Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługa sprzątania i utrzymania porządku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa sprzątania i utrzymania porządku

Data zamieszczenia: 2024-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów
ul. Rynek 1
35-064 Rzeszów
powiat: Rzeszów
przetargi@erzeszow.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Usługa sprzątania i utrzymania porządku na Stadionie Miejskim ,,Stal" w Rzeszowie".
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez Wykonawcę usługi sprzątania i utrzymania porządku na Stadionie Miejskim ,,Stal" w Rzeszowie włącznie z utrzymaniem czystości wewnątrz budynków.
Wielkość/Zakres: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez Wykonawcę usługi w zakresie sprzątania i utrzymania infrastruktury o powierzchni 6,8848 ha Stadionu Miejskiego ,,Stal" w Rzeszowie włącznie z utrzymaniem czystości wewnątrz budynków o powierzchni sprzątania 2605,95 m2 . Czynności z zakresy sprzątania Wykonawca będzie wykonywał przez 7 dni w tygodniu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
1.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) - formularz cenowy stanowiący załącznik do specyfikacji (dostępny w
oddzielnym pliku).
2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami.

CPV: 90910000-9, 77320000-9,90911200-8,90500000-2,90620000-9

Dokument nr: 2024/BZP 00262047, ZP-D.271.33.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-05 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e19fc066-e519-11ee-a01e-f641a8763d5f
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia.
3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
4. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania.
5. Sposób sporządzenia i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią
elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w
rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (zw. dalej Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych);
6. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych,
sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12
kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji
w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej rozporządzeniem w sprawie
Krajowych Ram Interoperacyjności) , z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W
przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
7. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów
elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się
jako załącznik), lub
2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji").
8. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji"
odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. W szczególnie
uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-
Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@erzeszow.pl (nie
dotyczy składania ofert)).
9. W przypadku załączników, które są zgodnie z Pzp lub Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych
opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z
wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do
przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z
wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
cd. w sekcji IX ogłoszenia
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-05 10:00
Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie e-zamówienia. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki ,,Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-D.271.33.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez Wykonawcę usługi sprzątania i utrzymania porządku na Stadionie Miejskim ,,Stal" w Rzeszowie włącznie z utrzymaniem czystości wewnątrz budynków.
Wielkość/Zakres: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez Wykonawcę usługi w zakresie sprzątania i utrzymania infrastruktury o powierzchni 6,8848 ha Stadionu Miejskiego ,,Stal" w Rzeszowie włącznie z utrzymaniem czystości wewnątrz budynków o powierzchni sprzątania 2605,95 m2 . Czynności z zakresy sprzątania Wykonawca będzie wykonywał przez 7 dni w tygodniu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
1.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) - formularz cenowy stanowiący załącznik do specyfikacji (dostępny w
oddzielnym pliku).
2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas wykonania* czynności sprzątania Stadionu Miejskiego po zakończeniu meczu/turnieju/imprezy (P2) - zgodnie z OPZ: pkt 7.2
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje co najmniej :
a) jedno zamówienie na usługę obejmującą sprzątanie i utrzymanie terenów otwartych trwającą co najmniej 6 miesięcy, w cyklu ciągłym (7 dni w tygodniu) o powierzchni nie mniejszej 18 000 m2.
Przez usługę sprzątania i utrzymania Zamawiający rozumie:
- zamiatanie, czyszczenie i mycie powierzchni betonowych, plastikowych, drewnianych oraz szklanych
i
- usuwanie śmieci, wygrabianie liści i koszenie trawy z powierzchni trawiastych
i
- usuwanie śmieci i liści z ciągów komunikacyjnych
i
- usuwanie śniegu z dachów budynków i ciągów komunikacyjnych, oraz usuwanie oblodzenia z ciągów komunikacyjnych
Zamawiający uzna, iż warunek powyższy zostanie spełniony w przypadku gdy Wykonawca wykaże, iż wszystkie wyżej wskazane czynności muszą być wykonane łącznie w ramach jednego zamówienia tj. jednej umowy.
oraz
b) jedno zamówienie na usługę polegającą na sprzątaniu obiektu posiadającego zaplecze biurowe, socjalne tj.:(szatnie i prysznice i toalety) trwającym co najmniej 6 miesięcy, w cyklu ciągłym (7 dni w tygodniu) o powierzchni nie mniejszej 1500 m2.
Przez usługę sprzątania Zamawiający rozumie:
- zamiatanie i odkurzanie i czyszczenie i mycie powierzchni betonowych oraz wykładziny PCV
i
- czyszczenie, mycie powierzchni plastikowych, drewnianych oraz szklanych
(wszystkie wyżej wskazane czynności muszą być wykonane łącznie w ramach jednego zamówienia tj. jednej umowy).
Przez zamówienia wykonane należy rozumieć:
1) zamówienia rozpoczęte i zakończone w w/w okresie
2) zamówienia które trwają nadal (niezakończone), których rozpoczęcie nastąpiło w/w okresie.
Zamawiający uzna także, iż warunek powyższy zostanie spełniony również w przypadku gdy Wykonawca wykaże, iż czynności określone w pkt a) i b) były wykonane w ramach jednej umowy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia wykazu wykazu podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat
licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane,
