Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Malowanie pomieszczeń, impregnacja paneli drewnianych, remont schodów zewnętrznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Malowanie pomieszczeń, impregnacja paneli drewnianych, remont schodów zewnętrznych

Data zamieszczenia: 2024-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu
Sienkiewicza 77
33-300 Nowy Sącz
powiat: Nowy Sącz
zampubl_nowysacz@zus.pl
https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowanie?postepowanie=64785416
Województwo: małopolskie
Miasto: Nowy Sącz
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Malowanie pomieszczeń, impregnacja paneli drewnianych, remont schodów zewnętrznych - I/Gorlice
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na malowaniu pomieszczeń, impregnacji paneli drewnianych oraz remoncie schodów zewnętrznych w Inspektoracie w Gorlicach w zakresie:
1.1.prac wewnątrz budynku:
1)zabezpieczenie wyposażenia pomieszczeń na czas prac,
2)wynoszenie i wnoszenie mebli,
3)gruntowanie podłoży,
4)przygotowanie powierzchni starych tynków pod malowanie,
5)malowanie starych tynków,
6)montaż narożników PCV,
7)montaż odbojnic ściennych płaskich,
1.2.prac na zewnątrz budynku:
1)uszczelnienie styków ościeżnic ze ścianami,
2)klejenie opaski do ościeżnicy;
3)wymiana cokołów,
4)malowanie krat i balustrad,
5)opalanie z farby olejnej desek elewacyjnych,
6)lakierowanie desek elewacyjnych,
7)malowanie elewacji farbą silikonową,
8)regulacja włazu studzienki,
9)rozebranie nawierzchni z kostki betonowej,
10)ręczne zagęszczanie podłoża, wyrównanie istniejącej podbudowy
11)powtórne ułożenie nawierzchni kostki betonowej (szacowane 80 % materiał z odzysku, 20 % nowa kostka),
12)plantowanie, humusowanie i obsianie trawników.
2. Szczegółowy zakres przedmiotowych robót budowlanych określony został za pomocą dokumentacji, zawierającej:
1)Przedmiar robót;
2)Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB);
które stanowią Załącznik nr 1 do Projektowanych postanowień umowy,
3)oraz inne materiały, w tym opisy - wyciąg ze Standardów technicznych dla obiektów i działek Zakładu, uzgodnienia, decyzje i opinie, które Zamawiający udostępni wybranemu Wykonawcy na etapie realizacji umowy.

CPV: 45000000-7, 45443000-4,45453000-7,45442100-8,45233251-3,45111300-1

Dokument nr: 2024/BZP 00263161, 220000.271.7.2024-ZAP

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-16 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowaniepostepowanie=64785416
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/zus
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w swz oraz w Regulaminie korzystania z usług Platformy zakupowej (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Platformy zakupowej oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców, pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO została zamieszczona w Rozdziale 12 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenia stosowania zostały zawarte w Rozdziale 12 SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowanie?postepowanie=64785416
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-16 10:00
Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/zus

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 220000.271.7.2024-ZAP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na malowaniu pomieszczeń, impregnacji paneli drewnianych oraz remoncie schodów zewnętrznych w Inspektoracie w Gorlicach w zakresie:
1.1.prac wewnątrz budynku:
1)zabezpieczenie wyposażenia pomieszczeń na czas prac,
2)wynoszenie i wnoszenie mebli,
3)gruntowanie podłoży,
4)przygotowanie powierzchni starych tynków pod malowanie,
5)malowanie starych tynków,
6)montaż narożników PCV,
7)montaż odbojnic ściennych płaskich,
1.2.prac na zewnątrz budynku:
1)uszczelnienie styków ościeżnic ze ścianami,
2)klejenie opaski do ościeżnicy;
3)wymiana cokołów,
4)malowanie krat i balustrad,
5)opalanie z farby olejnej desek elewacyjnych,
6)lakierowanie desek elewacyjnych,
7)malowanie elewacji farbą silikonową,
8)regulacja włazu studzienki,
9)rozebranie nawierzchni z kostki betonowej,
10)ręczne zagęszczanie podłoża, wyrównanie istniejącej podbudowy
11)powtórne ułożenie nawierzchni kostki betonowej (szacowane 80 % materiał z odzysku, 20 % nowa kostka),
12)plantowanie, humusowanie i obsianie trawników.
2. Szczegółowy zakres przedmiotowych robót budowlanych określony został za pomocą dokumentacji, zawierającej:
1)Przedmiar robót;
2)Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB);
które stanowią Załącznik nr 1 do Projektowanych postanowień umowy,
3)oraz inne materiały, w tym opisy - wyciąg ze Standardów technicznych dla obiektów i działek Zakładu, uzgodnienia, decyzje i opinie, które Zamawiający udostępni wybranemu Wykonawcy na etapie realizacji umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45442100-8 - Roboty malarskie
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości na wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający będzie rozpatrywał oferty Wykonawców, którzy wykażą się dysponowaniem osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, tj. co najmniej 1 osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót przy realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zamawiający dopuszcza posiadanie uprawnień odpowiadających wskazanym wyżej uprawnieniom budowlanym, wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa polskiego zgodnie z art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682 t. j. ze zm.) lub wydanych obywatelom państw, którzy nabyli uprawnienia w:
a)innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej,
b)państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym,
c)Konfederacji Szwajcarskiej
zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334 t.j.) oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 r. poz. 551 t. j.)
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą:
1. Dokumentu z którego wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie nie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
2. Zobowiązania do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy.
3. W przypadku zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa Wykonawca składa oświadczenie stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ wraz z jednoczesnym oznaczeniem pliku ,,Oświadczenie o zastrzeżeniu informacji".
4. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną, zawierający zestawienie materiałów z dokładnym określeniem każdego z nich, sprzętu i rbg., z wyszczególnieniem ceny jednostkowej robót zawierającej wszystkie koszty oprócz podatku VAT, oraz tabelę elementów scalonych sporządzony zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale 5 SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres dopuszczalnych zmian umowy, został szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości na wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-15

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.