Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa ulicy

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa ulicy

Data zamieszczenia: 2024-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG w CZĘSTOCHOWIE
ul. Legionów 52
42-202 Częstochowa
powiat: Częstochowa
34 366 43 05, 34 366 43 37, 34 366 40 95
zp@mzd.czest.pl
https://portal.smartpzp.pl/mzd/public/postepowanie?postepowanie=64811454
Województwo: śląskie
Miasto: Częstochowa
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: 34 366 43 05, 34 366
Termin składania ofert: 2024-04-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa Ul. Bialskiej w Częstochowie - Etap II - na odcinku od Ul. Małopolskiej do skrzyżowania z Ul. Mazowiecką i Kielecką.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zadania obejmuje:
- Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni głębokości 52 cm. - Ul. Kielecka
- Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni głębokości 25 cm. - zjazdy,
- Mechaniczne wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni głębokości 40 cm.
- Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni
- Warstwa ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego cementem 32,5R gr.20 cm
- Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 20 cm
- Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem
- Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową z wbudowaniem mechanicznym (średnia grubość 4 cm)
- Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa AC 16W 50/70 - grubość po zagęszczeniu 4 cm - Ul. Kielecka i poszerzenia
- Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm
- Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową
- Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej
- Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - grafitowa - zjazdy
- Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych kanalizacji sanitarnej
- Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych
- Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 3000 mm w gotowym wykopie
o głębokości 3 m
- Kanały rurowe - rury z betonu żwirowego typu 'Wipro' o śr. 800 mm uszczelniane uszczelką gumową
- Studzienki ściekowe z gotowych elementów betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu
- Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200/5,9 mm.
Zamawiający wymaga udzielenia minimum 60 miesięcznej, a maksymalnie 120 miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia.

CPV: 45233120-6

Dokument nr: 2024/BZP 00262895, MZD.ZP.26.1.27.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-11 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/mzd
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/mzd
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
Podgląd i pobieranie dokumentacji postępowania nie wymaga logowania. Wykonawca celem złożenia oferty bezpłatnie rejestruje się
na Platformie pod wyżej wymienionym adresem klikając przycisk ,,Załóż konto". Wykonawca rejestrując się zapoznaje się
i akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w regulaminie podczas rejestracji oraz uznaje go za wiążący. Do rejestracji
niezbędne jest zainstalowanie programu Java w ver.1.8. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu wykonania tych czynności
znajdują się w ,,Instrukcja obsługi Portalu e-Usług SmartPZP", dostępnej na stronie Platformy. Wykonawca posiadający konto ma
dostęp do następujących formularzy: złożenia, zmiany i wycofania oferty lub wniosku oraz formularza ,,Pytania i
odpowiedzi". Szczegółowa instrukcja użytkownika Wykonawcy portalu SmartPzp dostępna jest na stronie portalu SmartPzp w
zakładce e-learning. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 1 Mb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z
systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0 , Windows 7 i Mac OS 10.12 - lub ich nowsze wersje;
c) Zainstalowana przeglądarka internetowa: Internet Explorer 11, Mozilla Firefox ver. 46 i późniejsze, Google Chrome ver. 45 i
późniejsze lub Opera ver. 37 i późniejsze; Przeglądarki zalecane: Mozilla Firefox, Google Chrome lub Opera.
d) Włączona obsługa JavaScript;
e) Oprogramowanie Java ver. 1.8 lub wyższe;
f) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny umożliwiający obsługę formatów .pdf.
Oferta oraz wszelkie dokumenty wymagające podpisu podpisywane są w postępowaniu: kwalifikowanym podpisem elektronicznym
lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wszelkie informacje dotyczące korespondencji elektronicznej są wskazane w SWZ w pkt 9.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej:
,,RODO", informujemy, że:
1. Administratorem danych osobowych jest Miejski Zarząd Dróg w Częstochowie z siedzibą przy ulicy Legionów 52, 42-202
Częstochowa, posiadający NIP: 5732331963, REGON: 150309847,
e-mail: mzd@mzd.czest.pl, numer telefonu: (34) 366-43-05, zwany dalej: ,,Administratorem".
2. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych, w tym realizacji praw osoby, której dane dotyczą, można się
kontaktować z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych, wysyłając wiadomość na adres poczty e-mail: iod@mzd.czest.pl,
telefonicznie wybierając numer tel.: (34) 366-43-05 - wew. 175 lub listownie na adres siedziby Administratora z oznaczeniem ,,Do
wiadomości Inspektora Ochrony Danych".
3. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie:
a. art. 6 ust. 1 lit b RODO, w celu wykonania umowy lub do podjęcia działań przed zawarciem umowy;
b. art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących
na administratorze, a w szczególności w celu:
o prowadzenia postępowania w sprawach związanych z zarządzaniem, utrzymaniem i eksploatacją dróg miejskich, w tym w zakresie
decyzji administracyjnych, skarg, wniosków i zgłoszeń związanych z funkcjonowaniem dróg;
o organizacji i realizacji przetargów na usługi, dostawy lub roboty budowlane związane z infrastrukturą drogową, w tym przetargi na
remonty, budowę oraz utrzymanie dróg, mostów i innych obiektów infrastruktury drogowej.
c. art. 6 ust. 1 lit. e RODO, w celu realizacji przez Administratora ustawowych zadań publicznych określonych w przepisach prawa
lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi.
4. W pozostałych przypadkach dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i
celu określonym w treści zgody.
5. W związku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa w pkt 3 odbiorcami danych osobowych mogą być:
a. upoważnieni pracownicy Administratora;
b. podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia danych
osobowych (tzw. Podmioty przetwarzające np. usługodawca hostingowy, dostawca usług informatycznych) oraz ich upoważnieni pracownicy - w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania tych usług;
c. organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w
zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa (np. Policja, Prokurator, Sądy).
6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane oraz zgodnie z
terminami archiwizacji określonymi przez ustawy kompetencyjne lub ustawę z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania
administracyjnego, ustawę z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz Rozporządzenie Prezesa
Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w
sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. Dalszy ciąg informacji w pkt 20 Specyfikacji Warunków Zamówienia.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://portal.smartpzp.pl/mzd/public/postepowanie?postepowanie=64811454
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-11 10:30
Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/mzd/

