Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Rozbudowa i przebudowa budynków

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Rozbudowa i przebudowa budynków

Data zamieszczenia: 2024-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Kłecko
Dworcowa 14
62-270 Kłecko
powiat: gnieźnieński
klecko@klecko.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Kłecko
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Rozbudowa i przebudowa budynków jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej na terenie gminy Kłecko
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wybór wykonawcy zadania dla przebudowy i rozbudowy świetlicy wiejskiej zlokalizowanej w Ułanowie na działce nr 151. Projektowana rozbudowa i przebudowa związana jest z dostosowaniem pomieszczeń budynku na potrzeby świetlicy wiejskiej oraz pomieszczeń związanych z OSP Ułanowo. Zaprojektowano również termoizolację budynku dla ścian zewnętrznych i dachu.
W ramach dostosowania obiektu do obowiązującego prawa projektuje się dobudowanie garażu na samochód bojowy OSP Ułanowo. Ponadto należy wykonać zaprojektowane instalacje: elektryczne, teletechniczne, wodociągowe, kanalizacyjną, wentylacyjną i centralnego ogrzewania. Inwestycję należy zrealizować zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa pani mgr inż. arch. Marty Wegnerskiej oraz zgodnie z decyzją pozwolenia na budowę nr 72/2018 z dnia 22.01.2018 r. Zamawiający informuję, że część prac związanych z przebudową świetlicy wiejskiej i rozbudową o garaż dla OSP Ułanowo, zostało zrealizowanych (fundamenty i ściany fundamentowe garażu, ściany kanału inspekcyjnego w garażu, przebudowa słupa linii napowietrznej 0,4 kV oraz budowa szafki ZK, rozkucie ściany i montaż drzwi zewnętrznych Dz3). Inwestor informuje, że zakupił na potrzeby budowy garażu oraz przebudowy świetlicy bloczki z betonu komórkowego typu SOLBET 600 o wymiarach 590x240x240 mm, w ilości 1290 szt., które wykonawca prac jest zobowiązany wbudować w projektowany budynek. Materiał został zmagazynowany na terenie wsi Ułanowo, w odległości 0,5 km od placu budowy. Ponadto inwestor informuje, że rezygnuje z budowy zbiornika bezodpływowego na nieczystości ciekłe. W ramach prac związanych z odprowadzeniem nieczystości ciekłych z budynku świetlicy i garażu, wykonawca zadania jest zobowiązany wykonać wewnętrzną instalację kanalizacji sanitarnej z rur PVC 160 mm, z przyłączeniem jej do istniejącego przyłącza kanalizacyjnego zlokalizowanego w drodze gminnej.
Przedmiotem zamówienia jest inwestycja polegająca na przebudowie budynku świetlicy wiejskiej w zakresie wykonania nowych pomieszczeń sanitarnych. Zaprojektowano przebudowę istniejącego budynku użyteczności publicznej z garażem wbudowanym na potrzeby OSP. Obiekt parterowy z częściowym podpiwniczeniem. Przebudowa będzie obejmowała fragment zlokalizowany na parterze w rejonie ściany północno-wschodniej. Inwestycja będzie polegała na wykonaniu nowych sanitariatów z dostosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych oraz węzła sanitarnego z przeznaczeniem dla potrzeb OSP. Ponadto na zewnątrz budynku planuje się wykonać nowy podjazd dla osób niepełnosprawnych. Przebudowa nie ingeruje w układ konstrukcyjny oraz nie wymaga przebudowy przegród zewnętrznych. Wejście główne do budynku oraz bramę do garażu OSP zlokalizowano w elewacji frontowej (północno-wschodniej). Wejście osłonięte jest wydzielonym wiatrołapem stanowiącym dobudówkę głównej bryły budynku. Poziom +/-0,00 ustalono jako poziom posadzki parteru, która jest wyniesiona około 0,3 m powyżej istniejącej nawierzchni terenu przed budynkiem. W centralnej części budynku zlokalizowano salę zebrań, z której dostępne są: pomieszczenie kuchni, WC oraz pomieszczenie gospodarcze. Kotłownia dostępna jest poprzez wejście z kuchni. Zejście do podpiwniczenia zlokalizowano między pomieszczeniem sali zebrań oraz kuchni. W świetlicy będą odbywać się spotkania okolicznościowe (zebrania wiejskie, prezentacje) organizowane przez Radę Sołecką. Nie przewiduje się zatrudnionych osób ani przygotowywania posiłków. Przebudowywana część będzie wentylowana grawitacyjnie ze wspomaganiem mechanicznym. Dostęp do budynku dla osób niepełnosprawnych zapewniony będzie poprzez projektowaną, zewnętrzną pochylnię na podest zewnętrzny, zaopatrzoną obustronnie w balustradę z dwoma poziomami pochwytów oraz krawężnik o wys. 7 cm. Ze względu na wymóg powierzchni podestu 1,5 m x 1,5 m konieczne jest wykonanie również przebudowy podestu wejściowego. Wszystkie pomieszczenia ogólnodostępne nie będą miały progów w otworach drzwiowych. Budynek będzie wyposażony w toaletę umożliwiającą korzystanie z niej przez osoby poruszające się na wózku inwalidzkim.
