Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa części do wymienników płytowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa części do wymienników płytowych

Data zamieszczenia: 2024-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Krajowa Grupa Spożywcza S.A. z siedzibą w Toruniu Oddział ,,Cukrownia Kluczewo" w Stargardzie
ul. Broniewskiego 23
73-102 Stargard
powiat: stargardzki
tel. 695 650 104
grzegorz.smyla@kgssa.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Stargard
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 695 650 104
Termin składania ofert: 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
2. PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA I JEGO ZAKRES
Przedmiotem postępowania jest wybór Dostawcy części do wymienników płytowych w Oddziale Krajowej
Grupy Spożywczej S.A. ,,Cukrownia Kluczewo" w Stargardzie w zakresie zgodnym ze ,,Specyfikacją
przedmiotu postępowania" stanowiącą Załącznik Nr 1 do niniejszego Ogłoszenia.

Otwarcie ofert: 4. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
4.1. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Krajowej Grypy Spożywczej S.A. Oddział ,,Cukrownia
Kluczewo" w Stargardzie, w dniu 04.04.2024r. o godz. 10:00. W otwarciu ofert uczestniczą
wyłącznie przedstawiciele Organizatora.

Składanie ofert:
3. MIEJSCE, TERMIN I TRYB SKŁADANIA OFERT
3.1. Pisemną ofertę należy złożyć w sekretariacie Krajowej Grupy Spożywczej S.A. Oddział ,,Cukrownia
Kluczewo" w Stargardzie, 73-102 Stargard Ul. Broniewskiego 23, w nieprzekraczalnym terminie do
dnia 03.04.2024r. do godz.15:00.

Miejsce i termin realizacji:
6. MIEJSCE I TERMIN DOSTAW
6.1. Dostawca części będzie miał obowiązek dostarczenia ich do Oddziału
KGS S.A. ,,Cukrownia Kluczewo" w Stargardzie przy Ul. Wł. Broniewskiego 23.
6.2. Wymagany termin dostawy części nie później niż do dnia 28.06.2024r.

Wymagania:
3.2. W przypadku przesłania oferty pocztą musi ona wpłynąć do miejsca wskazanego w pkt. 3.1.
w terminie do dnia 03.04.2024r. do godz.15:00.
4.2. Oferty, które zostaną dostarczone lub przesłane po terminie, jako odrzucone nie zostaną otwarte
i zostaną niezwłocznie zwrócone.
5. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Oferenci będą związani swoją ofertą przez 180 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
7. NIEZBĘDNE DOKUMENTY I WARUNKI WYMAGANE OD OFERENTÓW
Oferent powinien dołączyć do oferty:
7.1. Formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego Ogłoszenia,
7.2. Oświadczenie o treści stanowiącej Załącznik nr 3 do niniejszego Ogłoszenia,
7.3. Oświadczenie o treści stanowiącej Załącznik nr 4 do niniejszego Ogłoszenia,
7.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert bądź aktualne zaświadczenie o wpisie do Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (wydruk ze strony internetowej CEIDG),
7.5. Pełnomocnictwo udzielone osobie składającej ofertę do działania w imieniu Oferenta, chyba że
oferta zostanie złożona przez osoby upoważnione do reprezentacji Oferenta na podstawie odpisu
z rejestru przedsiębiorców,
7.6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Oferent
nie zalega z płaceniem podatków, opłat, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert,
7.7. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS)
potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub
społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
7.8. Harmonogram realizacji inwestycji, z którym powiązany będzie sposób i terminy płatności.
7.9. Specyfikacja techniczna oferowanych części.
7.10. Prezentację składników cenotwórczych zawierającą rozbicie cenowe na poszczególne typy części.
8. WYMAGANIA JAKIE MUSI SPEŁNIAĆ OFERTA
8.1. Oferent składa jedną ofertę.
8.2. Organizator wyłącza możliwość składania ofert przez konsorcja.
8.3. Oferent wskazuje datę sporządzenia oferty.
8.4. Ofertę należy sporządzić w sposób czytelny, w języku polskim.
8.5. Oferta nie może zawierać poprawek ani skreśleń. Wszystkie strony oferty wraz z Załącznikami
należy kolejno ponumerować.
8.6. Wszystkie strony (kartki) zaleca się spiąć (zszyć) w sposób uniemożliwiający dekompletację.
8.7. Oferta winna w szczególności zawierać dokumenty, o których mowa w pkt. 7 niniejszego
Ogłoszenia.
8.8. Załączniki, w szczególności dokumenty, o których mowa w pkt. 7 niniejszego Ogłoszenia, stanowią
integralną część oferty.
