Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługa w postaci sprzątania pomieszczeń w budynkach

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa w postaci sprzątania pomieszczeń w budynkach

Data zamieszczenia: 2024-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Szkoła Policji w Katowicach
ul. gen. Jankego 276
40-684 Katowice-Piotrowice
powiat: Katowice
https://platformazakupowa.pl/transakcja/907943
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice-Piotrowice
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Usługa w postaci sprzątania pomieszczeń w budynkach znajdujących się na terenie Szkoły Policji w Katowicach
Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa w postaci sprzątania pomieszczeń w budynkach znajdujących się na terenie Szkoły Policji w Katowicach. CHARAKTERYSTYKA 1. Przedmiotem usługi sprzątania w budynkach H-1 i H-2, są pomieszczenia o powierzchni odpowiednio: a) Budynek H-1 - hala sportowa Lp. Przeznaczenie Nr pomieszczenia Powierzchnia w m2 1. Hala sportowa H-002 647,30 2. Szatnia H-006 20,80 3. Umywalnia + wc H-006 16,30 4. Szatnia H-005 20,90 5. Umywalnia + wc H-005 12,70 6. Łazienka H-001 3,10 7. Korytarz 32,20 Razem 753,30 b) Budynek H-2 - hala sportowa Lp. Przeznaczenie Nr pomieszczenia Powierzchnia w m2 1. Hala sportowa H-016 666,00 2. Szatnia H-022 31,20 3. Szatnia H-015 31,80 4. Szatnia H-025 11,50 5. Szatnia H-014 11,70 6. Toaleta H-020 3,80 7. Toaleta H-021 3,80 8. Korytarz 37,50 Razem 797,30 2. Sprzątanie w ww. budynkach powinno być wykonywane od poniedziałku do piątku w dni robocze w godz.ch od 5:00 do 7:00 i obejmować następujące czynności: 1) codziennie: a. zamiatanie, odkurzanie, zmywanie mat oraz powierzchni odkrytych na halach sportowych, b. opróżnianie i mycie koszy wraz z wymianą worków na śmieci, c. sprzątanie toalet w szatniach, mycie luster oraz czyszczenie urządzeń sanitarnych, armatury w tym ich dezynfekowanie, d. dbanie o czystość szczotek wc w sanitariatach, e. mycie i czyszczenie podłóg w toaletach, szatniach i na korytarzach, f. mycie drzwi wejściowych wewnętrznych i zewnętrznych wraz z szybami, 2) dwa razy w tygodniu: a. mycie glazury w pomieszczeniach sanitarnych / w razie potrzeby na bieżąco/ 3) wg potrzeb (nie rzadziej niż raz w miesiącu): a. odkurzanie i mycie kaloryferów (hala H2), b. mycie sprzętu sportowego (bramki, ławki, drabinki, pachołki, skrzynie,etc.), c. zmywanie mechaniczne maszyną czyszczącą typu szorowarka, całej powierzchni po zdjęciu mat (w ramach usługi należy złożyć maty). WYMAGANIA, WARUNKI Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią zapytania oraz wypełnienie wraz z podpisaniem załącznika nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Akceptując wymagania Zamawiającego, Wykonawca wyraża zgodę na wszystkie warunki i postanowienia oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli Wykonawca nie akceptuje poniższych wymagań i warunków proszony jest o nieskładanie oferty. 1. Zamawiający wymaga, aby oferta była ważna minimum 30 dni. 2. Dojazd Wykonawcy do Zamawiającego nastąpi na jego koszt i ryzyko. 3. Wykonawca oświadcza, iż znana jest mu specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usługi oraz dysponuje wiedzą, środkami i materiałami niezbędnymi do wykonania umowy. 4. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia do akceptacji najpóźniej, licząc od dnia następnego po dniu podpisania umowy, wykazu pracowników, którzy usługę będą wykonywać. 5. W przypadku zauważenia przez Wykonawcę jakichkolwiek uszkodzeń okien lub zauważenia niesprawności elementów zamykających, skręcających, łączących itp. Wykonawca jest zobowiązany do zgłoszenia niezwłocznie tego faktu Zamawiającemu. 6. Wykonawca zrealizuje usługę sprzątania przy pomocy własnego sprzętu oraz własnymi środkami myjącymi nie zawierającymi substancji, które mogą doprowadzić do zarysowań, przebarwień lub uszkodzeń, powierzchni szklanych, parapetów lub okuć, odpowiednich do mytych powierzchni i dopuszczonych do obrotu. 7. Zastosowana przez Wykonawcę technologia mycia musi być bezpieczna dla otoczenia, w szczególności osób trzecich. 8. Wykonawca odpowiada materialnie za szkody powstałe z jego winy w zakresie powierzonego mu mienia. 9. Odbioru usługi ze strony Zamawiającego dokonuje osoba przez niego upoważniona uwzględniona w umowie. 10. Podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury za wykonaną usługę jest protokół odbioru końcowego potwierdzającego, że usługa została wykonana bez uwag i zastrzeżeń. 11. Ceny jednostkowe za wykonanie usługi będą stałe podczas trwania umowy i nie będą podlegały waloryzacji. 12. Jeżeli realizowana usługa będzie niezgodna ze specyfikacją z zapytania ofertowego oraz z umową (wzór umowy dołączony do zapytania ofertowego) Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z realizacji niniejszej usługi przez wskazanego Wykonawcę. W takiej sytuacji dokona wyboru kolejnego oferenta obciążając różnicą kosztów Wykonawcę, który usługi nie zrealizował. 13. Zamawiający umożliwia przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej po uprzednim kontakcie telefonicznym. KARY I INNE POSTANOWIENIA 1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za odstąpienie od umowy przez Stronę z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca, w wysokości 100% wartości miesięcznego zamówienia. 2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną za odstąpienie od umowy przez Wykonawcę z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w wysokości 100% wartości miesięcznego zamówienia. 3. Wykonawca upoważnia Zamawiającego do potrącenia z faktury kwot wynikających z kar umownych. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych, w przypadku, gdy szkoda przekroczy wysokość kar umownych. DODATKOWE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może zbyć lub przenieść zobowiązań Zamawiającego powstałych w wyniku realizacji niniejszej usługi, a będących należnościami Wykonawcy na rzecz innych podmiotów. INFORMACJA Zamawiający informuje, że postępowanie nie musi zakończyć się wyborem wykonawcy. Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest Pani Natalia Lieber, tel. 47 851 64 66 od poniedziałku do piątku w godz.ch od 8:00 - 15:00. TERMIN REALIZACJI : ....... WARUNKI PŁATNOŚCI : 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. 1 usługa 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLNEUR Szkoła Policji w Katowicach
ul. gen. Jankego 276
40-684, Katowice (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki

