Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Prace projektowe przebudowy pomieszczenia gospodarczego na salę dydaktyczną wraz z...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Prace projektowe przebudowy pomieszczenia gospodarczego na salę dydaktyczną wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej i magazynu energii

Data zamieszczenia: 2024-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
ul. C. K. Norwida 25
50-375 Wrocław
powiat: Wrocław
sekcja.remontow@upwr.edu.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Prace projektowe przebudowy pomieszczenia gospodarczego na salę dydaktyczną
wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej i magazynu energii - Leśny Zakład
Doświadczalny w Złotówku
55-106 Zawonia, Złotówek 1
1.2. Wykonanie prac projektowych w oparciu o:
- załączoną Tabelę zbiorczą zestawienia cen,
- opis przedmiotu zamówienia,
- prawo budowlane wraz z aktami wykonawczymi.
Pełnienie nadzoru autorskiego - od dnia przekazania terenu budowy Wykonawcy prac budowlanych
wyłonionemu w odrębnym postępowaniu przez cały okres wykonywania robót budowlanych objętych
projektem.
1.5. Ogólny zakres prac:
1.5.1. Przebudowa pomieszczeń na salę dydaktyczną.
Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej przebudowy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i
decyzjami administracyjnymi niezbędnymi do realizacji zamówienia i do uzyskania pozwolenia na budowę,
w szczególności:
I.
Projekt budowlany:
a. Wariantowe opracowanie termomodernizacji pomieszczenia ze szczegółową analizą
warunków cieplno-wilgotnościowych dla przyjętych rozwiązań.
b. Projekt budowlany w rozumieniu Prawa Budowlanego,
c. Uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych (w tym m.in, opinii, uzgodnień, zatwierdzeń,
zezwoleń, ekspertyz, niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia,
II.
Projekt wykonawczy w branżach:
a. Zagospodarowania terenu,
b. Architektonicznej,
c. Konstrukcyjnej,
d. Instalacji sanitarnych i wentylacji,
e. Instalacji elektrycznych,
f. Instalacji teletechnicznych,
g. Aranżacji wnętrza z propozycją układu funkcjonalnego, wizualizacją 2D ora szczegółowymi
propozycjami materiałowymi, rysunki mebli projektowanych na wymiar oraz propozycje mebli
gotowych, widoki ścian,
h. Audyt energetyczny,
i. Rysunki, rzuty, przekroje w plikach pdf. (podpisane prze projektantów), dwg. (zapisane w wersji
maximum 2010).
III.
Planowanie i kalkulacja robót budowlanych
a. Przedmiary
b. Kosztorysy inwestorskie
c. STWiOR-y
d. Harmonogram prac,
e. Tabele elementów robót,
f. Zbiorcze zestawienie kosztów
Pełnienie nadzoru inwestorskiego - min. 3 wizyty na budowie każdej branży.
1.5.2. Instalacja fotowoltaiczna z magazynem energii.
I.
II.
III.
IV.
Opinia techniczna konstrukcji dachu i możliwości zabudowy na połaci południowej instalacji
fotowoltaicznej
Projekt wykonawczy:
a. architektoniczno-konstrukcyjny,
b. instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii
Planowanie i kalkulacja robót budowlanych
a. Przedmiary,
b. Kosztorysy,
c. STWiOR
d. Harmonogram prac,
e. Tabele elementów robót,
f. Zbiorcze zestawienie kosztów
Nadzór inwestorski min. - 1 wizyta na budowie każdej branży
1.6. Szczegółowy zakres robót i warunki realizacji określa Tabela zbiorcza zestawienia cen, opis przedmiotu
zamówienia wraz z załącznikami.
1.7. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.
1.8. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania całego zamówienia samodzielnie bez powierzania jego
części podwykonawcom.

CPV: 71000000-8, 71220000-6, 71242000-6, 71248222-8

Dokument nr: A0KACERI.272.11.3.2024

Składanie ofert:
2. Termin i miejsce składania ofert:
2.1. Oferty na piśmie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy należy złożyć
w terminie do dnia 12.04.2024 r. do godz. 12:00.
Oferty w formie pisemnej składa się w Sekcji Remontów Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
ul. C. K. Norwida 25 pok. 135. Oferty można przesłać również w formie skanu oferty podpisanej przez
wykonawcę własnoręcznym podpisem lub oferty podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym na adres e-mail: sekcja.remontow@upwr.edu.pl w ww.
terminie.

Miejsce i termin realizacji:
1.3. Miejsce wykonania: Leśny Zakład Doświadczalny w Złotówku, 55-106, Złotówek 1.
1.4. Termin realizacji: 6 miesięcy od daty podpisania umowy
tj. termin na przekazanie kompletnej
dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich decyzji administracyjnych niezbędnych do
realizacji przedmiotu zamówienia wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę.

