Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Sprzedaż wraz z dostawą, rozładunkiem i montażem bramek aluminiowych na boisku sportowym

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sprzedaż wraz z dostawą, rozładunkiem i montażem bramek aluminiowych na boisku sportowym

Data zamieszczenia: 2024-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Oława
pl. M.J.Piłsudskiego 28
55-200 Oława
powiat: oławski
Tel. 71 313-30-44, 45, tel. 71 381-22-03, 607-660-070
swietlice@gminaolawa.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Oława
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 71 313-30-44, 4
Termin składania ofert: 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
sprzedaż wraz z dostawą, rozładunkiem i montażem bramek aluminiowych na boisku sportowym w Sobocisku Gmina Oława.
3. Opis przedmiotu zamówienia:

Lp.
Wyszczególnienie
Ilość
1
Bramka do piłki nożnej, aluminiowa, stacjonarna o wymiarach 7,32 x 2,44,
poprzeczka i słupki wykonane z profilu aluminiowego, lakierowanego proszkowo na kolor biały, o wymiarach 120x100 ,konstrukcja rury dolnej wykonana z rury aluminiowej anodowanej fi 35 , odciągi podtrzymujące siatkę wykonane z rury stalowej ocynkowanej ogniowo, montowane w tulejach, głębokość bramki (góra/dół) 200/200, spełniająca wymagania normy PN-EN 748, posiadająca certyfikat zgodności z normą, montowana w tulejach, w komplecie tuleje, dekle zabezpieczające, elementy złączne i haczyki do montażu siatki
2 szt.
2
Siatka do bramki do piłki nożnej 750x250x200x200, 3 mm, polipropylenowe, kolor biały
2 szt.
3
DOSTAWA i montaż bramek - usługa (wbetonowanie fundamentów, tulei i ustawienie bramek)
1 usł.
4. Obowiązki wykonawcy :
2. Strony dokonają odbioru ilościowego w dniu dostawy, polegającego na sprawdzeniu liczby
elementów dostawy, stwierdzeniu zgodności z treścią zamówienia i braku uszkodzeń mechanicznych,
co zostanie potwierdzone protokołem odbioru ilościowego podpisanym przez obydwie strony.
6. Wykonawca przejmuje pełną odpowiedzialność, za wszelkie uszkodzenia powstałe podczas
realizacji dostawy i rozładunku wraz z montażem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

Dokument nr: KSR.250. .2024.ŚW

Otwarcie ofert: Zamawiający nie przewiduje publicznej sesji otwarcia ofert.

Składanie ofert:
10. Miejsce składania ofert:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej( pocztą, kurierem lub osobiście) w sekretariacie Urzędu Gminy Oława przy. Pl. M.J.Piłsudskiego 28, 55-200 Oława lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres swietlice@gminaolawa.pl do dnia 18.04.2024 r. do godz. 14.00, decyduje data wpływu do Urzędu, a nie data stempla pocztowego.

Miejsce i termin realizacji:
1. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia do dnia 30 maja br.

Wymagania:
2. Tryb Udzielenia Zamówienia :
Postępowanie prowadzone jest na zasadach udzielania zamówień poniżej
równowartości kwoty 130 000 złotych netto, w związku z powyższym oferta składana w
ramach tego postępowania nie podlega rygorom ustawy Prawo zamówień publicznych (nie
jest wiążąca i nie stanowi oferty, w myśl przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych).
3. W przypadku stwierdzenia wad lub uszkodzeń w dostarczonym sprzęcie , braku ilościowego towaru, Zamawiający zgłosi Wykonawcy droga mailową reklamację w terminie 3 dni kalendarzowych, od daty odbioru, a w przypadku stwierdzenia wad ukrytych (jakościowych) Zamawiający jest uprawniony do zgłaszania reklamacji przez cały okres trwania gwarancji.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zbadania dostarczonego wyposażenia pod kątem zgodności z zamówieniem. W przypadku stwierdzenia, dostarczenia innego towaru niż zamówiony, Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia niezgodnego z zamówieniem przedmiotu umowy.
5. Koszty związane z odbiorem, ponownym dostarczeniem i montażem reklamowanego towaru, Wykonawca pokryje we własnym zakresie.
5. Opis kryteriów oraz sposób oceny ofert:
Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które są złożone przez Wykonawców spełniających warunki w niniejszym postępowaniu i nie wykluczy przez Zamawiającego z niniejszego postępowania. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:
L.P
Opis kryteriów oceny
Znaczenie ( w %)
1.
Cena
100
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która w ramach przedstawionych powyżej kryteriów otrzyma najwyższą ilość punktów.
6. Opis sposobu przygotowania oferty, forma oferty:
- oferenci zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w zapytaniu ofertowym i przygotować ofertę zgodnie z wymogami określonymi w tym dokumencie,
- ewentualne poprawki w treści muszą być naniesione w czytelny sposób i parafowane przez osobę/ osoby upoważnione do reprezentowania oferenta,
- oferta powinna być podpisana przez osobę/ osoby upoważniane do reprezentowania oferenta oraz zawierać prawidłowe dane firmy z siedzibą, numerem telefonu, adresem emaila, numerem NIP i Regon,
-oferent nie może wprowadzać zmian w złożonej ofercie,
- każdy oferent przedkłada tylko 1 ofertę,
- oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
8. Informacje o formalnościach:
- niniejsze zapytanie ofertowe, nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy, ani też nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia,
-Gmina Oława zastrzega sobie prawo do :
a) Unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny,
b) Negocjacji warunków realizacji zamówienia po wyborze wykonawcy,
c) Prowadzenia negocjacji z wybranym/i wykonawcą/ami,
d) Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert,
e) Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od realizacji zamówienia lub zawarcia umowy, Gmina Oława może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród pozostałych złożonych oraz wybrać kolejną najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie,
f) Oferty niekompletne, nie będą rozpatrywane,
g) Oferty częściowe, nie będą rozpatrywane.
9. Wynagrodzenie :
Należne Wykonawcy wynagrodzenie płatne będzie przelewem w systemie podzielonej płatności na konto firmowe wskazane na fakturze wystawionej w formie papierowej w terminie 30 dni od daty jej wpływu do Zamawiającego. Wynagrodzenie zostanie przelane na rachunek bankowy Wykonawcy, który to rachunek musi znajdować się w wykazie podmiotów, o którym mowa w art. 96b ust. 1 Ustawy o podatku od towarów i usług, prowadzonym przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej lub na jakikolwiek inny rachunek Wykonawcy znajdujący się w tym wykazie pod rygorem odmowy zapłaty. Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru ilościowego podpisany bez zastrzeżeń.
Oferta winna zawierać prawidłowo wypełniony i podpisany formularz ofertowy oraz klauzulę informacją.

Kontakt:
Sprawę prowadził:
Karolina Masztalerz
Podinspektor ds. kultury sportu i rekreacji tel. 71 381-22-03,607-660-070.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.