łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Rumia)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami |
Data zamieszczenia: | 2024-03-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA POŚWIĘTNE ul. Krótka 1 05-326 Poświętne powiat: wołomiński 257520390 przetargi2@ugposwietne.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/907808 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Poświętne |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | 257520390 |
Termin składania ofert: | 2024-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Cygów gmina Poświętne Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia: są roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowej rozdzielczej wraz z przyłączami w ramach zadania: Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Cygów gmina Poświętne. Lokalizacja inwestycji wodociągowej (sieci i przyłącza): - działka nr ew.: 238/2, 239/1, 239/2, 240, 241, 242, 243/5, 244/6, 350/3, 438/1, 463/2, 464/1, 464/2, obręb 0002 Cygów, jedn. ew. 143408_2; 2. Zakres zadania obejmuje budowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami: - sieć wodociągowa w pasie dróg gminnych i przez teren kolejowy zamknięty z rur PE o średnicy 110 mm i o długości: L = 1.077,60 m, - hydranty p.poż, o średnicy 80 mm - 8 kpl., - przyłącza wodociągowe z rur PE o średnicy 63 mm i o długości L = 101,8 m, - przyłącza wodociągowe z rur PE o średnicy 50 mm i o długości L = 6,0 m, - przyłącza wodociągowe z rur PE o średnicy 40 mm i o długości L = 48,0 m. W cenie robót ziemnych należy uwzględnić ewentualne odwodnienia wykopów oraz wszystkie roboty odtworzeniowe, w tym odtworzenia nawierzchni dróg asfaltowych. 3. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany na podstawie dokumentacji projektowej (załącznik nr 11 do SWZ) oraz szczegółowym zakresem podstawowych robót ujętych w przedmiarze (załącznik nr 12 do SWZ). CPV: 45231300-8, 45111200-0,42131160-5,45110000-1,45233140-2,45220000-5 Dokument nr: 2024/BZP 00262556, ZP.271.7.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-12 10:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_poswietne 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: za pomocą platformy https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_poswietne 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Rozdziałem XIII SWZ - XIII. SPOSÓB KOMUNIKACJI ORAZ WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Poświętne, Ul. Krótka 1, 05-326 Poświętne 2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@ugposwietne.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/907808 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-12 10:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_poswietne Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące Wymagania: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100); 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PEKAO S.A., ul. Plac Bankowy 2, 00-095 Warszawa nr rachunku 26 23 1240 1037 1111 0011 2561 2422 z dopiskiem ,,Wadium - nr postępowania ZP.271.7.2024" SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia: są roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowej rozdzielczej wraz z przyłączami w ramach zadania: Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Cygów gmina Poświętne. Lokalizacja inwestycji wodociągowej (sieci i przyłącza): - działka nr ew.: 238/2, 239/1, 239/2, 240, 241, 242, 243/5, 244/6, 350/3, 438/1, 463/2, 464/1, 464/2, obręb 0002 Cygów, jedn. ew. 143408_2; 2. Zakres zadania obejmuje budowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami: - sieć wodociągowa w pasie dróg gminnych i przez teren kolejowy zamknięty z rur PE o średnicy 110 mm i o długości: L = 1.077,60 m, - hydranty p.poż, o średnicy 80 mm - 8 kpl., - przyłącza wodociągowe z rur PE o średnicy 63 mm i o długości L = 101,8 m, - przyłącza wodociągowe z rur PE o średnicy 50 mm i o długości L = 6,0 m, - przyłącza wodociągowe z rur PE o średnicy 40 mm i o długości L = 48,0 m. W cenie robót ziemnych należy uwzględnić ewentualne odwodnienia wykopów oraz wszystkie roboty odtworzeniowe, w tym odtworzenia nawierzchni dróg asfaltowych. 3. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany na podstawie dokumentacji projektowej (załącznik nr 11 do SWZ) oraz szczegółowym zakresem podstawowych robót ujętych w przedmiarze (załącznik nr 12 do SWZ). 