Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zabezpieczenie pomiarów geodezyjnych na pasie awaryjnym Autostrady A1 - Tymczasowa...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zabezpieczenie pomiarów geodezyjnych na pasie awaryjnym Autostrady A1 - Tymczasowa organizacja ruchu

Data zamieszczenia: 2024-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A
ul. Dworcowa 1
44-190 Knurów
powiat: gliwicki
(+48) 71 787 35 34, 32 718 52 92, 32 718 55 36
jchachula@jsw.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Knurów
Wadium: ---
Nr telefonu: (+48) 71 787 35 34,
Termin składania ofert: 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Nazwa aukcji:
Zabezpieczenie pomiarów geodezyjnych
na pasie awaryjnym Autostrady A1 -
Tymczasowa organizacja ruchu
6. Lista produktów
Lp.
1
Nazwa produktu
Zabezpieczenie pomiarów geodezyjnych na
pasie awaryjnym Autostrady A1 - Tymczasowa
organizacja ruchu
Ilość
1
Jednostka
Uwagi
miary
pakiet

Dokument nr: 78/2024/KSz

Otwarcie ofert: 9. Terminy
Termin rozpoczęcia licytacji: 08.04.2024 r. godz. 11:00

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 03.04.2024 r. do godz. 11:00
Ofertę można złożyć w jednej z następujących form:
? w formie pisemnej - zabezpieczoną w zamkniętej kopercie, a na kopercie
Wykonawca umieszcza informację: ,,Oferta do postępowania nr 78/2024/KSz na
Zabezpieczenie pomiarów geodezyjnych na pasie awaryjnym Autostrady A1 -
Tymczasowa organizacja ruchu".
Wykonawca przesyła ofertę wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami na adres:
JSW S.A. KWK ,,Knurów-Szczygłowice", 44-190 Knurów, Ul. Dworcowa 1,
Wydział Zamówień i Umów, pokój nr 104.
? w formie wiadomości e-mail - jako skan (pdf) oferty sporządzonej uprzednio
w formie pisemnej ze wszystkimi koniecznymi elementami.
Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej jchachula@jsw.pl.
Tytuł wiadomości e - mail winien brzmieć: ,,Oferta do postępowania
nr 78/2024/KSz"? w formie elektronicznej - w formacie plików pdf obejmujących treść oferty,
podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej jchachula@jsw.pl.
Tytuł wiadomości e - mail winien brzmieć: ,,Oferta do postępowania
nr 78/2024/KSz"

Miejsce i termin realizacji:
15. Termin dostawy/wykonania
Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
od daty zawarcia umowy do 31.12.2024 r.
I etap: od daty zawarcia umowy do czerwca 2024 r.
II etap: od września 2024 r. do grudnia 2024 r.
16. Sposób dostawy/wykonania
Zgodnie z Wymaganiami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 2 do ogłoszenia o aukcji

