Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja instalacji hydrantowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja instalacji hydrantowej

Data zamieszczenia: 2024-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Myszkowie
Ul. Partyzantów 21
42-300 Myszków
powiat: myszkowski
tel. 34 313 50 20, 34 313 43 79, 784 087 342, 784 087 343, 784 087 345
zamowienia@myszkow.praca.gov.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Myszków
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 34 313 50 20, 3
Termin składania ofert: 2024-04-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe przy realizacji zamówienia publicznego, którego wartość przekracza kwotę 10 000,00 zł netto i którego wartość nie przekracza
kwoty 50 000,00 zł netto włącznie pn.: ,,Modernizacja instalacji hydrantowej na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Myszkowie "
3. Opis przedmiotu zamówienia - stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania

Dokument nr: ZP OA.26.6.2024.MD

Otwarcie ofert: 11. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.04.2024 r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego.

Składanie ofert:
1) Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem skrzynki pocztowej, która jest dostępna pod adresem: zamowienia@myszkow.praca.gov.pl
2) Ofertę wraz w wymaganymi dokumentami należy przesłać w terminie do dnia 09.04.2024 r. do godz. 10:00:
a. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
b. w formie elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub
c. w formie skanu - stanowiącego cyfrowe odwzorowanie dokumentów wystawionych w wersji papierowej, tj. uzupełnionych i opatrzonych odpowiednimi pieczęciami oraz własnoręcznym podpisem - zalecany format zapisu skanu - PDF.

Miejsce i termin realizacji:
5. Termin wykonania zamówienia i realizacja przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia zrealizowany będzie w terminie do dnia: 03.06.2024 r. od daty zawarcia umowy.
Umowa zostanie zawarta bezpośrednio po zakończeniu procedury dotyczącej wyboru najkorzystniejszej oferty w niniejszym postępowaniu.
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej zostanie zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod przedmiotowym postępowaniem.
Wykonawcy uczestniczący w postępowaniu zobowiązani są do śledzenia strony internetowej prowadzonego postępowania.