Wymagania:
Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
2.2. Wykonawca może wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne
powiadomienie o wycofaniu, w formie jak w pkt. 2.1, przed terminem składania ofert.
2.3. W przypadku przesłania skanu podpisanej oferty wraz z załącznikami na wskazany adres e-mail, wybrany
Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedłożenia oryginału podpisanej oferty
Zamawiającemu w późniejszym terminie, jednak nie później niż do dnia podpisania umowy.
2.4. W przypadku składania, poprawiania, uzupełniania, wyjaśniania dokumentów lub oświadczeń na wezwanie
Zamawiającego Wykonawcę obowiązuje pisemna forma, w przypadku przesłania skanu podpisanego
dokumentu, oświadczenia lub wyjaśnień na wskazany adres e-mail, Wykonawca przed podpisaniem
umowy zobowiązany jest do przedłożenia oryginału ww. dokumentów Zamawiającemu lub do przesłania
ww. dokumentów na adres korespondencyjny po wysłaniu na adres mailowy.
2.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo przedłużenia terminu składania i terminu związania ofertą oraz
możliwość zmiany lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert
informując o tym na stronie internetowej Zamawiającego.
C. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował zdolnością techniczną lub zawodową
tj.: osobą, która będzie pełnić funkcję projektanta, posiadającego uprawnienia budowlane do
projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (posiadającego
udokumentowane prawo do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie jw.). - w zakresie
doświadczenia:
Wykonawca spełnia warunek zdolności technicznej w zakresie doświadczenia, jeżeli wykaże, że w
okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał należycie
co najmniej jedną dokumentację projektową dotyczącą przebudowy budynku wraz z uzyskaniem
pozwolenia na budowę.
D. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował zdolnością techniczną lub zawodową
tj.: osobą, które będzie pełnić funkcję projektanta, posiadającego uprawnienia budowlane do
projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
elektrycznych i elektroenergetycznych (posiadającego udokumentowane prawo do pełnienia
samodzielnej funkcji w budownictwie jw.). - w zakresie doświadczenia:
Wykonawca spełnia warunek zdolności technicznej w zakresie doświadczenia, jeżeli wykaże, że w
okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał należycie
co najmniej jedną dokumentację projektową dotyczącą przebudowy budynku wraz z uzyskaniem
pozwolenia na budowę.
Wykonawca przedłoży razem z ofertę jako załączniki do Oświadczania aktualne zaświadczeni
potwierdzające wpisanie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz kopie
potwierdzające uzyskania uprawnień dla ww. osób A,B,C,D.
6. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej:
6.1. Wyliczenie ceny ofertowej na podstawie Tabeli Zbiorczego Zestawienia Kosztów.
6.2. Cenę ofertową należy przedstawić jako cenę: netto + podatek VAT = brutto, musi być podana w złotych
polskich.
6.3. Ceny należy podawać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6.4. Zamawiający ustalił 23% stawkę podatku VAT dla wykonania przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy
Wykonawca poda w ofercie inną niż podana przez Zamawiającego stawkę podatku VAT, bądź jest
zwolniony z podatku VAT, należy przedstawić w ofercie uzasadnienie wraz z podstawą prawną.
6.5. W cenie oferty uwzględnić należy wszystkie zobowiązania związane z wykonaniem przedmiotu
zamówienia.
6.6. Zamawiający poprawia w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe oraz inne omyłki
polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści
oferty.
7. Forma przekazania kompletnej dokumentacji zatwierdzonej przez zamawiającego.
7.1 Skan zatwierdzonego projektu budowlanego będącego załącznikiem decyzji administracyjnej
7.2. Wersja papierowa w 3 egz., złożona w sposób zgodny z wymogami obowiązującego prawa - dotyczy etapu
projektu budowlanego jak i projektu wykonawczego.
7.3. Wersja elektroniczna zapisana na płycie CD:
- forma zapisu plików: rr.mm.dd_tytuł pliku.xxx
- pliki tekstowe z rozszerzeniem: *.doc i *.pdf
- arkusze kalkulacyjne z rozszerzeniem: *.xls i *.pdf
- pliki graficzne z rozszerzeniem: *.dwg (wersja nie nowsza niż AutoCad 2010) i *.pdf (skan z podpisami
projektantów i sprawdzających).
- kosztorysy inwestorskie oraz przedmiary z rozszerzeniem .pdf, .ath.
UWAGA: poszczególne elementy dokumentacji powinny zostać zapisane w oddzielnych folderach każdy
format plików również w oddzielnych folderach, pliki i foldery mają być opisane w sposób określający ich
zawartość.
7.4. Dokumentacja projektowa będzie przekazywana Zamawiającemu do zatwierdzenia (w formie elektronicznej
i papierowej - 1 egz.) w następujących etapach:
- Wykonawca ma obowiązek uzyskania pisemnej akceptacji Zamawiającego, co do przyjętego
rozwiązania - dotyczy to zarówno akceptacji tomów projektu (etapu budowlanego oraz wykonawczego) jak
i poszczególnych szczegółowych rozwiązań nie ujętych w opracowaniu.
8. Rozliczenie przedmiotu zamówienia:
Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej zostanie zapłacone
zgodnie z Tabelą Zbiorczego Zestawienia Kosztów.
Wynagrodzenie jest wynagrodzeniem ryczałtowym w części dotyczącej wykonania dokumentacji
projektowej, obejmuje wszystkie koszty związane z wykonaniem umowy. Natomiast w części dotyczącej
wykonania nadzoru autorskiego jest wynagrodzenie jest kosztorysowo-ryczałtowym, ustalone jako iloczyn
liczby nadzorów autorskich i jednostkowej ceny ryczałtowej określonej w Tabeli Zbiorczego Zestawienia
Kosztów. Zamawiający zapłaci wykonawcy za faktycznie wykonanie wizyty.
Zapłata należności za wykonany i odebrany przedmiot umowy bez wad nastąpi:
a) na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT po przekazaniu Zamawiającemu kompletnej
dokumentacji wraz z pozwoleniem na rozbiórkę, w oparciu o podpisany przez obie Strony protokół
zdawczo-odbiorczy wraz ze sprawdzeniem i pisemnym zatwierdzeniem przez Inspektora Nadzoru.