Wymagania:
(tryb postępowania - postępowanie do 100 tys. zł)
Języki
Język polski
2. Opis
Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie
następujące po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Wykonawcę
oznacza akceptację danego poziomu cenowego, widocznego podczas licytacji.
Wykonawca posiada określoną ilość czasu na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji
danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień
w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału
w licytacji.
O wyborze oferty i podjętej decyzji Wykonawca zostanie poinformowany po zatwierdzeniu
wyników postępowania.
Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT
(NETTO).
Prosimy o zalogowanie się do aukcji z odpowiednim wyprzedzeniem uwzględniając
ewentualne problemy sprzętowe oraz techniczne (np. problemy z logowaniem).
UWAGA!!! Czas trwania sesji na platformie Operatora aukcji wynosi 5 minut. Zalogowanie
się na więcej niż 5 minut przed rozpoczęciem aukcji bez wykonywania jakichkolwiek akcji
(stan bezczynności) wymaga odświeżenia strony i ponownego zalogowania się.
3. Informacje dodatkowe
Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie zgody Pełnomocników Zarządu
JSW S.A. w KWK ,,Knurów-Szczygłowice".
Uwaga !
Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Wykonawca
powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu
terminu licytacji.
Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 718 52 92.
Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są
na platformie zakupowej dostępnej na stronie internetowej o adresie:
https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie Zamawiającego
pod poniższym linkiem: https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/
Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie:
jchachula@jsw.pl
Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego
pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie: jchachula@jsw.pl (załączają do
wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików
wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Wykonawca zobowiązany jest przesłać w następnej
wiadomości mailowej.
Postanowienia wzoru umowy/IPU znajdują zastosowanie w zakresie, w jakim nie są
modyfikowane lub uchylane przez postanowienia Ogłoszenia o aukcji oraz Wymagań
technicznych w niniejszym postępowaniu.4. Waluta
PLN
7. Kryteria oceny
Lp. Nazwa kryterium
1.
Cena
8. Reguły
Aukcja japońska
Aukcja otwarta
Aukcja zniżkowa
Czas na decyzję (w sekundach): 60
10. Widok
Wykonawca nie widzi nazw pozostałych Wykonawców.
11. Informacje o ofertach
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia całości lub części przedmiotu
zamówienia podwykonawcom.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym,
osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych
podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie
dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności
przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu
do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu
zamówienia.
5. Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego
postępowanie w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1.
6. Kryterium oceny - 100% cena.
7. W aukcji licytowana będzie pozycja, której jednostką miary jest pakiet. Zamawiający
nie dopuszcza składania ofert częściowych w obrębie pakietu. Ponadto, po
zakończeniu aukcji Wykonawcy będą zobowiązani do rozpisania cen jednostkowych
pakietu zgodnie z wartością uzyskaną w wyniku aukcji. Łączna wartość pakietu po
rozpisaniu cen jednostkowych nie może przekroczyć wartości wylicytowanej w aukcji.
Nierozpisanie pakietu w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z wycofaniem
oferty.
14. Warunki płatności
1. Zapłata ceny nastąpi w terminie do 60 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu
faktury VAT.
2. Fakturę za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres: Jastrzębska
Spółka Węglowa S.A. KWK ,,Knurów-Szczygłowice" ul. Dworcowa 1, 44-190 Knurów.
3. Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe - za każdy z etapów.
4. Każdorazowo podstawą wystawienia faktury VAT będzie protokół odbioru usługi
remontowej, podpisany przez upoważnione osoby Wykonawcy i Zamawiającego.
5. W przypadku gdy cena (wynagrodzenie - w zależności od rodzaju umowy) lub jej
(jego) część, wynikająca z faktury VAT, wskazanej w ust. 1 przekroczy kwotę
15 000 złotych brutto, Zamawiający dokona zapłaty faktury VAT mechanizmem
podzielonej płatności, przewidzianym w art. 108a ustawy o podatku od towarów
i usług. Zamawiający uprawniony będzie do zapłaty ceny lub jej części, wynikającej
z faktury VAT, której wartość nie będzie przekraczała kwoty 15 000 zł brutto
mechanizmem podzielonej płatności.
6. Nie dopuszcza się stosowania zaliczek i przedpłat bez zgody Zarządu JSW S.A.
17. Warunki udziału
Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi
posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie:
https://zakupy.jsw.pl.
Wykonawca nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać
rejestracji
na
platformie
pod
adresem
internetowym:
https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html
I.
Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne.
II.
Złożenie przez Wykonawcę oferty zawierającej:
1. Wypełniony Formularz ofertowy, będący załącznikiem nr 1 do Ogłoszenia.
2. Oryginał lub kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo
zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert.
W przypadku przedsiębiorców prowadzących działalność w formie spółki
cywilnej należy dołączyć umowę Spółki.
W przypadku braku rejestracji w KRS lub CEIDG lub Oferenta zagranicznego -
wystawiony zgodnie z obowiązującymi przepisami oryginał lub kopię odpisu
z innego odpowiedniego rejestru handlowego obejmującego informację
o zasadach reprezentacji, razem z tłumaczeniem na język polski,
potwierdzonym przez Wykonawcę.
Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku polskim.
III.Ważność oferty - minimum do dnia zakończenia procedury postępowania.
IV.Zamawiający odstępuje od wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania
umowy.
18. Prawa i obowiązki zamawiającego
1.
2.
3.
4.
5.
6.
Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków.
Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia
Postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie Postępowania.
Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy Wykonawca złoży
kolejną, korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono.
Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej.
Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail:
jchachula@jsw.pl do godz. 12:00 następnego dnia roboczego po dniu, gdy
zakończono licytację.
Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą.
19. Dokumenty wymagane od Wykonawcy, który złożył
najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej
Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Wymagania techniczne.
20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach
Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Wymagania techniczne.
21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia
Zgodnie z Wymaganiami technicznymi, stanowiącymi załącznik nr 2 do ogłoszenia
o aukcji.

Kontakt:
12. Kontakt w sprawach formalnych
Wydział Zamówień i Umów (KWK ,,Knurów - Szczygłowice"):
Jędrzej Chachuła tel. 32 718 52 92, e-mail: jchachula@jsw.pl
13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia
Osoby kontaktowe w sprawach technicznych (KWK ,,Knurów - Szczygłowice"):
Przemysław Sławiński tel. 32 718 55 36, e-mail: pslawinski@jsw.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.