Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Adaptacja pomieszczenia technicznego na potrzeby serwerowni

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Adaptacja pomieszczenia technicznego na potrzeby serwerowni

Data zamieszczenia: 2024-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Centrum Słuchu i Mowy Sp z o.o
Mokra 7
05-830 Kajetany
powiat: pruszkowski
665-607-004
a.wiewiorka@csim.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/187041
Województwo: mazowieckie
Miasto: Kajetany
Wadium: ---
Nr telefonu: 665-607-004
Termin składania ofert: 2024-04-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Adaptacja pomieszczenia technicznego na potrzeby serwerowni Centrum Słuchu i Mowy Sp. Z o.o.
Powstaje w kontekście projektu
FENG.01.01-IP.02-1134/23 - Automatyczne wsparcie badań słuchu ABR i Audiomertii Tonalnej dzięki wykorzystaniu metod sztucznej inteligencji

Część 1
Adaptacja pomieszczenia technicznego na potrzeby serwerowni

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Zamawiający zaprasza do złożenia ofert na adaptację pomieszczenia technicznego w budynku zlokalizowanym w Rzeszowie przy Ul. Chodkiewicza 6 na potrzeby serwerowni Centrum Słuchu i Mowy Sp. z o.o.
Roboty budowlane planowane są w ramach Projektu: ,,Automatyczne wsparcie badań słuchu ABR i Audiometrii Tonalnej dzięki wykorzystaniu metod sztucznej inteligencji" nr wniosku o dofinansowanie FENG.0.01-IP.02-1134/23, w ramach Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki - Priorytet 1 ,,Wsparcie dla przedsiębiorców" w ramach naboru prowadzonego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, Ścieżka SMART nr FENG.01.01-IP.02-001/23, Moduł - Cyfryzacja.
Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie adaptacji pomieszczenia technicznego w budynku zlokalizowanym w Rzeszowie przy Ul. Chodkiewicza 6 na potrzeby serwerowni Centrum Słuchu i Mowy Sp. z o.o. Wykonawca opracuje m.in. projekt architektoniczny i projekty branżowe na podstawie OPZ (instalacje elektryczne, teletechniczne i sanitarne) i przedstawi do akceptacji Zamawiającemu.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do niniejszego zapytania.

CPV: 45311200-2, 45320000-6, 45331200-8, 45410000-4, 45450000-6, 45453000-7

Dokument nr: 2024-50087-187041

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-04-11

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-04

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
podkarpackie
Powiat
Rzeszów
Gmina
Rzeszów
Miejscowość
Rzeszów

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający uwzględnia możliwość dokonania zamówień uzupełniających na usługi, polegające na rozszerzeniu zamówienia przewidzianego w zapytaniu ofertowym, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.
Warunki zmiany umowy
1. Z uwagi na fakt, że przedmiot niniejszej Umowy podlega Zasadzie konkurencyjności, Zamawiający, w zakresie zasad zmiany Umowy stosuje się do Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 wydanych przez Ministra Funduszy i Polityki Regionalnej [MFiPR/2021-2027/9(1)] (dalej: ,,Wytyczne"). W związku z powyższym,
w celu odzwierciedlenia zasad przewidzianych w pkt. 3.2.4. pkt 4) Wytycznych Strony przyjmują do wiadomości
i potwierdzają, że dokonania istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy będzie możliwe bez przeprowadzenia dodatkowego postępowania
w następującym zakresie i w następujących przypadkach:
a)zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług lub czynności przez Wykonawcę, nieobjętych zakresem niniejszej Umowy o ile stały się niezbędne i zostaną spełnione łącznie następujące warunki: (i) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach pierwotnego przedmiotu Umowy, (ii) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, (iii) wartość zmian dokonywanych w niniejszym trybie nie przekroczy 50% wartości Umowy (tj. 50% wartości Wynagrodzenia określonego w §4 ust. 1 Umowy.
b)zmiana nie prowadzi do zmiany ogólnego charakteru Umowy i zostaną spełnione łącznie następujące warunki: (i) konieczność zmiany Umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, (ii) wartość zmian nie przekracza 50% wartości Umowy (tj. 50% wartości Wynagrodzenia określonego w §4 ust. 1 Umowy.),
c)Wykonawcę, ma zastąpić nowy wykonawca: (i) w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki Wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania zasady konkurencyjności,
d) zmiana nie prowadzi do zmiany ogólnego charakteru Umowy, a łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości Umowy (tj. 10% wartości Wynagrodzenia określonego w §4 ust. 1 Umowy.)
2. Strony przyjmują od wiadomości, że zmiana Umowy jest istotna, jeżeli powoduje, że charakter Umowy zmienia się w sposób istotny w stosunku do treści Umowy sprzed zmiany, w szczególności jeżeli zmiana: wprowadza warunki, które gdyby zostały zastosowane w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to wzięliby w nim udział lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęte zostałyby oferty innej treści; narusza równowagę ekonomiczną stron umowy na korzyść wykonawcy, w sposób nieprzewidziany w pierwotnej umowie; w sposób znaczny rozszerza albo zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy; polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą w przypadkach innych, niż wskazane w ust. 1 lit c) powyżej.
3. Zmiana Umowy jest możliwa, jeżeli obie Strony umowy wyrażą na nią zgodę i wymaga ona aneksu do umowy w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej potwierdzonej przez należycie reprezentowanych przedstawicieli stron pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Oferent musi posiadać wykwalifikowaną kadrę składającą się co najmniej z:
- 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane w zakresie konstrukcyjno-budowlanym do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
- 1 osoba posiadająca uprawnienia elektryczne SEP G1D i G1E do 1 kV
- 1 osoby posiadające certyfikat na montaż instalacji klimatyzacji danego producenta
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Oferent musi posiadać potencjał techniczny umożliwiający prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z OPZ .
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże ( przez przedstawienie referencji), iż w okresie ostatnich (5) pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał, co najmniej:
jedno (1) zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegających na wykonaniu: remontu pomieszczeń, w których prowadzone były roboty związane z wykonaniem posadzek z wykładziny PCV, montaż stolarki drzwiowej, wykonanie instalacji elektrycznych za kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł. (słownie: sto tysięcy złotych) netto.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Ocena spełnienia poniższych warunków nastąpi w formule ,,spełnia /nie spełnia". Warunki Zamawiający uzna za spełnione, jeżeli Oferent złoży stosowne oświadczenie, którego wzór został udostępniony wraz z niniejszym zapytaniem ofertowym jako Załącznik nr 4.
- Wykonawca wypełni obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub 14 RODO;
- Z udziału w postępowaniu wykluczeniu są Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu na postawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1), dalej: rozporządzenie 833/2014, w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1), dalej rozporządzenie 2022/576, tj.
- Zamawiający wyklucza udział w postępowaniu:
a. obywateli rosyjskich lub osoby fizyczne lub prawne, podmioty lub organy z siedzibą w Rosji,
b. osoby prawne, podmioty lub organy, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50 % należą do podmiotu, o którym mowa w lit. a) niniejszego punktu;
c. osoby fizyczne lub prawne, podmioty lub organy działające w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu, o którym mowa w lit. a) lub b) niniejszego punktu, w tym podwykonawców lub dostawców, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10% wartości zamówienia.
Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu na postawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 853) z postępowania o udzielenie zamówienia, tj. Zamawiający wyklucza:
a. Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy,
b. Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy,
c. Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy