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MZD.ZP.26.1.27.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zadania obejmuje:
- Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni głębokości 52 cm. - ul. Kielecka
- Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni głębokości 25 cm. - zjazdy,
- Mechaniczne wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni głębokości 40 cm.
- Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni
- Warstwa ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego cementem 32,5R gr.20 cm
- Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 20 cm
- Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem
- Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową z wbudowaniem mechanicznym (średnia grubość 4 cm)
- Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa AC 16W 50/70 - grubość po zagęszczeniu 4 cm - ul. Kielecka i poszerzenia
- Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm
- Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową
- Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej
- Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - grafitowa - zjazdy
- Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych kanalizacji sanitarnej
- Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych
- Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 3000 mm w gotowym wykopie
o głębokości 3 m
- Kanały rurowe - rury z betonu żwirowego typu 'Wipro' o śr. 800 mm uszczelniane uszczelką gumową
- Studzienki ściekowe z gotowych elementów betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu
- Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200/5,9 mm.
Zamawiający wymaga udzielenia minimum 60 miesięcznej, a maksymalnie 120 miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN UDZIELANEJ RĘKOJMI ORAZ GWARANCJI JAKOŚCI w MIESIĄCACH
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
ZDOLNOŚĆ TECHNICZNA LUB ZAWODOWA
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane
do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
- 1 osoba - inżynieryjnej drogowej.
Uwaga:
Osoby kierujące robotami budowlanymi powinny posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334).
II. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej i wykażą wykonanie robót budowlanych nie wcześniej
niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, że zrealizowali (zakończyli) przynajmniej jedno zadanie o wartości co najmniej 500.000,00 PLN brutto, obejmujące swoim zakresem budowę lub przebudowę drogi.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: OŚWIADCZENIE
DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA
Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia postępowania należy wypełnić i podpisać przez osoby (osobę) uprawnioną i złożyć wraz z ofertą. Załącznik nr 2
OŚWIADCZENIE - W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający
zamiast podmiotowych środków dowodowych żąda oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, w
którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy-Pzp.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu należy wypełnić i podpisać przez osoby (osobę) uprawnioną
i złożyć wraz z ofertą. Załącznik nr 3.
WYKAZ OSÓB
Na potwierdzenie spełnienia warunku należy przedstawić wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami podpisany przez osobę/y uprawnioną/e sporządzony na podstawie załącznika nr 4 do swz.
WYKAZ ROBÓT BUDOWLANYCH
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi podpisany przez osobę/y uprawnioną wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot,
na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Załącznik nr 5.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
ZOBOWIĄZANIE PODMIOTÓW TRZECICH DO ODDANIA DO DYSPOZYCJI NIEZBĘDNYCH ZASOBÓW - Zobowiązanie
podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów
na potrzeby realizacji zamówienia. Należy wypełnić, podpisać przez osobę (osoby) uprawnione i w oryginale złożyć wraz z
ofertą. Załącznik nr 6.
OŚWIADCZENIE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O ZAMÓWIENIE - Wykonawcy wspólnie ubiegający
się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni
wykonawcy. Załącznik nr 7.
KOSZTORYS OFERTOWY - Należy przedłożyć kosztorys ofertowy w formie uproszczonej wykonany zgodnie z
obowiązującymi przepisami, oraz odrębny wykaz czynników cenotwórczych (R, Kp, Z, M, S) sporządzony zgodnie ze
wzorem określonym w załączniku nr 1a do SWZ. Dokumenty należy wypełnić i podpisać przez osoby (osobę) uprawnioną i
złożyć wraz z ofertą.
ZESTAWIENIE KOSZTORYSÓW - Zestawienie należy wypełnić, podpisać przez osoby (osobę) uprawnioną i w oryginale złożyć wraz z ofertą. Załącznik nr 9.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z pkt 8.6) SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w zakresie i na określonych warunkach wskazanych w załączniku nr 8 - WZÓR UMOWY.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN UDZIELANEJ RĘKOJMI ORAZ GWARANCJI JAKOŚCI w MIESIĄCACH
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-10

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.