Dokument nr: ID 907943

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/907943
Składania : 03-04-2024 12:00:00
Otwarcia : -

Wymagania:
Wymagania i specyfikacja
CHARAKTERYSTYKA
Przedmiotem usługi sprzątania w budynkach H-1 i H-2, są pomieszczenia
o powierzchni odpowiednio:
a) Budynek H-1 - hala sportowa
Lp.
Przeznaczenie
Nr pomieszczenia
Powierzchnia w m2
1.
Hala sportowa
H-002
647,30
2.
Szatnia
H-006
20,80
3.
Umywalnia + wc
H-006
16,30
4.
Szatnia
H-005
20,90
5.
Umywalnia + wc
H-005
12,70
6.
Łazienka
H-001
3,10
7.
Korytarz
32,20
Razem
753,30
b) Budynek H-2 - hala sportowa
Lp.
Przeznaczenie
Nr pomieszczenia
Powierzchnia w m2
1.
Hala sportowa
H-016
666,00
2.
Szatnia
H-022
31,20
3.
Szatnia
H-015
31,80
4.
Szatnia
H-025
11,50
5.
Szatnia
H-014
11,70
6.
Toaleta
H-020
3,80
7.
Toaleta
H-021
3,80
8.
Korytarz
37,50
Razem
797,30
Sprzątanie w ww. budynkach powinno być wykonywane od poniedziałku
do piątku w dni robocze w godzinach od 5:00 do 7:00 i obejmować następujące czynności:
1) codziennie:
a. zamiatanie, odkurzanie, zmywanie mat oraz powierzchni odkrytych
na halach sportowych,
b. opróżnianie i mycie koszy wraz z wymianą worków na śmieci,
c. sprzątanie toalet w szatniach, mycie luster oraz czyszczenie urządzeń sanitarnych, armatury w tym ich dezynfekowanie,
d. dbanie o czystość szczotek wc w sanitariatach,
e. mycie i czyszczenie podłóg w toaletach, szatniach i na korytarzach,
f. mycie drzwi wejściowych wewnętrznych i zewnętrznych wraz z szybami,
2) dwa razy w tygodniu:
a. mycie glazury w pomieszczeniach sanitarnych / w razie potrzeby
na bieżąco/
3) wg potrzeb (nie rzadziej niż raz w miesiącu):
a. odkurzanie i mycie kaloryferów (hala H2),
b. mycie sprzętu sportowego (bramki, ławki, drabinki, pachołki, skrzynie,etc.),
c. zmywanie mechaniczne maszyną czyszczącą typu szorowarka, całej powierzchni po zdjęciu mat (w ramach usługi należy złożyć maty).
WYMAGANIA, WARUNKI
Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią zapytania oraz wypełnienie wraz z podpisaniem załącznika nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Akceptując wymagania Zamawiającego, Wykonawca wyraża zgodę na wszystkie warunki
i postanowienia oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli Wykonawca nie akceptuje poniższych wymagań i warunków proszony jest o nieskładanie oferty.
Zamawiający wymaga, aby oferta była ważna minimum 30 dni.
2. Dojazd Wykonawcy do Zamawiającego nastąpi na jego koszt i ryzyko.
3. Wykonawca oświadcza, iż znana jest mu specyfikacja techniczna wykonania
i odbioru usługi oraz dysponuje wiedzą, środkami i materiałami niezbędnymi
do wykonania umowy.
4. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia do akceptacji najpóźniej, licząc od dnia następnego po dniu podpisania umowy, wykazu pracowników, którzy usługę będą wykonywać.
5. W przypadku zauważenia przez Wykonawcę jakichkolwiek uszkodzeń okien
lub zauważenia niesprawności elementów zamykających, skręcających, łączących itp. Wykonawca jest zobowiązany do zgłoszenia niezwłocznie tego faktu Zamawiającemu.
6. Wykonawca zrealizuje usługę sprzątania przy pomocy własnego sprzętu oraz własnymi środkami myjącymi nie zawierającymi substancji, które mogą doprowadzić do zarysowań, przebarwień lub uszkodzeń, powierzchni szklanych, parapetów lub okuć, odpowiednich do mytych powierzchni i dopuszczonych
do obrotu.
