łódzkie (Łódź)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Rumia)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
pomorskie (Gdańsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa w postaci sprzątania pomieszczeń w budynkach |
Data zamieszczenia: | 2024-03-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Szkoła Policji w Katowicach ul. gen. Jankego 276 40-684 Katowice-Piotrowice powiat: Katowice https://platformazakupowa.pl/transakcja/907943 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Katowice-Piotrowice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Usługa w postaci sprzątania pomieszczeń w budynkach znajdujących się na terenie Szkoły Policji w Katowicach Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość / Jm Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz Plik 1 Usługa w postaci sprzątania pomieszczeń w budynkach znajdujących się na terenie Szkoły Policji w Katowicach. CHARAKTERYSTYKA 1. Przedmiotem usługi sprzątania w budynkach H-1 i H-2, są pomieszczenia o powierzchni odpowiednio: a) Budynek H-1 - hala sportowa Lp. Przeznaczenie Nr pomieszczenia Powierzchnia w m2 1. Hala sportowa H-002 647,30 2. Szatnia H-006 20,80 3. Umywalnia + wc H-006 16,30 4. Szatnia H-005 20,90 5. Umywalnia + wc H-005 12,70 6. Łazienka H-001 3,10 7. Korytarz 32,20 Razem 753,30 b) Budynek H-2 - hala sportowa Lp. Przeznaczenie Nr pomieszczenia Powierzchnia w m2 1. Hala sportowa H-016 666,00 2. Szatnia H-022 31,20 3. Szatnia H-015 31,80 4. Szatnia H-025 11,50 5. Szatnia H-014 11,70 6. Toaleta H-020 3,80 7. Toaleta H-021 3,80 8. Korytarz 37,50 Razem 797,30 2. Sprzątanie w ww. budynkach powinno być wykonywane od poniedziałku do piątku w dni robocze w godz.ch od 5:00 do 7:00 i obejmować następujące czynności: 1) codziennie: a. zamiatanie, odkurzanie, zmywanie mat oraz powierzchni odkrytych na halach sportowych, b. opróżnianie i mycie koszy wraz z wymianą worków na śmieci, c. sprzątanie toalet w szatniach, mycie luster oraz czyszczenie urządzeń sanitarnych, armatury w tym ich dezynfekowanie, d. dbanie o czystość szczotek wc w sanitariatach, e. mycie i czyszczenie podłóg w toaletach, szatniach i na korytarzach, f. mycie drzwi wejściowych wewnętrznych i zewnętrznych wraz z szybami, 2) dwa razy w tygodniu: a. mycie glazury w pomieszczeniach sanitarnych / w razie potrzeby na bieżąco/ 3) wg potrzeb (nie rzadziej niż raz w miesiącu): a. odkurzanie i mycie kaloryferów (hala H2), b. mycie sprzętu sportowego (bramki, ławki, drabinki, pachołki, skrzynie,etc.), c. zmywanie mechaniczne maszyną czyszczącą typu szorowarka, całej powierzchni po zdjęciu mat (w ramach usługi należy złożyć maty). WYMAGANIA, WARUNKI Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią zapytania oraz wypełnienie wraz z podpisaniem załącznika nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Akceptując wymagania Zamawiającego, Wykonawca wyraża zgodę na wszystkie warunki i postanowienia oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli Wykonawca nie akceptuje poniższych wymagań i warunków proszony jest o nieskładanie oferty. 1. Zamawiający wymaga, aby oferta była ważna minimum 30 dni. 2. Dojazd Wykonawcy do Zamawiającego nastąpi na jego koszt i ryzyko. 3. Wykonawca oświadcza, iż znana jest mu specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usługi oraz dysponuje wiedzą, środkami i materiałami niezbędnymi do wykonania umowy. 4. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia do akceptacji najpóźniej, licząc od dnia następnego po dniu podpisania umowy, wykazu pracowników, którzy usługę będą wykonywać. 5. W przypadku zauważenia przez Wykonawcę jakichkolwiek uszkodzeń okien lub zauważenia niesprawności elementów zamykających, skręcających, łączących itp. Wykonawca jest zobowiązany do zgłoszenia niezwłocznie tego faktu Zamawiającemu. 6. Wykonawca zrealizuje usługę sprzątania przy pomocy własnego sprzętu oraz własnymi środkami myjącymi nie zawierającymi substancji, które mogą doprowadzić do zarysowań, przebarwień lub uszkodzeń, powierzchni szklanych, parapetów lub okuć, odpowiednich do mytych powierzchni i dopuszczonych do obrotu. 7. Zastosowana przez Wykonawcę technologia mycia musi być bezpieczna dla otoczenia, w szczególności osób trzecich. 8. Wykonawca odpowiada materialnie za szkody powstałe z jego winy w zakresie powierzonego mu mienia. 9. Odbioru usługi ze strony Zamawiającego dokonuje osoba przez niego upoważniona uwzględniona w umowie. 10. Podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury za wykonaną usługę jest protokół odbioru końcowego potwierdzającego, że usługa została wykonana bez uwag i zastrzeżeń. 11. Ceny jednostkowe za wykonanie usługi będą stałe podczas trwania umowy i nie będą podlegały waloryzacji. 12. Jeżeli realizowana usługa będzie niezgodna ze specyfikacją z zapytania ofertowego oraz z umową (wzór umowy dołączony do zapytania ofertowego) Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z realizacji niniejszej usługi przez wskazanego Wykonawcę. W takiej sytuacji dokona wyboru kolejnego oferenta obciążając różnicą kosztów Wykonawcę, który usługi nie zrealizował. 13. Zamawiający umożliwia przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej po uprzednim kontakcie telefonicznym. KARY I INNE POSTANOWIENIA 1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za odstąpienie od umowy przez Stronę z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca, w wysokości 100% wartości miesięcznego zamówienia. 2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną za odstąpienie od umowy przez Wykonawcę z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w wysokości 100% wartości miesięcznego zamówienia. 3. Wykonawca upoważnia Zamawiającego do potrącenia z faktury kwot wynikających z kar umownych. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych, w przypadku, gdy szkoda przekroczy wysokość kar umownych. DODATKOWE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może zbyć lub przenieść zobowiązań Zamawiającego powstałych w wyniku realizacji niniejszej usługi, a będących należnościami Wykonawcy na rzecz innych podmiotów. INFORMACJA Zamawiający informuje, że postępowanie nie musi zakończyć się wyborem wykonawcy. Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest Pani Natalia Lieber, tel. 47 851 64 66 od poniedziałku do piątku w godz.ch od 8:00 - 15:00. TERMIN REALIZACJI : ....... WARUNKI PŁATNOŚCI : 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. 1 usługa 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLNEUR Szkoła Policji w Katowicach ul. gen. Jankego 276 40-684, Katowice (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki Dokument nr: ID 907943 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/907943 Składania : 03-04-2024 12:00:00 Otwarcia : - Wymagania: Wymagania i specyfikacja CHARAKTERYSTYKA Przedmiotem usługi sprzątania w budynkach H-1 i H-2, są pomieszczenia o powierzchni odpowiednio: a) Budynek H-1 - hala sportowa Lp. Przeznaczenie Nr pomieszczenia Powierzchnia w m2 1. Hala sportowa H-002 647,30 2. Szatnia H-006 20,80 3. Umywalnia + wc H-006 16,30 4. Szatnia H-005 20,90 5. Umywalnia + wc H-005 12,70 6. Łazienka H-001 3,10 7. Korytarz 32,20 Razem 753,30 b) Budynek H-2 - hala sportowa Lp. Przeznaczenie Nr pomieszczenia Powierzchnia w m2 1. Hala sportowa H-016 666,00 2. Szatnia H-022 31,20 3. Szatnia H-015 31,80 4. Szatnia H-025 11,50 5. Szatnia H-014 11,70 6. Toaleta H-020 3,80 7. Toaleta H-021 3,80 8. Korytarz 37,50 Razem 797,30 Sprzątanie w ww. budynkach powinno być wykonywane od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach od 5:00 do 7:00 i obejmować następujące czynności: 1) codziennie: a. zamiatanie, odkurzanie, zmywanie mat oraz powierzchni odkrytych na halach sportowych, b. opróżnianie i mycie koszy wraz z wymianą worków na śmieci, c. sprzątanie toalet w szatniach, mycie luster oraz czyszczenie urządzeń sanitarnych, armatury w tym ich dezynfekowanie, d. dbanie o czystość szczotek wc w sanitariatach, e. mycie i czyszczenie podłóg w toaletach, szatniach i na korytarzach, f. mycie drzwi wejściowych wewnętrznych i zewnętrznych wraz z szybami, 2) dwa razy w tygodniu: a. mycie glazury w pomieszczeniach sanitarnych / w razie potrzeby na bieżąco/ 3) wg potrzeb (nie rzadziej niż raz w miesiącu): a. odkurzanie i mycie kaloryferów (hala H2), b. mycie sprzętu sportowego (bramki, ławki, drabinki, pachołki, skrzynie,etc.), c. zmywanie mechaniczne maszyną czyszczącą typu szorowarka, całej powierzchni po zdjęciu mat (w ramach usługi należy złożyć maty). WYMAGANIA, WARUNKI Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią zapytania oraz wypełnienie wraz z podpisaniem załącznika nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Akceptując wymagania Zamawiającego, Wykonawca wyraża zgodę na wszystkie warunki i postanowienia oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli Wykonawca nie akceptuje poniższych wymagań i warunków proszony jest o nieskładanie oferty. Zamawiający wymaga, aby oferta była ważna minimum 30 dni. 2. Dojazd Wykonawcy do Zamawiającego nastąpi na jego koszt i ryzyko. 