8.9. Organizator nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
8.10. Organizator nie dopuszcza składanie ofert wariantowych.
8.11. Oferta winna zawierać wskazanie osoby upoważnionej do kontaktów w związku
z postępowaniem, z podaniem numerów telefonów i adresów e-mail.
8.12. Oferta oraz załączniki, w tym dokumenty będące składnikami oferty muszą być podpisane przez
osoby upoważnione do reprezentacji Oferenta i zaciągania na jego rzecz zobowiązań
majątkowych, z podaniem ich nazwisk oraz stanowisk służbowych.
8.13. Wynagrodzenie jednostkowe podane przez Oferenta na Formularzu ofertowym winno być
wyrażone w pieniądzu [PLN], z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zgodnie
z matematycznymi zasadami zaokrągleń). Oferent zobowiązany jest wskazać wynagrodzenie
jednostkowe w kwocie netto i brutto, zgodnie z wyszczególnieniem zawartym w tabeli Formularza
ofertowego. Wynagrodzenie jednostkowe podane przez Oferenta na Formularzu ofertowym winno
obejmować wszelkie koszty za wykonanie przedmiotu postępowania (w tym także koszty
materiałów i robocizny, sprzętu w tym rusztowań, urządzeń, ew. transportu, rozładunku, nadzoru,
ewentualnych ceł, podatków innych niż VAT, opłat administracyjnych, innych należności płatnych
przez Oferenta itp.). Krajowa Grupa Spożywcza S.A. przyjmuje, iż wiążącym wynagrodzeniem za
wykonanie przedmiotu postępowania jest wynagrodzenie całkowite ryczałtowe netto wyrażone
słownie.
8.14. Ofertę należy złożyć w zamkniętej i opieczętowanej kopercie z napisem:
,,NIE OTWIERAĆ - OFERTA HANDLOWA - dostawa części do wymienników płytowych"
3
8.15. Oferta powinna zostać opakowana w taki sposób, aby nie można było zapoznać się z jej treścią
do czasu otwarcia ofert.
8.16. Na kopercie należy umieścić dane Oferenta oraz adres mailowy do kontaktu z Oferentem
w związku z prowadzonym postępowaniem. Skutki związane z nieoznaczeniem koperty
we wskazany powyżej sposób ponosi Oferent.
9. INFORMACJA O FORMIE SKŁADANYCH PRZEZ OFERENTÓW OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW
9.1. Oferent składa oświadczenia i dokumenty w oryginale lub w formie kserokopii poświadczonej
za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu
Oferenta.
9.2. W przypadku działania Oferenta przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo
w oryginale lub kopię pełnomocnictwa potwierdzoną za zgodność z oryginałem w sposób,
o którym mowa w pkt. 9.1.
10.2. Oferent może wystosować pytanie do Organizatora dotyczące przedmiotu postępowania. Pytania
Oferentów powinny być wysyłane najpóźniej do dnia 29.03.2024 roku, do godziny 10:00 na adres
e-mail: kluczewo@kgssa.pl w tytule z dopiskiem ,,dostawa części do wymienników płytowych".
10.3. Organizator zastrzega sobie prawo do nieudzielania odpowiedzi na pytania niemieszczące się
w zakresie Ogłoszenia lub złożone po terminie wyznaczonym do składania pytań przez Oferentów.
10.4. Odpowiedzi na pytania będą udzielane za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany przez
danego Oferenta adres e-mail.
10.5. Wszelkie wnioski, zawiadomienia oraz informacje będą przekazywane przez Organizatora drogą
elektroniczną na wskazane przez Oferentów adresy e-mail.
10.6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator może w każdym czasie, przed upływem
terminu składania ofert zmodyfikować treść Ogłoszenia. Informacja o dokonanej w ten sposób
modyfikacji zostanie opublikowana na stronie internetowej Organizatora i dodatkowo przekazana
drogą elektroniczną wszystkim Oferentom, którzy przed dokonaniem modyfikacji złożyli oferty
z oznaczeniem (na kopercie) adresu e-mail do kontaktów z Oferentem w związku
z postępowaniem. W przypadku złożenia przez takiego Oferenta kolejnej oferty, do oferty
pierwotnej ma zastosowanie pkt 4.2. niniejszego Ogłoszenia.
10.7. Organizator może przedłużyć termin składania ofert, w szczególności w związku z dokonaną
modyfikacją treści Ogłoszenia. Informacja o przedłużeniu terminu składania Ofert zostanie
opublikowana na stronie internetowej Organizatora.