b) na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT za wykonanie nadzoru autorskiego po uzyskaniu
potwierdzenia pobytu przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na karcie nadzoru autorskiego - zgodnie
ze wskazaniem w Tabeli Zbiorczego Zestawienia Kosztów.
9. Kryteria oceny i opis sposobu wyboru najkorzystniejszej oferty
9.1. Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą ofertę, która spełnia wszystkie postawione wymagania w
niniejszym postępowaniu.
9.2. Kryterium - cena 100%.
9.3. Informacja o wyborze Wykonawcy zostanie umieszczona na stronie internetowej Zamawiającego tj.
https://bip.upwr.edu.pl/.
10. Unieważnienie postępowania
10.1. Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w
następujących przypadkach:
a) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu,
b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający
zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę
do ceny najkorzystniejszej oferty;
c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie
zamówienia nie leży w interesie publicznym, bądź Zamawiającego, czego nie można było wcześniej
przewidzieć,
d) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie
niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego,
e) w innych uzasadnionych okolicznościach związanych z niemożliwością osiągnięcia celu
gospodarczego.
10.2. Zamawiający zastrzega sobie odstąpienia od zapytania lub jego unieważnienie bez podania przyczyny lub
przerwania postępowania na każdym etapie.
11. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
11.1. Została złożona po terminie składania ofert,
11.2. Została złożona przez wykonawcę:
a) niespełniającego warunków udziału w postępowaniu,
b) który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w pkt. 14.2 zapytania
ofertowego oraz innych wymaganych dokumentów oraz oświadczeń wymienionych w pkt. 14,
c) nie złożył na wezwanie Zamawiającego wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty,
d) nie złożył, nie poprawił, nie uzupełnił, nie wyjaśnił na wezwanie oświadczeń i dokumentów.
11.3. Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
11.4. Jej treść jest niezgodna z treścią zapytania ofertowego;
11.5. Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
11.6. Zawiera błędy w obliczeniu ceny, których nie można poprawić zgodnie z pkt. 6.6;
11.7. Wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki pisarskiej, rachunkowej lub
innej omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych
zmian w treści oferty;
11.8 Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
11.9. Oferta tj. formularz ofertowy oraz wszystkie wymagane załączniki nie będą opatrzone podpisami
Wykonawcy.
11.10 Wykonawca nie wyceni wszystkich pozycji Tabeli Zbiorczego Zestawienia Kosztów.
12. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:
12.1. W terminie do 10 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty wybrany wykonawca zobowiązany jest do
zawarcia umowy na warunkach złożonej oferty.
12.2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy Zamawiający wybierze
ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny,
chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
12.3. W przypadku unieważnienia postępowania Wykonawcom nie przysługuje zwrot kosztów uczestnictwa w
postępowania Wykonawcom, a w szczególności zwrot kosztów przygotowania oferty.
13. Informacje dodatkowe:
13.1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku konieczności zmiany terminu wykonania
umowy niezależnej od Stron,
13.2. Wykonawca jest związany swoją ofertą przez okres 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
13.3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do:
a) bieżącej współpracy z Zamawiającym w zakresie związanym z realizacją zamówienia;
b) informowania Zamawiającego o przebiegu realizacji prac i ewentualnych nieprawidłowościach
związanych z ich realizacją,
13.4. Wykonawca zobowiązuje się, w ramach wynagrodzenia do:
a) poniesienia pełnej odpowiedzialności materialnej za przekazany plac budowy i za wyrządzone na nim
szkody,
b) w przypadku wyrządzenia Zamawiającemu szkody przez Wykonawcę lub osoby, za które odpowiada
w trakcie wykonywania przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się do jej naprawienia na własny
koszt lub zapłatę stosownego odszkodowania.
13.5. Ogłoszenie Zamawiającego nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
13.6. Otrzymanie wyniku niniejszego postępowania ofert nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia przez
Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu oraz nie stanowi podstawy do roszczenia ze strony Wykonawcy
o zawarcie umowy.
14. Oferta powinna zawierać:
14.1. Formularz ofertowy wraz z Tabelą Zbiorczego Zestawienia Kosztów z wycenionymi wszystkimi pozycjami,
stanowiącą załącznik do niniejszego zapytania ofertowego,
14.2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
14.3. dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli ofertę podpisuje
pełnomocnik - dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby
udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika
z dokumentów bezpłatnych ogólnie dostępnych baz m.in. CEiDG lub KRS. W przypadku Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. Spółka Cywilna, Konsorcjum) pełnomocnictwo
rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego - (w przypadku przedłożenia kopii pełnomocnictwa musi być ona
poświadczona notarialnie).
15. Opis sposobu przygotowania oferty:
15.1. Oferta (formularz oferty oraz wszystkie wymagane załączniki), musi mieć formę pisemną, być opatrzona
podpisami i sporządzona w języku polskim,
15.2. zawierać adres lub siedzibę Wykonawcy, numer telefonu, adres e-mail, numer NIP, Regon,
15.3. oferta (formularz oferty oraz wszystkie wymagane załączniki) musi być podpisana przez osoby
upoważnione do zaciągania zobowiązań i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, czytelnym
podpisem lub nieczytelnym podpisem wraz z imienną pieczątką podpisującego lub kwalifikowanym
podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
15.4. treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.