(określonych w sekcji V pkt 5.4)) oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego
usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie
powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert);
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz usług
dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub
ciągłych - również w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta musi zawierać:
1) wypełniony formularz OFERTA (zawierający formularz cenowy);
2) dokument/y potwierdzający/e umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w celu potwierdzenia, że osoba działająca w
imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania:
a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia w/w dokumentów jeżeli Zamawiający może je
uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do
tych dokumentów (w formularzu OFERTA ) oraz z zastrzeżeniem ppkt. b) ;
b) jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o
których mowa w ppkt. a), Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego
umocowanie do reprezentowania wykonawcy. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do OFERTY
tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski ;
c) pełnomocnictwo - jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: - Wykonawcę reprezentuje
pełnomocnik, - ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści
wymaganej w art. 58 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej), - umocowanie które nie wynika z ppkt. 2 a) i b)
3. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny dokument wraz z oświadczeniami podmiotu o niepodleganiu
wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału (jeśli dotyczy).
4. formularz cenowy pn. ,,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy"- wypełniony i podpisany przez
osobę/y uprawnioną
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty i Oświadczenia wskazane w sekcji V pkt 5.5 Ogłoszenia. Pozostałe
dokumenty będą traktowane jako wspólne.
2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą stanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do OFERTY należy
dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub
nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.
4. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
5. W formularzu OFERTA w miejscu ,,nazwa i adres wykonawcy" należy wpisać dane dotyczące wszystkich podmiotów
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie, a nie tylko pełnomocnika.
6. W formularzu OFERTA należy wskazać, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia.
7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań.
8. Przed podpisaniem umowy od Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne, których oferta została
wybrana Zamawiający będzie żądać umowy regulującej ich współpracę.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strona umowy uprawniona jest do żądania zmiany (podwyższenia lub obniżenia)
wynagrodzenia w przypadku zmiany (wzrostu lub obniżenia) ceny kosztów związanych z
realizacją przedmiotu umowy zgodnie z poniższymi zasadami:
1) zmiana cen kosztów, związanych z realizacją przedmiotu umowy, ustalana jest na
podstawie informacji statystycznej Głównego Urzędu Statystycznego wskaźnik cen
producentów usług związanych z obsługą działalności gospodarczej wskaźnik
,,Działalność usługowa związana z utrzymaniem porządku w budynkach i
zagospodarowaniem terenów zieleni".
2) strona umowy może żądać zmiany wynagrodzenia najwcześniej w siódmym miesiącu
wykonywania umowy, zmiana wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić
jednokrotnie;
3) strona umowy może żądać zmiany wynagrodzenia, jeżeli suma zmian wskaźników cen,
o którym mowa w pkt. 1 za ostatni opublikowany kwartał w porównaniu do wskaźnika
cen z kwartału, w którym zawarta była umowa, wyniesie co najmniej 5%.
4) dla potwierdzenia wpływu zmiany ceny kosztów na wynagrodzenie wykonawcy umowy
Strony obowiązują następujące zasady:
a) w przypadku zaistnienia uprawnienia Wykonawcy do zmiany wynagrodzenia zgodnie
z zasadami przyjętymi w niniejszym paragrafie, Wykonawca jest zobowiązany złożyć
pismo o waloryzację wynagrodzenia. Do pisma o waloryzację wynagrodzenia,
Wykonawca jest zobowiązany załączyć zestawienie cen i rodzaju kosztów przyjętych
w celu ustalenia wynagrodzenia wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy z
poniesionymi zwiększonymi cenami i rodzajami kosztów,
b) w przypadku zaistnienia uprawnienia Zamawiającego do zmiany wynagrodzenia,
Zamawiający zażąda przedłożenia przez Wykonawcę dokumentów określających
koszty związane z realizacją zamówienia za wykonanie, którego żąda zmiany
wynagrodzenia, w szczególności zestawienia cen i rodzaju kosztów przyjętych w celu
ustalenia wynagrodzenia wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy ze
zmniejszonymi cenami i rodzajami kosztów a Wykonawca zobowiązany jest takie dokumenty przedłożyć w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nieprzedłożenie
ich w terminie uprawnia Zamawiającego do dokonania zmiany wynagrodzenia;
5) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy ustalana jest jako iloczyn:
a) wynagrodzenia za daną część umowy, za którą Strona żąda zmiany wynagrodzenia
b) wskaźnik, o którym mowa w pkt 3, pomniejszonego o wskaźnik ryzyka 5%;
6) maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający w efekcie
zastosowania niniejszych postanowień wynosi 10% wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust.1;
7) wynagrodzenie należne Wykonawcy w efekcie zastosowania niniejszych postanowień zostanie rozliczone na podstawie faktury, oddzielną pozycją w ramach danej faktury. Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z ust. 1 zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w
zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących
zobowiązania podwykonawcy, jeżeli łącznie spełnione są następujące warunki:
1) przedmiotem umowy są usługi,
2) okres obowiązywania umowy przekracza 6 miesięcy.
Zmiana wynagrodzenia podwykonawcy w sytuacji opisanej w ust. 2, powinna być
dokonana w terminie do 30 dni od dnia zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.
§ 8
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas wykonania* czynności sprzątania Stadionu Miejskiego po zakończeniu meczu/turnieju/imprezy (P2) - zgodnie z OPZ: pkt 7.2
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-04

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.