Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługa sprzątania hali sportowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa sprzątania hali sportowej

Data zamieszczenia: 2024-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Borui Kościelnej
ul. Szkolna 14
64-300 Nowy Tomyśl
powiat: nowotomyski
tel./fax : 614411377
sekretariatspbk@op.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Nowy Tomyśl
Wadium: ---
Nr telefonu: tel./fax : 614411377
Termin składania ofert: 2024-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
na zadanie
Usługa sprzątania hali sportowej
Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Borui Kościelnej zaprasza do składania ofert
w postępowaniu o zamówienie publiczne o wartości poniżej progu określonego w art. 2 ust.
1 pkt. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z
2023 r., poz. 1605 ze zm.) przeprowadzone zgodnie z procedurą określoną w Regulaminie
wydatkowania środków publicznych w Urzędzie Miejskim w Nowym Tomyślu oraz
gminnych jednostkach organizacyjnych, których wartość szacunkowa jest mniejsza niż kwota
130 000 zł netto stanowiącym załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 1131/2024 Burmistrza
Nowego Tomyśla z dnia 04 stycznia 2024r. ze zm.
1. Przedmiot zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi sprzątania hali sportowej przy Szkole
Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Borui Kościelnej, Ul. Szkolna 14, 64-300 Nowy
Tomyśl.
1.2. Przedmiot zamówienia oraz sposób wykonania został szczegółowo określony
w warunkach Projektu Umowy - załącznik nr 2 do zapytania ofertowego oraz jakościowo
i rodzajowo w opisie przedmiotu zamówienia- załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
1.3. We wszystkich miejscach zapytania ofertowego i załącznikach do zapytania, w których
użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego
procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego
Wykonawcę lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm,
ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,,
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w zapytaniu
ofertowym i dokumentacji technicznej, oznaczając takie wskazania lub odniesienia
odpowiednio wyrazami ,,lub równoważny" lub ,,lub równoważne", pod warunkiem
zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Rozwiązanie równoważne jest także dopuszczalne w sytuacji, gdyby wyraz ,,równoważny"
lub ,,równoważne" nie znalazło się w opisie przedmiotu zamówienia.
1.4. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie
gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.
1.5. Wszelkie ,,produkty" pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne
parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić
wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy
przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych
zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach,
katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami
producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w
stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami
producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy.
1.6. Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do wykazania rozwiązań równoważnych do
zastosowania w stosunku do dokumentacji postępowania. Wykonawca, który powołuje się na
rozwiązania równoważne (w sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm,
ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, jest
obowiązany jest udowodnić w ofercie, że oferowane przez niego dostawy/usługi spełniają
wymagania określone w postępowaniu. Brak wskazania tych elementów będzie traktowane,
jako wybór elementów opisanych w zapytaniu ofertowym i załącznikach do zapytania.
1.7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę
kluczowych zadań dotyczących przedmiotu zamówienia. Wykonawca może powierzyć
realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku
zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca
zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresów rzeczowych),
których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych
podwykonawców, jeżeli są już znani. Wskazanie takie należy umieścić na Ofercie załącznik
nr 1 do zapytania ofertowego. W przypadku, gdy wykonawca nie zamierza wykonywać
zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w formularzu ,,nie dotyczy" lub
inne podobne sformułowanie. Jeżeli wykonawca zostawi ten punkt niewypełniony (puste
pole), zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi, tj. bez udziału
podwykonawców. W przypadku braku wskazania w Ofercie podwykonawstwa Wykonawca
będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.
1.8 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

CPV: 90910000-9, 90911200-8, 90911300-9

Dokument nr: SPBK.271.3.2024

Otwarcie ofert: otwarcie nastąpi niezwłocznie , nie poźniej niż dnia 04-04-2024

Składanie ofert:
Oferty należy składać do dnia 04-04-2024 roku, do godz. 14.00 drogą elektroniczną.
Liczy się data wpływu oferty (tj. zarejestrowania oferty na serwerze poczty
elektronicznej Zamawiającego).
Zamawiający wymaga złożenia oferty wyłącznie w formie elektronicznej, przesyłając ją
na adres e-mailowy Zamawiającego: sekretariatspbk@op.pl do dnia 04-04-2024 r. do
godz. 14.00 z adnotacją w tytule:
oferta na zadanie
Usługa sprzątania hali sportowej
Oferty należy składać do dnia : 04-04-2024 r. do godz. 14.00,
e-mailem na adres :
sekretariatspbk@op.pl

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji zamówienia
Wymagany termin realizacji: od dnia podpisania umowy do dnia 31-12-2024r
(planowany termin podpisania umowy 10 kwietnia 2024r.