11. ZASADY I TRYB WYBORU OFERTY
11.1. Wybór oferty zostanie dokonany spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
11.2. Oferta zostanie odrzucona, jeżeli:
11.2.1. zostanie złożona po wyznaczonym terminie lub w niewłaściwym miejscu,
11.2.2. nie będzie zawierała informacji i dokumentów wymaganych w Ogłoszeniu,
11.2.3. nie będzie spełniać wymagań i warunków wskazanych w Ogłoszeniu.
11.3. O odrzuceniu oferty Krajowa Grupa Spożywcza S.A. zawiadamia niezwłocznie Oferenta wskazując
przyczynę odrzucenia oferty.
11.4. Spośród ofert niepodlegających odrzuceniu zostaną wybrane oferty zakwalifikowane do negocjacji.
Celem prowadzonych negocjacji będzie uzyskanie najlepszej oferty dla Krajowej Grupy
Spożywczej S.A. Negocjacje zostaną przeprowadzone tylko z wybranymi Oferentami.
11.5. Negocjacje z Oferentami planuje się przeprowadzić w 15 tygodniu 2024r., szczegółowy termin i
sposób prowadzenia oraz miejsce przeprowadzenia negocjacji określony zostanie
w zaproszeniu do negocjacji.
11.6. Po przeprowadzeniu negocjacji Oferenci będą zobowiązani do złożenia ofert końcowych
w terminie wskazanym przez Organizatora i zgodnie z wymogami oferty wskazanymi
w niniejszym Ogłoszeniu.
11.7. Oferty końcowe podlegają ponownej ocenie, w takim przypadku Oferent zwolniony jest
z obowiązku ponownego składania dokumentów, o których mowa w pkt 7 pod warunkiem, że dane
w nich zawarte nie uległy zmianie.
11.8. Zawarcie umowy w wyniku przeprowadzonego postępowania nastąpi po zaakceptowaniu
najkorzystniejszej oferty i podjęciu decyzji przez właściwy organ Krajowej Grupy Spożywczej S.A.
11.9. Oferent, którego oferta zostanie wybrana otrzyma pisemną informację o przyjęciu jego oferty.
Pozostali Oferenci zostaną pisemnie powiadomieni o tym, że ich oferty nie zostały wybrane.
12. ZASTRZEŻENIA I INFORMACJE DODATKOWE
12.1. Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia
2004 r. Prawo zamówień publicznych. Warunki postępowania zostały określone w niniejszym
Ogłoszeniu.
12.2. Krajowa Grupa Spożywcza S.A. zastrzega sobie prawo do częściowego skorzystania z oferty.
12.3. Krajowa Grupa Spożywcza S.A. zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferty.
12.4. Krajowa Grupa Spożywcza S.A. bez podania przyczyn może odstąpić od przeprowadzenia
postępowania lub przedłużyć termin do składania ofert.
12.5. Krajowej Grupie Spożywczej S.A. przysługuje prawo zamknięcia postępowania na każdym jego
etapie bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyny.
12.6. Krajowej Grupie Spożywczej S.A. przysługuje prawo unieważnienia postępowania w części lub
w całości w każdym czasie bez podania przyczyny.
12.7. Z tytułu odrzucenia oferty, niedokonania wyboru oferty, odstąpienia od przeprowadzenia
postępowania, zamknięcia postępowania bez wyboru oferty lub unieważnienia postępowania,
Oferentowi nie przysługują żadne roszczenia przeciwko Krajowej Grupie Spożywczej S.A.
12.8. Złożona w postępowaniu oferta staje się własnością Krajowej Grupy Spożywczej S.A. Organizator
nie ma obowiązku ujawniania jakichkolwiek informacji dotyczących ofert złożonych
w postępowaniu.
12.9. Oferent ponosi wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Organizator
w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Oferenta w związku
z przeprowadzeniem wizji lokalnej, przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferentowi nie przysługują
żadne roszczenia z tego tytułu w stosunku do Krajowej Grupy Spożywczej S.A.
13. DODATKOWE POSTANOWIENIA UMOWY
13.1. W umowie zostaną zastrzeżone kary umowne dla Dostawcy w przypadku:
13.1.1. opóźnienia w wykonaniu zobowiązań w toku realizacji umowy - w wysokości nie mniej
niż 0,5% wynagrodzenia ryczałtowego całkowitego za każdy dzień opóźnienia,
13.1.2. opóźnienia w wykonaniu zobowiązań gwarancyjnych - w wysokości nie mniej niż 0,5%
wynagrodzenia ryczałtowego całkowitego za każdy dzień opóźnienia,
13.1.3. odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn dotyczących Dostawcy - w
wysokości nie mniej niż 10% wynagrodzenia ryczałtowego całkowitego,
Szczegółowe uzgodnienia w zakresie przypadków nałożenia na Dostawcę kar umownych, jak i
ich ostateczna wysokość będą przedmiotem negocjacji.
