Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie posadzki z płytek gresowych wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi w...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie posadzki z płytek gresowych wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi w klatkach schodowych

Data zamieszczenia: 2024-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Radomska Spółdzielnia Mieszkaniowa im. J. Grzecznarowskiego
ul. Zbrowskiego 104
26-600 Radom
powiat: Radom
/48/ 384-03-66, /48/384-03-98, fax : /48/ 384-03-71
zarzadrsm@rsm.radom.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom
Wadium: ---
Nr telefonu: /48/ 384-03-66, /48/
Termin składania ofert: 2024-04-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SWZ)
Wykonanie posadzki z płytek gresowych wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi w @ pięciu klatkach schodowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym V kondygnacyjnym przy ulicy Obrońców Warszawy 4 w Radomiu, będącym w zasobach Radomskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Radomiu".
III. Opis przedmiotów zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Wykonanie posadzki z płytek gresowych wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi w @ pięciu klatkach schodowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym V kondygnacyjnym przy ulicy Obrońców Warszawy 4 w Radomiu, będącym w zasobach Radomskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Radomiu",
2. Ilość klatek schodowych @ pięć, budynek V- kondygnacyjny.
3. Przedmiot Umowy obejmuje:
1) zabezpieczenie folią i oznakowanie taśmą miejsc prac - powierzchni spoczników, biegów schodowych, balustrad, poręczy, drzwi, okien itp.
2) rozebranie posadzek jednolitych cementowych, lastrykowych,
3) skucie nierówności występujących na płytach spocznikowych oraz cokołach i inne występujące nierówności oraz niezbędne naprawy posadzki,
4) uzyskanie prawidłowego poziomu, spadku dla posadzki, stopni, podstopni, poprzez np. częściowe skucie, nadlanie betonem, zaprawą samopoziomującą lub wyrównującą, elementów schodów, jeżeli będzie taka konieczność, przed ułożeniem płytek z gresu,
5) wykonanie warstw wyrównawczych na części stopni i spoczników w celu uzyskania stałej wysokości stopni zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
6) przygotowanie podłoża pod wykonanie okładzin podłogowych, szpachlowanie powierzchni elementów schodów pod gres, wykonanie warstwy szczepncj ,
7) wykonanie okładziny z płytek posadzkowych gresowych na stopniach schodowych, podstopniach, podestach/spocznikach piętrowych, półpiętrowych, wejściu do klatek i piwnic, układane na klej szybkowiążący,
8) wykonanie cokolika przyściennego z płytek gres o wysokości 15 cm
9) wykończenie cokołów poprzez fazowanie,
10) spoinowanie płytek ,,fugą",
11) mycie i sprzątanie po robotach posadzkowych.
12) wywóz i utylizacja powstałych w trakcie realizacji zamówienia odpadów,
13) wykonanie innych robót niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia.
4. Wymagania dotyczące płytel.
a) płytki gresowe powinny być w gat. I oraz spełniać wymogi bezpieczeństwa użytkownika płytek,
b) powinny posiadać stopień antypoślizgowości nie mniejszy niż R11,
c) klasa ścieralności nie mniejsza niż PEI 4,
d) stopnie schodowe z płytek ryflowanych 30x30,
e) płytki układane na stopnicach schodów powinny posiadać rowkowanie bądź uwypuklenia powierzchni w formie równoległych ,,pasków" przy krawędzi stopnia, zabezpieczające przed poślizgiem,
f) kolor płytek gresowych wymaga uzgodnienia z Zamawiającym.
5. Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu przetargowym ofertę na całość danego zamówienia.
6. Umowa na roboty budowlane zostanie sporządzona na całość danego zamówienia.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w SWZ i przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.

Otwarcie ofert: XV. Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: Radomska Spółdzielnia Mieszkaniowa
ul. Zbrowskiego 104, 26-600 Radom w dniu 11.04.2024 r. godz. 10:15.

Składanie ofert:
XIII. Miejsce, termin i sposób złożenia oferty
1) Oferty należy składać w zamkniętych kopertach w kancelarii Spółdzielni przy ulicy Zbrowskiego 104 w Radomiu w terminie do dnia 11.04.2024 r. do godz. 10:00

Miejsce i termin realizacji:
IV. Termin wykonania zamówienia
Ustala się następujące terminy wykonania zamówienia:
1. Rozpoczęcie robót - po podpisaniu umowy, nie później jednak niż w ciągu 14 dni licząc od daty podpisania umowy.
2. Zakończenie robót: 31.07.2024 r.

