzorem Konserwatora Zabytków
ZATRUDNIENIE OSÓB:
o Wykonawca wykaże 1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia (1 osoba - Kierownik budowy), oraz
o Wykonawca wykaże osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia (1 osoba) zatrudniona na umowę zlecenie lub umowę o pracę od minimum 01.02.2024 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania odpowiednio dokumentu z ZUS poświadczającego okres zatrudnienia, oraz
o Wykonawca wykaże 1 osobę do kierowania badaniami archeologicznymi (zgodnie z art. 37e ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami), która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie w zakresie archeologii i odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-sto miesięczną praktykę w zakresie badań archeologicznych. Zatrudniona na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie od minimum 01.02.2024 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania odpowiednio dokumentu z ZUS poświadczającego okres zatrudnienia, oraz
o Wykonawca wykaże 1 osobę do kierowania pracami konserwatorskimi oraz pracami restauratorskimi Posiadająca kwalifikacje zgodnie z art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
o Wykonawca wykaże 1 osobę sprawującą nadzór dendrologiczny, która posiada następujące kwalifikacje:
- udokumentowany min. roczny staż pracy na terenach zieleni przy zadaniach o zakresie analogicznym do planowanego zamierzenia ( rewitalizacja ogrodu pod nadzorem Konserwatora Zabytków) potwierdzony świadectwem lub certyfikatem lub,
- wyższe wykształcenie na kierunku architektura krajobrazu, leśnictwo lub innym o tematyce botanicznej lub innym równoważnym do ww., każdorazowo z udokumentowanym 3 letnim stażem pracy na terenach zieleni przy zadaniach o zakresie analogicznym do planowanego zamierzenia ( rewitalizacja ogrodu pod nadzorem Konserwatora Zabytków) lub,
- wykształcenie średnie techniczne jako technik ogrodnik lub technik architektury krajobrazu lub inne równoważne, każdorazowo z udokumentowanym 5 letnim stażem pracy na terenach zieleni przy zadaniach o zakresie analogicznym do planowanego zamierzenia ( rewitalizacja ogrodu pod nadzorem Konserwatora Zabytków).
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji, a także łączenie posiadanych uprawnień do kierowania robotami i projektowania.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 3 do SWZ - wykaz wykonanych robót
Załącznik nr 4 do SWZ - wykaz personelu
Załącznik nr 6 do SWZ - grupa kapitałowa
Załącznik nr 7 do SWZ - zobowiązanie do udostępnienia zasobów
Załącznik nr 8 do SWZ - oświadczenie Rosja/Ukraina
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiający w terminie 14 dni od podpisania Umowy uiści na rzecz Wykonawcy zaliczkę w wysokości 10% Wynagrodzenia, podlegającą zaliczeniu na poczet Wynagrodzenia, zwaną dalej ,,Zaliczką".
Zaliczka płatna będzie przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy wskazane na fakturze.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej Umowy w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp.
Z zastrzeżeniem ust.1 powyżej i w granicach w nim określonych Strony dopuszczają zmiany Umowy, czasowe lub trwałe, w trakcie jej obowiązywania, pod warunkiem, że zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, gdy konieczność wprowadzenia zmiany Umowy wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy.
Strony dopuszczają zmianę Umowy w zakresie długości jej obowiązywania przy zachowaniu wartości brutto zamówienia określonego w § 4 ust.1 Umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.