Wymagania:
2. Podstawa prawna zastosowania sposobu postępowania o udzielenie zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 2 ust.l pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) oraz w oparciu o Regulamin udzielania zamówień publicznych Powiatowego Urzędu Pracy w Myszkowie.
4. Zamawiający przy udzielaniu zamówienia wyłącza stosowanie przepisów ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2020 r., poz. 1666) oraz może stosować mechanizm podzielonej płatności w rozliczeniach z Wykonawcą (split payment).
6. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a. posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia wynikające z przepisów prawa (oświadczenie składane wraz z ofertą);
b. wykażą, iż zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 (dwie) roboty budowlane w zakresie modernizacji lub budowy instalacji hydrantowych, wartość usługi nie mniejsza niż 40.000,00 zł brutto;
c. posiadają polisę OC na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 złotych.
oraz:
2. nie podlegają wykluczeniu z niniejszego postępowania, przy czym w niniejszym postępowaniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego wyklucza się:
a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ' ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
(Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 ustawy.
W przypadku wykonawców występujących wspólnie oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania złożone w treści Formularza oferty dotyczyć musi każdego z nich.
7. Podmiotowe środki dowodowe, oświadczenia i dokumenty, jakie zobowiązani są dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw wykluczenia.
1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawca składa oświadczenie w zakresie określonym przez Zamawiającego (ujęte w Formularzu oferty).
2) Informacje dodatkowe dotyczące powyższych oświadczeń i dokumentów:
a) jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
b) dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
8. Przedmiotowe środki dowodowe, oświadczenia i dokumenty, jakie zobowiązani są dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw, usług lub robót budowlanych z wymaganiami, cechami lub kryteriami niezbędnymi do przeprowadzenia postępowania. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania: Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych w przedmiotowym postępowaniu
9. Kryteria oceny i ich znaczenia:
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował wyłącznie kryterium cenowym: cena* - 100%,
dla kryterium ,,cena" - punktacja jest obliczana ze wzoru:
cena najtańszej oferty
........................................ x 100 x 100%
cena danej oferty
przy czym ceną oferty jest kwota podana w punkcie 1 Formularza oferty. *Do porównania ofert pod uwagę będzie brana cena oferty brutto. Sposób obliczenia ceny oferty:
1. Ceną oferty jest kwota wpisana w punkcie 1 Formularza oferty, która winna uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego Zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
2. Cena ofertowa brutto podana na Formularzu oferty, jest ceną ostateczną i wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia w zakresie opisanym w Zapytaniu ofertowym.
3. Cena ofertowa obejmuje zastosowane rabaty i upusty finansowe; powinna być podana jako wartość brutto.
4. Cena ofertowa musi być podana w złotych polskich (PLN). Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.
5. Stawka podatku VAT musi być określona zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa na dzień składania ofert.
6. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie przez siebie określonym ofert dodatkowych.
Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach. '
5. Jeżeli spośród ofert dodatkowych nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty - postępowanie unieważnia się.
6. Wykonawca, składając ofertę informuje Zamawiającego czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. Wskazanie w Formularzu asortymentowo - cenowym wartości brutto (tj. z podatkiem VAT), poczytuje się jako informację, że wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług
10. Opis przygotowania oferty:
3) Dokumenty winny być prawidłowo uzupełnione i podpisane przez prawomocnego reprezentanta Wykonawcy. Jeżeli dokumenty są podpisane przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, w oryginale lub w postaci elektronicznego odwzorowania dokumentu (skan PDF), z tym że w takim przypadku Zamawiający ma prawo zażądać oryginału pełnomocnictwa przed zawarciem umowy.
4) Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków zamówienia oraz wezwania Wykonawcy do uzupełnienia lub wyjaśnienia oferty albo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do dodatkowych negoq'acji z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
7) Jeżeli złożone przez Wykonawcę dokumenty będą nieczytelne lub będą budzić wątpliwości, co do ich autentyczności, Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.
8) Ofertę, należy sporządzić z wykorzystaniem Formularza oferty, którego wzór stanowi załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
9) Brak załączonego przez Wykonawcę Formularza oferty zostanie uznane jako brak złożonej oferty.
Zamawiający wezwie najwyżej ocenionego Wykonawcę do złożenia dokumentów i oświadczeń w terminie 2 dni od otrzymania zawiadomienia (referencje, kopia polisy OC)
12. Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostanie związany złożoną ofertą przez 30 dni.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
13. Pod wykonawstwo
1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
2. Wykonawca, który zamierza wykonywać zamówienie przy udziale podwykonawcy, musi wskazać w ofercie, jaką część (zakres zamówienia) wykonywać będzie w jego imieniu podwykonawca oraz podać nazwę podwykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w Formularzu oferty ,,nie dotyczy" lub pozostawić to miejsce nieuzupełnione, co oznaczać będzie, iż całość zamówienia będzie zrealizowane przez Wykonawcę.
3. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w wykonanie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia.
14. Informacja dotycząca ochrony danych osobowych - RODO (karta informacyjna) - stanowi załącznik do niniejszego zapytania.
15. Informacje ogólne
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3. Treść zapytania ofertowego może zostać zmieniona przed upływem terminu składania ofert, o czym Zamawiający poinformuje na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający jest zobowiązany udzielić odpowiedzi niezwłocznie, jednak nie później, niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania wpłynął nie później, niż do dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek wpłynie po upływie ww. terminu lub dotyczy już udzielonych odpowiedzi Zamawiający może pozostawić wniosek bez rozpatrzenia. Ewentualne przedłużenie terminu składania ofert, nie ma wpływu na przedłużenie terminu składania zapytań. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert, jeżeli zmiany okażą się istotne.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty lub wezwać do uzupełnienia brakujących lub wadliwych dokumentów przy czym Formularz oferty nie podlegają uzupełnieniu.
6. Jeżeli zaoferowana cena ofertowa wyda się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia lub będzie budziła wątpliwości Zamawiającego, co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o złożenie wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na Wykonawcy.
7. Zamawiający poprawia w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie,
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
8. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
a) została złożona po terminie składania ofert,
b) została złożona przez Wykonawcę, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu,
c) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
d) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia,
e) została sporządzona lub przekazana w sposób niezgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego, wskazanymi w zapytaniu ofertowym,
f) została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r, o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
g) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
h) zawiera błędy w obliczaniu ceny,
i) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu.
9. W przypadku uchylania się Wykonawcy od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość podpisania umowy z następnym w kolejności z rankingu ofert Wykonawcą.
10. Wybrany Wykonawca zostanie poinformowany pisemnie lub telefonicznie o miejscu i terminie podpisania umowy.
11. Zamawiający zastrzega sobie konieczność dokonania przez oferenta wizji lokalnej na
miejscu prowadzenia prac remontowo - budowlanych w celu faktycznej oceny miejsca, zakresu prac i istniejących warunków ich prowadzenia. Pominiecie tego punktu, który będzie potwierdzony odpowiednim oświadczeniem Zamawiającego, które należy dołączyć do oferty, wyklucza oferenta z rozpatrywania jego oferty.
12. Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
a) nie złożono żadnej oferty,
b) wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu,
c) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
d) złożono oferty dodatkowe o takiej samej cenie,
e) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzone postępowanie lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć wcześniej,
f) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.
13. Zamawiający zastrzega także sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez obowiązku podawania przyczyny.
14. W niniejszym postępowaniu nie mają zastosowania środki odwoławcze.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.