Wymagania:
II. Tryb udzjelenia wykonania zadań
Postępowanie o udzielenie wykonania zamówienia jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z obowiązującym w RSM ,,Regulaminem organizowania i przeprowadzania przetargów na wykonanie robót i usług w Radomskiej Spółdzielni Mieszkaniowej im. J. Grzecznarowskiego".
8. Załączony do SWZ przedmiar robót należy traktować jedynie pomocniczo. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zamówienia. W przypadku pojawienia się konieczności uzyskania informacji uzupełniających, informacji tych udziela Zamawiający.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
10. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
11. Zamawiający może zarządzić przeprowadzenie II etapu przetargu nieograniczonego dwustopniowego, Zamawiający może w tym etapie prowadzić negocjacje z wykonawcami, których oferty nie podlegają odrzuceniu, a dotyczą one treści i wartości złożonych przez nich ofert. Decyzja o zarządzeniu II etapu przetargu jest swobodną i jednostronną decyzją Zamawiającego.
V. Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełnienia
tych warunków oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
A. Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zadania musza złożyć następujące dokumenty:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
h) przed przystąpieniem do wykonywania prac zapewnić na własny koszt dostawy mediów (prądu, wody, odprowadzania ścieków) do miejsca pracy, budowy i zaplecza oraz pokryć koszty ich przyłączenia i eksploatacji. Miejsce przyłączenia wskaże Zamawiający;
i) wykonania na koszt własny wygrodzenia strefy bezpieczeństwa;
j) stosowania procedur wprowadzonych przez Zamawiającego związanych z realizacją Przedmiotu Umowy;
k) zawiadamiania Zamawiającego o terminach robót zanikających lub ulegających zakryciu z wyprzedzeniem umożliwiającym sprawdzenie ich przez przedstawiciela Zamawiającego; W przypadku niewypełnienia tego zobowiązania Wykonawca będzie musiał odkryć roboty, umożliwić ich zbadanie i przywrócić je do stanu pierwotnego, jeżeli nastąpiło to z jego winy, bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu;
l) ponoszenia wszystkich innych kosztów związanych z próbami, badaniami przewidzianymi Prawem budowlanym, niezbędnych do prowadzenia, kontroli i odbioru robót budowlanych;
m) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania i składowania wszelkich urządzeń pomocniczych i zbędnych materiałów, odpadów oraz niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych na koszt własny.
n) wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu należącym do Zamawiającego oraz mieniu należącym do lokatorów, w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
o) wykonawca zobowiązuje się wykonać Przedmiot Umowy z materiałów własnych zgodnie z ofertą.
p) na żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest okazać świadectwa dopuszczenia ich do stosowania w budownictwie.
Wymagany przez Zamawiającego:
1. okres gwarancji na wykonane roboty budowlane min. 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót.
2. Wykonawca ma obowiązek zapoznania się w sposób bardzo szczegółowy z zakresem robót oraz S WZ. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości w stosunku do przekazanej dokumentacji przetargowej, przed złożeniem oferty. Po złożeniu oferty, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w SWZ.
VII. Wadium
1. Wysokość wadium
Każdy Wykonawca zobowiązany jest zobowiązany zabezpieczyć swą ofertę wniesieniem wadium w wysokości: 4.000,00zł. (słownie: cztery tysiące złotych) pod rygorem niedopuszczenia do przetargu.
2. Forma wadium
Wadium może być wnoszone w pieniądzu albo w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych.
3. Miejsce i sposób wniesienia wadium
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: 62913200010002610420000030.
4. Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium.
5. Termin wniesienia wadium
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym Zamawiający będzie uważał wniesienie za skuteczne tylko wówczas, jeżeli przez terminem składania ofert znajdzie się na wskazanym koncie.
6. Zwrot i utrata wadium
a) Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie zwrócić wadium jeżeli:
1) upłynął termin związania ofertą,
2) zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
3) zamawiający unieważnił postępowanie,
4. Zamawiający przedłuży termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających ze zmiany treści niniejszej SWZ. Informacja ta zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego. www.rsm.radom.pl.
2) Ofertę należy złożyć w jednej nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie (paczce). Kopertę (paczkę) należy opisać następująco: Radomska Spółdzielnia Mieszkaniowa im. J. Grzecznarowskiego ul. Zbrowskiego 104, 26-600 Radom. Oferta w postępowaniu na wykonanie: podać nazwę zamówienia i zadania. Nie otwierać przed dniem: 11.04.2024 godz. 10:15.
3) Za termin złożenia oferty uważa się termin jej dotarcia do Zamawiającego.
4) Wszelkie oferty złożone po terminie składania ofert zostaną zwrócone Wykonawcy bez otwierania.
XIV. Wycofanie złożonej oferty
1. Wykonawca może wycofać złożoną przez siebie ofertę. Wycofanie złożonej oferty jest skuteczne wówczas, gdy zostało dokonane przed upływem terminu składania ofert.
2. Wycofanie złożonej oferty następuje poprzez złożenie pisemnego powiadomienia podpisanego przez umocowanego na piśmie przedstawiciela Wykonawcy. Wycofanie należy złożyć w miejscu i według zasad obowiązujących przy składaniu ofert. Odpowiednio opisaną kopertę zawierająca powiadomienie należy dodatkowo opatrzyć dopiskiem 'WYCOFANIE". W celu potwierdzenia uprawnienia osób do złożenia oświadczenia o wycofaniu oferty, do oświadczenia należy załączyć odpowiednie dokumenty (np. aktualny KRS, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej i jeśli to konieczne pełnomocnictwo).
XVI. Termin związania z oferta.
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez 30 dni. Termin związania z ofertą zaczyna bieg
wraz z upływem terminu składania ofert.
XVII. Opis sposobu obliczenia ceny
1. Cenę oferty stanowi wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych (PEN), która Zamawiający jest zobowiązany zapłacić Wykonawcy za wykonanie zamówienia.
2. Cenę ofertową za wykonanie przedmiotu zamówienia, należy przedstawić w Formularzu ofertowym stanowiącym żal. nr 1 do SWZ.
3. Cenę oferty należy podać w formie ryczałtu dla całości zamówienia

Kontakt:
XII. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są
pracownicy Działu technicznego RSM,
Tel.48-384-03-66, 71 w.38 fax.48 384-03-71. mail: zarzadrsm@rsm.radom.pl.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.