13.2. W przypadku poniesienia przez Zamawiającego szkody przewyższającej wysokość zastrzeżonych
kar umownych Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo dochodzenia odszkodowania
uzupełniającego na zasadach ogólnych.
13.3. Warunkiem wystawienia faktur będą podpisane przez Zamawiającego protokoły odbiorów
przewidziane w umowie z klauzulą ,,bez zastrzeżeń". Zapłata wynagrodzenia ryczałtowego będzie
następowała na podstawie faktur doręczonych Zamawiającemu.
13.4. Dostawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie
umowy.
13.5. Język umowy polski i właściwe prawo polskie.
13.6. Właściwy do rozstrzygania sporów Sąd powszechny w Toruniu.
13.7. Sposób i terminy płatności wynagrodzenia powiązane będą ściśle z ustalonym harmonogramem
realizacji inwestycji oraz okresem rozliczeniowym Zamawiającego (rokiem obrotowym), który trwa
od 1 października do 30 września kolejnego roku. Zamawiający dopuszcza możliwość zapłaty
Dostawcy zaliczki po podpisaniu umowy w wysokości nie więcej niż 30% należnego Dostawcy
wynagrodzenia całkowitego, ryczałtowego netto. W przypadku płatności przez Zamawiającego
jakichkolwiek zaliczek Dostawca będzie zobowiązany do złożenia zabezpieczenia w postaci
gwarancji bankowych zwrotu zaliczki.
13.8. Dostawca będzie miał obowiązek składać Zamawiającemu dowody uiszczenia wynagrodzeń
podwykonawcom. W przypadku niewykonania tego obowiązku, Zamawiający będzie miał prawo
wstrzymać bieżące płatności.
13.9. Dostawca będzie ponosił odpowiedzialność za działania podwykonawców i poddostawców.
13.10. Tytułem zabezpieczenia roszczeń z tytułu rękojmi za wady oraz gwarancji jakości, Dostawca przed
podpisaniem protokołu odbioru końcowego zobowiązany będzie do złożenia zabezpieczenia w
formie kaucji albo gwarancji bankowej, bezwarunkowej, nieodwołalnej, płatnej na pierwsze żądanie
Zamawiającego, obowiązującej przez cały okres gwarancji na kwotę nie mniej niż 5 %
wynagrodzenia netto Dostawcy określonego w Umowie.
13.11. Dostawca będzie miał obowiązek posiadać ubezpieczenie działalności od odpowiedzialności
cywilnej, z sumą ubezpieczenia w kwocie nie niższej niż wartość przedmiotu postępowania. Kopia
polisy będzie stanowić Załącznik do Umowy.
13.12. Dostawca i Zamawiający zobowiązani będą do udostępniania sobie nawzajem danych osobowych
podmiotów z nimi współpracujących, osób odpowiedzialnych za wykonanie umowy, tj. m.in.
pracowników, osób działających na podstawie umów cywilnoprawnych lub podwykonawców,
stając się tym samym administratorem tych danych na podstawie Ogólnego rozporządzenia o
ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej: ,,RODO").
13.13. Dostawca zobowiązany będzie wypełnić w imieniu Zamawiającego obowiązek informacyjny
wynikający z art. 14 RODO i poinformować odpowiednie osoby o przetwarzaniu ich danych
osobowych przez Zamawiającego w związku z wykonaniem umowy.
13.14. Dostawca będzie zobowiązany do wykonania przedmiotu umowy w terminie, zgodnie
z wiedzą, normami budowlanymi, przepisami prawa i z najwyższą profesjonalną starannością z
wykorzystaniem materiałów właściwych dla tych celów, Polskimi normami, unijnymi aktami
prawnymi, zasadami wiedzy technicznej.
13.15. Wszystkie ewentualne niezbędne uzgodnienia administracyjne wymagane polskimi przepisami
prawa związane z realizacją przedmiotu umowy będą obowiązkiem Dostawcy.
13.16. Zastosowane wyposażenie i urządzenia muszą być zgodne z przepisami Unii Europejskiej i
przepisami krajowymi i wytycznymi obowiązującymi w prawie budowlanym.

Kontakt:
10. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ
10.1. Osobą upoważnioną do kontaktów z Oferentami ze strony Organizatora, do momentu otwarcia
ofert jest: Pan Grzegorz Smyła e-mail. grzegorz.smyla@kgssa.pl tel. 695 650 104.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.