Zamówienie odbywać się będzie zgodnie z Harmonogramem Wdrożenia (Załącznik nr 7)
Dodatkowe wymagania Zamawiającego:
Odbiór Robót następuje na podstawie podpisanego przez Strony protokołu odbioru częściowego/ostatecznego, po zawiadomieniu Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wyznaczonego przez Zamawiającego przynajmniej na trzy dni robocze przed oczekiwanym terminem odbioru. W przypadku wystąpienia wad Robót stwierdzonych podczas Odbioru, Zamawiający lub Inspektor Nadzoru Inwestorskiego wyznaczony przez Zamawiającego wskaże je w protokole i wyznaczy Wykonawcy dodatkowy, nie dłuższy niż 7 dniowy termin do ich usunięcia, chyba że nie będzie to możliwe z uwagi na np. brak części, wówczas Strony ustalą nowy termin. Po usunięciu wad Wykonawca ponownie zgłosi Roboty lub ich część do odbioru, a strony podpiszą Protokół Odbioru częściowego/ostatecznego. W przypadku braku możliwości usunięcia wad trwałych, naprawienie wynikłej stąd szkody może nastąpić przez obniżenie Wynagrodzenia Wykonawcy za zgodą Stron.
2. Odbiór ostateczny Robót następuje na podstawie protokołu odbioru ostatecznego, po wykonaniu przewidzianych niniejszą Umową Robót
3. Data podpisania przez Zamawiającego protokołu Odbioru Ostatecznego oznacza jednocześnie zakończenie realizacji Przedmiotu Umowy.
4. Za wyjątkiem usterek lub wad i braków, wykrytych i zgłoszonych przed Odbiorem Ostatecznym Przedmiotu Umowy lub w trakcie dokonywania tego odbioru, usterki lub wady i braki wykryte i zgłoszone po dacie Odbioru Ostatecznego uważane będą za naprawy gwarancyjne.
5. W razie rozwiązania lub wygaśnięcia Umowy przed całkowitym wykonaniem Przedmiotu Umowy w skutek innych okoliczności, niezwłocznie po rozwiązaniu lub wygaśnięciu Umowy, Strony przy udziale Inspektora Nadzoru Inwestorskiego sporządzą protokół odbioru Robót będących w toku. Protokół odbioru Robót w toku będzie podstawą do wystawienia faktury przez Wykonawcę.
Okres gwarancji
60 miesięcy

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-03-27
Data ostatniej zmiany
2024-03-27 16:40:06

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
a) Cena [C] (80% sumy punktów) - waga punktowa 8 [CW]
Kryterium CENA: cena oferty jest ceną netto za realizację przedmiotu zamówienia.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
b) Okres realizacji prac [OR] (20% sumy punktów) - waga punktowa 2 [ORW]
Kryterium OKRES REALIZACJI PRAC: jest to czas potrzebny na realizację przedmiotowego zamówienia wyrażony w dniach kalendarzowych.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Anna Wiewiórka
tel.: 665-607-004
e-mail: a.wiewiorka@csim.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.