3. Wykonawca oświadcza, iż znana jest mu specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usługi oraz dysponuje wiedzą, środkami i materiałami niezbędnymi do wykonania umowy. 4. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia do akceptacji najpóźniej, licząc od dnia następnego po dniu podpisania umowy, wykazu pracowników, którzy usługę będą wykonywać. 5. W przypadku zauważenia przez Wykonawcę jakichkolwiek uszkodzeń okien lub zauważenia niesprawności elementów zamykających, skręcających, łączących itp. Wykonawca jest zobowiązany do zgłoszenia niezwłocznie tego faktu Zamawiającemu. 6. Wykonawca zrealizuje usługę sprzątania przy pomocy własnego sprzętu oraz własnymi środkami myjącymi nie zawierającymi substancji, które mogą doprowadzić do zarysowań, przebarwień lub uszkodzeń, powierzchni szklanych, parapetów lub okuć, odpowiednich do mytych powierzchni i dopuszczonych do obrotu. 7. Zastosowana przez Wykonawcę technologia mycia musi być bezpieczna dla otoczenia, w szczególności osób trzecich. 8. Wykonawca odpowiada materialnie za szkody powstałe z jego winy w zakresie powierzonego mu mienia. 9. Odbioru usługi ze strony Zamawiającego dokonuje osoba przez niego upoważniona uwzględniona w umowie. 10. Podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury za wykonaną usługę jest protokół odbioru końcowego potwierdzającego, że usługa została wykonana bez uwag i zastrzeżeń. 11. Ceny jednostkowe za wykonanie usługi będą stałe podczas trwania umowy i nie będą podlegały waloryzacji. Jeżeli realizowana usługa będzie niezgodna ze specyfikacją z zapytania ofertowego oraz z umową (wzór umowy dołączony do zapytania ofertowego) Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z realizacji niniejszej usługi przez wskazanego Wykonawcę. W takiej sytuacji dokona wyboru kolejnego oferenta obciążając różnicą kosztów Wykonawcę, który usługi nie zrealizował. Zamawiający umożliwia przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej po uprzednim kontakcie telefonicznym. KARY I INNE POSTANOWIENIA 1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za odstąpienie od umowy przez Stronę z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca, w wysokości 100% wartości miesięcznego zamówienia. 2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną za odstąpienie od umowy przez Wykonawcę z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w wysokości 100% wartości miesięcznego zamówienia. 3. Wykonawca upoważnia Zamawiającego do potrącenia z faktury kwot wynikających z kar umownych. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych, w przypadku, gdy szkoda przekroczy wysokość kar umownych. DODATKOWE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może zbyć lub przenieść zobowiązań Zamawiającego powstałych w wyniku realizacji niniejszej usługi, a będących należnościami Wykonawcy na rzecz innych podmiotów. INFORMACJA Zamawiający informuje, że postępowanie nie musi zakończyć się wyborem wykonawcy. Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest Pani Natalia Lieber, tel. 47 851 64 66 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 - 15:00. TERMIN REALIZACJI : ....... WARUNKI PŁATNOŚCI : 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. Komunikaty Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów Wyślij wiadomość do zamawiającego Kryteria i warunki formalne Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik 1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto 0,00 PLN brutto (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki Uwagi: Opis dodatkowy 1) Zakupy w naszej firmie realizowane są przez platformę zakupową Open Nexus. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie https://platformazakupowa.pl/ 2) Oferty można składać wyłącznie za pomocą formularza dostępnego na stronie zapytania za pośrednictwem Platformy Open Nexus. 3) Pełna specyfikacja oraz ewentualne załączniki są widoczne na stronie postępowania na Platformie Open Nexus. 4) Aby móc składać oferty w postępowaniach publicznych nie jest wymagana rejestracja i logowanie, a jedynym wymogiem jest wpisanie oferty w szablonie. 5) Składanie ofert jest zawsze bezpłatne. Kontakt: Szkoła Policji w Katowicach ul. gen. Jankego 276 40-684 Katowice-Piotrowice Kontakt za pomocą platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/all?limit=100&tab=active&year=seven_days |
© eurobudowa.pl 2004-2024