Wymagania:
4. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis dokonywania oceny spełnienia tych
warunków
4.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu,
b) spełniają warunki udziału w postępowaniu,
c) nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym,
d) nie są w stanie likwidacji ani też nie ogłosili upadłości,
e) nie zalegają z uiszczeniem opłat publicznoprawnych, podatków, składek na ubezpieczenia
społeczne lub zdrowotne - warunek potwierdzany oświadczeniem, że nie posiada zaległości
z tytułu ww. należności (opłaty publiczno-prawne, podatki, składki na ubezpieczenie
społeczne i zdrowotne, Fundusz Pracy i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń
pracowniczych,
f) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1497 ze zm. ).
4.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają
wykluczeniu analogicznie jak na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo Zamówień
Publicznych.
4.3. W zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie
rozpatrywał:
4.3.1. w zakresie warunku posiadania zdolności do występowania w obrocie
gospodarczym: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego
warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
o spełnieniu warunków, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do zapytania,
4.3.2. w zakresie warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej
działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu
warunków, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do zapytania,
4.3.3. w zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu
warunków., którego wzór stanowi załącznik nr 4 do zapytania,
4.3.4. w zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu
warunków., którego wzór stanowi załącznik nr 4 do zapytania,
4.4. W celu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający
żąda ponadto złożenia następujących dokumentów:
a) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert,
b) Oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do zapytania.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie
Wykonawca spełnia / nie spełnia warunku.
Oferent musi spełniać wszystkie wyżej wymienione warunki udziału w postępowaniu, które
oceniane są zero - jedynkowo (według formuły: spełnia - nie spełnia). Nie spełnienie
któregokolwiek z w/w warunków udziału w postępowaniu będzie skutkowało odrzuceniem
Oferty Wykonawcy.
UWAGA: W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie
o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć jeden dokument oświadczenia, podpisa-
ny przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub
podpisany przez osobę posiadającą umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Informacja na temat zakresu wykluczenia Wykonawcy w ramach konfliktu
interesów.
5.1. W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienia publiczne nie mogą być udzielane
podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania
kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub
osobami upoważnionym do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami
wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem
i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą polegające
w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu co najmniej 10 % lub akcji,
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta,
4) pełnomocnika,
5) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
w linii prostej,
6) pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w
stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
5.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają
wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego ( t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1497 ze zm. ).
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy w postępowaniu
Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów:
a) Oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do zapytania.
6. Wynagrodzenie i forma płatności.
Określono szczegółowo w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania
ofertowego.
7. Istotne warunki przyszłej umowy.
Określono szczegółowo w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania
ofertowego.
8. Kryteria oceny ofert.
8.1. W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki Zamawiający
dokona oceny ofert na podstawie kryterium:
Kryterium : cena oferty brutto (C) - waga 100 %
Maksymalna ilość punktów dla kryterium: 100 pkt.
Sposób obliczania kryterium ceny:
Cena brutto oferty najtańszej
C = ---------------------------------------------------- x 100 pkt.
Cena brutto oferty ocenianej
(wynik działania zaokrąglony zostanie do 2 miejsc po przecinku)
8.2. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najwyższą ilością uzyskanych punktów
w/w kryterium oceny ofert.
8.3. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub
więcej ofert przedstawia taka sama cenę, Zamawiający wezwie do złożenia ofert
dodatkowych zawierających nową cenę.
8.4. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
9. Sposób przygotowania oferty
9.1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną
do reprezentowania Wykonawcy.
W przypadku sporządzania oferty przez osobę (osoby) inne niż uprawnione do
reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z odpisem z właściwego rejestru bądź wpisu do
ewidencji działalności gospodarczej) wymagane jest dołączenie stosownego
pełnomocnictwa.
9.2. Wykonawca składając ofertę, składa następujące dokumenty:
a) Formularz oferty - według załączonego wzoru (zał. nr 1 do zapytania ofertowego).
b) Oświadczenie o spełnianiu warunków- według załączonego wzoru (zał. nr 4 do zapytania
ofertowego).
c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
d) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, w tym o braku powiązań osobowych lub
kapitałowych (zał. nr 5 do zapytania ofertowego).
9.3. Wykonawca określi cenę ryczałtową brutto dla przedmiotu zamówienia skalkulowaną na
podstawie przedmiaru robót, podając ją w złotych polskich wraz z podatkiem VAT,
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Oferta musi zawierać ostateczną, sumaryczną
cenę ryczałtową obejmującą wszystkie koszty: płace, narzuty na płace, świadczenia socjalne,
wszystkie opłaty i podatki (także podatek od towarów i usług), materiały, koszty zakupu,
kredyty, odsetki od kredytów, dojazdy oraz ewentualne upusty i rabaty, koszt zorganizowania
i rozbiórki czasowego zaplecza budowy Wykonawca pokryje w ramach kosztów własnych.
9.4. Cena podana w ofercie nie podlega zmianom przez okres związania z ofertą.
Przez złożenie oferty w formie elektronicznej, Zamawiający rozumie przesłanie na
wskazany adres e-mail
wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do
reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy wraz z załącznikami ( podpisany
podpisem kwalifikowalnym, profilem zaufanym lub osobistym)
9.6. Zamawiający odrzuci ofertę, która nie spełnia wymagań określonych w zapytaniu
ofertowym z zastrzeżeniem pkt. 9.7.
9.7. Zamawiający w toku badania i oceny ofert wezwie wykonawców do złożenia wyjaśnień
dotyczących oferty, a w przypadku niekompletności oferty w zakresie wymaganych
dokumentów, Zamawiający wezwie do ich uzupełnienia.
9.8. Zamawiający poprawi w treści oferty oczywiste omyłki rachunkowe i pisarskie.
9.9. Zamawiający może zwrócić się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów,
dotyczących wyliczenia ceny lub kosztu, jeżeli zaoferowana cena lub koszt, lub ich istotne
części składowe, wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzą
wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie
z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych
przepisów. Oferta może zostać uznana za zawierającą rażąco niską cenę w szczególności w
sytuacji kiedy cena całkowita oferty jest niższa o co najmniej 30% od wartości szacunkowej
zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed
wszczęciem postępowania lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert.
9.10. Zamawiający powiadomi Wykonawców o wyniku postępowania drogą elektroniczną .
9.11. Oferty złożone po upływie wyznaczonego terminu nie będą rozpatrywane.
9.12. Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania.
9.13. Od decyzji Zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.
9.14. Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę.
9.15. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
9.16. W przypadku gdyby oferta, oświadczenia lub dokumenty zawierały informacje
stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji. Wykonawca powinien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które
informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Informacje te powinny być umieszczone
w osobnym wewnętrznym opakowaniu, trwale ze sobą połączone i ponumerowane. Przez
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r.
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji uznać należy nieujawnione 6 do wiadomości
publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne
informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne
działania w celu zachowania ich poufności. Nie mogą stanowić tajemnicy przedsiębiorstwa
informacje podawane do wiadomości podczas otwarcia ofert, tj. informacje dotyczące ceny,
terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie
podawane do wiadomości podczas otwarcia ofert.
9.17. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.
Oferent może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego
i treści umowy. Zamawiający udzieli wyjaśnień, jeśli zapytanie wpłynęło do Zamawiającego
najpóźniej niż na 2 dni robocze (dni robocze: dni od poniedziałku od godz. 7:00 do piątku do
godziny 15:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) przed upływem terminu
składania ofert. Treść pytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiającego publikowana jest w taki
sam sposób, w jaki opublikowano zapytanie ofertowe. Pytania należy kierować na adres
mailowy: sekretariatspbk@op.pl