Zadanie należy wykonać w oparciu o dokumentację techniczną autorstwa mgr inż. Andrzeja Szurkowskiego.
Budynek objęty tym zadaniem usytuowany jest na działce ewid. nr 32/2. Zjazd i wyjazd na teren nieruchomości usytuowany jest od strony zachodniej. Budynek dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony. Wejście główne do obiektu oraz bramy garażowe znajdują się od strony elewacji zachodniej. Budynek pełni funkcję usługową - miejsce pracy dla OSP Kłecko oraz nieużytkowanego lokalu mieszkalnego. Budynek jest w dobrym stanie technicznym, w części piętra okna zostały wymienione na nowe, tynki posiadają delikatne spękania, głównie w pomieszczeniach po lokalu mieszkalnym. Pomieszczenia wykorzystywane przez OSP Kłecko są w dobrym stanie technicznym. Przedmiot inwestycji obejmuje wykonanie termomodernizacji oraz przebudowy budynku, wraz z rozbiórką nieużywanych obiektów gospodarczych. W ramach zaplanowanych prac przewidziano:
- izolację termiczną ścian i dachu;
- remont powierzchni tynkowanych;
- remont posadzek;
- wymianę stolarki zewnętrznej;
- wymianę stolarki wewnętrznej;
- wymianę balustrady;
- roboty wyburzeniowe i rozbiórkowe;
- prace wykończeniowe (tynkowanie, gładzie ścienne, malowanie);
- wymianę rynien, rur spustowych oraz obróbek blacharskich;
- wykonanie instalacji C.O. z pompą ciepła ( np. AHPM-V18W/D2RN8. Prod. MDV);
- wykonanie wentylacji mechanicznej i klimatyzacji;
- wykonanie instalacji wodno - kanalizacyjnych w obiekcie strażnicy;
- wykonanie instalacji elektrycznej (w tym rozdzielnicy głównej RG, instalacji oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego, instalcji siłowej 230/400V, niskoprądowej, ochronę przeciwprzepięciową oraz instalacji odgromowej
i uziemiającej);
- wykonanie instalacji fotowoltaicznej.
Wykonawca robót zobowiązany jest prowadzić prace w uzgodnieniu z naczelnikiem jednostki OSP w Kłecku, tak aby zapewnić właściwe funkcjonowanie budynku strażnicy
w czasie wykonywania robót budowlanych. Prace projektowe należy prowadzić w oparciu o dokumentację techniczną autorstwa ARCHIWEG Marta Wegnerska.

CPV: 45000000-7, 45262690-4,45343000-3,45312100-8,45310000-3,45453000-7,45212300-9,45330000-9-,45331000-6, 45332000-3

Dokument nr: 2024/BZP 00262847, RFZ.271.10.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-11 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2b8521d0-ec09-11ee-b4e0-4ac387c144e3
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu: Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej: przetargi@klecko.pl.
2. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się
drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce Formularze" (,,Formularze do
komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik").
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie biegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu
(zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
3. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
4. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce ,,Komunikacja".
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
6. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
7. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem".
8. Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@klecko.pl (nie dotyczy
składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
o administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kłecko;
o w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą
poczty tradycyjnej na adres Ul. Dworcowa 14, 62-270 Kłecko, pocztą elektroniczną na adres e-mail: iod@lesny.com.pl;
o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek
prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;
o odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
o obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
o w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
o Posiada Pan/Pani:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
o nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO
względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-11 10:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę na Platformie e-Zamówienia, przy pomocy interaktywnego ,,Formularza ofertowego", zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce ,,Informacje podstawowe", za pośrednictwem zakładki ,,Oferty/wnioski". Po wybraniu przycisku ,,Złóż ofertę" system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.