4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 42131160-5 - Hydranty 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45233140-2 - Roboty drogowe 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: Lp. kryterium waga 1 Cena (C) 60 % 2 Okres gwarancji (G) 40 % Za najkorzystniejszą ofertę zostanie wybrana oferta z największą łączną liczbą punktów. Sposób obliczania punktacji: Po = C + G Po -punktacja oferty C -liczba punktów w kryterium cena oferty G -liczba punktów w kryterium okres gwarancji o CENA (C) 60% punkty za kryterium ,,Cena" - maksymalnie 60 pkt - zostaną obliczone w następujący sposób: (C) = C of min. / C of. bad. x 60 gdzie: (C) ilość punktów jakie otrzyma oferta za kryterium ,,Cena"; C of, min najniższa cena (łączna z podatkiem VAT) spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert; C of, bad cena oferty badanej (łącznie z podatkiem VAT). o OKRES GWARANCJI (G) - waga 40% a) najkrótszy możliwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego ( warunek konieczny) - 36 miesięcy, rozpoczynający się w dniu następnym licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy, b) najdłuższy możliwy okres gwarancji uwzględniony do oceny przez Zamawiającego - 60 miesięcy, rozpoczynający się w dniu następnym licząc od daty podpisania protokołu końcowego przedmiotu Umowy, c) okres gwarancji należy proponować jedynie w pełnych miesiącach. Okres gwarancji będzie oceniany wg następującej formuły: 36 miesięcy - ,,0 pkt", od 37 do 44 miesięcy - ,,10 pkt", od 45 do 52 miesięcy - ,,20 pkt", od 53 do 59 miesięcy - ,,30 pkt", 60 miesięcy - ,,40 pkt" . W przypadku niewskazania przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym okresu gwarancji Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował 36 miesięcy. W takiej sytuacji oferta Wykonawcy otrzyma 0 pkt. 2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu. 3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą punktów wyliczona jako suma punktów uzyskanych w ww. kryteriach. 4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. 6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 4) zdolności technicznej lub zawodowej: o Zdolność techniczna: - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie/rozbudowie/przebudowie sieci wodociągowej o wartości minimum 250 000,00 zł brutto każda; o Zdolność zawodowa: -Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jednym Kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającego minimum 2 lata doświadczenia przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku kierownika budowy. Przynależność do właściwiej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, Wykonawcy mogą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 6 do SWZ; 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 3 do SWZ; - Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług , kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 4 do SWZ; 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: nie dotyczy SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100); 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PEKAO S.A., ul. Plac Bankowy 2, 00-095 Warszawa nr rachunku 26 23 1240 1037 1111 0011 2561 2422 z dopiskiem ,,Wadium - nr postępowania ZP.271.7.2024" 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 5. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: zgodnie z § 14 PPU oraz określone w SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: Lp. kryterium waga 1 Cena (C) 60 % 2 Okres gwarancji (G) 40 % Za najkorzystniejszą ofertę zostanie wybrana oferta z największą łączną liczbą punktów. Sposób obliczania punktacji: Po = C + G Po -punktacja oferty C -liczba punktów w kryterium cena oferty G -liczba punktów w kryterium okres gwarancji o CENA (C) 60% punkty za kryterium ,,Cena" - maksymalnie 60 pkt - zostaną obliczone w następujący sposób: (C) = C of min. / C of. bad. x 60 gdzie: (C) ilość punktów jakie otrzyma oferta za kryterium ,,Cena"; C of, min najniższa cena (łączna z podatkiem VAT) spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert; C of, bad cena oferty badanej (łącznie z podatkiem VAT). o OKRES GWARANCJI (G) - waga 40% a) najkrótszy możliwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego ( warunek konieczny) - 36 miesięcy, rozpoczynający się w dniu następnym licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy, b) najdłuższy możliwy okres gwarancji uwzględniony do oceny przez Zamawiającego - 60 miesięcy, rozpoczynający się w dniu następnym licząc od daty podpisania protokołu końcowego przedmiotu Umowy, c) okres gwarancji należy proponować jedynie w pełnych miesiącach. Okres gwarancji będzie oceniany wg następującej formuły: 36 miesięcy - ,,0 pkt", od 37 do 44 miesięcy - ,,10 pkt", od 45 do 52 miesięcy - ,,20 pkt", od 53 do 59 miesięcy - ,,30 pkt", 60 miesięcy - ,,40 pkt" . W przypadku niewskazania przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym okresu gwarancji Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował 36 miesięcy. W takiej sytuacji oferta Wykonawcy otrzyma 0 pkt. 2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu. 3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą punktów wyliczona jako suma punktów uzyskanych w ww. kryteriach. 4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. 6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-11 |
© eurobudowa.pl 2004-2024