Uwagi:
9.18. KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH
OSOBOWYCH.
Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), dalej ,,RODO" oraz art. 19 ust. 1 ustawy z dnia 11 września
2019 r - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2023.1605 j.t.), dalej ,,PZP" , Zamawiający
informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa w Borui
Kościelnej .
2. Kontakt do inspektora danych osobowych: e -mail: just_jan@wp.pl
3. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym
rozpowszechnianiem.
4. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być
dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do
przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności.
5. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego
rozstrzygnięciem- w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej
realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego
archiwizacji.
6. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja
postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP, a także na podstawie ustawy
o dostępie do informacji publicznej.
7. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli
czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania
umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8. Niezależnie od postanowień pkt 7 powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia
roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o
udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w
tym usługi prawne, i konsultingowe.
10. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany.
11. Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania
dane osobowe, ma prawo:
1) dostępu do swoich danych osobowych - zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji,
gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 -3 RODO wymagałoby
niewspółmiernie dużego wysiłku Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych
informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty
bieżącego bądź zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
2) do sprostowana swoich danych osobowych - zgodnie z art. 16 RODO, przy czym
skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym
mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz
nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
3) do żądania od Zamawiającego - jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym
prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu
ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; prawo to nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego;
4) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania,
iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w
tym przepisy RODO.
12. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w
przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych określa PZP.
13. Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z
prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie
przysługuje:
- prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, określone w
art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na
fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
14. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych
lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących
zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w
szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego.
Dane osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu
administratora danych osobowych.

Kontakt:
11. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami
w sprawach formalnych i merytorycznych:
imię i nazwisko: Pani Sylwia Czarnecka - Dyrektor Szkoły, tel. 614411377, e-mail:
sekretariatspbk@op.pl
w terminach: w godzinach pracy Zamawiającego.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.