Uwagi:
16. Ochrona osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego europejskiego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia
27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu z siedzibą
przy ulicy C. K. Norwida 25, 50-375 Wrocław, NIP: 896-000-53-54, REGON: 000001867.
2. Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym można
się skontaktować pod adresem mailowym: iod@upwr.edu.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:
o art. 6 ust. 1 lit a RODO w związku z udzieleniem przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie
swoich danych osobowych (dot. wysyłania wiadomości za pośrednictwem formularzy
kontaktowych dostępnych na stronie oraz zapytań w formie mailowej);
o art. 6 ust. 1 lit. e RODO celem wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym;
o art. 6 ust. 1 lit. f RODO dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów
realizowanych przez administratora.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być w szczególności podmioty, którym administrator
powierzył przetwarzanie danych osobowych oraz inne podmioty, które mają uzasadniony interes prawny
bądź podstawę do udostępnienia im danych osobowych
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, zgodnie z
obowiązującymi przepisami oraz umowami, których administrator jest stroną bądź do czasu wycofania
zgody w zakresie, a jakim została udzielona.
6. Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
o prawo cofnięcia zgody w zakresie, a jakim została udzielona;
o prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych;
o prawo wniesienia sprzeciwu;
o prawo żądania sprostowania Pani/Pana danych osobowych, które są nieprawidłowe oraz
uzupełnienia niekompletnych danych osobowych;
o prawo żądania usunięcia Pani/Pana danych osobowych. Prawo to nie przysługuje, w
szczególności gdy przetwarzanie danych jest niezbędne do wywiązania się z prawnego
obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa lub wykonania zadania publicznego;
o prawo
żądania
ograniczenia
przetwarzania
Pani/Pana
danych
osobowych
zgodnie z przepisami RODO.
W celu skorzystania z przysługujących praw, należy skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych
Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, pod adresem mailowym: iod@upwr.edu.pl.
7. Pani/Pana dane osobowe:
o nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji i profilowania;
o mogą być przekazywane do państw trzecich (do państwa poza Europejskim Obszarem
Gospodarczym - EOG) w oparciu o stosowne przesłanki transferowe.
8. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego europejskiego
rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

Kontakt:
Sprawę prowadzi:
Damian Dołbaczuk

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.