7. Zastosowana przez Wykonawcę technologia mycia musi być bezpieczna dla otoczenia, w szczególności osób trzecich.
8. Wykonawca odpowiada materialnie za szkody powstałe z jego winy w zakresie powierzonego mu mienia.
9. Odbioru usługi ze strony Zamawiającego dokonuje osoba przez niego upoważniona uwzględniona w umowie.
10. Podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury za wykonaną usługę jest protokół odbioru końcowego potwierdzającego, że usługa została wykonana bez uwag i zastrzeżeń.
11. Ceny jednostkowe za wykonanie usługi będą stałe podczas trwania umowy i nie będą podlegały waloryzacji.
Jeżeli realizowana usługa będzie niezgodna ze specyfikacją z zapytania ofertowego oraz z umową (wzór umowy dołączony do zapytania ofertowego) Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z realizacji niniejszej usługi przez wskazanego Wykonawcę. W takiej sytuacji dokona wyboru kolejnego oferenta obciążając różnicą kosztów Wykonawcę, który usługi nie zrealizował.
Zamawiający umożliwia przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej po uprzednim kontakcie telefonicznym.
KARY I INNE POSTANOWIENIA
1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za odstąpienie od umowy przez Stronę z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca, w wysokości 100% wartości miesięcznego zamówienia.
2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną za odstąpienie od umowy przez Wykonawcę z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w wysokości 100% wartości miesięcznego zamówienia.
3. Wykonawca upoważnia Zamawiającego do potrącenia z faktury kwot wynikających
z kar umownych.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych, w przypadku, gdy szkoda przekroczy wysokość kar umownych.
DODATKOWE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może zbyć lub przenieść zobowiązań Zamawiającego powstałych w wyniku realizacji niniejszej usługi, a będących należnościami Wykonawcy na rzecz innych podmiotów.
INFORMACJA
Zamawiający informuje, że postępowanie nie musi zakończyć się wyborem wykonawcy.
Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest Pani Natalia Lieber, tel. 47 851 64 66 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 - 15:00.
TERMIN REALIZACJI : .......
WARUNKI PŁATNOŚCI : 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
Komunikaty
Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Kryteria i warunki formalne
Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki

Uwagi:
Opis dodatkowy
1) Zakupy w naszej firmie realizowane są przez platformę zakupową Open Nexus. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie https://platformazakupowa.pl/
2) Oferty można składać wyłącznie za pomocą formularza dostępnego na stronie zapytania za pośrednictwem Platformy Open Nexus.
3) Pełna specyfikacja oraz ewentualne załączniki są widoczne na stronie postępowania na Platformie Open Nexus.
4) Aby móc składać oferty w postępowaniach publicznych nie jest wymagana rejestracja i logowanie, a jedynym wymogiem jest wpisanie oferty w szablonie.
5) Składanie ofert jest zawsze bezpłatne.

Kontakt:
Szkoła Policji w Katowicach
ul. gen. Jankego 276
40-684 Katowice-Piotrowice
Kontakt za pomocą platformy zakupowej
https://platformazakupowa.pl/all?limit=100&tab=active&year=seven_days

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.